home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 836 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 456 457 [458] 459 460 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 824239 gange)
DeBuur
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #6855: 22 Mar 2014, 17:38 »

Helt fantastisk sejr i dag som bliver grundlag de første 7-8 minutter, hvor vi kommer foran 2-0. Derefter dummer Chamberlain sig, og så var der ingen vej tilbage for Arsenal. Ros til spillerne for at holde niveauet i 90 minutter, og det var fedt at se Salah på tavlen.

Derudover så fornærmer jeg vist ingen, hvis jeg siger, at Azpilicueta har udviklet sig til en af de bedste venstre backs i verden. Han er virkelig klasse. Bund solid, stærk, hurtig, teknisk god og med en fightervilje de færreste besidder.

Vi står igen fint nu, men City har stadig fordelen. Vi kan håbe, at Arsenal er bedre mod dem.

Send bare Cole til Liverpool... han kan så med fordel lære Flanagan lidt om placeringer i et forsvar... det har det unge talent brug for  Peace

YNWA

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #6856: 22 Mar 2014, 17:47 »

Vanvittig kamp idag. Dejligt at se Salah på tavlen.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6857: 22 Mar 2014, 19:01 »

Det er altså også skønt at se, hvordan vi har flere spillere der regelmæssigt finder vejen til nettet. Her er en lille status over vores topscorere i Premier League.

Eden Hazard - 14 mål
Samuel Eto'o - 8 mål
Oscar - 8 mål
Andre Schürrle - 7 mål
Frank Lampard - 5 mål
Fernando Torres - 4 mål

Vi har ingen Suarez, der bomber 30 kasser ind, men ved at fordele målene på mange spillere er vi heller ikke dybt afhængige af en spiller til at lave målene. Selvfølgelig er Hazard vigtig og stukket lidt af, men Eto'o er blevet giftig, Oscar ligeledes i denne sæson, mens Schürrle også den seneste tid har fundet vejen til målet en del gange. Lampard ved man er kronisk farlig foran mål.

Folk angriber tit Chelsea på ikke at have en topangriber, der kan sparke dem ind på stribe, men sandheden er nok egentlig, at Chelsea fungerer bedst uden sådan en type spiller. Det er utopi at tro, at vi kan have Zlatan, Costa, Suarez, you name it og så stadig have Hazard der laver måske 18-20 mål i Premier League i denne sæson. Oscar når nok de tocifrede og Eto'o ligeledes. Det ville jeg ikke forestille mig kunne ske med en angriber, der sparker 30+ ind på sæson. Så vil jeg langt hellere have den her løsning. Det er jo tydeligt, at de fire forreste der spiller i dag, alle har et godt målinstinkt. Vi mangler bare at få Willian med.

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #6858: 22 Mar 2014, 21:12 »

Arh synes du det gik meget godt med Drogba.

Tror i vinder PL i år.

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #6859: 22 Mar 2014, 21:32 »

Jeg er begyndt at få mere og mere tillid til Schürrle. Han virker til at være vanvittig god og ihærdig.

HansenLFC
Gæst

« Svar #6860: 22 Mar 2014, 21:39 »

Jeg kan ikke mindes jeg nogensinde har været så uenig med dig som tilfældet her, Jakob. Jeg synes faktisk det er ret hul i hovedet det indlæg. Selvfølgelig er det fremragende at få delt målene ud, men bare fordi du har en som laver 30 mål, så kan andre vel også sparke den i kassen? Tager vi udgangspunkt i Liverpool vs Chelsea. Så har vi 2 mand som har scoret flere end Hazard. 3 som har scoret flere end nr. 2 på jeres liste. Så selvom man har en enkelt som bomber som en galt, så lukker det jo på ingen måde ned for at andre kan sparke på mål. Hvis i hentede, Zlatan, Costa eller Suarez. Hvorfor skulle Hazard så ikke kunne score 20? Han kommer vel til samme antal chancer, om det er Zlatan eller Torres som spiller i front? Det ville i endda måske give ham endnu mere plads, da man måske ikke ser Torres ligeså farlig som Zlatan.

DeBuur
Manager

« Svar #6861: 22 Mar 2014, 21:45 »

Det er altså også skønt at se, hvordan vi har flere spillere der regelmæssigt finder vejen til nettet. Her er en lille status over vores topscorere i Premier League.

Eden Hazard - 14 mål
Samuel Eto'o - 8 mål
Oscar - 8 mål
Andre Schürrle - 7 mål
Frank Lampard - 5 mål
Fernando Torres - 4 mål

Vi har ingen Suarez, der bomber 30 kasser ind, men ved at fordele målene på mange spillere er vi heller ikke dybt afhængige af en spiller til at lave målene. Selvfølgelig er Hazard vigtig og stukket lidt af, men Eto'o er blevet giftig, Oscar ligeledes i denne sæson, mens Schürrle også den seneste tid har fundet vejen til målet en del gange. Lampard ved man er kronisk farlig foran mål.

Folk angriber tit Chelsea på ikke at have en topangriber, der kan sparke dem ind på stribe, men sandheden er nok egentlig, at Chelsea fungerer bedst uden sådan en type spiller. Det er utopi at tro, at vi kan have Zlatan, Costa, Suarez, you name it og så stadig have Hazard der laver måske 18-20 mål i Premier League i denne sæson. Oscar når nok de tocifrede og Eto'o ligeledes. Det ville jeg ikke forestille mig kunne ske med en angriber, der sparker 30+ ind på sæson. Så vil jeg langt hellere have den her løsning. Det er jo tydeligt, at de fire forreste der spiller i dag, alle har et godt målinstinkt. Vi mangler bare at få Willian med.

Den med Hazard forstår jeg ganske enkelt ikke - hvis han havde en stærk pasnings dygtig top angriber, så ville i IMO have en mini Messi på holdet - Hazard er sgu et kæmpe talent og damm hvor så jeg ham gerne på et andet hold  Wink

Cavani eller Diego Costa ville ikke være et dårligt bud til en ny top angriber  Peace

YNWA

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #6862: 22 Mar 2014, 21:52 »

Jeg kan godt nok heller ikke se logikken i, at en bedre og mere målfarlig angriber skulle begrænse Hazards muligheder for at komme på tavlen. Det har været tydeligt i perioder, at I har manglet en angriber med større tendens til at få hakket nogle bolde i rosen.

Nu er Eto'o heldigvis kommet i gang her i foråret med en række vigtige scoringer, men hele efteråret præsterede han jo intet og var nærmest en hæmsko i jeres opbygningsspil. Det lignede en vennetjeneste, som mange noget kontroversielt sagde. Sidenhen har Eto'o dog lukket munden på kritikerne, og det er jo rigtig positivt.

Eto'o er dog i sin karrieres efterår, om man vil det eller ej, og derfor skal der spilles en ny angriber ind på holdet. Om det bliver Lukaku, som jeg personligt ser et stort lys i, eller om det bliver en profileret verdensstjerne som Diego Costa, Cavani, e.l., må tiden jo vise. Jeg tror kun, at Chelsea vil blive et endnu bedre hold, når de får en frontløber ind på holdet, der kan ramme netmaskerne kontinuerligt.

Svartovich
Gæst

« Svar #6863: 22 Mar 2014, 23:53 »

Det er godt nok også første gang, jeg hører nogen sige, at de foretrækker en mere ufarlig angriber. Det giver jo ingen mening.

22
Landsholdsspiller

« Svar #6864: 23 Mar 2014, 00:24 »

Der er da mange systemer hvor en angriber der kan falde tilbage, deltage i det opbyggende spil og skabe chancer, fremfor selv at score mål?

Lyder lidt mærkeligt i Chelseas tilfælde dog, de ville virkelig være giftige med en Falcao/Cavani/Zlatan/Lukaku på toppen.

Notorious B.IV
Lilleputspiller
*

« Svar #6865: 23 Mar 2014, 00:24 »

Jeg kan sagtens se hvad du mener E, det er lidt det vi ser i City nu det du beskriver, man har offensiven skræddersyet til Agüero og når han spiller(på normalt niveau) så kan målene komme alle steder fra, men nu når han har været lidt ude med skader og sådan så kniber det virkeligt for de andre angribere at picke up efter ham da de slet ikke er samme typer. Alle Chelseas angribere er ligegyldige spillere der bare skal søge de umulige bolde og håbe på at modstanderen fucker op, mens de har samlet et helt dream team af offensive spillere der er lige værdige og sagtens kan lave mål.

Det er nok der Mourinho bedst har fattet det, uanset positioner er hans spillere altid lige gode om det så er middelmådige angribere eller fremragende offensive kreatører, de er alle sammen på samme niveau og offensiven fungerer på samme måde uanset hvem der spiller, det er derfor de er det mest stabile hold i ligaen og derfor de er nr. 1 til trods for at de er en lille hest.  

-LFC-
Manager

« Svar #6866: 23 Mar 2014, 00:35 »

Eden Hazard - 14 mål
Samuel Eto'o - 8 mål
Oscar - 8 mål
Andre Schürrle - 7 mål
Frank Lampard - 5 mål
Fernando Torres - 4 mål

Hold kæft engang ævl. Hvis i havde en ordentlig angriber, så havde Hazard måske lavet et par assist mere end, han har lavet mål nu, men han er så god og giftig, at det ikke havde gjort den store forskel, men at pågældende angriber havde lavet, hvad Torres, Ba og Eto'o har lavet tilsammen, plus lidt mere, men så er det også det. Mest fordi i spiller dødkedeligt og scorer få mål, så havde en ordentlig angriber bare samlet disse mål og lavet et par ekstra. Altså selv Skrtel er ligeså giftig som jeres angribere. Det er farlige folk jeres angriber har bag sig, men en ordentlig angribere ville bare gøre jer bedre jo. Jeres offensiv fremstår farlig, men ikke komplet, da jeres angriber er langt fra niveau som folkene bagved har.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6867: 23 Mar 2014, 12:26 »

Hold kæft engang ævl. Hvis i havde en ordentlig angriber, så havde Hazard måske lavet et par assist mere end, han har lavet mål nu, men han er så god og giftig, at det ikke havde gjort den store forskel, men at pågældende angriber havde lavet, hvad Torres, Ba og Eto'o har lavet tilsammen, plus lidt mere, men så er det også det. Mest fordi i spiller dødkedeligt og scorer få mål, så havde en ordentlig angriber bare samlet disse mål og lavet et par ekstra. Altså selv Skrtel er ligeså giftig som jeres angribere. Det er farlige folk jeres angriber har bag sig, men en ordentlig angribere ville bare gøre jer bedre jo. Jeres offensiv fremstår farlig, men ikke komplet, da jeres angriber er langt fra niveau som folkene bagved har.
Det er jo en hypotese. Det ved du reelt ikke noget som helst om. Jeg tror ikke på, at Oscar, Hazard, Schürrle osv vil være så målfarlig, hvis vi havde en spiller, der lavede 30+. Jeg kan ikke få det til at hænge sammen. Sådan en spiller kræver meget, og det vil i min verden give mindre målsøgende spillere bag ham. Fordi folk netop vil vide, at man blot kan spille angriberen.

Jeg synes, at vi har en vanvidsoffensiv, der er noget nær det bedste, man kunne ønske sig. Netop fordi alle byder ind. Det kan jeg bare slet ikke forestille mig, at en spiller som Schürrle eller Oscar ville med en angriber, der bomber løs. Så noget ævl er det næppe, blot fordi at du ikke er enig.

At vi spiller kedeligt er igen en subjektiv vurdering. Jeg synes ikke, at det er så kedelig, som mange gør det til. For min skyld kan vi spille sådan her de næste 10 år. Det er fremragende fodbold og rasende effektivt. Sikke en defensiv blandt andet.

-LFC-
Manager

« Svar #6868: 23 Mar 2014, 15:52 »

Det er jo en hypotese. Det ved du reelt ikke noget som helst om. Jeg tror ikke på, at Oscar, Hazard, Schürrle osv vil være så målfarlig, hvis vi havde en spiller, der lavede 30+. Jeg kan ikke få det til at hænge sammen. Sådan en spiller kræver meget, og det vil i min verden give mindre målsøgende spillere bag ham. Fordi folk netop vil vide, at man blot kan spille angriberen.

Jeg synes, at vi har en vanvidsoffensiv, der er noget nær det bedste, man kunne ønske sig. Netop fordi alle byder ind. Det kan jeg bare slet ikke forestille mig, at en spiller som Schürrle eller Oscar ville med en angriber, der bomber løs. Så noget ævl er det næppe, blot fordi at du ikke er enig.

At vi spiller kedeligt er igen en subjektiv vurdering. Jeg synes ikke, at det er så kedelig, som mange gør det til. For min skyld kan vi spille sådan her de næste 10 år. Det er fremragende fodbold og rasende effektivt. Sikke en defensiv blandt andet.
Da ikke nødvendigvis? I vil da uanset hvad stå stærkere, hvis i nu bare havde en ordentlig angriber der scorede på de chancer, som Torres, Eto'o og Ba ikke gør.

Nu er der også langt fra en spiller der laver 30+ på en sæson ned til, hvad i har af angribere. Jeg synes jeres angribere er lort. Eto'o er stadig okay skarp, men aldrende, mens både Ba og Torres har jo ikke niveauet til jeres angreb. Og det er jo ærgerligt for jer, fordi de spillere der er bagved jeres forreste mand, er glimrende spillere. Virkeligt gode spillere.

Det er en mærkelig påstand at smide afsted, at hvis man har en spiller der laver 30+ mål på en sæson, så laver hans holdkammerater mindre. Det handler da i længden kun om spillestil, også selvfølgelig om angriberen er en egoist. Tag os for eksempel. Suárez har 28 mål, Sturridge 19, Gerrard 10, Skrtel 6 og Sterling 6, mens både Henderson og Coutinho havde haft flere end deres 3 hver, hvis de havde været en smule mere effektive. Nu spiller vi så også mere målsøgende i gør, og det gør vi jo netop fordi, at vi er nødt til at score meget grundet vores defensive svagheder. Men det kan sagtens lade sig gøre, at distribuere chancer og mål udover hele offensiven i stedet for at en mand tager alle målene. Det kræver, at man vil, og det kræver godt samarbejde mellem de forreste og dem bag sig.

Nej i spiller ikke dødkedeligt. I har trods alt gode offensivsspillere som er spændende at kigge på. I er dødgodt organiserede, og jeg beundrede jeres sejr på Etihad, fordi den var så taktisk stærk. Min eneste pointe er bare, at hvis i har en ordentlig angriber, som spiller hvergang, så kunne i have samlet målene et sted og måske fået nogle flere. Det kræver selvfølgelig, at det er en type der passer ind. En der arbejder for holdet, kan deltage i det opbyggende spil, samt har både fysik og fart i orden. Jeg ville få det ledt, hvis i fik Cavani. Jeg tror han ville passe godt ind. Måske ville han tage nogen få mål fra resten, men det er da rart at vide, at hvis han så skulle have en dårlig dag, så kan resten af offensiven supplere ham med mål.

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #6869: 23 Mar 2014, 17:47 »

Jeg tror personligt, at det der gør Chelsea så svære at dække op er, at der er så meget diversitet i angrebet. Chelsea er i stand til at have en angriber, som ikke er nogen trussel, men derimod bare en spilstation, fordi de tre spillere bagved nok skal lave målene. Omvendt kan Chelsea også spille med en egentlig boksspiller, der bare skal lave kasser. Styrken ligger nok i, at modstanderen aldrig ved om angriberen hedder Torres, Eto'o eller Ba og hvilken kombination af spillere, der ligger bagved. Havde man en megastjerne som Zlatan, Cavani eller Lewandowski, så havde Chelsea været lettere at læse på forhånd. Det er Chelsea overhovedet ikke nu, da der er så god en rotation og uforudsigelighed fra Mourinhos side.

Sider: 1 ... 456 457 [458] 459 460 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010