home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1200 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 832641 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #840: 26 Sep 2010, 16:24 »

Dejligt at hverken United eller Arsenal formår at udnytte vores nederlag i går. Det er skønt.

Jeg mener faktisk at hvis man ser på de tre tophold, så vil jeg mene Chelsea har haft den bedste runde. Arsenal taber hjemme til WBA. United spiller ude 2-2 mod Bolton, mens vi taber 0-1 ude til City. Det vil sige at United kun hentede et point i en kamp de meget meget gerne skulle vinde. Det er vigtigt. Vi tabte selvfølgelig, men på udebane mod en outsider til titlen, og et fremstormende Manchester City mandskab. Nu er den kamp på udebane mod dem væk, og uden den store konsekvens. Fremragende.

U-4-E
Manager

« Svar #841: 26 Sep 2010, 17:19 »

Du kan jo ikke sige at det var uden store konsekvenser, når i tabte. At sammenligne runde for runde er latterligt, da man altid vil møde forskellige modstandere. Hvis vi også taber ude til City, så kan du begynde at snakke om at jeres nederlag var uden store konsekvenser.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #842: 26 Sep 2010, 17:23 »

Både I og Arsenal møder modstandere man forventer i ville slå. Mange forventede nok også vi ville vinde, men City er altså en væsentlig stærkere modstander end Bolton og WBA. Derfor kan man kun forventede både United og Arsenal hentede 3 point, og det forventede jeg også efter vores nederlag i går. Derfor fik det ingen væsentlig konsekvens Chelsea tabte i går, og imo den bedste runde for os, af de tre storhold.

U-4-E
Manager

« Svar #843: 26 Sep 2010, 17:30 »

Læs mit indlæg igen. Du sammenligner resultaterne runde for runde, i stedet for hold for hold. Når i har mødt Bolton ude og vi har mødt City ude, kan du begynde at snakke om "konsekvenser".

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #844: 26 Sep 2010, 17:37 »

Absolut ikke. Det havde ikke konsekvens for os at vi tabte til en god modstander, da i ikke kunne udnytte det mod svage modstandere. Det ville være noget andet, hvis vi tabte til City, men United og Arsenal mødte Tottenham og Aston Villa, og fejlede Så ville det imo være en dårlig runde for alle 3 hold. Men at man ikke slår sådanne modstandere som Arsenal og United har mødt i denne weekend, så snakker man om det ikke havde konsekvens for Chelsea. Alt det der med at man skal vente til vi har mødt Bolton, og i har mødt City har intet med det jeg snakker om at gøre.

U-4-E
Manager

« Svar #845: 26 Sep 2010, 17:39 »

Du forstår jo åbenbart ikke hvad jeg mener, så gider ikke blive ved med at forklare det.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #846: 26 Sep 2010, 17:41 »

Det gør jeg ikke, nej.

tubbe610
Førsteholdsspiller

« Svar #847: 26 Sep 2010, 17:44 »

Læs mit indlæg igen. Du sammenligner resultaterne runde for runde, i stedet for hold for hold. Når i har mødt Bolton ude og vi har mødt City ude, kan du begynde at snakke om "konsekvenser".
Jeg tror det Jakob E mener er at det at Chelsea tabte 0-1 til Man City og Man U kun spillede 2-2 og dermed kun henter 1 point på Chelsea derfor har det ikke de helt store konsekvenser at Chelsea tabte..

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #848: 26 Sep 2010, 17:45 »

Jeg tror det Jakob E mener er at det at Chelsea tabte 0-1 til Man City og Man U kun spillede 2-2 og dermed kun henter 1 point på Chelsea derfor har det ikke de helt store konsekvenser at Chelsea tabte..
Præcis, og da United og Arsenal møder svagere modstandere end Chelsea, kan man derfor snakke om det ingen konsekvens fik, og at det var en bedre runde for dem, end det var for United og Arsenal.

U-4-E
Manager

« Svar #849: 26 Sep 2010, 17:46 »

Jeg forstår udemærket godt hvad han mener, men han forstår ikke hvad jeg mener, og jeg gider ikke blive ved med at forklare det.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #850: 26 Sep 2010, 17:51 »

Det du prøver at forklare er vel, at man først skal se på om det var en god runde for sit hold når de har spillet mod de samme modstandere, og så kan man se hvilke der har klaret sig bedst? Tunge

19-18!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #851: 27 Sep 2010, 14:02 »

Så er der bestilt billetter til at se Chelsea i aktion, hjemme på Stamford mod Wolverhampton. Bliver en vild oplevelse, og jeg glæder mig utrolig meget.

Desuden kommer den nyhed ikke bag på mig: http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2166827,00.html

Ancelotti gjorde det klart, allerede inden City-kampen, at Lampard ikke vil spille CL mod Marseille. Desuden er han yderst tvivlsom til London-braget mod Arsenal i næste weekend. Håber snart han er klar. Han er uhyggelig vigtig for holdet, og man kunne se han manglede mod City.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #852: 27 Sep 2010, 16:17 »

Lampard er forventes nu også ude i Englands EM-kval kamp mod Montenegro d. 12 oktober. Er meget skuffet, hvis han ikke spiller den 23. mod Wolves.. KOM NU LAMPARD!

Chamberlain15
Manager

« Svar #853: 27 Sep 2010, 16:20 »

Lampard er forventes nu også ude i Englands EM-kval kamp mod Montenegro d. 12 oktober. Er meget skuffet, hvis han ikke spiller den 23. mod Wolves.. KOM NU LAMPARD!

Selvfølgelig utroligt skidt for jer at i mangler ham mod os her i weekenden. Men super dejligt hvis man er Arsenal fan Tunge

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #854: 27 Sep 2010, 16:22 »

Nej nej nej Lampard, svigt os ikke..

Sider: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010