home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 949 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 832652 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #855: 27 Sep 2010, 16:24 »

Selvfølgelig utroligt skidt for jer at i mangler ham mod os her i weekenden. Men super dejligt hvis man er Arsenal fan Tunge
Selvfølgelig. Vores imo bedste mand er ude med en skade. Men vi skal vise vi kan uden Lampard.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #856: 03 Okt 2010, 19:44 »

Så kun anden halvleg.

Var hele tiden meget nervøs. En spændende kamp synes jeg. Flot mål af Alex.

Lort med Alex´ skade. Og lad os så få Lampard tilbage.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #857: 03 Okt 2010, 19:45 »

Fremragende med en sejr i London-derbyet. to super mål vi scorer og selvom Arsenal har bolden meget bliver de vel aldrig rigtig farlige. Herligt vi udbygger føringen i toppen

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #858: 03 Okt 2010, 20:14 »

Fantastisk med en sejr, over rivalerne fra Arsenal! Kampen er meget tæt, men vi er bedst til at udnytte vores chancer.

Drogba er altid ond mod Arsenal, og har nu lavet 13 mål i samme antal kampe mod The Gunners! Fremragende. Til sidst i kampen viste Alex igen sin kanon på frispark! Det frispark var så vanvittigt. Sikke en hammer!

Ellers synes jeg vi gjorde det fint. Ramires mangler stadig lidt for at have vænne sig til PL, men han laver to meget vigtige aktioner i dag. Det var en godkendt kamp fra hans side. Jeg håber ikke Alexs skade er slem, da det er en af de positioner, hvor vi har færrest folk til rådighed. Lampard er også på vej tilbage, og ham har vi manglet, selvom vi har vundet kampene. Han giver en ekstra dimenssion i spillet.

5 point ned til City, og Arsenal, United og Liverpool er alle skidt kørende. Jeg kan ikke ønske mig mere.

U-4-E
Manager

« Svar #859: 03 Okt 2010, 20:29 »

5 point ned til City, og Arsenal, United og Liverpool er alle skidt kørende. Jeg kan ikke ønske mig mere.

Ja, hold da op hvor er vi skidt kørende. Vi slog Spaniens nr. 1 på udebane i midtugen, og vores forsvar har været lidt ustabilt fordi Rio har været væk. Vi er endda ubesejrede denne sæson, hvilket man ikke ligefrem kan sige om jer.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #860: 03 Okt 2010, 20:30 »

Ja, hold da op hvor er vi skidt kørende. Vi slog Spaniens nr. 1 på udebane i midtugen, og vores forsvar har været lidt ustabilt fordi Rio har været væk. Vi er endda ubesejrede denne sæson, hvilket man ikke ligefrem kan sige om jer.

Synes du det er tilfredsstillende at spille 4 af 4 uafgjorte kampe på udebane mod Everton, Bolton, Fulham og Sunderland? Umiddelbart mener jeg ikke det er resultater der gør en til mester

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #861: 03 Okt 2010, 20:33 »

Fantastisk med en sejr, over rivalerne fra Arsenal! Kampen er meget tæt, men vi er bedst til at udnytte vores chancer.

Drogba er altid ond mod Arsenal, og har nu lavet 13 mål i samme antal kampe mod The Gunners! Fremragende. Til sidst i kampen viste Alex igen sin kanon på frispark! Det frispark var så vanvittigt. Sikke en hammer!

Ellers synes jeg vi gjorde det fint. Ramires mangler stadig lidt for at have vænne sig til PL, men han laver to meget vigtige aktioner i dag. Det var en godkendt kamp fra hans side. Jeg håber ikke Alexs skade er slem, da det er en af de positioner, hvor vi har færrest folk til rådighed. Lampard er også på vej tilbage, og ham har vi manglet, selvom vi har vundet kampene. Han giver en ekstra dimenssion i spillet.

Jeg havde faktisk glemt City, de er dog kun 4 point efter Cool

Liverpool er slet ikke en konkurrent til top 4 længere, de skal være glade hvis de spiller europæisk næste år.

Arsenal har det altid svært mod de andre tophold, men de må ikke afskrives da de er gode til at vinde over de hold de skal slå. Uniteds udebanekvaler kan godt blive altafgørende for mesterskabet.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #862: 03 Okt 2010, 20:37 »

Men at spille uafgjort mod Bolton, Fulham, Everton, Sunderland og Rangers, og så hedde Manchester United. Det kalder jeg skidt kørende. Ubesejrede eller ej. 2 uafgjorte er dårligere end 1 nederlag. Så jeg ved ikke, hvor godt det er at være ubesejret, når man spiller halvdelen af sine kampe uafgjort. I slog Spaniens nummer 1 i midtugen ja, men over længere sigt er det jo nok ikke Valencia. Det ville svare til Chelsea slog Mainz. Den holder ikke. Hvis i vil slå Spaniens nummer 1, så slå Real Madrid eller Barcelona. Desuden var det en yderst heldig sejr, i en kamp, som Valencia fortjente point i. I er skidt kørende. Det kan du ikke komme udenom.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #863: 15 Okt 2010, 23:12 »

Drogba er ude at morgendagens kamp, grundet feber. I forvejen er Lampard, Alex, Bruma og Kalou ude.

Med alle de skader kan det sagtens blive en rigtig svær kamp ude mod Villa i morgen. Især med Lampard og Drogba ude. I midterforsvaret er vi også tyndt besat pt, og jeg vil gerne vide hvad Ancelotti gør, hvis Ivanovic eller Terry bliver skadet. Alex og Bruma er begge ude med skader.

Ancelotti har afsløret sin start 11'er til i morgen, og vi stiller op sådan her:

Cech
Ferreira - Terry - Ivanovic - A. Cole

Mikel
            Essien - Ramires
Kakuta                          Malouda
                 Anelka

Jeg tror på 1-0 til os.

Desuden beder jeg for Lampard er klar til næste weekends kamp mod Wolverhampton, hvor jeg skal derover. Jeg bliver skuffet hvis han ikke spiller.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #864: 15 Okt 2010, 23:20 »

Og 5 minutter efter, læser jeg dette:

"Chelseas Frank Lampard ser ud til at være ude i endnu to uger med den skade, der i øjeblikket volder problemer. (Daily Mirror)"

Det lyder skidt. Håber på mirakler..

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #865: 16 Okt 2010, 18:11 »

Nu dummede United sig igen! Herligt!

Det betyder, at hvis vi slår Aston Villa her 18:30, så er vi 7 point foran United! Det er en drøm, hvis det sker!

Opstilling fik I i går. Det bliver en svær kamp, og vi har mange gode spillere ude. Jeg tror dog på sejren!

COME ON YOU BLUES!

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #866: 16 Okt 2010, 20:10 »

0-0 mod Villa!

I mangler virkelig noget kreativitet på midtbanen. Kreativitet er ikke et must, hvis alt fungerer godt, men det gør det jo ikke. Jeg ved ikke lige hvad det er der slår fejl, men Mikel, Lampard og Essien, eller hvem der nu spiller derinde på midtbane, laver ikke nok kreative ting. Det burde de ellers, med de statusser de har.

Det kunne også skyldes Drogbas formdyk. Han er ellers god til at trække ned i banen, modtage den, og lave noget kreativt. Men nej. Det ser man eller ikke lige for tiden. Anelka er kreativ, og har også været rigtig god for jer i denne sæson so far.
Men der er noget ved jeres midtbane. I forvejen synes jeg ikke den er god nok til at skulle kunne blande sig i guldkampen i PL. Faktisk vurderer jeg på papiret, at Liverpools midtbane er mindst lige så stærk. Det fungerer bare alt værre for dem. Men på papiret er de også stærke på midtbanen. I mangler en kreativ mand. En Ireland, en Milner eller en spiller i den type. Jeg er i hvert fald ikke imponeret, og jeg synes det er her problemet ligger..

Jeg kan kun grine af jeres præstationer!

I mangler en Milner eller Ireland-type. En central midtbanespiller, der er et godt drive med bolden, og kan glide et par mand af, og så laver en genial pasning. Det kan Mikel ikke. Malouda kan, men han er ikke central midtbanespiller. Og han er også klasse for jer pt. Så helt håbløs er min mening så ikke, når Malouda og Anelka har været jeres bedste spillere. Men ham den centrale midtbanespiller, med et godt drive, nogle gode pasninger og lidt mål i støvler. Sådan en mand.

Essien kan på ingen måde sætte 2 mand af på et par træk.
I mangler sådan en mand. Han ville hjælpe jer gevaldigt. Men hvis i ikke kan se det, er det svært at arbejde med
« Seneste Redigering: 16 Okt 2010, 20:20 af Njaourinho » Logged

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #867: 16 Okt 2010, 20:13 »

HAHAHA!! Grin

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #868: 16 Okt 2010, 20:21 »

0-0 mod Villa i 85. minut!

I mangler virkelig noget kreativitet på midtbanen. Kreativitet er ikke et must, hvis alt fungerer godt, men det gør det jo ikke. Jeg ved ikke lige hvad det er der slår fejl, men Mikel, Lampard og Essien, eller hvem der nu spiller derinde på midtbane, laver ikke nok kreative ting. Det burde de ellers, med de statusser de har.

Det kunne også skyldes Drogbas formdyk. Han er ellers god til at trække ned i banen, modtage den, og lave noget kreativt. Men nej. Det ser man eller ikke lige for tiden. Anelka er kreativ, og har også været rigtig god for jer i denne sæson so far.
Men der er noget ved jeres midtbane. I forvejen synes jeg ikke den er god nok til at skulle kunne blande sig i guldkampen i PL. Faktisk vurderer jeg på papiret, at Liverpools midtbane er mindst lige så stærk. Det fungerer bare alt værre for dem. Men på papiret er de også stærke på midtbanen. I mangler en kreativ mand. En Ireland, en Milner eller en spiller i den type. Jeg er i hvert fald ikke imponeret, og jeg synes det er her problemet ligger..

Jeg kan kun grine af jeres præstationer!

I mangler en Milner eller Ireland-type. En central midtbanespiller, der er et godt drive med bolden, og kan glide et par mand af, og så laver en genial pasning. Det kan Mikel ikke. Malouda kan, men han er ikke central midtbanespiller. Og han er også klasse for jer pt. Så helt håbløs er min mening så ikke, når Malouda og Anelka har været jeres bedste spillere. Men ham den centrale midtbanespiller, med et godt drive, nogle gode pasninger og lidt mål i støvler. Sådan en mand.

Essien kan på ingen måde sætte 2 mand af på et par træk.
I mangler sådan en mand. Han ville hjælpe jer gevaldigt. Men hvis i ikke kan se det, er det svært at arbejde med
1) Jeg ser ingen grund til at grine af vores præstationer.
2) Det fungerer glimrende.
3) Hvis du er uenig med mine synspunkter, bedes du svare konstruktivt på dem i den tråd jeg skrev dette indlæg i. Du er tydeligvis ikke enig åbenbart.. Eller misundelig.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #869: 16 Okt 2010, 20:26 »

1) Jeg ser ingen grund til at grine af vores præstationer.
2) Det fungerer glimrende.
3) Hvis du er uenig med mine synspunkter, bedes du svare konstruktivt på dem i den tråd jeg skrev dette indlæg i. Du er tydeligvis ikke enig åbenbart.. Eller misundelig.

Tror bestemt ikke, at han er misundelig.

Dog er det ikke rigtigt det han skriver, men alligevel måtte jeg grine, da det er meget komisk, det var nærmest et "dobbeltgænger citat" af dit eget, men jeg indrømmer gerne, Chelsea er pt. bedre spil- og resultatmæssigt end Manchester United.

Sider: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010