home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  1 Bruger, 747 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 452 453 [454] 455 456 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 824326 gange)
Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Sv: Chelsea tråden
« Svar #6795: 03 Feb 2014, 23:09 »

Azpilicueta spiller dælme også en god kamp! Men ja, synes der var mange af Chelsea-spillerne som spiller en suveræn kamp. Det var fuldt fortjent sejr!

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #6796: 03 Feb 2014, 23:23 »

Azplicueta har været en enorm åbenbaring på den venstreback i denne sæson, han gør faktisk at man ikke rigtig savner Ashley Cole!!

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6797: 03 Feb 2014, 23:25 »

Det var en meget flot kamp i dag og ikke mindst et sindssygt vigtigt resultat. Vi er de første, der tager point på Etihad og det endda med en sejr. Vores hold er utrolig homogent i dag, og jeg sad med en følelse af, at jeg slet ikke ville undvære så meget som en eneste af de elleve spillere, der spillede. Virkelig en forrygende hold indsats og den bedste indsats, jeg har set fra et Premier League-mandskab i den her sæson. I dag havde vi slået alle hold. Det er svært at hive enkelte spillere ud, men som det nævnes, så spiller Hazard rigtig godt, og han ligner efterhånden en mand, der har bidt sig fast blandt de 15-20 bedste spillere i verden. Willian gør det også helt eminent i dag. Jeg forstår godt, hvorfor Mourinho hentede ham. Sikke en holdspiller og den Chelsea-mand der er mest løbestærk. Bedste mand i dag var dog Matic. Det er altså en virkelig komplet spiller. Han er stærk, han er god fysisk og i luften, fin i pasningsspillet, har et kanon spark og så er han tilmed heller ikke langsom. Når ham og Luiz spiller sådan, så ville det være sindssygt, hvis de ikke får genvalg mod Newcastle næste gang. Det gør de selvfølgelig ikke, men de to var uhyggelig gode.

Thumbs up til Mourinho.
« Seneste Redigering: 04 Feb 2014, 19:17 af Jakob E » Logged

Korzika
Gæst

« Svar #6798: 03 Feb 2014, 23:57 »

Det var en meget flot kamp i dag og ikke mindst et sindssygt vigtigt resultat. Vi er de første, der tager point på Etihad og det endda med en sejr. Vores hold er utrolig homogent i dag, og jeg sad med en følelse af, at jeg slet ikke ville undvære så meget som en eneste af de elleve spillere, der spillede i dag. Virkelig en forrygende hold indsats og den bedste indsats, jeg har set fra et Premier League-mandskab i den her sæson. I dag havde vi slået alle hold. Det er svært at hive enkelte spillere ud, men som det nævnes, så spiller Hazard rigtig godt, og han ligner efterhånden en mand, der har bidt sig fast blandt de 15-20 bedste spillere i verden. Willian gør det også helt eminent i dag. Jeg forstår godt, hvorfor Mourinho hentede ham. Sikke en holdspiller og den Chelsea-mand der er mest løbestærk. Bedste mand i dag var dog Matic. Det er altså en virkelig komplet spiller. Han er stærk, han er god fysisk og i luften, fin i pasningsspillet, har et kanon spark og så er han tilmed eller ikke langsom. Når ham og Luiz spiller sådan, så ville det være sindssygt, hvis de ikke får genvalg mod Newcastle næste gang. Det gør de selvfølgelig ikke, men de to var uhyggelig gode.

Thumbs up til Mourinho.
Jeg er helt enig!

Flot sejr af drengene. Mourinho viser han er en taktisk mester.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #6799: 04 Feb 2014, 19:01 »

Fantastisk kamp i går. Vi spiller City på den helt rigtige måde. Vi fanger dem i ubalance, hvor vi så kan angribe med de fire forreste, som de kampen igennem havde store problemer med. Første halvleg forløb helt perfekt, og vi burde endda have været foran med mindst 2-0. I anden halvleg starter vi igen stærkt og har flere nærgående forsøg. Som anden halvleg skred frem fik de lidt flere chancer, men vi var konstant farlige på kontra.

Der skal lyde stor roser til vores genpres i dag. Presset startede helt oppe fra Eto'o, som spillede en fin kamp i går. Matic skal også roses. Han har allerede nu vist, hvorfor vi købte ham. Som Jakob også skriver, er han en komplet spiller. Jeg er fan.

Jeg er en utrolig glad Chelsea-fan i dag.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6800: 10 Feb 2014, 21:31 »

Jeg har ikke lige fået kommenteret kampen i forgårs, da jeg ikke har haft mulighed for det før nu. Vi er dog ny nummer et i Premier League efter en 3-0-sejr over Newcastle, og det kan man selvfølgelig ikke klage over. På den anden side er det ikke så vigtigt for mig at ligge nummer et nu. Det er først til maj, det gælder. Kampen var under kontrol det meste af kampen, og vi fortsatte vores gode form, vi har haft siden slutningen af det nye år. Dertil skal der selvfølgelig også knyttes en kommentar til Eden Hazards præstation. Han har været fantastisk stort set lige siden, han kom, men nu kan der vidst ikke herske tvivl om, at han er en sand verdensklassespille r. Mourinho har på dagens pressemøde sagt følgende om Hazard:

"He's a tremendous young guy, so special. He's a family guy, he's married with kids, and he's very stable. Hazard is more strong physically and mentally. He likes to win and he accepts the responsibility of being a big player".

For mig lyder det som en spiller, der har begge ben på jorden og godt ved, hvilken ansvar det har at være så god, som han nu er. Det er ret væsentligt. De to er et godt match. Vi har nu ikke tabt i elleve kampe i streg og de elleve kampe, har vi lukket sølle to mål ind. Det er et godt Chelsea-hold, Mourinho har stablet sammen, og han kan ikke kritiseres for ret meget for tiden. Jeg håber, at det kan fortsætte sådan her sæsonen ud.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6801: 11 Feb 2014, 23:39 »

Skidt resultat i dag. Vi stoppede med at spille efter en time, og så fik WBA chancer og fik fortjent udlignet. Det var en must win-kamp, og det er skuffende, at vi ikke kan lukke kampen i 2. halvleg. Nu kan Arsenal og City begge gå forbi os i morgen.

Dagens lyspunkt må dog være, at vi i Willian og Matic altså har to helt forrygende spillere. De viste sig igen i dag. Eto'o gør det også fint oppe foran. Vi må spille bedre mod City i weekenden.

Notorious B.IV
Lilleputspiller
*

« Svar #6802: 12 Feb 2014, 00:14 »

Som en person der slet ikke har en hest i det her løb, så vil jeg sige det var super lækkert at se ''''''geniet'''''' blive straffet for at køre klokken ned i hele anden halvleg, og selv da der blev udlignet var tolkens tropper helt handlingslammede. Det er altid sjovt som han får ros for alle de tilfældige ting der falder ud til deres fordel, men der er sgu ingen der snakker om hans tosseri i denne kamp. Man tør kun gisne om hvordan kampen var endt hvis ikke Chris Brunt var sådan lidt fuld i det opgør. Det er sjovt at lige meget hvem der har haft 1. pladsen de seneste uger så har det hold valgt at sætte point til.

Ligesom Jakob har jeg masser af roser til Willian og Matic, mens Eden valgte at være lidt nærig med storheden i dag selvom vi fik lov til at se enkelte smukke detaljer.
« Seneste Redigering: 12 Feb 2014, 08:28 af Notorious B.IV » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6803: 13 Feb 2014, 15:54 »

Ligesom Jakob har jeg masser af roser til Willian og Matic, mens Eden valgte at være lidt nærig med storheden i dag selvom vi fik lov til at se enkelte smukke detaljer.
Virkelig godt at United ikke fik købt en spiller som Matic i hvert fald. Han er helt vild. Lige sådan en spiller de mangler.

Willian er bare wow.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6804: 15 Feb 2014, 17:31 »

Chelsea XI: Cech, Ivanovic, Cahill, David Luiz, Azpilicueta, Mikel, Matic; Ramires, Willian, Hazard, Eto'o #FACup

Chelsea subs: Schwarzer, Cole, Lampard, Salah, Schürrle, Oscar, Torres

Stærkt hold. Meget lig det der slog City senest. Terry er eneste ændring, hvor der så er blevet plads til Mikel, der er en mere defensiv spiller end Lampard. Willian, Hazard, Matic, Cahill og co skal fortsætte de gode takter, og så kan vi også vinde i dag.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #6805: 15 Feb 2014, 17:35 »

Vi skal hvertfald spille op til maks niveau hvis vi skal vinde denne kamp. Vi har ikke behov for en kamp ekstra i det pressede program så håber ikke på vi spiller uafgjort i dagens kamp. Min mavefornemmelse siger vi taber denne kamp 2-0 men spillerne må gerne vise mig noget andet Wink

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6806: 16 Feb 2014, 20:36 »

Ovenpå City-nederlaget fra i går fandt jeg lige dette interview med Mourinho, hvor han snakker lidt om hans tidligere Porto- og Chelsea-spillere. Det er selvfølgelig set før, men man får virkelig et indblik i hvor seriøs en spiller en mand, som Frank Lampard f.eks. er. En spiller der stadig er fantastisk god, men ikke er på samme niveau som tidligere. Måske den bedste i ligaen nogensinde. Dog har vi store spillere til at bære holdet videre.

http://www.youtube.com/v/4HyF5pfQtd8

PhilipFlink
Manager

« Svar #6807: 16 Feb 2014, 20:37 »

Måske den bedste i ligaen nogensinde.

Arg..

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6808: 16 Feb 2014, 20:39 »

Arg..
Det kan da bestemt diskuteres, og det er også blevet før. Jeg synes ikke, at der har været en bedre spiller. At du mener noget andet er selvfølgelig helt okay.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6809: 16 Feb 2014, 20:40 »

Hehe, at man som Chelsea-fan synes at Lampard har været en god spiller kan jeg man ikke fortænke dem i - meeen lige dér synes jeg nu alligevel også du strammer den, Jakob.

Sider: 1 ... 452 453 [454] 455 456 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010