home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 726 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 832432 gange)
Wicked Sick!
Gæst

Sv: Chelsea tråden
« Svar #720: 08 Jul 2010, 18:08 »

Fra fastmand på et stort hold, til ikke engang at være tæt på en start 11 i Chelsea. Han ender da sikkert bare som Mancienne.

Mancienne har jo altid spillet i Chelsea (ja han har været lejet ud til andre klubber), han har spillet der siden han var 8, så det kan jo ikke sammenlignes.

Lallana vil nok godt kunne gå ind og få en bredde plads. Også må han jo kæmpe for sin plads i truppen, hvis han har talentet, skal han nok få chancen. Vil da umiddelbart mene, at der er lige så lang vej til spilletid i Tottenham, der også er ude efter ham.

Southampton et stort hold? Arhhh...

Goikoetxea
Gæst

« Svar #721: 08 Jul 2010, 20:05 »

Southampton er et stort hold i England, nej de er ikke på størrelse med Chelsea men derfor har de stadigvæk en ungdomsafdeling som er bedre end mange PL klubbers, men hvorfor opgive en fast plads når han næsten er sikker på en bænkeplads i Chelsea?

Penge? ja måske

At Mancienne har spillet i Chelsea siden han var 8 beviser jo meget godt, hvilket problem der netop er for unge spillere. Så kan man sige at hvis de ikke er gode nok får de ikke spilletid, men de bliver heller ikke bedre af at sidde på bænken.

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #722: 08 Jul 2010, 20:49 »

Kommer der ikke snart en ny Terry? I stedet for at købe 16-årige vil jeg meget hellere se en englænder udviklet helt fra start af

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Wicked Sick!
Gæst

« Svar #723: 08 Jul 2010, 21:03 »

Kommer der ikke snart en ny Terry? I stedet for at købe 16-årige vil jeg meget hellere se en englænder udviklet helt fra start af

Tjaa.. Det skulle være folk som Sam Hutchinson, Michael Mancienne eller måske endda Jeffrey Bruma. De har alle potientalet til at blive fine spillere, men jeg tvivler på, at de er gode nok til at kunne blive den nye Terry.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #724: 08 Jul 2010, 22:11 »

Torres ville være et fremragende indkøb, men prisen der nævnes er alt for høj, han må ikke koste mere end 350-400 mio kr hvis han skal hentes. For de penge kan man også hente en Aguero, som er den mand jeg helst ser i Chelsea-trøjen henover sommeren.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Goikoetxea
Gæst

« Svar #725: 08 Jul 2010, 22:14 »

Torres ville være et fremragende indkøb, men prisen der nævnes er alt for høj, han må ikke koste mere end 350-400 mio kr hvis han skal hentes. For de penge kan man også hente en Aguero, som er den mand jeg helst ser i Chelsea-trøjen henover sommeren.

Nu ved man jo bare ikke om Aguero, kan begå sig i en liga hvor fysikken er en helt anden.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #726: 08 Jul 2010, 22:20 »

Nej det er rigtigt nok, men han minder meget om Tevez synes jeg (bortset fra arbejdsindsatsen), og han har været fremragende i både West Ham og de to Manchester klubber.
Jeg nægter hvertfald at tro at han vil blive en ny Shevchenko hvis han skulle komme til klubben.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Goikoetxea
Gæst

« Svar #727: 09 Jul 2010, 04:51 »

Nej det er rigtigt nok, men han minder meget om Tevez synes jeg (bortset fra arbejdsindsatsen), og han har været fremragende i både West Ham og de to Manchester klubber.
Jeg nægter hvertfald at tro at han vil blive en ny Shevchenko hvis han skulle komme til klubben.

Jeg syntes ellers det er 2 helt forskellige typer.

TroelsJ
Førsteholdsspiller

« Svar #728: 13 Jul 2010, 19:15 »

http://www.bold.dk/nyt/Drogba-lokker-17-aarig-bomber

Fuck jeg håber han kommer til Chelsea. Men har dog læst at han har sagt at han først vil skifte klub når han er 18.

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

Wicked Sick!
Gæst

« Svar #729: 14 Jul 2010, 21:58 »

Silly season:

Lige lidt af det jeg har hørt her de sidste par dage..

Schweinsteiger virker igen mulig, da han har udtalt ting som disse: "To end this talk I will just say that I am not married to Bayern.

"The Bundesliga is great, and has become more important, but if I were to move on then, of course, the idea of going abroad is what excites me."
Bestemt en mand jeg håber vi signer. Han er den perfekte erstatning for Ballack og måske endda lige et niveau over. Lampard - Essien - Schweinsteiger i en 3 mands midtbane lyder godt Smiley  vores bud skulle ligge på omk. de 25 mio. £

Hvis Ashley rejser til Madrid skulle vi eftersigende være ude efter den 22 årige venstre back, Fabio Coentrão, der imponerede under VM som en offensiv back for Portugal. Han skulle koste i omegnen af 10 mio £
Bestemt et godt køb, hvis Ashley tager til Real, han mangler måske lidt defensivt, men han passer godt ind i vores system og om ikke andet, kan han være en glimrende backup for Zhirkov.

Vi skulle også være ude efter Raul Meireles, som Porto gerne vil tjene lidt penge på, United og vi er interesseret. Prisen skulle ligge omk. 15 mio £
En god mand at købe, hvis vi ikke kan få Schweinsteiger, jeg ser dog helst Schweini, da han lige virke et niveau over Meireles, men bestemt ikke en dårlig signing, hvis vi signer ham.

Inter er tættere og tættere på Carvalho og han skulle eftersigende være set i Milano. Vores erstatning, skulle være Bruno Alves, der spillede ved siden af Carvalho i det portugisiske midterforsvar under VM. Ikke helt samme type, da Alves er en lidt mere aggressiv forsvarer. Men igen, synes jeg det lyder fornuftigt, jeg synes dog ikke han skal være førstevalg, det skal Alex være som han også har været igennem det meste af sidste sæson.

Sidst men ikke mindst er Belletti rejst hjem til Brasilien og har skrevet kontrakt med Fluminense - Forventeligt. Deco kan eftersigende måske snart tilslutte ham.

Også er træningen gået igang igen i Chelsea

Benayoun under hans første træning i klubben:

Essien er tilbage!! Opstemt han og Mikel, vil ikke træne 100% med her i starten, men der går ikke lang tid Wink
« Seneste Redigering: 14 Jul 2010, 22:07 af Wicked Sick! » Logged

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #730: 17 Jul 2010, 20:45 »

http://chelsea-support.dk/13067/
Ramires, ja tak! Opstemt

Dejligt at Essien fik scoret mod Crystal Palace Smiley

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #731: 17 Jul 2010, 22:04 »

Ved ikke hvad jeg synes om vores indkøb af Benayoun, han er lidt en underlig type, han kan spille på begge kanter og central midt, så man må sige at han er en udmærket spiller at have i en trup, men ville det så ikke være bedre at forlænge med Joe Cole, som er englænder og også kan spille alle 3 pladser.
Det er jo nok pga at noget nyt tilgang til en trup altid hjælper, at der kommer nye friske kræfter til som vil gøre alt for at vise sig frem. Det bliver meget spændende at følge ham.

Spændende med et ny Chelsea side, mend er skal sgu arbejdes lidt med designet, det er sgu ikke for kønt.
Men held og lykke med projektet.

Kan ikke se hvad vi skal med flere MC som Ramires ??

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #732: 18 Jul 2010, 09:40 »

Vi har jo ikke fået Raul Meireles endnu, får vi ikke ham, kunne Ramires være dejlig.
En opstilling kunne jo så være denne:
-----------------Cech------------------
-Bosingwa---Alex---Terry---Cole-----
----------------Mikel-------------------
-----------Essien----Lampard---------
---Benayoun------------Malouda------
---------------Drogba------------------

personligt vil jeg hellere se denne:

------------------Cech------------------
--Bosingwa--Carvalho--Terry--Cole---
------------------------------------------
-------------Essien--Mikel--------------
-Kalou-------Lampard------Malouda--
----------------Drogba-----------------

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #733: 19 Jul 2010, 16:26 »

Så fik den pengegriske mr. glasben fundet sin nye klub og det blev såmænd Liverpool der hentede ham.

Held og lykke med at betale hans løn siger jeg hermed til Liverpool.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #734: 21 Jul 2010, 00:44 »

Lige et hurtigt undringsspørgsmål.

Hvordan kan det være, at i har fået lov til at købe Benayoun? Chelsea må jo ikke handle indtil januar 2011? Smiley

Sider: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010