home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 543 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 440 441 [442] 443 444 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 824525 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #6615: 23 Dec 2013, 19:22 »

Den vises kl. 21 på TV3SPORT2.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #6616: 23 Dec 2013, 20:00 »

Håber på følgende opstilling i aften:

Cech
Ivanovic Cahill Terry Azpi
                 Mikel
       Ramires Lampard
Oscar                   Hazard
                Torres

Det bliver svært i aften. Nøglen ligger dog i at styre midtbanen, hvilket jeg tror, vi kan gøre ved at stille op med tre på den centrale midtbane. Og så skal vi for alt i verden passe på Sagnas indlæg ind mod Giroud, for de er virkelig blevet giftige.

Jeg tror på det.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6617: 23 Dec 2013, 20:09 »

Team to face Arsenal (4-2-3-1): Cech; Ivanovic, Cahill, Terry (c), Azpilicueta; Mikel, Lampard; Ramires, Willian, Hazard; Torres. #CFC

Overraskende at Oscar ikke starter inde, men bestemt et spændende hold!
« Seneste Redigering: 24 Dec 2013, 11:37 af Jakob E » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6618: 23 Dec 2013, 20:34 »

"Frank Lampard will be playing his 350th PL match in London tonight, the most matches by any player in a specific city in #PL. #cfc #epl".

Hvor er det hjernedødt.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6619: 24 Dec 2013, 11:29 »

Uhyggelig god kamp af os i går. Vi holdte Arsenal fra at blive farlige, og indtil omkring det 85. minut havde de ikke haft et skud indenfor rammen. En flot defensiv indsats der var en ren kopi af det, vi lavede på Old Trafford. Hvis Mourinho kan spille 0-0 på alle de store udebaner og så lave resultaterne hjemme på Stamford Bridge, så er vi godt stillet. Jeg synes, det var helt fantastisk, da vi tog Torres ud og sætte Luiz ind. Vi fik, hvad vi kom efter, og havde vi været en smule heldige, kunne vi også godt have vundet kampen. Vi havde i hvert fald den bedste mulighed. Men et point var fint med os. Gary Gahill og John Terry er virkelig gode til at spille disse kampe.

Når vi skal skabe kampene, får spillere som Mata og Oscar en vigtigere rolle. Det var den bedste bænk, jeg har set længe, den vi stillede med i går.

Det er en spændende stilling, og en sejr 2. juledag over Swansea hjemme er et must.
« Seneste Redigering: 24 Dec 2013, 11:33 af Jakob E » Logged

Erzael
Manager

« Svar #6620: 24 Dec 2013, 14:48 »

Det var en rigtig farlig bænk, I havde jer igår. Og jeg tror også, at mange af dem, der sad på bænken igår, får chancen mod Swansea. En kamp, som I nok ikke får nogle problemer med at vinde.

Det bliver spændende at ser jer mod et velspillende Liverpool mandskab. En kamp som jeg ser meget frem til at se Smiley

DeBuur
Manager

« Svar #6621: 24 Dec 2013, 15:11 »

Mourinho skal vel ud og lede efter angriberen - IMO så ville en Falcao i Monaco ikke være et dårligt køb og mon ikke han er parat til a vende tilbage til en klub med lidt stemning på lægterne igen.

Robert Lewandowski ville også være perfekt men han er vel solgt til Bayern eller er han ud over det så ville jeg gerne se Ross Barkley i en top klub og det samme med Luke Shaw....

YNWA

Korzika
Gæst

« Svar #6622: 25 Dec 2013, 23:54 »

Mourinho skal vel ud og lede efter angriberen - IMO så ville en Falcao i Monaco ikke være et dårligt køb og mon ikke han er parat til a vende tilbage til en klub med lidt stemning på lægterne igen.

Robert Lewandowski ville også være perfekt men han er vel solgt til Bayern eller er han ud over det så ville jeg gerne se Ross Barkley i en top klub og det samme med Luke Shaw....
Kunne ikke være mere Uenig hvad angår Falcao. Vi har Lukaku! Hvorfor skulle vi også hente Falcao, der 1) er hundedyr og som 2) skal til at vænne sig til en helt ny liga. Jeg syntes desuden heller ikke, at han er meget bedre end Lukaku, og skulle der eventuelt være en forskel på de to spilleres niveau, bliver den forskel udlignet, da Lukaku helt sikkert vil udvikle sig.

Luke Shaw ville jeg elske at se i Chelsea. Han er allerede en dygtig back, og bliver klasse i fremtiden. At han så er engelsk og Chelsea-fan, er jo bare en dejlig bonus.

Jeg syntes også lige, at jeg ville dele nedenstående video:
http://www.youtube.com/v/EjFUfIxfQvc&feature=youtu.be&t=9m10s

JT <3
Det mærkelige ved JT er, at han har gjort nogle virkeligt dumme ting. Men samtidig er mit indtryk, at han er en helt fantastisk fyr. Følgende link viser også en side af JT, som mange måske ikke havde troet om ham:
http://www.whoateallthepies.tv/chelsea/109807/former-chelsea-youth-players-candid-account-reveals-another-less-gimpish-side-to-john-terry.html

« Seneste Redigering: 25 Dec 2013, 23:57 af Korzika » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #6623: 26 Dec 2013, 11:38 »

http://plbold.dk/syg-dreng-far-sin-fodbolddrom-opfyldt/
Lidt mere om Terry her. Det er virkelig et fantastisk afsnit. Hvordan jeres spillere tager sig af ham den lille gut, og bare maker hans day.
Fed fed video Thumbs Up Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6624: 26 Dec 2013, 11:51 »

Altså jeg har sgu ændret mening om John Terry, og jeg fik også en trøje med ham i julegave, som jeg er meget stolt af. Han er en fantastisk anfører, har gjort rigtig meget godt sportsligt for vores klub, men jeg har altid synes, at de dumheder han har lavet har overskygget det lidt indtil for ikke så længe siden. Men ikke mere.

Han gør meget i sådanne sager her, han er rigtig god mod ungdomsspillerne, som han gerne kører hjem, selvom det er en omvej osv. Jeg er sikker på, at han er utrolig sympatisk. Kæden er bare hoppet af et par gange.

Derudover er det en meget spændende og vigtig kamp, vi har mod Swansea i dag. En kamp der skal vinde, hvis vi skal hænge på i toppen.

Nekker
Førsteholdsspiller

« Svar #6625: 26 Dec 2013, 12:32 »

Helt enig med Jakob E!

Jeg kan ikke pege på en person i Premier League, udover JT, som har lige så store lederegenskaber og fremtoning på banen. Han har haft et par gevaldige hjerneprutter i sin karriere, men lur mig om ikke alle de andre har det samme! De er formentlig bare ikke blevet taget endnu eller er lige så meget i mediernes søgelys som JT er, som naturligvis afstedkommer af hans tidligere hverv som anfører for landsholdet.

Jeg har hørt mange gode historier om ham, og artiklen fra Sam Tillen er blot en af mange. Derfor er hans evner som kaptajn ubestridte og selvom han ikke har den samme fart i støvlerne mere er han uundværlig for Chelsea!

I dag SKAL vi simpelthen vinde og jeg har en rigtig god følelse i maven. Vores spil i år ligger rigtig godt til Swansea, som stadig holder fast i deres shortpassing. Så kan vi få lov til at være endnu mere giftige i det direkte spil! Vi tager den i dag Smiley

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #6626: 29 Dec 2013, 14:28 »

Puha, jeg har ikke en god fornemmelse forud for kampen mod Liverpool her lidt senere. Liverpool spillede ganske godt mod City, og havde måske nok fortjent som minimum et point. Vi må samtidig undvære Ramires, som har været en vigtig, vigtig mand i denne sæson - igen.

Cech
Ivanovic Cahill Terry Azpi
          Mikel Lampard
     Willian Oscar Hazard
               Torres

Sådan tror jeg vi stiller op i aften.

KTBFFH!

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #6627: 05 Jan 2014, 09:52 »

http://plbold.dk/chelsea-vil-tilbyde-cahill-ny-kontrakt/

Fantastisk, intet mindre. Cahill har virkelig gennemgået en rivende udvikling i sin tid i klubben. Ham og Terry danner et super solidt makkerpar, som jeg er helt tryg ved. Cahill er også kun 28, så han har vel sagtens en 4-5 år tilbage i sig.

Og lad os så lige få en sejr mod Derby i dag, hvor vi benytter os af spillere, der ellers ikke har fået meget spilletid.

Korzika
Gæst

« Svar #6628: 05 Jan 2014, 10:33 »

Dejlgt at Cahill forlænger. Han er en dygtig forsvarer, og en spiller efter Mourinhos hoved. Derudover er han en super fyr, der giver sig 100 % i kampene og sikkert også til træning. Spillemæssigt kan han nogle af de samme ting som JT. Men hvis jeg skal være ærlig, så mener jeg, at David Luiz er bedre end Cahill. Men noget tyder på, at Luiz er for svær at tæmme til Mourinhos system. Som vi spiller nu passer Luiz nok desværre ikke ind som centerback. Heldigvis er der noget tyder på, at Mourinho ser lys i ham som midtbanespiller. Det er en position, hvor han tidligere har gjort det udmærket. Jeg vil i hvert fald blive skuffet, hvis vi mistede ham. Udover at være en dygtig fodboldspiller har en helt eminent personlighed. Men skulle vi endelig miste ham, så håber jeg han kommer til en klub, hvor han virkeligt passer ind. Mourinhos forsvarsfilosofi er lidt for stift til en spiller som David Luiz. Der har været rygter om FC Barcelona og Bayern München. Jeg kunne sagtens se ham i en af disse klubber. Der er mange delte meninger om David Luiz, men jeg har set ham nok til at vide, at han i det rette system er verdensklasse.  Jeg kan ikke nævne en centerback, der har samme teknik, styrke og hurtighed som David Luiz. Og jo, jeg har medregnet Thiago Silva. Ret skal dog være ret. David Luiz har taktiske mangler, og det har han med rette fået kritik for. Men ofte har kritikken af ham været ganske unuanceret. Når de største kritikere taler David Luiz ned, så glemmer de ofte at anerkende hans styrker.

Anyways; kampen mod Derby bliver forhåbentligt en walkover, hvor jeg ligesom MBJ håber, at de mere rustne knallerter også får lov til at køre en tur ned af strandpromenaden. Her tænker jeg bl.a. på KDB, som desværre ikke har slået igennem, hvilket jeg ellers troede han ville gøre i sommers. Jeg er lidt en KDB-fanboy myself, så jeg ønsker inderligt, at han slår igennem. Men ok - konkurrencen er kæmpe på de offensive pladser. Personligt kunne jeg godt tænke mig at se ham på den centrale midtbane, men KDB er vel nok ikke Mou's kop te på den centrale midtbane (eller bare helt generelt).

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6629: 05 Jan 2014, 12:54 »

Cahill har været ekstremt god under Mourinho. En af vores bedste spillere. Jeg synes, at det er helt fair, at det er ham, der spiller.

Ellers så er jeg enig i, at jeg gerne så en spiller som KDB spille i dag. Han fortjener lidt spilletid. Jeg tror også, at vi vinder kampen relativt sikkert.

Det bedste minde jeg har mod Derby er vores 6-1-sejr for flere år tilbage. Frank Lampard lavede i øvrigt fire mål i den kamp. Jeg har fundet nogle highlights af ekstrem dårlig kvalitet.

http://www.youtube.com/v/AiqSR-BreIk
« Seneste Redigering: 05 Jan 2014, 12:56 af Jakob E » Logged

Sider: 1 ... 440 441 [442] 443 444 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010