home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 645 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 832901 gange)
Jeton2750
Ynglingespiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #1035: 20 Nov 2010, 20:29 »

Nej. De har været dygtige. United havde med uheld været langt efter de hold.

Med uheld? Du ser vist ikke særlig meget fodbold kan man høre.. Vi er dem der har været mest uheldige denne sæson, pånær kampen mod Aston Villa.. Hvis jeg nævner Fulham kampen, Everton, West Brom? Alle de kampe har vi været overdrevet uheldige.. At få to mål ind på sig i overtiden, eller føre 2-1 og brænde et straffe hvor de andre går ned og scorer.. Det ved jeg ikke om man kan kalde heldige? I har derimod været pivringe mod hold der giver modstand og ikke pakker sig ned.. SUNDERLAND, LIVERPOOL, ASTON VILLA, MAN CITY!

Men Go' Aften, og ja, jeg vil da bare sige at det er en super følelse at ligge med á point med jer Smiley

UPS UPS UPS! JEG GLEMTE LIGE.. VI ER STADIG UBESEJREDE!!!!! GLORY MAN UNITED <3

Dalla
Ynglingespiller

« Svar #1036: 20 Nov 2010, 20:37 »

Med uheld? Du ser vist ikke særlig meget fodbold kan man høre.. Vi er dem der har været mest uheldige denne sæson, pånær kampen mod Aston Villa.. Hvis jeg nævner Fulham kampen, Everton, West Brom? Alle de kampe har vi været overdrevet uheldige.. At få to mål ind på sig i overtiden, eller føre 2-1 og brænde et straffe hvor de andre går ned og scorer.. Det ved jeg ikke om man kan kalde heldige? I har derimod været pivringe mod hold der giver modstand og ikke pakker sig ned.. SUNDERLAND, LIVERPOOL, ASTON VILLA, MAN CITY!

Men Go' Aften, og ja, jeg vil da bare sige at det er en super følelse at ligge med á point med jer Smiley

I har da på ingen måde spillet godt i ret mange kampe. I har overhovedet ikke var uheldige. Det er tydeligvis dig der ikke ser ret meget fodbold.

25 maj 2005, Istanbul.  liverpool F.C - AC Milan 3-3 (3-2) Den mest legendariske kamp i historiebøgerne !

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #1037: 20 Nov 2010, 20:40 »

Det er flot at i er ubesejrede, tillykke med det. Vi har en bedre målscore og flere sejre. UPS UPS UPS!

U-4-E
Manager

« Svar #1038: 20 Nov 2010, 20:43 »

Det er flot at i er ubesejrede, tillykke med det. Vi har en bedre målscore og flere sejre. UPS UPS UPS!

Og fire flere nederlag..

Jeton2750
Ynglingespiller

« Svar #1039: 20 Nov 2010, 20:56 »

Ja og fire flere nederlag.. Vi har været meget uheldige.. 2 mål i overtiden kan ikke være andet en uheldigt.. Kend din plads knægt!

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #1040: 20 Nov 2010, 20:58 »

Ja og fire flere nederlag.. Vi har været meget uheldige.. 2 mål i overtiden kan ikke være andet en uheldigt.. Kend din plads knægt!

Uheldige eller elendige?

Jeton2750
Ynglingespiller

« Svar #1041: 20 Nov 2010, 20:59 »

Nogle kampe elendige, og andre uheldige.. Men vi ligger da på en delt 1'er!

verdenskrig
Manager

« Svar #1042: 20 Nov 2010, 21:00 »

Vil nu mene det er lige så meget elendigt som uheldigt.. Det er fandme ikke særlig køligt at lukke 2 kasser ind der når man fører 3-1 uanset fremgangsmåde

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #1043: 20 Nov 2010, 21:00 »

Nogle kampe elendige, og andre uheldige.. Men vi ligger da på en delt 1'er!

Jamen der må i da hygge jer. Der går alligevel ikke længe, inden jeres næste uafgjorte kamp kommer.

Dalla
Ynglingespiller

« Svar #1044: 20 Nov 2010, 21:01 »

Hvorfor? Manchester gik helt ned og ville ikke mere i den kamp. Everton pressede i bund og scorede 2 mål. Hvorfor er det uheldigt? Det var ELENDIGT af Manchester United. Så du skulle måske bare kende din plads og så klappe i?

25 maj 2005, Istanbul.  liverpool F.C - AC Milan 3-3 (3-2) Den mest legendariske kamp i historiebøgerne !

Jeton2750
Ynglingespiller

« Svar #1045: 20 Nov 2010, 21:02 »

Jamen der må i da hygge jer. Der går alligevel ikke længe, inden jeres næste uafgjorte kamp kommer.

Det tror du ikke? Jeg tror da heller ikke der går særlig lang tid til at i får jeres 5 nederlag.. Måske 3-0 igen?HAHAHHAHA

Jeton2750
Ynglingespiller

« Svar #1046: 20 Nov 2010, 21:03 »

Jeg klapper sku ikke i.. Jeg kender bare min plads  funny

verdenskrig
Manager

« Svar #1047: 20 Nov 2010, 21:04 »

Jeg klapper sku ikke i.. Jeg kender bare min plads  funny

Tror jeg ikke at du gør.. Eftersom at du skriver her, og ikke i børnehaven...

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #1048: 20 Nov 2010, 21:05 »

Det tror du ikke? Jeg tror da heller ikke der går særlig lang tid til at i får jeres 5 nederlag.. Måske 3-0 igen?HAHAHHAHA

Nu er jeg Arsenal fan, og hvornår i denne sæson har vi tabt 3-0?

Jeton2750
Ynglingespiller

« Svar #1049: 20 Nov 2010, 21:12 »

Nu er jeg Arsenal fan, og hvornår i denne sæson har vi tabt 3-0?

Nu lød du lidt som en Chelsea fan... Men ja okay Smiley

Sider: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010