A Coruna
Gæst
|
|
Han skal da nok blive spændene forudsat han skriver under og hvorfor ikke bare lige 100 rent, det er i midten af hvad de vil ha'
|
|
|
|
|
|
|
|
kirederf19
|
|
Bliver spændende at se hvad en østrigsk spiller kan io PL. Og så er han jo forholdsvid ung. Bliver også spændende at se, hvad den nye manager i Chelsea vil med ham..? Men hvis det er Ancelotti der har været med til at købe ham, som følge af at han måske er den nye manager i Chelsea. Så er han da begyndt at købe lidt yngre spillere, end han plejer.
|
|
|
|
|
|
|
|
marcusdyhr
|
|
marko har spillet helt vildt godt for twente ... twente har også haft en god sæson så bliver spændende at se ham spille for chelsea
|
|
|
|
Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 08/09 Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 09/10 !!! Håber guldet kommer til OB i 10/11 !!!
|
|
|
|
Herlev
|
|
marko har spillet helt vildt godt for twente ... twente har også haft en god sæson så bliver spændende at se ham spille for chelsea Men 100 mio er godt nok meget for en ung spiller der ikke har bevist noget på det absolutte topplan endnu!
|
|
|
|
The mighty Blues from London CHELSEA!!
Obi Mikel - En af de største!
|
|
|
|
marcusdyhr
|
|
ja men chelsea spilder altid mange penge på spillere
|
|
|
|
Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 08/09 Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 09/10 !!! Håber guldet kommer til OB i 10/11 !!!
|
|
|
|
Herlev
|
|
ja men chelsea spilder altid mange penge på spillere
Og det synes jeg som fan er utrolig kedeligt! Køb en teknisk højrekant og ansæt Frank Rjichard og så er vi kørende!
|
|
|
|
|
|
|
|
A Coruna
Gæst
|
|
Og det synes jeg som fan er utrolig kedeligt! Køb en teknisk højrekant og ansæt Frank Rjichard og så er vi kørende!
vi har jo allerede en god tekniker i form af Joe Cole og håber lidt på Hidink bliver selvom han ikke gør det ellers kunne Ranieri være et rigtig godt bud
|
|
|
|
|
|
|
|
Herlev
|
|
vi har jo allerede en god tekniker i form af Joe Cole og håber lidt på Hidink bliver selvom han ikke gør det ellers kunne Ranieri være et rigtig godt bud Min 1. priotet er selvfølgelig også Hiddink men han har jo sagt nej og derefter overvejede jeg kraftigt Frank Rjichard pga. han gerne vil spille flot bold.
|
|
|
|
|
|
|
|
A Coruna
Gæst
|
|
Min 1. priotet er selvfølgelig også Hiddink men han har jo sagt nej og derefter overvejede jeg kraftigt Frank Rjichard pga. han gerne vil spille flot bold.
ja
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
vi har jo allerede en god tekniker i form af Joe Cole og håber lidt på Hidink bliver selvom han ikke gør det ellers kunne Ranieri være et rigtig godt bud Ranieri er næppe realistisk. Chelsea har trods alt stadig samme ledelse som dengang de fyrede ham trods deres bedste resultat i gud ved hvor mange år...
|
|
|
|
|
|
|
|
kirederf19
|
|
Yes sir!!! http://www.bold.dk/nyt/Agent-Zhirkov-enig-med-Chelsea Hvis handlen er en realitet, bliver det sgu spændende at se hvad Zhirkov, kan præstere på det absolutte topniveau. Men det virker lidt underligt hvis Chelsea bliver ved med at afskrive Hiddink, som den kommende træner. Og man så derefter henter en spiller som Hiddink, har et rigtig godt kendskab til, via Ruslands landshold...?
|
|
|
|
|
|
|
|
marcusdyhr
|
|
ja mega fedt hvis vi får zhirkov lige læst det idag
|
|
|
|
|
|
|
|
nicolas-nth
|
|
godt med en pokal mere i skabet! den var lang tid undervejs
|
|
|
|
haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?
|
|
|
|
marcusdyhr
|
|
ja mega vigtigt vi vandt idag !!
|
|
|
|
|
|
|
|
|