home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 735 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 454 455 [456] 457 458 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 824295 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #6825: 22 Feb 2014, 17:32 »

Alan Shearer - 260
Andy Cole - 189
Thierry Henry - 175
Frank Lampard - 170
Wayne Rooney - 165

Jeg synes lige, at han skal nå at få fat i Henry, inden at Rooney kommer og tager dem begge. Det ville være cool, hvis han kunne være på fjerdepladsen.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6826: 26 Feb 2014, 19:58 »

Team to face Galatasaray: Cech; Ivanovic, Cahill, Terry (c), Azpilicueta; Ramires, Lampard; Willian, Hazard, Schurrle; Torres. #CFC

Stærk hold. Matic må ikke spille, mens Oscar udgik i weekendens kamp med en skade. Torres er tilbage i front. Det er et stærkt hold, og jeg tror, vi kan vinde.

Ellers bliver det stort at spille mod Drogba. Jeg glæder mig som en sindssyg til at se ham på Broen, men jeg glæder mig bestemt også til i aften. Skulle Galatasaray scorer, skal det være ham, der laver målet.

Jeg tror på en 2-1-sejr.

Korzika
Gæst

« Svar #6827: 26 Feb 2014, 20:23 »

Omstillinger. Omstillinger. Omstillinger.

Mon ikke der er blevet snakket om dette i omklædningsrummet. Det er i hvert fald fire hurtige frontløbere vi stiller op med. Torres er vel valgt fremfor Eto'o pga. hurtighed. Og Schürrle er nok også med pga. dette. Jeg håber, at Schürrle kommer til at spille en positiv hovedrolle. Han er sgu en god fyr. Det samme er Drogba i øvrigt også. Det må dog gerne lige være i dag, at han ikke har en sindssyg kamp.

Ellers venter der en kamp i en tyrkisk heksekeddel. Jeg syntes dog, at vi står godt til et hold som Galasataray. 2-1 til os er også mit bud.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6828: 02 Mar 2014, 12:55 »

Lækkert sejr i går. Første halvleg er helt fantasiløs, men så tager spillerne skeen i den anden hånd i pausen, og derfra kører Schürrle/Hazard-toget. Fantastisk at Schürrle får lov at lave et hattrick. Han er virkelig en god fyr, som Korzika skriver. Helt stille og rolig og nede på jorden. Det hattrick kunne jeg godt onde ham. Derudover er Hazard igen altafgørende med to helt eminente assists til de to første mål. Aktioner af højeste skuffe.

Arsenal smed tre point i går, og vi er nu fire point foran dem. Liverpool er dog kommet fra baghjul og er med helt fremme. Det bliver spændende mellem de fire forreste, men jeg synes, at vi har det bedste udgangspunkt for at blive mestre.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6829: 02 Mar 2014, 15:41 »

Desuden er Lampard tæt på en kontraktforlængelse på et år. Skønt hvis det bliver en realitet. Så er han da et skridt tættere på at slutte karrieren hos os, som ville være meget værdigt. Han ville gå ned i løn, hvilket også viser, at han er glad i Chelsea. Lad bare ham og Terry slutte af i Chelsea.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #6830: 09 Mar 2014, 10:38 »

Hæhæhæhæhæhæhæhæ...

Ja, jeg sidder stadig og griner lidt fjollet. Det vi så i går er så typisk os. Kynisk (hvis man ser bort fra Hazards afbrænder i starten af kampen), disciplineret og taktisk. Vi står rigtig godt på banen over hele kampen, offensivt skaber vi ikke tonsvis med chancer, men det behøver vi heller ikke, når vi alligevel får det foræret ;-)

Vi ligger maksimalt pres på de andre med sejren i dag. Lige nu har topholdets held, og jeg tror efterhånden, at vi er små favoritter til at vinde Premier League-titlen.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6831: 09 Mar 2014, 13:20 »

Som ofte før er første halvleg en omgang pis, men så sker der ting og sager i anden halvleg og bum, så er der en sejr mere på kontoen. Jeg vil ikke sælge skindet før bjørnen er skudt, men vi har altså rigtig rigtig mange træk, der kendetegner et vinder- og mesterhold.

Eto'o var fænomenal i går. Han kommer ind og spiller i stedet for Torres, som bliver skadet til opvarmningen, og så sætter han ikke en fod forkert. Jeg kan godt forstå, at Mourinho er tosset med ham. Det er stadig en topspiller. Syv point ned til Arsenal og Liverpool der begge har en kamp i hånden. Ni ned til City der har tre kampe i hånden. Det ser ikke dumt ud. Det er også vigtigt, at vi vinder stort i går. Målforskellen kan blive vigtig.
« Seneste Redigering: 10 Mar 2014, 10:48 af Jakob E » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6832: 15 Mar 2014, 18:26 »

City vandt i dag, så vi skal gøre det samme. Det er sent, jeg skriver, men vi har en god line-up i dag. Vi burde kunne slå dem.

2-0. Hazard og Oscar.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6833: 16 Mar 2014, 14:16 »

Skidt resultat i går. Aston Villa er et hold, vi skal kunne slå både ude og hjemme, men sådan er det i Premier League. Et nederlag i femten kampe kan jeg godt leve med, og jeg synes stadig, at vi har et fint udgangspunkt. Tynd rødt kort til Willian som ødelægger det lidt, mens Ramires nok kan se frem til fortjente tre dage på sidelinjen. Han er en vigtig spiller og en af de bedste midtbanespillere i ligaen, så det er da et hårdt tab. Jeg sad få minutter før hans udvisning og tænkte på, at det egentlig er fantastisk, at vi har ham. Der er få af hans slags, og han går i de kommende sæsoner ind i sin bedste alder. Heldigvis har vi masser af klasse i Matic, Mikel, Lampard og Luiz. Jeg er ikke så bekymret. Willian er også vigtig, men han kan også erstattes.

Mourinho var meget utilfreds med Foy i går, og jeg kan delvist godt forstå ham. I prefer not to speak-interview er virkelig klasse, hvor han indirekte får sagt det, der skal siges.

Det er bare op på hesten igen, og så regner jeg med, at vi giver Drogba en god velkomst og samtidig lige sender ham hjem igen med et nederlag tirsdag. Det ville være ret cool at være det eneste engelske hold i kvartfinalen.

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #6834: 17 Mar 2014, 22:19 »

Skidt resultat i går. Aston Villa er et hold, vi skal kunne slå både ude og hjemme, men sådan er det i Premier League. Et nederlag i femten kampe kan jeg godt leve med, og jeg synes stadig, at vi har et fint udgangspunkt. Tynd rødt kort til Willian som ødelægger det lidt, mens Ramires nok kan se frem til fortjente tre dage på sidelinjen. Han er en vigtig spiller og en af de bedste midtbanespillere i ligaen, så det er da et hårdt tab. Jeg sad få minutter før hans udvisning og tænkte på, at det egentlig er fantastisk, at vi har ham. Der er få af hans slags, og han går i de kommende sæsoner ind i sin bedste alder. Heldigvis har vi masser af klasse i Matic, Mikel, Lampard og Luiz. Jeg er ikke så bekymret. Willian er også vigtig, men han kan også erstattes.

Mourinho var meget utilfreds med Foy i går, og jeg kan delvist godt forstå ham. I prefer not to speak-interview er virkelig klasse, hvor han indirekte får sagt det, der skal siges.

Det er bare op på hesten igen, og så regner jeg med, at vi giver Drogba en god velkomst og samtidig lige sender ham hjem igen med et nederlag tirsdag. Det ville være ret cool at være det eneste engelske hold i kvartfinalen.

Jeg havde på ingen måder forventede at Aston Villa ville kunne tage fra point fra Chelsea, specielt ikke på hjemmebane, hvor vi er mildest talt elendige. Der var dog en ting jeg ikke helt forstod - hvor var Lampard dog? Han er modbydelig mod Aston Villa og plejer at være garant for mål. Jeg var i hvertfald ret lettet, da jeg så at han startede på bænken i Lørdags. En smule uforståeligt hvis du spørge mig. 
Derudover kan jeg ikke lade være med at bide mærke i, at du regner med tre dags karantæne til Ramires? I mine øjne er det ikke nok. Det var en vanvittig tackling han satte ind der. Heldigvis skete der ikke noget. 
Jeg kan også godt forstå at du godt kan lide Mourinhos måde at tackle de interviews på, men det ændrer ikke på, at Willians frispark på Delph i anden halvleg sagtens kan dømmes. Der var nogle af kendelserne der kunne være faldet ud til begge sider, heldigvis (for mit vedkommende) falder de ud til Aston Villas fordel.
Som fan glemmer man aldrig og jeg glemmer heller ikke, at Chelsea de senere år har været lettere heldige med nogle kendelser når de har mødt os. Det går nok alligevel op i sidste ende.
Held og lykke med slutspurten.  Thumbs Up

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6835: 17 Mar 2014, 22:35 »

Lampard kunne godt være smidt ind, og det håbede jeg også på ville ske. Om det havde ændret noget er svært at sige. Jeg kan dog godt huske de to scoringer fra Villa Park i sidste sæson, det fantastiske langskud i 8-0-massakren for et par sæsoner siden og sidst, men ikke mindst de fire mål i 7-1-sejren i 2009/10-sæsonen. Han er god mod jer, det har du helt ret i.

Ja, der er frispark til Delph, men jeg synes ikke, at det er til et andet gult kort. Det er et ganske normalt frispark. Det er hårdt dømt. Ramires får de obligatoriske tre kampe. En grim tackling, men det skal være meget ekstraordinært, hvis der gives mere. Jeg er ret sikker på, at han får de tre dage, og det synes jeg også er fair nok. En slem tackling, men alligevel noget der desværre er set mange mange gange før. Uden yderligere konsekvenser.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6836: 18 Mar 2014, 20:07 »

Chelsea team to play Galatasaray: Cech; Ivanovic, Cahill, Terry, Azpilicueta; Ramires, Lampard; Willian, Oscar, Hazard; Eto’o

Speciel kamp i dag. Ikke nok med at det er Champions League i sin afgørende fase, så er det også velkommen tilbage til en helt fantastisk spiller. Det må være ret underligt for Drogba. Vi kommer til at tage godt i mod ham, og det fortjener han også.

Til holdet er det den stærkeste opstilling, vi kan stille med. Jeg tror på, at vi går videre. Vi har alle odds på vores side.

Lad os slutte af med denne:

http://www.youtube.com/v/IZipDlYJJ40

Est-1892
Førsteholdsspiller

« Svar #6837: 18 Mar 2014, 20:35 »

Selv som liverpool fan blir det svær ikke at få en lille tåre når Drogba kommer til bagen på broen Smiley

#Respect

The Captain says goodbye!

Risom
Manager

« Svar #6838: 18 Mar 2014, 20:38 »

Selv som liverpool fan blir det svær ikke at få en lille tåre når Drogba kommer til bagen på broen Smiley

En tåre ligefrem?
« Seneste Redigering: 18 Mar 2014, 22:29 af Risom » Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Est-1892
Førsteholdsspiller

« Svar #6839: 18 Mar 2014, 21:04 »

Måske i overkanten. Men du ved vel hvad jeg mener :-)

#Respect

The Captain says goodbye!

Sider: 1 ... 454 455 [456] 457 458 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010