home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 276 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 466 467 [468] 469 470 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 831482 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #7005: 29 Apr 2014, 11:35 »

I 2010 tabte han, med Inter, til Barcelona.
Men Mourinho gik videre til finalen og vandt den. Han tabte kampen, men vandt stadig sammenlagt, hvilken må siges at være det essentielle i dette sammenhæng. Det var aldrig nogensinde sket, hvis ikke han havde spillet, som han gjorde.

Anfield Road
Manager

« Svar #7006: 29 Apr 2014, 11:44 »

Men Mourinho gik videre til finalen og vandt den. Han tabte kampen, men vandt stadig sammenlagt, hvilken må siges at være det essentielle i dette sammenhæng. Det var aldrig nogensinde sket, hvis ikke han havde spillet, som han gjorde.
Meget muligt, men pointen er bare at Mourinhos pindsvine-bold ikke er usårligt.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #7007: 29 Apr 2014, 12:13 »

Det var bare et dårligt eksempel at hive frem.

Batigol
Manager

« Svar #7008: 29 Apr 2014, 12:25 »

Men Mourinho gik videre til finalen og vandt den.

Det var da også kun fordi Bojan's scoring blev underkendt og Milito havde grønt lys til at stå 12 meters offside i den første kamp. Peace

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #7009: 29 Apr 2014, 12:28 »

Liverpool 05 og Liverpool 07!

Formentlig også nogle af de tidligere Barcelonaopgør, men dem kan jeg ikke huske så tydeligt i hovedet.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #7010: 29 Apr 2014, 12:34 »

Det var da også kun fordi Bojan's scoring blev underkendt og Milito havde grønt lys til at stå 12 meters offside i den første kamp. Peace
Enig, det havde måske formet sig anderledes, hvis visse kendelser havde haft et andet udfald, men nu gik han jo faktisk videre.

Liverpool 05 og Liverpool 07!

Formentlig også nogle af de tidligere Barcelonaopgør, men dem kan jeg ikke huske så tydeligt i hovedet.
Han spillede ikke defensivt i nogle af kampene mod Liverpool. Det var begge år meget lige kampe.

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #7011: 29 Apr 2014, 12:36 »

Han spillede ikke defensivt i nogle af kampene mod Liverpool. Det var begge år meget lige kampe.

Meget lige kampe ja. Men meget defensive kampe. Fra begge hold. Den gang mødte han bare lidt af sin egen stil og tabte på marginalerne.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #7012: 29 Apr 2014, 12:42 »

Meget lige kampe ja. Men meget defensive kampe. Fra begge hold. Den gang mødte han bare lidt af sin egen stil og tabte på marginalerne.
Det var to kampe, der var præget af nervøsitet. Om det var defensivt, ved jeg ikke, om jeg er enig i.

Vinokourov
Manager

« Svar #7013: 29 Apr 2014, 12:49 »

Men, lille ven, den pointe kan du ikke bare komme frem til ved at bruge et eksempel, hvor de rent faktisk vandt samlet. Det gældende i knockout-fasen må jo trods alt være, hvem der fører samlet over to kampe. Hvor meget kan du lige bruge en sejr til i en enkelt kamp, hvis du samlet set har tabt? Peace

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Notorious B.IV
Lilleputspiller
*

« Svar #7014: 29 Apr 2014, 12:56 »

Der var en masse ballade i de kampe, lidt straffespark Barca ikke fik, lidt Sergi filmeri og lidt offside på Piques mål også. Men ja det er the luckiest break han nogensinde har fået og hele den CL-tour den sæson der har han fået alt for meget credit.

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #7015: 29 Apr 2014, 13:00 »

Det var to kampe, der var præget af nervøsitet. Om det var defensivt, ved jeg ikke, om jeg er enig i.

Men nej de kommer selvfølgelig ikke under den præmis der siger at han parkerer bussen og modstanderen har 75% possession. Det gad/kunne Rafa ikke deltage i. Men håndbremsen fra begge trænere havde ligeså meget som nervøsitet at gøre med de kampe i mine øjne.

Men hvis det skal være med den antagelse, så må det være noget med Rijkaards Barcelonahold, hvis det skal være med Chelsea. Og nogle af de første kampe mod Barcelona i Real efter at være slagtet 5-0 i den første kamp hvor han forsøgte sig lidt offensivt. Men de fleste af de kampe er selvfølgelig også påvirket af røde kort, som den gode Jose nok skal være den første at påpege!

Batigol
Manager

« Svar #7016: 29 Apr 2014, 13:03 »

Mourinho har i det hele taget en losing record mod Barcelona. Hans hold har spillet i alt 27 kampe mod Barcelona. 6 med Chelsea, 4 med Inter og 17 med Real Madrid. 8 sejre, 9 uafgjorte og 10 nederlag med en samlet målscore på 38-44.

Der var en masse ballade i de kampe, lidt straffespark Barca ikke fik, lidt Sergi filmeri og lidt offside på Piques mål også. Men ja det er the luckiest break han nogensinde har fået og hele den CL-tour den sæson der har han fået alt for meget credit.

Jeg ved nu ikke om det ligefrem er the luckiest break. Han havde godt nok også lykkens gudinde på sin side, da han slog United ud med sit Porto mandskab i 2003-2004 sæsonen.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #7017: 29 Apr 2014, 13:09 »

Er der nogle der kan huske en kamp hvor denne yderst defensive indstilling til svære kampe har slået fejl? Altså hvor de har tabt?
http://m.youtube.com/v/f6XTk_C9PIQ
« Seneste Redigering: 29 Apr 2014, 13:18 af Messi1987 » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #7018: 29 Apr 2014, 15:47 »

Altså jeg vil endnu engang godt påpege, at jeg ikke kan forstå, at man ikke vil acceptere denne form for fodbold. Jeg er helt med på, at man ikke er fan eller tilhænger af den, men hvem kan fortælle mig, hvordan fodbold skal spilles? Så kan man snakke om spillermateriale, budget og alt muligt andet, men det går i bund og grund ud på at vinde fodboldkampe, og så er det egentlig ret ligegyldigt, hvordan man så vinder. Der er intet facit, så Chelseas spillestil er lige så rigtig som alle andres. Men igen er man i sin gode ret til at synes, det er defensivt, kedeligt, uattraktivt og jeg skal kommer efter dig. Men man er nødt til at acceptere det. Ellers kan man ikke acceptere fodbold som helhed, for Chelsea gør intet forkert. Intet ulovligt. Intet man ikke må. De spiller bare på deres måde, og det må være modstanderens opgave at finde en måde at slå denne form for fodbold på. Hvis det skete kunne det jo være, at man ville stoppe med at praktisere denne spillestil, men nu har den gang på gang på gang vist sig effektiv mod diverse hold. Når det så er sagt, så har man også set et godt og offensivt Chelsea-hold, der leverer resultater, når man har noget, man skal indhente i f.eks. Champions League. Har tænker jeg specielt på kampene mod PSG og Napoli. Det er forkert at sige, at Chelsea konsekvent spiller sådan her, men det kan ikke komme bag på folk, at de gjorde det mod Liverpool.

I bund og grund er det vel kun ens eget hold, man kan brokke sig over. Man har en gylden chance for at vinde det engelske mesterskab for første gang i 24 år, og så kan man ikke slå Chelseas B-hold. For det var i den grad et B-hold. Det er reelt set kun Azpilicueta og Ivanovic, der ville spille, hvis Chelsea stillede op i stærkeste opstilling og havde alle mand klar. Dommeren lavede ingen mærkbære fejl til Chelseas fordel eller noget, så reelt kan man kun brokke sig over Liverpools inkompetence som Liverpool-fan. Det handler nu engang om at vinde, og det må man sige, at Chelsea gjorde. Liverpool vadede heller ikke ligefrem i 100% chancer.
« Seneste Redigering: 29 Apr 2014, 15:50 af Jakob E » Logged

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #7019: 29 Apr 2014, 16:14 »

Jeg vil nu kalde tidsudtrækning fra første minut for ulovligt, mangel på klasse og usmageligt.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Sider: 1 ... 466 467 [468] 469 470 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010