home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1054 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 474 475 [476] 477 478 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 831126 gange)
Korzika
Gæst

Sv: Chelsea tråden
« Svar #7125: 12 Jun 2014, 18:14 »

Jeg ville spille Cesc centralt sammen med Matic og så Oscar foran. Jeg håber virkelig, at Oscar kan finde det niveau, han nu engang har. Jeg tror på, at der er plads til både ham og Cesc. Desuden ser jeg Matic som en decideret skraldemand, der bare også er rigtig dygtig med bolden. Jeg tror, at Matic og Cesc med Oscar foran er en fin idé.

Et rigtig godt køb og der er da ikke tvivl om, at han skal tage over for Lampard.
Men er Oscar ikke bedre end Cesc defensivt, og er Cesc ikke bedre end Oscar offensivt? Sådan vurderer jeg det.

Cesc er fantastisk teknisk. God til at se åbninger i forsvar, og klasse til at komme i løb med boksen. Ser Cesc som en spiller, der kommer til at levere et tocifret antal mål og assists i hver af de - forhåbentligt mange - Premier League-sæsoner. Oscar er ikke helt så kampafgørende, men har nogen egenskaber, som man nemt overser. Han er fantastisk til at læse spillet, god i genpresset og god til at tage en temperatur på kampen. Min eneste bekymring i forhold til Oscar som makker til Matic med Cesc en tand længere fremme, er Oscars klejne fysik. Kan han stå distancen på en regnfuld aften i Stoke, eller vil han blive tromlet ned inde i maskinrummet?
« Seneste Redigering: 12 Jun 2014, 18:19 af Korzika » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #7126: 12 Jun 2014, 18:21 »

Men er Oscar ikke bedre end Cesc defensivt, og er Cesc ikke bedre end Oscar offensivt? Sådan vurderer jeg det.

Cesc er fantastisk teknisk. God til at se åbninger i forsvar, og klasse til at komme i løb med boksen. Ser Cesc som en spiller, der kommer til at levere et tocifret antal mål og assists i Premier League. Oscar er ikke helt så kampafgørende, men har nogen egenskaber, som man nemt overser. Han er fantastisk til at læse spillet, god i genpresset og god til at tage en temperatur på kampen. Min eneste bekymring i forhold til Oscar som makker til Matic med Cesc en tand længere fremme, er Oscars klejne fysik. Kan han stå distancen på en regnfuld aften i Stoke, eller vil han blive tromlet ned inde i maskinrummet?
Jeg vil vurdere, at Cesc med sin dynamik (for den har han rigtig meget af) er bedst fra den centrale position. Det giver bedre mulighed for at time sine løb. For sådan en spiller ser jeg ham rigtig meget som. Det er lidt ligesom med Lampard. Kommer sent i feltet. Det tror jeg, at han er bedst til fra en position ved siden af Matic. Ligeledes tror jeg, at Mourinho er tilhænger af, at den offensive midtbanespiller KAN bidrage defensivt som en "bonus". Hvis Oscar rykkes tilbage, SKAL han bidrage defensivt og det endda en hel del. Cesc har også mere fysik end Oscar, men som du selv siger, så er Oscar bedst defensivt grundet hans evner uden bolden. Sidst, men ikke mindst er der også Mourinhos udtalelse fra sidste sæson, hvor han siger "Oscar er min nummer 10". Jeg kan godt tro, at Mourinho ser det som et nederlag, hvis Oscar rykkes, for det er vel fordi, at han ikke har leveret godt nok i foråret, hvor han spillede lidt mindre, og hvor Willian var et hit? Jeg tror, at jeg ville foretrække Oscar foran Cesc og Matic. Hvor det efterlader Ramires er derimod spændende.
« Seneste Redigering: 12 Jun 2014, 18:29 af Jakob E » Logged

Batigol
Manager

« Svar #7127: 12 Jun 2014, 18:29 »

Det efterlader vel Ramires på bænken? Eller om ikke andet som rotationsspiller. Med Matic's stærke forår og Mourinho's åbenlyse tiltro til Oscar, er det vel svært at få øje på en plads til Ramires i den foretrukne start 11'er? Mon ikke at Mourinho håber på at kunne stille et hold bestående af Azpilicueta, Cahill, Terry, Filipe Luís, Matic, Cesc, Willian, Oscar, Hazard og Diego Costa efter sommerferien er overstået? Om det så bliver med Courtois eller Cech på kassen er vel mindre vigtigt. Det er et decideret luksusproblem.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #7128: 12 Jun 2014, 18:43 »

Holdet er ikke helt skævt, men selvom Azpilicueta har været intet mindre end fremragende, og at Mourinho er fan, så må vi ikke glemme Ivanovic. Mourinho sagde jo ret tydeligt i sidste sæson, at Ivanovic var fantastisk og den første mand på holdkortet. Jeg kan ikke se, at han har spillet sig af. Men det bliver spændende at se. Får vi også Costa, så mener jeg, at vi har et latterligt godt hold.

Ramires er muligvis på bænken, men igen en spiller der var rigtig meget foretrukket i forrige sæson.

Batigol
Manager

« Svar #7129: 12 Jun 2014, 19:12 »

Man skal bestemt ikke glemme Ivanovic, nej. Chelsea står også i en gunstig position, hvis det ikke skulle lykkes at hente Filipe Luís til, da man selvfølgelig bare vil kunne bruge Azpilicueta på venstrebacken, hvor han gjorde det så flot i den forgangne sæson, og så benytte netop Ivanovic på højrebacken. Jeg bliver aldrig det der minder om fan af Chelsea, tværtimod vil jeg nok bare fortsætte med at bryde mig meget, meget lidt om jeres klub, men jeg må godt nok indrømme at jeres trup ser imponerende ud. Især set i lyset af at I har spillere som Lukaku og Courtois ude at hænge på lejeaftaler.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #7130: 12 Jun 2014, 19:22 »

Man skal bestemt ikke glemme Ivanovic, nej. Chelsea står også i en gunstig position, hvis det ikke skulle lykkes at hente Filipe Luís til, da man selvfølgelig bare vil kunne bruge Azpilicueta på venstrebacken, hvor han gjorde det så flot i den forgangne sæson, og så benytte netop Ivanovic på højrebacken. Jeg bliver aldrig det der minder om fan af Chelsea, tværtimod vil jeg nok bare fortsætte med at bryde mig meget, meget lidt om jeres klub, men jeg må godt nok indrømme at jeres trup ser imponerende ud. Især set i lyset af at I har spillere som Lukaku og Courtois ude at hænge på lejeaftaler.

Lukaku vil jo væk fra klubben, hvilket er Chelseas fejl, for han er den bedste angriber i har forbundet til klubben.
Mht. at backs, så får de jo Ryan Bertrand hjem fra Aston villa efter hans leje ophold, og syntes han bør få chancen på venstre back, så Azpilicueta kan blive rykket over på sin mere naturlige højre. Dette vil give i min optik en meget dygtig bagkæde, selvom Ivanovic stadig vil være inde over holdet

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #7131: 12 Jun 2014, 19:54 »

Vi i United har råbt og skreget op om central midtbanespiller i 9 år. Vi har endnu ikke fået købt kvalitet ind, og i har på 6 måneder anskaffet to vanvittigt midtbanespillere. Well played , idioter.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #7132: 12 Jun 2014, 21:19 »

Vi i United har råbt og skreget op om central midtbanespiller i 9 år. Vi har endnu ikke fået købt kvalitet ind, og i har på 6 måneder anskaffet to vanvittigt midtbanespillere. Well played , idioter.

I har det, i hvert fald i følge mange, haft 2 af verdens bedste spiller på den poistion i Carrick og Scholes. Eller hvis jeg må have lov at rette på mig selv, så i hvert fald United-fans.

Anyways, Cesc til Chelsea. Fremragende spiller som jeg gerne have set i Arsenal, men på den anden side har vi så meget kvalitet på den position, så jeg forstår godt til en hvis grad, hvis man ikke har jagtet ham. Havde dog stadig gerne set ham, for der er altid plads til verdensklassespille re.
« Seneste Redigering: 12 Jun 2014, 21:20 af SC30 » Logged

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #7133: 12 Jun 2014, 22:29 »

I har det, i hvert fald i følge mange, haft 2 af verdens bedste spiller på den poistion i Carrick og Scholes. Eller hvis jeg må have lov at rette på mig selv, så i hvert fald United-fans.

Anyways, Cesc til Chelsea. Fremragende spiller som jeg gerne have set i Arsenal, men på den anden side har vi så meget kvalitet på den position, så jeg forstår godt til en hvis grad, hvis man ikke har jagtet ham. Havde dog stadig gerne set ham, for der er altid plads til verdensklassespille re.
Carrick har været fremragende i et par sæsoner, specielt i Fergies sidste sæson, hvor han var outstanding. Han var så ret så lort sammen med hele holdet i den forgangende sæson. Men det er så også det. Scholes har selvfølgelig været gennemsyret klasse i alle år. Men sjældet 1½ mand kan udgøre en god midtbane.

Det hjælper selvfølgelig også at have en rig russer i røven kontra nogle latterlige amerikaner med kæmpegæld, meeen nu må vi snart komme ind i kampen.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #7134: 12 Jun 2014, 23:52 »

We´ve got Cecs Fabregas, we´ve got Cecs Fabregas!! Wink

Ser det som en rigtig god handel. Han skal afløse Lampard, alt det der pis med falsk 9'er pladsen kan stikkes op hvor solen aldrig skinner, manden er på ingen måde angriber og bliver det aldrig.

Signer vi Costa, beholder Lukaku, skyder Torres og Ba afsted, og beholder Courtouis som førstekeeper rejser jeg til London og giver Mourinho en solid guffer!!

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #7135: 01 Jul 2014, 18:20 »

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #7136: 01 Jul 2014, 18:42 »

Han er ikke min ven, før han har lavet minimum 20 PL-basser i én sæson og samtidig holdt sig fra at nikke skaller.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #7137: 01 Jul 2014, 18:48 »

Han er ikke min ven, før han har lavet minimum 20 PL-basser i én sæson og samtidig holdt sig fra at nikke skaller.
Så bliver han din ven.

Korzika
Gæst

« Svar #7138: 01 Jul 2014, 18:55 »

Jeg er heller ikke umiddelbart den store fan. Har vel reelt kun haft én god sæson (måske halvanden), og skuffede (ligesom hans holdkammerater) til VM. Men stoler på Mou, han ved 19/20 gange hvad han gør.

Hvad angår skallerne, tror jeg sgu ikke, at han stopper med det. Det er vel nok noget, som han er vokset op med i gaden. De skaller som jeg har set ham nikke, er heller ikke nogle, der ville vælte nogle, hvis det havde på nogen som helst natklub. For mig er hans trash talk-thingy (med "skaller" osv) noget problem, før han giver skaller med Zidane-kraft. For mig virker han forholdsvis kontrolleret hvad angår det beskidte spil, han har eksempelvis blot fået ét rødt kort i hans sidste 200+ ligakampe.

Anyways, held og lykke til Diego. Må han få brækket nogle næser, og få scoret en masse vigtige mål!

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #7139: 01 Jul 2014, 20:53 »

Så bliver han din ven.

Hvad får dig til at tro, at Diego Costa ikke bliver endnu et dyrt køb til angrebet som flopper?
Jeg nævner bare nogle eksempler i flæng: Shevchenko, Kezman, Torres osv.

Sider: 1 ... 474 475 [476] 477 478 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010