home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 801 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 446 447 [448] 449 450 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 824447 gange)
Anfield Road
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #6705: 20 Jan 2014, 13:31 »

Davis Luiz er en væsentligt større trussel på dødbolde end Carrick er. Luiz kan oven i købet sparke nogle af de mest vanvittige frispark. Apt andet er vst sagt.

Luiz har fremtiden foran sig han er 26, Carrcick er godt oppe i årene efterhånden. Ingen tvivl hos mig.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

22
Landsholdsspiller

« Svar #6706: 20 Jan 2014, 13:33 »

Har Carrick overhovedet nogle spidskompetencer?

Selv med Lucas ude ville han ikke kunne forstærke Liverpools midtbane på nogen måde, udover bredden måske.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #6707: 20 Jan 2014, 13:34 »

Det harmonerer jo så bare slet ikke med det, du sagde forinden, VK. Der skrev du, at du har forståelse for, at fodbold er en holdsport, og Carrick dermed for tiden er hæmmet af Manchester Uniteds dårlige form.

Anfield Road
Manager

« Svar #6708: 20 Jan 2014, 13:34 »

Har Carrick overhovedet nogle spidskompetencer?

Selv med Lucas ude ville han ikke kunne forstærke Liverpools midtbane på nogen måde, udover bredden måske.
Heh.

Funny because it's true.

Men det var ikke diskussionen lige nu  Wink

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

verdenskrig
Manager

« Svar #6709: 20 Jan 2014, 13:36 »

Det harmonerer jo så bare slet ikke med det, du sagde forinden, VK. Der skrev du, at du har forståelse for, at fodbold er en holdsport, og Carrick dermed for tiden er hæmmet af Manchester Uniteds dårlige form.
Du piller rosiner ud af kagen der ikke er der..
Selvfølgelig er fodbold en holdsport og alle spillere er påvirket af holdkammeraterne. Men man er samtidigt nødt til at se hvad hver enkelt spiller bidrager med og hvad han egentlig indeholder, og der skal man være mere end almindeligt blind for ikke at se at Luiz har mere at bibringe til sit hold som det har set ud i denne sæson.. Luiz var i øvrigt også fantastisk sidste år under Rafa.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

22
Landsholdsspiller

« Svar #6710: 20 Jan 2014, 13:39 »

Hahaahahhahahah
Samme tænker jeg når jeg ser din 'sig'.  Smiley Han dør da vel snart af alderdom, så er den da lidt pinlig at have stående

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #6711: 20 Jan 2014, 13:41 »

Selvfølgelig er fodbold en holdsport og alle spillere er påvirket af holdkammeraterne. Men man er samtidigt nødt til at se hvad hver enkelt spiller bidrager med og hvad han egentlig indeholder, og der skal man være mere end almindeligt blind for ikke at se at Luiz har mere at bibringe til sit hold som det har set ud i denne sæson.. Luiz var i øvrigt også fantastisk sidste år under Rafa.
Gi' op, Daniel. Når man ikke synes Carrick bidrager med særlig meget til Uniteds spil, så er det ikke nemt.

PhilipFlink
Manager

« Svar #6712: 20 Jan 2014, 13:41 »

Det sjove er at jeg tror Flink mener det for sjov. Eller det håber jeg. Du mener det forhåbentligt ikke alvorligt Grin

Det jeg mener er naturligvis ikke bogstaveligt da alle kan have en dårlig kamp, men jeg mener dermed at fodbold er et billede af hvad der sker nu.

Selvfølgelig var det for sjov ment - Du skrev bare man ikke var bedre end sin sidste bog, og han havde jo ikke nogen god "sidste bog" Wink You know what i mean.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #6713: 20 Jan 2014, 13:41 »

Hvorfor?

Carrick har vist, at han er en af Premier Leagues bedste spillere, når han har den rigtige marker ved siden af sig, som har tur i den. Jeg er slet ikke i tvivl om, at Carrick igen vil blande sig i verdenseliten, når/hvis vi får hentet et mere dynamisk omdrejningspunkt.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #6714: 20 Jan 2014, 13:43 »

Samme tænker jeg når jeg ser din 'sig'.  Smiley Han dør da vel snart af alderdom, så er den da lidt pinlig at have stående
Er det pinligt at fremhæve og hædre en af jordens bedste spillere igennem 20 år? I så fald vil jeg gerne sige undskyld.

22
Landsholdsspiller

« Svar #6715: 20 Jan 2014, 13:46 »

Er det pinligt at fremhæve og hædre en af jordens bedste spillere igennem 20 år? I så fald vil jeg gerne sige undskyld.
Undskyldning accepteret.  Wink

Hvem synes du egentlig er bedst på nuværende tidspunkt? Scholes vs. Carrick

PhilipFlink
Manager

« Svar #6716: 20 Jan 2014, 13:46 »

Carrick sidste sæson, og Carrick denne sæson - Har næsten fuldstændig samme statistiker, og United har været meeeget dårligere i år.

22
Landsholdsspiller

« Svar #6717: 20 Jan 2014, 13:47 »

Hvorfor?

Carrick har vist, at han er en af Premier Leagues bedste spillere, når han har den rigtige marker ved siden af sig, som har tur i den. Jeg er slet ikke i tvivl om, at Carrick igen vil blande sig i verdenseliten, når/hvis vi får hentet et mere dynamisk omdrejningspunkt.

... Hvornår har han før tilhørt verdenseliten?   Shockeret

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6718: 20 Jan 2014, 13:48 »

Ja, og i 1970 ville jeg vælge Best over alle andre. Det ville jeg heller ikke længere. Ved ikke om det bare er mig, men en fodboldspilleres niveau ændrer sig mere på 8-9 år, end det gør på 6 måneder.
Vi så da en Fernando Torres falde helt sammen i Chelsea på 6 måneder. Det er virkelig lang tid.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #6719: 20 Jan 2014, 13:49 »

... Hvornår har han før tilhørt verdenseliten?   Shockeret
For et halvt år siden.

Sider: 1 ... 446 447 [448] 449 450 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010