home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 633 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 831495 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Chelsea tråden
« Svar #210: 10 Maj 2008, 14:10 »

Drenge drenge, kunne I ikke udvise en smule mere respekt i den dertil indrettede tråd? Helt ærligt, så kunne jeg godt undvære at se Utd fan(s) svine Chelsea til i denne tråd...

Helt enig..

For at løse problemet omkring målscoren, synes jeg stadig rigtig godt om Wengers pointsystem som han har foreslået, hvor man får 2 point for sejre hvor man kun vinder med 1 mål, og 3 point for sejre hvor man vinder med 2 mål eller flere - Det vil gøre fodbolden meget attraktiv så man ikke mere ser storhold som scorer et enkelt mål og så stiller sig tilbage og forsvarer.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Pollebolle
Gæst

« Svar #211: 10 Maj 2008, 14:12 »

Helt enig..

For at løse problemet omkring målscoren, synes jeg stadig rigtig godt om Wengers pointsystem som han har foreslået, hvor man får 2 point for sejre hvor man kun vinder med 1 mål, og 3 point for sejre hvor man vinder med 2 mål eller flere - Det vil gøre fodbolden meget attraktiv så man ikke mere ser storhold som scorer et enkelt mål og så stiller sig tilbage og forsvarer.

Lyder faktisk som en glimrende ide!

Ali
Reserveholdsspiller

« Svar #212: 10 Maj 2008, 14:13 »

Helt enig..

Men det ville jo aldrig blive indført, da anti-fodbold er populært lige for tiden og kaldes for taktik.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #213: 10 Maj 2008, 15:05 »

Helt enig..

He professoren slår til igen! Wink

Bryder mig faktisk ikke om idéen. Hvorfor må der ikke være hold der spiller taktisk/kedeligt eller hvad man nu vil kalde det? Hvorfor SKAL alle hold tvinges til at spille offensiv fodbold? Fodbold er ikke bare mål = underholdning imo. Det er også følelser og hvor står de fans der elsker at hade klubber som Chelsea, fordi de spiller kedelig fodbold, hvis de pludseligt spiller fejende flot bold?

Og hvad med afstanden mellem de store og de små hold? Hvor ofte vinder et lille hold med mere end et mål i forhold til de små? Får man ikke bare en større afstand mellem holdene så ligaen knækker over i i hvert fald to dele?

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #214: 10 Maj 2008, 17:45 »

Hvis man skal spille en kamp på neutral bane pga pointlighed i en liga, så skal der da også spilles en tredje og afgørende kamp på neutral bane, i en Champions League semifinale hvis begge hold vinder en kamp...
« Seneste Redigering: 10 Maj 2008, 17:47 af Jimmi.Pop » Logged

steeval
Reserveholdsspiller

« Svar #215: 10 Maj 2008, 17:55 »

Synes ikke der skal ændres på de regler vi allerede har. Men hvis der endelig skulle gøres noget, var det måske at give 4. point for sejr i stedet for 3. Man så det havde en stor effekt da man gik fra 2 til 3 point, så måske. Synes dog ikke vi skal ændre på et i forvejen fremragende system.

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #216: 11 Maj 2008, 18:18 »

Så må vi altså nøjes med sølv i PL i denne sæson. Overordnet set er jeg dog okay tilfreds med vores indsats, hvor vi har haft perioder med skader til profiler som Cech, Terry, Lampard og Drogba. Derudover var der jo også manager-skiftet i efteråret, men Grant har overrasket mig positivt.

Mht. dagens kamp er der vel ikke så meget at sige. Vi var det klart bedste hold, og så også længe ud til at køre sejren hjem. At Bolton scorer til sidst betyder ikke rigtig noget, da vi jo ikke var blevet mestre alligevel.

Hvad der er værre er, at Terry måtte udgå tidligt i første halvleg med hvad der ligner en brækket arm. Det var ikke lige det mest heldige, der kunne ske.

Brøndby IF & Chelsea FC

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #217: 11 Maj 2008, 18:33 »

Nu skal Chelsea så bare smadre Manchester ud af CL finalen Peace

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #218: 11 Maj 2008, 19:00 »

Det er sgu noget rigtigt lort! Jeg havde håbet, ikke troet, men håbet på et mesterskab idag, vi må dog være fornuftige og tænke som Chelsea-4ever og tænke i undskyldninger, som jeg synes vi har et par stykker af... Men altså, hvis ikke vi tager CL trofæet er sæsonen ikke godkendt! Gør vi det, har det været en succes sæson! Nærmest uden lige...

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Hamza_BIF
Manager

« Svar #219: 11 Maj 2008, 19:02 »

Surt i ikke vandt men tillykke med 2. pladsen.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #220: 20 Maj 2008, 21:47 »

Der er godt nok ikke mange Chelsea fans herinde.. Hvad tror I, at kampen ender?

Jeg tror på en 1-1, og så scorer Manchester og Chelsea 2-2 hver i den forlængede, og Chelsea vinder på straffespark i det 6 spark.

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #221: 20 Maj 2008, 21:51 »

Jeg tror ikke, at der er fundet en vinder efter de 90 minutter. Den ordinære spilletid ender 1-1, efter at Manchester United er kommet på 1-0. I den forlængede spilletid trækker Chelsea det længeste strå, og vinder samlet 2-1 efter en fantastisk fodboldkamp.

Brøndby IF & Chelsea FC

kie
Landsholdsspiller

« Svar #222: 20 Maj 2008, 21:52 »

Jeg tror kampen ender 1-0 og det bliver lampard som scorer...

Eller bliver det 1-0 til manchester..

Yessir
Manager

« Svar #223: 21 Maj 2008, 23:16 »

Jeg tror ikke, at der er fundet en vinder efter de 90 minutter. Den ordinære spilletid ender 1-1, efter at Manchester United er kommet på 1-0. I den forlængede spilletid trækker Chelsea det længeste strå, og vinder samlet 2-1 efter en fantastisk fodboldkamp.

Så må den godt lige gå hjem  Wink

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #224: 21 Maj 2008, 23:53 »

Hold kæft jeg er skuffet nu. Vi havde klart fortjent at vinde Champions League. Fatter ikke at Man Utd kan være så heldige. Vi rammer træværket 2 gange.. godt nok laver vi et heldig mål.. men vi styrede kampen også glider Terry på det afgørende straffespark hvor Van der mus havde hoppet til den anden side. Fucking heldigt!!

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010