home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 968 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 832238 gange)
kirederf19
Ynglingespiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #630: 18 Maj 2009, 14:50 »

Ja han er sikkert en fremragende spiller, når han er på hans højeste niveau. Men hans bundniveau er altså for lavt, synes jeg.
Samtidig med at jeg ikke er sikker på, at Adebayor og Drogba kan sammen i angrebet...

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #631: 18 Maj 2009, 14:54 »

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige til Ancelotti som Chelsea træner. Jeg er ikke særlig stor fan af Ancelotti, og hans måde at købe spillere på, og hvem han køber. Men jeg er sikker på at Ancelotti og Abramovich er et godt makkerpar som tænker de samme tanker. At de bare skal ud og have de bedste af de bedste spillere.

Ancelotti købte jo både Beckham, Ronaldinho & Ronaldo i AC. Milan. Gamle verdensklasse spillere alle sammen. Det håber jeg ikke han vil gøre i Chelsea. Men det bliver helt sikkert spændende at se hvad han får udrettet i Chelsea! Men jeg tror også at Adebayor kommer til Chelsea, så tror jeg derimod at Drogba bliver solgt. Jeg tror nemlig ikke at to så store egoistiske spiller kan sammen i angrebet!

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #632: 18 Maj 2009, 14:58 »

Det vil blive hans egen død, hvis han skulle finde på, at have så store navne/personligheder sammen i et angreb.

kirederf19
Ynglingespiller

« Svar #633: 18 Maj 2009, 15:01 »

Nej det er rigtigt at hans køb af spillere kunne være bedre..

Men jeg har aldrig været nogen Ancelotti fan, faktisk kan jeg overhovedet ikke holde ham ud.
Men håber på at han kan føre Chelsea til et CL mesterskab, som ingen andre har kunne.. Og det har han jo allerede bevist at han kan.

Men håber også meget på at Drogba bliver solgt, hvis Adebayor skulle komme til Chelsea til sommer...
Selvom jeg ikke er vild med Ancelotti, håber jeg på at han kan give os nogen pokaler og mesterskaber.
Men der skal vel nok ligges er smule om i vores spillestil... Smiley

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #634: 19 Maj 2009, 14:04 »

Har chelsea ingen officiel dansk fanklub?

Jeg er ved at arrangere FAn Cup 2009 og ville da gerne have et Chelsea hold med.

A Coruna
Gæst

« Svar #635: 19 Maj 2009, 14:14 »

Har chelsea ingen officiel dansk fanklub?

Jeg er ved at arrangere FAn Cup 2009 og ville da gerne have et Chelsea hold med.

de har en den er bare ikke ret god, google det Wink

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #636: 19 Maj 2009, 14:21 »

de har en den er bare ikke ret god, google det Wink

Hmm okay, den ser godt nok skidt ud

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #637: 19 Maj 2009, 19:23 »

Jeg tror også Adebayor kommer til Chelsea, me er samtidig ret sikker på at det betyder at Drogba forlader klubben. Og jeg mener Drogba er dobbelt så god som Adebayor, ganske vidst filmer han tit og har en dårlig attitude på banen, men han er uhyggelig stærk og målfarlig, og dukker altid op på de rigtige tidspunkter. Derimod mener jeg at Adebayor er sløv og doven og ikke har den samme skarphed som Drogba. Den eneste fordel jeg kan finde ved den handel er at Adebayor har fremtiden foran sig. Smiley

kirederf19
Ynglingespiller

« Svar #638: 19 Maj 2009, 19:34 »

Forholdsvis enig..

Hvis Adebayor skulle komme til Chelsea, vi det nødvendigvis betyde at Drogba forlader os.
Når så Arsenal og Chelsea skal møde hinanden, vil han nok blive buet voldsomt af. Sammenlagt med det som Wenger sagde med at Adebayor for tiden spiller dårligt, pga. at fansene har været negative over for ham.. Det kan være endnu en svaghed ved ham. At han ikke kan spille optimalt, når det ikke lige går som han vil ha' det.
Og som jeg ser det, tror jeg ikke at han vil passe godt ind i truppen, som Drogba efter noget tid har gjort.Jeg
Jeg kan ikke se Anelka, Lampard, Essien arbejde godt sammen med Adebayor i det offensive.

Men han kommer sandsynligvis nok til Chelsea, eftersom at Ancelotti i lang tid har været ude efter ham, og Ancelotti vil nok blive præsenteret den 30. maj hos The Blues.
« Seneste Redigering: 19 Maj 2009, 19:41 af kirederf19 » Logged

kirederf19
Ynglingespiller

« Svar #639: 21 Maj 2009, 14:32 »

http://www.bold.dk/nyt/Mourinho-vil-hente-gamle-venner

Bedste pasningsspiller er jo selvfølgelig John Obi Mikel.

Jeg håber godt nok ikke at Inter kommer til at hente Mikel.!

Men de må til gengæld gerne købe Carvalho.  Wink

Men jeg fatter ingenting af at Ballack har kunne holde Mikel fra start 11'eren i så lang tid. Når man kigger på hvad Mikel har præsteret når han har startet inde for Chelsea.
For hvis man kigger på de sidste to gange Mikel har startet inde, har han slået nøgleafleveringen til målet.
Han er uden tvivl fremtidens mand for os, gå for alt i verden ikke af med ham, og især ikke til en italiensk klub!
« Seneste Redigering: 21 Maj 2009, 14:52 af kirederf19 » Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #640: 21 Maj 2009, 15:18 »

Forholdsvis enig..

Hvis Adebayor skulle komme til Chelsea, vi det nødvendigvis betyde at Drogba forlader os.
Når så Arsenal og Chelsea skal møde hinanden, vil han nok blive buet voldsomt af. Sammenlagt med det som Wenger sagde med at Adebayor for tiden spiller dårligt, pga. at fansene har været negative over for ham.. Det kan være endnu en svaghed ved ham. At han ikke kan spille optimalt, når det ikke lige går som han vil ha' det.
Og som jeg ser det, tror jeg ikke at han vil passe godt ind i truppen, som Drogba efter noget tid har gjort.Jeg
Jeg kan ikke se Anelka, Lampard, Essien arbejde godt sammen med Adebayor i det offensive.

Men han kommer sandsynligvis nok til Chelsea, eftersom at Ancelotti i lang tid har været ude efter ham, og Ancelotti vil nok blive præsenteret den 30. maj hos The Blues.

Ballack har jo ikke nødvendigvis taget Mikels plads. Jeg ser det mere som om at Essien er blevet foretrukket til den plads i enkelte kampe, både fordi han defensivt men også offensivt kan byde med meget mere end Mikel. Essien har et meget større overblik end Mikel, ligesom hans rutine også skinder meget igennem. Skulle jeg vælge, ville jeg ikke ændre på noget, og lade Mikel skifte til Inter.

Echoes, Silence, Patience and Grace

Mikkel2306
Førsteholdsspiller

« Svar #641: 21 Maj 2009, 15:33 »

Syntes ik vi skal sælge Mikel :/. Han er fremtidens mand i mine øjne. Vi har allerede et mangel på unge spillere. Og Drogba må sgu godt blive solgt. Vi skal alligevel snart til at få fat i en ny ung angriber. Håber lidt på Tevez eller Aguero  Thumbs Up

kirederf19
Ynglingespiller

« Svar #642: 21 Maj 2009, 15:51 »

Syntes ik vi skal sælge Mikel :/. Han er fremtidens mand i mine øjne. Vi har allerede et mangel på unge spillere. Og Drogba må sgu godt blive solgt. Vi skal alligevel snart til at få fat i en ny ung angriber. Håber lidt på Tevez eller Aguero  Thumbs Up

Nej Mikel skal ikke væk, og som du selv siger har vores hold en høj gennemsnitsalder, det er reelt kun Mikel, Mancienne og Kalou der aspirer til vores startformation, som er under 25 år.

Jeg tror dog ikke på at Tevez eller for den sags skyld Agüero kommer til Chelsea. Men mere på Adebayor, da Ancelotti nok bliver vores næste træner... Smiley

kirederf19
Ynglingespiller

« Svar #643: 22 Maj 2009, 19:41 »

Årets Spiller i Chelsea blev Frank Lampard. Det er nu tredje gang han vinder den (04, 05).
Prisen findes ved en afstemning blandt fansene, der var der et stort flertal for Lamps.

Der er også en anden pris for Årets Spiller. Den findes i sammenråd mellem 1. holdsspillere, lægestaben, fysioterapeuter og trænerne.
Denne pris gik til Ashley Cole.!  Smiley
« Seneste Redigering: 22 Maj 2009, 19:47 af kirederf19 » Logged

kirederf19
Ynglingespiller

« Svar #644: 25 Maj 2009, 14:38 »

Sider: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010