home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 952 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 455 456 [457] 458 459 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 824274 gange)
PhilipFlink
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #6840: 18 Mar 2014, 21:31 »

Selv som liverpool fan blir det svær ikke at få en lille tåre når Drogba kommer til bagen på broen Smiley

wtf ...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6841: 18 Mar 2014, 21:47 »

wtf ...

Ja, det tænkte jeg også... Hvordan kan man som ikke-Chelsea fan dog savne Drogba? Ja, nok var han et ikon og en uhyggelig målfarlig herre, men han var også et svin, en diver og et diva på banen. Forfærdelig usportslig.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

PhilipFlink
Manager

« Svar #6842: 18 Mar 2014, 22:25 »

Ja, det tænkte jeg også... Hvordan kan man som ikke-Chelsea fan dog savne Drogba? Ja, nok var han et ikon og en uhyggelig målfarlig herre, men han var også et svin, en diver og et diva på banen. Forfærdelig usportslig.

Ja, den kommentar var helt væk..

Men, nok ikke smart at "svine" en Chelsea ikon i Chelsea tråden - Så skal vi ikke bare stoppe den her, inden der kommer nogle Chelsea "freaks" på efter deres CL kamp Wink haha..

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6843: 18 Mar 2014, 22:57 »

God kamp af os i dag mod en chanceløs modstander. Det var nemmere, end jeg forventet, og jeg er glad for at være i kvartfinalen. Eneste minus er at vi ikke laver flere mål. Det kan vi godt få bruge for senere i turneringen.

Jeg håber, at Olympiakos går videre i morgen, og at vi trækker dem. Det ville være en ret lækker modstander i kvartfinalen. Ellers vil jeg bare gerne undgå Bayern München og Real Madrid. Jeg tror, at vi har en chance mod alle, for Grønkjær har ret i, at det svært at forestille sig Chelsea falde sammen. Vi vil altid være med i kampen. Også mod en modstander der er bedre end os. Det bliver spændende at se.

Lampard og Azpilicueta deler MOTM i dag. Oscar fortjener også ros.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6844: 19 Mar 2014, 23:27 »

Barcelona, Real Madrid, Bayern München, PSG, Atletico Madrid, Dortmund og Manchester United. Det er de syv hold, vi kan møde i Champions League. Otte utrolig stærke hold.

Hvis vi kan undgå Madrid-klubberne og Bayern München, så er jeg tilfreds. Manchester United er at foretrække.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #6845: 19 Mar 2014, 23:43 »

Jeg tænker umiddelbart at det vil være at foretrække hvis vi trækker et af de tyske hold. Dortmund fordi jeg tror vi står rigtig godt til deres spillestil og Bayern fordi det kunne være alt for lækkert at vise at Bayern godt kan besejres..

Vil gerne undgå real og PSG da de har de to bedste spillere i verden lige pt i Zlatan og Ronaldo

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6846: 19 Mar 2014, 23:46 »

Jeg tænker umiddelbart at det vil være at foretrække hvis vi trækker et af de tyske hold. Dortmund fordi jeg tror vi står rigtig godt til deres spillestil og Bayern fordi det kunne være alt for lækkert at vise at Bayern godt kan besejres..

Vil gerne undgå real og PSG da de har de to bedste spillere i verden lige pt i Zlatan og Ronaldo
Bayern kan besejres, men det ville være den absolut sværeste modstander at få. Jeg kunne godt tænke mig, at Real Madrid og Bayern München træk hinanden, mens PSG trak Atletico Madrid. Barcelona er jeg faktisk ikke synderligt bange for.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6847: 21 Mar 2014, 12:22 »

Det blev til PSG i kvartfinalen.

En fin modstander at trække og vi starter endda ude. Mourinho er verdens bedste til at lukke en modstander ned, og det får vi brug for, når vi møder en spiller som Zlatan. Netop fordi de har sådan en kæmpe individualist, er PSG faktisk et ganske fint hold at trække.

Jeg tror på, at vi er med i semifinalen.

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #6848: 21 Mar 2014, 15:17 »

Ikke den bedste lodtrækning. Men hvis vi skal vinde tuneringen skal vi kunne slå alle hold. Ser frem til to spændende opgør.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6849: 22 Mar 2014, 10:10 »

Meget vigtig kamp mod Arsenal i dag. Vinder vi, tror jeg ikke på Arsenal mere, men taber vi er vi lige pludselig dårligst stillet af de fire i toppen. Det er hjemme på Broen, og der taber Mourinho som sagt ALDRIG i Premier League. En gang skal dog være den første, men det skal ikke være i dag. Jeg mener, at vi skal gå 100% efter sejren. Jeg tror, at vi stiller med følgende elleve i dag:

Cech - Ivanovic - Cahill - Terry - Azpilicueta - Matic - Lampard - Schürrle - Oscar - Hazard - Eto'o.

Måske vil Mourinho spille med en ekstra midtbanespiller i Luiz på bekostning af Schürrle, og ellers kan det være, at Torres starter i front, men jeg synes ikke, at det er helt skævt. Det er også et hold, der burde kunne give os tre point.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6850: 22 Mar 2014, 10:48 »

http://www.bold.dk/nyt/Mourinho-foeler-sig-forskelsbehandlet

Så kører Mourinho igen. Hvor er han dog bare helt forrygende. Der er dog mange, der ikke rigtig kan forstå det, men til os der kan, så må man bare klappe i sine små hænder som Chelsea-fan.

DeBuur
Manager

« Svar #6851: 22 Mar 2014, 12:17 »

http://www.bold.dk/nyt/Mourinho-foeler-sig-forskelsbehandlet

Så kører Mourinho igen. Hvor er han dog bare helt forrygende. Der er dog mange, der ikke rigtig kan forstå det, men til os der kan, så må man bare klappe i sine små hænder som Chelsea-fan.

Og så er der os der ikke kan holde det ud  Wink

Mourinho har og vil altid have et anderledes behov på at være i centrum - om det er en kompetence eller en belastning er nok ikke helt nemt at blive enige om.

Personligt syntes jeg han er uinteressant men helt klart en manager der formår at fjerne fokus fra spillet og spillerne - Mourinho over Chelsea kunne også være overskriften..... det ender galt for mourinho er nok ikke den eneste der har det sådan i Chelsea  Peace

YNWA

Newton Heath
Manager

« Svar #6852: 22 Mar 2014, 12:29 »

Han er genial. Don't get me wrong, jeg kan heller ikke udstå manden, men man kan ikke komme udenom, at han håndterer pressen i særklasse, selvom det kan være kvalmende for os andre.

Fans, eksperter og presse får lov til at diskutere ham, og kun ham, mens han selv kan fokusere hundrede procent på sine spillere indadtil, som ikke får megen presseomtale, og blot skal koncentrere sig om at arbejde i ro og mag på at blive bedre.

Kort sagt, så er der fuldt fokus på Mourinho og hans udskejelser udadtil, mens Mourinho indadtil kan holde fuldt fokus på den næste kamp, og lade hans spillere arbejde uforstyrret på at blive fuldt ud klar til næste kamp.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6853: 22 Mar 2014, 13:24 »

Han er genial. Don't get me wrong, jeg kan heller ikke udstå manden, men man kan ikke komme udenom, at han håndterer pressen i særklasse, selvom det kan være kvalmende for os andre.

Fans, eksperter og presse får lov til at diskutere ham, og kun ham, mens han selv kan fokusere hundrede procent på sine spillere indadtil, som ikke får megen presseomtale, og blot skal koncentrere sig om at arbejde i ro og mag på at blive bedre.

Kort sagt, så er der fuldt fokus på Mourinho og hans udskejelser udadtil, mens Mourinho indadtil kan holde fuldt fokus på den næste kamp, og lade hans spillere arbejde uforstyrret på at blive fuldt ud klar til næste kamp.
This.

Ramires' svinestreg er nærmest blevet ikke-eksisterende efter Mourinho udtalelser i pressen.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6854: 22 Mar 2014, 15:49 »

Helt fantastisk sejr i dag som bliver grundlag de første 7-8 minutter, hvor vi kommer foran 2-0. Derefter dummer Chamberlain sig, og så var der ingen vej tilbage for Arsenal. Ros til spillerne for at holde niveauet i 90 minutter, og det var fedt at se Salah på tavlen.

Derudover så fornærmer jeg vist ingen, hvis jeg siger, at Azpilicueta har udviklet sig til en af de bedste venstre backs i verden. Han er virkelig klasse. Bund solid, stærk, hurtig, teknisk god og med en fightervilje de færreste besidder.

Vi står igen fint nu, men City har stadig fordelen. Vi kan håbe, at Arsenal er bedre mod dem.

Sider: 1 ... 455 456 [457] 458 459 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010