home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  1 Bruger, 625 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 443 444 [445] 446 447 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 824499 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #6660: 20 Jan 2014, 00:29 »

Nej. Jamen. Okay.
Hvem skulle han spille i stedet for?

PhilipFlink
Manager

« Svar #6661: 20 Jan 2014, 01:05 »

Hvem skulle han spille i stedet for?

Luiz selvfølgelig.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6662: 20 Jan 2014, 08:06 »

Luiz selvfølgelig.
Okay. Det kan jeg simpelthen bare ikke være enig i.
« Seneste Redigering: 20 Jan 2014, 08:50 af Jakob E » Logged

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #6663: 20 Jan 2014, 09:14 »

Carrick vil til enhver tid være at foretrække på den centrale midtbane fremfor Luiz. Det kan jo slet ikke diskuteres.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6664: 20 Jan 2014, 09:20 »

Carrick vil til enhver tid være at foretrække på den centrale midtbane fremfor Luiz. Det kan jo slet ikke diskuteres.
Det kan det sagtens. Carrick er en fin spiller, men han er ikke bedre end David Luiz som balancespiller. David er teknisk, han er hurtig, han er stærk. Han er ret komplet. I den her sæson har Carrick været ganske middelmådig. Han er ikke bedre end hverken Lampard, Luiz eller Ramires.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #6665: 20 Jan 2014, 09:24 »

Det kan det sagtens. Carrick er en fin spiller, men han er ikke bedre end David Luiz som balancespiller. David er teknisk, han er hurtig, han er stærk. Han er ret komplet. I den her sæson har Carrick været ganske middelmådig. Han er ikke bedre end hverken Lampard, Luiz eller Ramires.
Lad nu være med at vurdere på baggrund af øjebliksbilleder. Carrick har været hæmmet af, at United har været så ufattelig ringe.

Fin spiller? Du snakker om en af Premier Leagues bedste spillere i fjor. En profil på en mesterskabsårgang.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6666: 20 Jan 2014, 09:37 »

Lad nu være med at vurdere på baggrund af øjebliksbilleder. Carrick har været hæmmet af, at United har været så ufattelig ringe.

Fin spiller? Du snakker om en af Premier Leagues bedste spillere i fjor. En profil på en mesterskabsårgang.
Jeg ville hellere have fire af de midtbanespillere, Chelsea har nu.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #6667: 20 Jan 2014, 09:39 »

Jeg ville hellere have fire af de midtbanespillere, Chelsea har nu.
Du ville ikke bytte Carrick for nogen af de nuværende? Okay, I rest my case. Du er jo komplet umulig.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6668: 20 Jan 2014, 09:40 »

Du ville ikke bytte Carrick for nogen af de nuværende? Okay, I rest my case. Du er jo komplet umulig.
Lampard, Ramires og Luiz? Nej, så ville jeg hellere have dem end Carrick. Det er helt sikkert.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #6669: 20 Jan 2014, 09:42 »

Lampard, Ramires og Luiz? Nej, så ville jeg hellere have dem end Carrick. Det er helt sikkert.
David Luiz er ikke udpræget midtbanespiller til din oplysning. Han er centerforsvarer.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6670: 20 Jan 2014, 09:47 »

David Luiz er ikke udpræget midtbanespiller til din oplysning. Han er centerforsvarer.
Han er en bedre defensiv midtbanespiller, end han er forsvarsspiller.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #6671: 20 Jan 2014, 09:49 »

Han er en bedre defensiv midtbanespiller, end han er forsvarsspiller.
I Mourinhos spilsystem, ja. Han ville jo heller aldrig få en plads i midterforsvaret på nuværende tidspunkt. Dertil er Cahill for god og Luiz for flagrende i sin spillestil. Han spiller med langt større risiko, end Mourinho vil tillade.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6672: 20 Jan 2014, 09:53 »

I Mourinhos spilsystem, ja. Han ville jo heller aldrig få en plads i midterforsvaret på nuværende tidspunkt. Dertil er Cahill for god og Luiz for flagrende i sin spillestil. Han spiller med langt større risiko, end Mourinho vil tillade.
Også i Benitez'. Han er bare bedre som midtbanespiller.

Anfield Road
Manager

« Svar #6673: 20 Jan 2014, 10:44 »

Der kan ikke være tvivl om at David Luiz er så langt at foretrække i forhold til Carrick. Carrick er efterhånden blevet sløv i optrækket, synes tit jeg ser ham blive distanceret i en løbeduel. Det bliver Luiz ikke lige sådan.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

verdenskrig
Manager

« Svar #6674: 20 Jan 2014, 10:54 »

Jeg er helt enig Jakob.. Synes Luiz har så meget mere at byde på.. Han er hurtigere, han er stærkere, han er mere kompromiløs, han er bedre teknisk, han afslutter bedre, har et bedre offensivt blik for spillet, tackler bedre, header bedre og er generelt bare en maskine på den midtbane. Han kan praktisk talt alt. En meget moderne fodboldspiller, og har man en type som ham på midten så er et midtbaneslag virkelig let at få over til ens side.

Jeg kan faktisk ikke pege på en eneste ting udover lange pasninger, som Carrick er bedre til. Jeg anderkender at Carrick havde en rigtig god sidste sæson, men jeg bliver bare aldrig fan af hans type. Det er simpelthen for statisk og for meget til siden, og i for langsomt et tempo. Han var også røvelendig i går.

Luiz er en fantastisk spiller Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 443 444 [445] 446 447 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010