home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1159 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 468 469 [470] 471 472 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 831369 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #7035: 29 Apr 2014, 19:48 »

Vi kommer ikke videre, men heldigvis er den neutrale holdning det skulle være stoppet fra starten. Og det er ikke at tage noget fra jeres sejr på nogen måde.
Det er fair nok at mene det. Det er helt okay med mig. Jeg er bare glad for, at vi vandt kampen, og jeg synes, at det var en flot sejr, som man burde anerkende som Liverpool-fan.

ThePotters
Lilleputspiller
*

« Svar #7036: 29 Apr 2014, 19:49 »

Det er fair nok at mene det. Det er helt okay med mig. Jeg er bare glad for, at vi vandt kampen, og jeg synes, at det var en flot sejr, som man burde anerkende som Liverpool-fan.

Det er jo en smagssag, jeg fandt sejren ganske heldig selvom den var fortjent. Men det får du nok ikke Liverpool fans til at indrømme herinde.

"I love the atmosphere because it makes players play. If you don’t pay attention to the atmosphere at Stoke, then it engulfs you. You must perform to get a result."

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #7037: 29 Apr 2014, 19:51 »

Hvis du holder bolden 10 minutter i egne rækker så er det blot imponerende
Nej det er blot kedelig, defensiv, tidsudtrækning og boldflytteri.

Batigol
Manager

« Svar #7038: 29 Apr 2014, 20:09 »

Nej det er blot kedelig, defensiv, tidsudtrækning og boldflytteri.

Lad nu bare være, Messi1987.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Anfield Road
Manager

« Svar #7039: 29 Apr 2014, 20:10 »

Altså så længe dommeren ikke gør noget, er det ikke ulovligt. Dommeren sætter linjen for, hvor meget man må og ikke må. Hvis dommeren ikke vurderede at det var tidsudtræk, jamen så var det vel ikke det. Det er lidt noget andet med et straffespark, hvor der er nogle regler, der skal følges for, hvad man må og ikke må. Det her er en vurdering af dommeren.
Så hvis jeg nu går ud og brækker dit ben imorgen og dommeren overser det er det altså helt okay?

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Ariana Grande
Manager

« Svar #7040: 29 Apr 2014, 20:22 »

Så hvis jeg nu går ud og brækker dit ben imorgen og dommeren overser det er det altså helt okay?

Det var en imponerende dårlig sammenligning.

Anfield Road
Manager

« Svar #7041: 29 Apr 2014, 20:25 »

Det var en imponerende dårlig sammenligning.
Sætter nu bare tingene på spidsen. For ifølge Jakob er det jo dommerens opgave at straffe, mens jeg kan give fuck i anstændig opførsel.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #7042: 29 Apr 2014, 22:58 »

Det er et forkert scenarie, du stiller op. Dommeren så det jo netop godt, men han vurderede, at det ikke var tidsudtræk, og dermed var der intet forkert i det. I det 92. minut sagde dommeren stop og langede et gult kort ud. Dommeren overså ingenting.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #7043: 29 Apr 2014, 23:17 »

Sætter nu bare tingene på spidsen. For ifølge Jakob er det jo dommerens opgave at straffe, mens jeg kan give fuck i anstændig opførsel.

Jamen - Jakob E har jo ret, det er ihvertfald sådan 99,9% af verdens fodboldspillere tænker. Fodbold handler efterhånden mere om at snyde dommeren end at vinde kampene på fair og anstændig vis. Det handler i den grad om at smide sig og filme, råbe af modstanderne, hvis de reelt bliver ramt, trække tiden, appellere til dommeren om kort og påvirke ham til at dømme forkert.

Så ja - det er dommerens job at straffe, for alle andre giver fuck i anstændig opførsel... Ingen nævnt, ingen glemt. Den 0,1% jeg referere til der er anstændig er jo evigt og altid dejlige Alessandro Del Piero Peace

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Batigol
Manager

« Svar #7044: 29 Apr 2014, 23:19 »

Den 0,1% jeg referere til der er anstændig er jo evigt og altid dejlige Alessandro Del Piero Peace

... og Joey Barton.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #7045: 30 Apr 2014, 20:45 »

Spændende at se om der kommer ligeså meget debat efter aftenens kamp! :-)

ThePotters
Lilleputspiller
*

« Svar #7046: 30 Apr 2014, 21:25 »

Spændende at se om der kommer ligeså meget debat efter aftenens kamp! :-)

Gad vide om folk overhovedet ser kampen, en kamp mellem 2 hold som laver af deres defensiv er ikke ligefrem tiltrækkende.

Nej, så hellere PO kampen mellem Halifax & Cambridge

"I love the atmosphere because it makes players play. If you don’t pay attention to the atmosphere at Stoke, then it engulfs you. You must perform to get a result."

HansenLFC
Gæst

« Svar #7047: 30 Apr 2014, 21:39 »

Gad vide om folk overhovedet ser kampen, en kamp mellem 2 hold som laver af deres defensiv er ikke ligefrem tiltrækkende.

Nej, så hellere PO kampen mellem Halifax & Cambridge

Aaarh.

Er man bare lidt interesseret i fodbold, så vælger man nu ikke en semifinale i CL fra. 

ThePotters
Lilleputspiller
*

« Svar #7048: 30 Apr 2014, 21:46 »

Aaarh.

Er man bare lidt interesseret i fodbold, så vælger man nu ikke en semifinale i CL fra. 

Det kan man da sagtens.

Jeg forstår godt den normale fodboldfan er forblindet af CL, store stjerner osv.

Heldigvis er fodbold jo langt mere, og jeg kan bedre lide det lokale som fx den kamp jeg nævner.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #7049: 30 Apr 2014, 22:26 »

Ikke så meget at sige til det. Ikke godt nok i defensiven i dag og lige pludselig ser det hele ret vanskeligt ud. Flot indsats af os i årets Champions League, og nu gælder det om at slutte godt af i ligaen. Stort tillykke til Atletico Madrid. Det må være vildt at gå i finalen.

Sider: 1 ... 468 469 [470] 471 472 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010