home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1005 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 832081 gange)
bibo123
Førsteholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #510: 06 Maj 2009, 23:25 »

chelsea skulle bare købe Villa og torres også inieste til at ligge og lave det kreative Wink

,,

kasperbp12
Manager

« Svar #511: 06 Maj 2009, 23:28 »

Ærgeligt at Barcelona fik scoret i de sidste minutter! Synes ikke det var særlig fortjent da vi spillede bedst igennem hele kampen!! Men sådan er fodbold nu engang og det må man bare acceptere! Skuffet

-LFC-
Manager

« Svar #512: 06 Maj 2009, 23:29 »

chelsea skulle bare købe Villa og torres også inieste til at ligge og lave det kreative Wink
Og det har Chelsea slet ikke penge til. Hverken Barca eller Liverpool er i pengenød og kræver nok begge over en milliard for de to.

Sååååh... Wink

N17
Manager

« Svar #513: 06 Maj 2009, 23:29 »

Fuck noget lort Sur Skuffet Shockeret Huh ticked off Græder.
Der var klart straffe på 2 af de 5 straffespark, som ikke blev dømt og ja der var ikke rødt kort til Abidal, men i sidste ende så er det chelseas egen skyld, da de ikke fik scoret flere gange, det vil jeg give Cesc ret i, men det er nu først på søndag at de spiller og Chelsea vinder og Arsenal får klask, som de også gjorde i FA Cup semifinalen, hvis at det er den kamp mellem Arsenal-Chelsea, som du tænker på, som bliver vist på Canal+(til Cesc).

Vh.Blackstone

Hvilke mener du der er straffe på?

Alves v Malouda:
Forseelsen starter udenfor - og skal derfor fløjtes udenfor feltet.

Abidal v Drogba:
Synes han smider sig alt alt for let - så jeg mener slet ikke den skal overvejes.

Toure v Drogba:
Klar tackling på bolden - intet!

Pique:
Ja, der er klart straffe. Ikke så meget at diskutere der.

Toure?:
Der er ikke straffe, selvom han arm er i en unaturlig position, så mener jeg ikke den rammer noget sted hvor den kan dømmes.

Ergo - 1 ud af 5 fra mig Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

KongFjong
Landsholdsspiller

1
« Svar #514: 06 Maj 2009, 23:29 »

Næh, men jeg under ikke Chelsea den finale på trods af at de måske var det bedste hold. Til det er den opførsel simpelthen for ulækker i mine øjne. Det er ikke så dygtig en angriber værdig.

Hehe nej vi kan alle blive enige om, at den aggressivitet Drogba udviser efterfølgende, ikke er klasse og uværdig.

Ser man på spillet udelukkende, kunne jeg dog sagtens unde dem en plads i finalen.

Rooland
Manager

« Svar #515: 06 Maj 2009, 23:31 »

Jamen, det var jo synd for jer. Jeg syntes i spillede bedre og i fortjente finale pladsen, men sådan kan det jo gå. Jeg havde dog alligevel hellere ønsket mig Barca i finalen Wink

Jeg syntes dog i er et kæmpe bidrag til turneringen og det er aldrig kedeligt, når man ser Chelsea, så i skal havde tak for en underholdende turnering.

I må dog lige få styr på Drogba. Selvom man er skuffet skal man ikke opføre sig på den måde og råbe vildt af dommeren. Det samme gælder Ballack. De er vidst begge anfører på deres landshold og derfor må de da være vant til, at kunne holde hovedet koldt i enhver situation.

Cesc
Gæst

« Svar #516: 06 Maj 2009, 23:35 »

Jeg håber godt nok at det er ironisk skrevet  Grin Drogba smider sig hele tiden. I mine øjne er han ikke en skid bedre end Ronaldo og Luca Toni når det kommer til det.

Det meste af det indlæg var skam en stor bunke ironi.

Chelski in my ass! Opstemt

Bave
Gæst

« Svar #517: 06 Maj 2009, 23:36 »

I må dog lige få styr på Drogba. Selvom man er skuffet skal man ikke opføre sig på den måde og råbe vildt af dommeren. Det samme gælder Ballack. De er vidst begge anfører på deres landshold og derfor må de da være vant til, at kunne holde hovedet koldt i enhver situation.
Der er vel ikke så meget diverse Chelsea fans kan gøre for at få styr på Ballack & Drogba.
Så det forstår jeg ikke..

N17
Manager

« Svar #518: 06 Maj 2009, 23:38 »

Jeg ved ikke hvorfor, men tror faktisk ikke helt på dig. Tror mere, at der nu er for mange der er uenige, så nu er det ironi!

Ellers trist at lave en ironisk kommentar om at Chelsea taber til Arsenal Wink

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Cesc
Gæst

« Svar #519: 06 Maj 2009, 23:42 »

Jeg ved ikke hvorfor, men tror faktisk ikke helt på dig. Tror mere, at der nu er for mange der er uenige, så nu er det ironi!

Ellers trist at lave en ironisk kommentar om at Chelsea taber til Arsenal Wink

Du må sgu' tro hvad du vil, er jeg sådan set lidt ligeglad med.

Det var ironi lige fra start af, og hele det afsnit omkring Chelsea var åh så nydelige og fantastiske var en bunke lort. Drogba kan da slikke mig lige så meget som Keane og resten af hans skøger fra White Shit Lane...

Andreas93
Gæst

« Svar #520: 06 Maj 2009, 23:42 »

godt  Peace var lige ved at blive urolig  Grin

Rooland
Manager

« Svar #521: 06 Maj 2009, 23:43 »

Der er vel ikke så meget diverse Chelsea fans kan gøre for at få styr på Ballack & Drogba.
Så det forstår jeg ikke..

Den var nu mere postet "til klubben" Wink Da jeg skrev "i spillede bedst" mente jeg jo hellere ikke at fansene spillede bedst Wink

Pepe
Gæst

« Svar #522: 06 Maj 2009, 23:48 »

Hold da kæft en fucked up dommer. Det kan vi vel alle blive enige om.
Der er KLART straffespark på Pique-situationen, og for mig at se er det så langt ude, at han ikke dømmer det. Håber ikke han kommer til at dømme en CL-kamp nogensinde igen! Værste dommerpræstation RIGTIG længe.
Desuden er der ikke rødt kort til Abidal i min bog.
Generelt virkede han usikker og helt væk ham nordmanden.. Er fuldstændig i chok over, at en dommer kan få så stor negativ indflydelse på en fodboldkamp. Mega ærgeligt for jer, at I blev snydt i dag, men sådan er det, desværre..

Josip-Skoko
Lilleputspiller
*

« Svar #523: 06 Maj 2009, 23:56 »

Den situation med Pique kan dommeren ikke dømme.. Det er linjedommeren, der skal se den. Dommeren stårm bagved Pique og kan derfor ikke se hendelsen. Han må faktisk ikke dømme den, hvis det er rigtigt. Det kan sammenlignes med Fletchers røde kort i går. Så ergo er det linjedommeren, der skal have skylden.

Manchester United - Brøndby IF - Leeds United

N17
Manager

« Svar #524: 06 Maj 2009, 23:57 »

Du må sgu' tro hvad du vil, er jeg sådan set lidt ligeglad med.

Det var ironi lige fra start af, og hele det afsnit omkring Chelsea var åh så nydelige og fantastiske var en bunke lort. Drogba kan da slikke mig lige så meget som Keane og resten af hans skøger fra White Shit Lane...

Nånå godt ord igen, men sjovt, at du skal svine Spurs til herinde. Nåå, men dig om det - forstår bare ikke, at der skal bruges øgenavne i denne situation! Og i det hele taget svares på denne måde Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010