home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 732 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 442 443 [444] 445 446 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 824511 gange)
Anfield Road
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #6645: 15 Jan 2014, 18:37 »

Så er det helt officielt, at Nemanja Matic skifter tilbage til os. Han er som sagt blevet en rigtig god spiller i Benfica, og jeg tror bestemt, at han har noget at byde på. Jeg ser vores midtbane som rigtig stærk nu, og Matic er en spiller, der går ind i sine bedste år.

http://www.chelseafc.com/news-article/article/3622226

Og så lavede han desuden også et af de bedste mål i 2013.

http://www.youtube.com/v/cWpwImjHMTE
Ved du om han er tiltænkt en rolle som bænkevarmer eller om han skal være med helt inde omkring start XI?

Personligt har jeg ikke hørt andet end at han er en god spiller, men det er som sagt blot en andenhåndsbetragtni ng. Han imponerede mig ikke voldsomt, af det jeg har set til Benfica i CL, selvom det indrømmet, ikke er så meget igen. Derfor kunne jeg godt, for Chelseas vedkommende, have lidt den frygt, at det er en spiller der er købt lidt for meget på, at han scorede det flotte mål, end stabile præstationer over noget tid, men jeg kan jo være helt galt på den?
« Seneste Redigering: 15 Jan 2014, 18:39 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6646: 15 Jan 2014, 18:43 »

Ved du om han er tiltænkt en rolle som bænkevarmer eller om han skal være med helt inde omkring start XI?

Personligt har jeg ikke hørt andet end at han er en god spiller, dog uden at imponere voldsomt, af det jeg har set til Benfica i CL, selvom det indrømmet, ikke er så meget igen. Derfor kunne jeg godt, for Chelseas vedkommende, have lidt den frygt, at det er en spiller der er købt lidt for meget på, at han scorede det flotte mål, end stabile præstationer over noget tid, men jeg kan jo være helt galt på den?
Så vidt jeg ved, så skulle han have været intet mindre end fremragende i Benfica. Han er blevet meget bedre end den spiller, Chelsea og jeg selv spåede ham til at blive, da han forlod klubben i forbindelse med David Luiz-handlen.

Jeg tror på, at han er inde omkring start 11'eren. Der er ingen tvivl om, at Ramires er fast starter, men ellers ser jeg Matic, Mikel og Lampard på lige vilkår med Lampard som den hidtil foretrukne. Men han er også 35 år, og vi kan ikke forvente, at han laver mål efter mål for os længere. Jeg synes som udgangspunkt, at det her er et godt køb, og jeg tror på, at vi kan have en god fremtid på midtbanen med Ramires, van Ginkel, Mikel og Matic. Det kan virkelig blive rigtig godt.

Men mit svar på dit spørgsmål er, at jeg er ret sikker på, at han er med inde omkring start 11'eren. Måske endda tiltænkte som starter sammen med Ramires. Jeg mener, at han har niveau til det, men det bliver spændende at se.

PhilipFlink
Manager

« Svar #6647: 15 Jan 2014, 18:44 »

Personligt ville han i min bog, ryge direkte ind i startopstillingen ved siden af en Ramires/Lampard - Hvem man nu lige spiller mod. Han er præcis den spiller som Chelsea har manget (Jeg synes de har manglet), hvilket irretere mig. De bliver højst sandsynligt et meget bedre hold nu.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6648: 17 Jan 2014, 19:25 »

Endnu en Chelsea-spiller nåede en fin milipæl forleden. Vores nigerianske jernmand John Obi Mikel rundede nemlig 300 Chelsea-kamp i en alder af 26 år. Ret imponerende.

Mikel er ikke en spiller, der trækker de store overskrifter, men Mourinho kan heldigvis godt lide ham, og det er jeg glad. Han er en rigtig god ankermand, og han har en formidabel teknik. Jeg kan huske, at Mikel var et problembarn, da han var helt ung, men de sidste mange år har han virkelig været fri af medierne, og han virker som en rigtig fin fyr. Jeg håber, at det bliver til mange flere Chelsea-kampe for Mikel.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #6649: 18 Jan 2014, 10:09 »

Jeg er ligesom dig, Jakob, rigtig glad for, at Mourinho viser tillid til Mikel. Jeg er en stor fan af vores nigerianske oprydder. Han er et fysisk monster og en klog spiller, som samtidig også besidder en rigtig fin teknik. Helt fantastisk har det også været, at han på det seneste også har scoret flere mål for os - det kan man jo altid bruge.

Korzika
Gæst

« Svar #6650: 18 Jan 2014, 11:57 »

Mikel er en fin spiller, og det er godt at have en type som ham. Spørgsmålet er dog, hvor købet af Matic efterlader ham. Matic er vel nok købt som makker til Ramires på den centrale midtbane.

Derudover har vi netop sælgt Kevin De Bruyne. Skiftet har været under opsejling i nogen tid, og det er i dag blevet officielt. Jeg er ked af at miste Kevin, da han er en super spiller. På den ene side, kan jeg godt se, at konkurrencen er stor, og at han bagerst i køen i forhold til vores andre offensivspillere, men på den anden side, så ville det have været spændende at se ham på den centrale midtbane; en position han gjorde det godt på i Bremen.

Men fra et økonomisk synspunkt, er handlen faktisk rigtig god, da vi tjener en god sum penge på salget af KDB. Vi købte ham vel for ~65 mio, og nu bliver han solgt for mere end det dobbelte. 

KDB er dog klasse, og med fast spilletid, er han en spiller, der sagtens kan bidrage med et tocifret antal assists og mål i en Bundesliga-sæson. Så god er han.

Held og lykke, Kevin.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6651: 18 Jan 2014, 12:34 »

Jeg tror stadig, at Mikel er med i planerne, men den fremtidige centrale midtbane er helt sikkert Matic og Ramires, hvilket jeg ser som noget nær verdensklasse. Ramires ved vi alle hvor god er, men Matic er virkelig undervurderet. Vi må bare indse, at vi nok lavede en fejl ved at lade ham gå. Dertil skal det så også tilføjes, at hans udvikling i Benfica har været ekstrem. Han er god teknisk, høj, stærk, god i pasningsspillet, og så er han helt fuldstændig vanvittig på låget. En spiller jeg glæder mig meget til at se.

Lampard er desuden måske klar til morgendagens storkamp mod Manchester United. Han starter helt sikkert ikke inde, men at have ham med på bænken ville være fantastisk.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6652: 19 Jan 2014, 16:11 »

Så er det snart, at vi tager i mod Manchester United hjemme på Broen. En spændende kamp som vi skal vinde for at holde trit med Arsenal og City. Vi stiller sådan her op.

Team v Man U: Cech; Ivanovic, Cahill, Terry (c), Azpilicueta; Ramires, David Luiz; Willian, Oscar, Hazard; Eto’o.

Substitutes v Man U: Schwarzer, Cole, Mikel, Matic, Lampard, Mata, Torres.

Intet overraskende i det overhovedet. Lampard er med på bænken sammen med nyindkøbte Matic, mens Mikel blev den lille i pladsen om at spille ved siden af Ramires. Jeg tror, vi vinder.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6653: 19 Jan 2014, 16:32 »

En lille sjov detalje jeg lagde mærke til i det korte klip, hvor vi varmede op var, at det var Gary Cahill, der løb forrest i den ene række. Det har altid været Lampard i den ene række og så selvfølgelig Terry i den anden. Det tror jeg er et ritual. Ligesom at Drogba skulle gå sidst ind, mens Terry, Cech og Lampard altid var nummer 1,2 og 3. Jeg ved ikke, om man skal ligge noget i det, men det var lidt sjovt alligevel.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6654: 19 Jan 2014, 19:07 »

Rigtig flot sejr i dag. Mourinho havde virkelig en fin tilgang til den her kamp, og så var vi effektive på de store chancer, vi havde. Stor stor kamp af Eto'o. Han laver ikke meget udover de tre mål, men når man så også laver tre, så er det egentlig også ret ligegyldigt. Jeg tror på, at vi har gode chancer for at vinde titlen i år, for vi er godt nok gode defensivt. Jeg sad med en følelse af, at United kunne have lavet flere mål, men egentlig så er Cahill og Terry intet mindre end fremragende dernede. God kamp af David Luiz også. Han er et monster på midtbanen. Derudover var det fedt at se Matic få "debut".

Sidst vil jeg gerne have lov til at at knytte en bemærkning omkring Rafaels tackling til sidst. En psykopat-tackling nede ved hjørneflaget dybt inde i overtiden. Hvad tænker galningen på? Man ser det gang på gang fra Rafael. Hvis han var Chelsea-spiller, skulle han ikke have et eneste minut, før han havde taget sig alvorligt sammen. Jeg synes, at Gary Cahill tog det rigtig pænt faktisk.

Vi er bare bedre end United i år, og Mourinho følger sin plan til punkt og prikke. 0-0 på de store udebaner og sejre hjemme. 5/8 af disse kamp er nu spillet. Med tre sejre og 2x 0-0 til følge. Intet mindre end fremragende.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6655: 19 Jan 2014, 20:25 »

Nogle af jer kender måske Conte/Nestor, som befinder sig på Twitter og Facebook. En fodboldsatire-side der indimellem kommer med guldkorn. Denne her er f.eks. hylende morsom som Chelsea-fan. Dog er jeg ikke enig i hans mening om Gary Gahill, men udover det har han ret.

"Hvis nu at Gary Cahill ikke var så ufattelig middelmådig, så tror jeg ikke at en eneste fra Man Us XI kunne komme i Chelseas ditto".

Verdensklasse sagt.

PhilipFlink
Manager

« Svar #6656: 19 Jan 2014, 20:37 »

I aften - korrekt.

Ellers - Rooney, RVP & ellers en i stedet for Luiz på den midtbane.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6657: 19 Jan 2014, 20:39 »

I aften - korrekt.

Det var også ud fra de to startopstillinger i dag. Men jeg er også enig med ham. Dog ser jeg ikke, at United har nogle, der vil kunne slå nogle af på Chelseas midtbane. Nej, Carrick kan heller ikke.

ptrN
Manager

« Svar #6658: 19 Jan 2014, 20:42 »

I aften - korrekt.

Der er ikke nogen af United's centrale midtbanespillere der vil kunne starte på Chelsea's midtbane.

welbz is dat guy

PhilipFlink
Manager

« Svar #6659: 19 Jan 2014, 21:31 »

Nej, Carrick kan heller ikke.

Nej. Jamen. Okay.

Sider: 1 ... 442 443 [444] 445 446 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010