home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 856 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 450 451 [452] 453 454 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 824370 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #6765: 27 Jan 2014, 19:03 »

Ja, vidst noget med at Oscar har lavet 30+ tacklinger eller lign. og Mata har lavet 4-6 stk.

Det har jeg heller ikke. I snakkede bare om 10'er positionen, så tænkte jeg ville smide ind hvor meget Oscar egentlig kreere af chancer fra 10'er rollen.
Jeg synes, at han kreerer nok til at være en 10'er. Dertil er han også blevet målfarlig. Han har spillet en flot sæson.

Korzika
Gæst

« Svar #6766: 27 Jan 2014, 19:04 »

Jeg ville da også ønske, at vi havde en førstekæde med Mazacar, der bare kørte som smurt i olie, men sådan skulle det jo ikke være. Jeg kan godt fornemme på det hele, at jeg er lidt mere Oscar-tilhænger, end du er, og forskellighed fryder. Jeg synes virkelig, at Oscar er god, da jeg ikke synes, at hans offensive kvaliteter er tilsidesat på nogen som helst måde, selvom han er god defensivt. Jeg hører klart til blandt den gruppe, der synes, at Oscar er den bedste presspiller i ligaen. Han er kun 22 år og har hele karrieren foran sig. Nu er han et af de sikreste navne på holdkortet i en af verdens bedste klubber. Der er ingen grænser for, for god han kan blive. Jeg synes allerede, han hører til blandt de allerbedste. Du har nemlig ret i, at der ikke var plads til både Mata og Oscar, og Mourinho har valgt Oscar.
Jeg ser også et kæmpe lys i Oscar, og jeg betvivler på ingen måde hans evne til at spille fast for et hold af Chelseas kaliber. For han er god nok til at være en starter for Chelsea, ingen tvivl om det. Men det er bare svært at se Mata forlade os, når han er SÅ god.

Mourinho har valgt Oscar, og det kan man jo på sin vis godt forstå, da han passer godt til det koncept, som Mou vil have indført i Chelsea. Mourinho trækker nogle klare linjer i forhold til det system, som han ønsker at spille. Det betyder, at nogle ellers gode spillere kommer i overskud. Det er måske lidt samme scenarie, som da Guardiola lod Yaya Toure gå, og satsede på Busquets i stedet. Yaya Toure er i de flestes øjne en mere komplet og bedre spiller end Busquets, men til Barcelonas taktik er Busquets bare et bedre aktiv end Yaya.

Jeg er måske lidt for idealistisk, når jeg ønsker at se Mata, Oscar og Hazard sammen. Mourinho er det modsatte; pragmatisk. Han ved hvad der skal til for at skabe resultater, og det kommer han også til. Uden tvivl. Men der er spillere, der kommer til at få kniven. Mata var den første. Hvem den næste er ved jeg ikke, men kunne der være tale om David Luiz. Det kunne Matic-købet og Cahill/Terry-favoriseringen godt indikere.
« Seneste Redigering: 27 Jan 2014, 19:06 af Korzika » Logged

PhilipFlink
Manager

« Svar #6767: 27 Jan 2014, 19:06 »

Jeg synes, at han kreerer nok til at være en 10'er. Dertil er han også blevet målfarlig. Han har spillet en flot sæson.

Det har jeg heller ikke sagt han ikke har gjort. Det var bare en gang stats jeg smed ind fordi i snakkede om Oscar og mata.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6768: 27 Jan 2014, 19:11 »

Det har jeg heller ikke sagt han ikke har gjort. Det var bare en gang stats jeg smed ind fordi i snakkede om Oscar og mata.
Jamen det er selvfølgelig også helt i orden.

Jeg ser også et kæmpe lys i Oscar, og jeg betvivler på ingen måde hans evne til at spille fast for et hold af Chelseas kaliber. For han er god nok til at være en starter for Chelsea, ingen tvivl om det. Men det er bare svært at se Mata forlade os, når han er SÅ god.

Mourinho har valgt Oscar, og det kan man jo på sin vis godt forstå, da han passer godt til det koncept, som Mou vil have indført i Chelsea. Mourinho trækker nogle klare linjer i forhold til det system, som han ønsker at spille. Det betyder, at nogle ellers gode spillere kommer i overskud. Det er måske lidt samme scenarie, som da Guardiola lod Yaya Toure gå, og satsede på Busquets i stedet. Yaya Toure er i de flestes øjne en mere komplet og bedre spiller end Busquets, men til Barcelonas taktik er Busquets bare et bedre aktiv end Yaya.

Jeg er måske lidt for idealistisk, når jeg ønsker at se Mata, Oscar og Hazard sammen. Mourinho er det modsatte; pragmatisk. Han ved hvad der skal til for at skabe resultater, og det kommer han også til. Uden tvivl. Men der er spillere, der kommer til at få kniven. Mata var den første. Hvem den næste er ved jeg ikke, men kunne der være tale om David Luiz. Det kunne Matic-købet og Cahill/Terry-favoriseringen godt indikere.
Mata er vanvittig, og det er surt at lade ham gå, men han fortjener bare at spille, og det var simpelthen umuligt, at han kunne spille samtidig med Oscar og Hazard. Dertil fik vi også en del penge for ham. Men ja, han er fremragende og et idol. Vi må bare videre og være glade for Oscar.

Jeg ved ikke rigtig, hvor Luiz står. Jeg synes, at han er vanvittig god på den midtbane, og det er primært der, han kommer til at spille, så længe Cahill og Terry gør det så godt, som de gør. Jeg synes dog, at vi har et fint antal midtbanespillere til den position, og jeg vil da ikke undvære Luiz. Vi må se hvad der sker.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6769: 28 Jan 2014, 18:38 »

Marco van Ginkel er i dag for alvor tilbage på træningsbanen. Han kan træne for fuld styrke med resten af holdet. Når han kommer i form, har vi ham igen tilgængelig. En spiller der siges at være god helt udover det sædvanlige.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6770: 29 Jan 2014, 18:06 »

Så gælder det West Ham hjemme i aften. En kamp der burde give tre sikre point. Jeg glæder mig meget til at se holdopstillingen, og især hvem der skal spille på midtbanen. Jeg håber på Lampard og Ramires. Sidste gang mod West Ham spillede vi uden en offensiv midtbane, og der var vi ret gode. Det skulle være fedt nok at spille Matic, Ramires, Lampard, Oscar, Hazard og Eto'o som de seks forreste. Altså uden en 10'er på papiret. Men det sker nok ikke.

Vi må vente at se, men tre point er kravet, og så må vi se, hvordan City klarer det.
« Seneste Redigering: 29 Jan 2014, 18:08 af Jakob E » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6771: 29 Jan 2014, 19:52 »

Team v @whufc_official: Cech; Ivanovic, Cahill, Terry (c), Azpilicueta; Ramires, Mikel; Willian, Oscar, Hazard; Eto’o. #CFC

Substitutes v @whufc_official: Schwarzer, Cole, David Luiz, Matic, Lampard, Schurrle, Ba. #CFC

Stærkt hold vi stiller med i dag. Vel noget nær det stærkeste, vi kan stille. Der er lige Lampard/Mikel, men så er det vist også det. Jeg tror på en 3-0-sejr. 2x Hazard og Oscar.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #6772: 29 Jan 2014, 20:41 »

Tror også på 3-0 1x Ivanovic, 1x Hazard og 1x Oscar Smiley

Vi skal alle være her.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6773: 29 Jan 2014, 21:36 »

Jeg sætter 100 kroner på, at hvis vi smider Lampard ind i stedet for Mikel fra 2. halvlegs start, så scorer han.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6774: 29 Jan 2014, 22:40 »

Der er ikke så meget at sige. Vi skulle have vundet, men vi kan kun takke os selv for ikke at være skarpere. Rigtig god kamp af West Ham. Skidt vi smider to point, når Arsenal nu dummede sig i går. Men sådan går det nogle gange. Vi må videre.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #6775: 29 Jan 2014, 23:43 »

Hvor er i ringe !! Havde fanme oddset, det var den sidste kamp der manglede at gå op før jeg vandt 200 kr. på en tier!!! :@

200 kroner!  Huh 

Helt seriøst, pas på du ikke bliver millionær..  funny

Liverpool F.C

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #6776: 30 Jan 2014, 09:09 »

Hvor er i ringe !! Havde fanme oddset, det var den sidste kamp der manglede at gå op før jeg vandt 200 kr. på en tier!!! :@

Så skriv en mail til Roman med dit kontonr. og reg.nr. mon ikke han vil godgøre det massive beløb??

Til kampen, skidt at vi ikke formår at vinde sådan en kamp, disse kampe SKAL give tre point hvis man vil kæmpe med om mesterskabet.  Tror vi får en rigtig lang kamp på mandag ude mod City. De ligner godt nok de kommende mestre..

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #6777: 30 Jan 2014, 17:50 »

Man må simpelthen tage hatten af og bøje sig i støvet for Big Sam, som havde den rette game-plan parat i går aftes og fik sat spillerne op til kampen, som ellers har virket til at være helt nede i dyndet de sidste par måneder. Det skal dog også siges, at Chelsea spillede skidt og egentlig først fik åbnet op i anden halvleg, hvor de så til gengæld var alt for ineffektive. Adrian skal også krediteres for en flot målmandspræstation inde i buret.

Normalvis er jeg stor tilhænger af José Mourinho, selvom han er Chelsea-mand, men jeg kan simpelthen ikke fordøje den håbløse udtalelse, han var ude med i går til BBC efter kampen. Jeg ved dog godt, at man skal huske på at notere sig, at han selvfølgelig var oppe i det røde felt af frustrationerne over ikke at vinde kampen, og han derfor ikke udtaler sig rationelt, men jeg taber sympati for ham, når han på den måde er ude og anfægte West Hams tilgang til spillet. Hvis der er noget, der har kendetegnet Mourinho igennem tiden, så er det da i hvert fald, at han er kompromisløs i jagten på at vinde, også selvom det så koster, at man lægger en del af fodboldromantikken på hylden og spiller meget resultatbevidst og konservativt. Netop derfor har jeg altid været stor tilhænger af Mourinho som type og fodboldtræner. Man behøver ikke altid at have sådan en raffineret fodboldfilosofi, men det smadrer han lidt ved at udtale sig, som han gør her.

Derudover synes jeg, det er fedt at se Big Sam være pisseligeglad med Mourinhos whine. Han gør faktisk grin med ham ved pressekonferencen, og det er intet mindre end, hvad han fortjener.

Hvad tænker I andre?
« Seneste Redigering: 30 Jan 2014, 17:55 af Daniel Nordentoft » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #6778: 30 Jan 2014, 18:05 »

Mourinho er den mest dobbeltmoralske krukke der findes i fodboldverdenen. Han er jo helt væk. Hvad er det han gør hver gang hans hold møder et af de andre store ude? Eller Inter ude mod Barca.. Kæft en tøs.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6779: 30 Jan 2014, 18:14 »

Jeg tror det er ganske bevidst af Mourinho. Alle medier fokuserer nu i stedet på pressekonferencen efter kampen, i stedet for det faktum at man på trods af 38 skud (eller hvor mange det nu var) ikke formåede at score mod West Ham. Fokus væk fra holdet.

Sider: 1 ... 450 451 [452] 453 454 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010