home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  1 Bruger, 722 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 448 449 [450] 451 452 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 824397 gange)
PhilipFlink
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #6735: 20 Jan 2014, 14:27 »

Altså Carrick kunne være 5. valg i Chelsea. Mikel er også bedre end Carrick. Men altså det er okay, at United-spillerne godt kan lide ham. Han er da en sympatisk spiller, og han var god sidste år, selvom jeg mener, at han blev overvurderet. I år ville han måske kunne tilfedte sig en plads i truppen.

Okay, der døde den diskussion. I'm out.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6736: 20 Jan 2014, 14:27 »

Okay, der døde den diskussion. I'm out.
Det er helt i orden.

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #6737: 20 Jan 2014, 14:54 »

Carrick er en ganske middelmådig spiller.
David Luiz har klasse og ham så jeg gerne i Barcelona Peace

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #6738: 20 Jan 2014, 15:28 »

Hold da op et drilsk tweet blev taget langt. Imponerende.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6739: 20 Jan 2014, 15:30 »

Hold da op et drilsk tweet blev taget langt. Imponerende.
Er det her ikke en BIG sejr? Fik vi ikke, hvad vi kom efter?

Erzael
Manager

« Svar #6740: 22 Jan 2014, 18:29 »

Nu er intet officielt endnu. Men hvad er jeres syn på den eventuelle Mata transfer? Good or bad?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6741: 22 Jan 2014, 18:31 »

Nu er intet officielt endnu. Men hvad er jeres syn på den eventuelle Mata transfer? Good or bad?
Han er verdensklasse. Han vil være jeres bedste spiller. Jeg håber ikke, at I får ham, selvom Mourinho ikke er fan.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #6742: 22 Jan 2014, 18:41 »

Han er verdensklasse. Han vil være jeres bedste spiller. Jeg håber ikke, at I får ham, selvom Mourinho ikke er fan.
Jeg fatter simpelthen ikke Chelsea, hvis de lader Mata gå til os. Ja, det vil styrke os i kampe mod City og Arsenal og i ser ud til (hvis skiftet går igennem) at få en god potion penge ind. Men siden hvornår har det betydet noget i Chelsea? Eller var det noget med, at de FFP regler kunne true jer en lille smule? Selvom jeg er uenig i, at han vil være vores bedste spiller, vil han jo forbedrer vores hold dramatisk, og så er han kun 25 år. Der er jo også en næste sæson, Mourinho.

Og fy for den da, Jakob. Det kan være du skal til at rose en United spiller så?  Wink

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6743: 22 Jan 2014, 18:44 »

Jeg fatter simpelthen ikke Chelsea, hvis de lader Mata gå til os. Ja, det vil styrke os i kampe mod City og Arsenal og i ser ud til (hvis skiftet går igennem) at få en god potion penge ind. Men siden hvornår har det betydet noget i Chelsea? Eller var det noget med, at de FFP regler kunne true jer en lille smule? Selvom jeg er uenig i, at han vil være vores bedste spiller, vil han jo forbedrer vores hold dramatisk, og så er han kun 25 år. Der er jo også en næste sæson, Mourinho.

Og fy for den da, Jakob. Det kan være du skal til at rose en United spiller så?  Wink
Nej, for søren. Jeg er Mata-fan, hvis han skifter alle andre steder hen end United. Altså nu tror jeg ikke på det sker, men skulle det ske, så tror jeg virkelig på, at Mourinho har det så fedt med, at I vil betale kassen for en af hans reserver. Men altså vi skal da selvfølgelig også have spillere, hvis Willian, Oscar og Hazard ikke præsterer eller bliver skadet, og vi har også lige skudt KDB af. Men nu må vi se. Men nej, jeg er ikke fan, hvis han ryger til United, men I får en af de bedste spillere i verden.

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #6744: 23 Jan 2014, 21:13 »

Vi skulle have købt Salah fra Basel: http://www.chelseafc.com/news-article/article/3634770/title/salah-transfer-agreed

Det må vel betyde at Mata er fortid, desværre..

DeBuur
Manager

« Svar #6745: 23 Jan 2014, 21:42 »

Når nu Mourinho ikke vil spille med Mata..... hvilket jeg absolut ikke fatter  Shockeret så er det eneste rigtige at sælge ham til en klub der kan og vil betale kassen og det har United jo været parat til... at det så denne sæson også kan hjælpe Chelsea er vel bare en bonus.

Men at lade en Mata gå.... det forstår jeg ganske enkelt ikke.

YNWA

PhilipFlink
Manager

« Svar #6746: 23 Jan 2014, 23:53 »

Salah er bedre end Mata, så det kan jeg ikke forstå, debur

Troll alert!

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #6747: 24 Jan 2014, 01:34 »

Nej, for søren. Jeg er Mata-fan, hvis han skifter alle andre steder hen end United. Altså nu tror jeg ikke på det sker, men skulle det ske, så tror jeg virkelig på, at Mourinho har det så fedt med, at I vil betale kassen for en af hans reserver. Men altså vi skal da selvfølgelig også have spillere, hvis Willian, Oscar og Hazard ikke præsterer eller bliver skadet, og vi har også lige skudt KDB af. Men nu må vi se. Men nej, jeg er ikke fan, hvis han ryger til United, men I får en af de bedste spillere i verden.

Hvad får dig til at tro på at det ikke sker? Alt peger i den retning. Mata ankom tidligere i dag med helikopter til lægetjekket i United, så du kan vist regne med en den bliver offentliggjort indenfor nærmeste fremtid. Og nu har Chelsea også signet Salah, til at overtage Matas bænkplads, så jeg tør godt både love og garantere dig, at Mata er i United når vinduet lukker.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6748: 24 Jan 2014, 08:20 »

Hvad får dig til at tro på at det ikke sker? Alt peger i den retning. Mata ankom tidligere i dag med helikopter til lægetjekket i United, så du kan vist regne med en den bliver offentliggjort indenfor nærmeste fremtid. Og nu har Chelsea også signet Salah, til at overtage Matas bænkplads, så jeg tør godt både love og garantere dig, at Mata er i United når vinduet lukker.
Der er skam også meget mere, der tyder på at det sker nu end for to dage siden. Nu tror jeg på, at Mata skifter.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6749: 25 Jan 2014, 00:45 »

Det er bestemt en trist dag.

En af mine absolutte favoritter, Juan Mata, skifter til den værst tænkelige klub. Jeg vil godt takke Mata for hans tid i Chelsea. Han er en stor stor spiller, som var den bedste i klubben, mens han var her. Måske den bedste i hele ligaen. En virkelig virkelig god spiller, som skiller sig ud fra de andre spanske midtbanespillere med sin målfarlighed. Han er ikke Mourinhos kop te, så nu må han videre. Det er også forståeligt nok. Det var været forfærdeligt at se ham på bænken.

Derudover vil jeg huske Mata som en ekstremt sympatisk spiller både på og udenfor banen. Jeg har fulgt hans blog længe, og han er altid god for at rose andre før ham selv, selvom han var den i klubben, der fortjente allermest rosen. Jeg har set videoen, hvor han tager os med rundt på tur i London samt hvor han overrasker en Chelsea-fan ved at dukke op med en ny Chelsea-trøje til ham, fordi han var en af de fans, der bestilte en ny trøje uden at vide, hvordan den så ud. Det er en verdensklassespille r og et menneske, jeg har utrolig meget respekt for.

Jeg ved ikke rigtig, hvordan jeg skal forholde mig til, at han nu skal spille for den klub, jeg hader allermest. Sådan er fodbold vel bare, og han skal have held og lykke i Manchester United. Han fortjener at få en stor karriere.

Sider: 1 ... 448 449 [450] 451 452 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010