home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 638 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 439 440 [441] 442 443 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 824571 gange)
Scholesy
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #6600: 15 Dec 2013, 17:06 »

Tja Lukaku har været bedre end RvP i denne her sæson indtil videre Smiley
Tænker du bare på scoret mål her, eller hvordan?

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #6601: 16 Dec 2013, 12:50 »

Chelsea mod Galatasaray. Bliver fedt at se Drogba vende tilbage og en udemærkende lodtrækning som vi burde gå videre fra.

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #6602: 18 Dec 2013, 19:50 »

Chelsea er eftersigende ude efter Fredy Guarin fra Inter Milan. Det ville være et fremragende køb af Chelsea ifølge mig.
Han har udviklet sig enormt i Inter og er en af de bedste midtbanespillere i Italien for tiden. I mine øjne er han kun overgået af Pogba og Vidal. De to er bare i en kategori for sig selv for tiden.
Det kunne være spændende at se ham i Premier League i hvertfald. Smiley

http://www.goal.com/en/news/9/england/2013/12/18/4488179/guarin-agent-confirms-chelsea-transfer-talks?ICID=HP_BN_11

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #6603: 18 Dec 2013, 19:53 »

Chelsea er eftersigende ude efter Fredy Guarin fra Inter Milan. Det ville være et fremragende køb af Chelsea ifølge mig.
Han har udviklet sig enormt i Inter og er en af de bedste midtbanespillere i Italien for tiden. I mine øjne er han kun overgået af Pogba og Vidal. De to er bare i en kategori for sig selv for tiden.
Det kunne være spændende at se ham i Premier League i hvertfald. Smiley

http://www.goal.com/en/news/9/england/2013/12/18/4488179/guarin-agent-confirms-chelsea-transfer-talks?ICID=HP_BN_11

Ikke for at være kritisk, men er han en ikke en midtbanespiller, som primært er offensivt tænkende? Det er jo ikke det man mangler i Chelsea imo... I har jo fantastiske kreative spillere... I mangler angriberen til at sparke chancerne i kassen... I mangler en bedre defensiv midt og en ny midterforsvarer Smiley

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #6604: 18 Dec 2013, 20:59 »

Ikke for at være kritisk, men er han en ikke en midtbanespiller, som primært er offensivt tænkende? Det er jo ikke det man mangler i Chelsea imo... I har jo fantastiske kreative spillere... I mangler angriberen til at sparke chancerne i kassen... I mangler en bedre defensiv midt og en ny midterforsvarer Smiley

Jeg er ikke fan af Chelsea. Smiley
Jeg mener blot, at det kunne være fedt at se ham i Premier League, idet han er en sublim fodboldspiller. Jeg mener uden tvivl han kunne forstærke deres centrale midtbane. Han tager mange løb tilbage i banen også og er rent faktisk god til at defensive løb, selvom hans kompetencer nok ligger i det offensive.
Det virker lidt som om, at Mourinho ikke har lagt sig fast på dem som skal spille den centrale midtbane. Måske fordi konkurrencen er så hård, eller måske fordi der er ingen der helt har bidt sig fast endnu.
De mangler da helt sikkert en angriber med mål i støvlerne, men det ene udelukker ikke det andet. I hvertfald ikke når man har med Abramovich at gøre. Smiley
« Seneste Redigering: 18 Dec 2013, 21:00 af sebbe » Logged

Korzika
Gæst

« Svar #6605: 23 Dec 2013, 01:46 »

Hvad angår Guarin mener jeg ikke, at han er den type vi mangler. Jeg foretrækker en dybdeliggende playmaker, der kan være med til at diktere tempoet og sætte vores kreative spiller i scene. Guarin er dynamisk, boks til boks, men sådan en type mangler vi ikke. Vi har allerede Ramires, som kan det samme som Guarin. Okay - Guarin smækker occasionally et tordentrøn ind fra distancen, men han er ikke den type jeg allerhelst ser. Samme gælder for Nemanja Matic, der også bliver rygtet til klubben.

Dagens forside fra Guardian

Mourinho vil være 12 år i klubben - spændende udtalelse. For min skyld må han gerne blive for vi mangler kontinuitet. Vi mangler en manager, der tør satse på vores unge spillere, og som af tvang ikke blot spiller de rutinerede kræfter, fordi han er bange for en fyreseddel. Romans investering i vores ungdomsarbejde skal helst bære frugt; det er bedst for alle parter. Men hvis Mou skal blive så lang tid i klubben, håber jeg også, at han med tiden vil udvikle vores spil til ikke blot at være resultatorienteret, men også offensivt og underholdende, som var tilfældet med Real Madrid.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6606: 23 Dec 2013, 16:29 »

Så er det i aften, at det gælder en af sæsonens vigtigste kampe, når vi gæster Emirates. Arsenal er startet forrygende i år og må betegnes som en seriøs bejler til titlen. Dog tror jeg på, at vi kan vinde. Det ville være typisk Mourinho at vinde sådan en kamp. Derudover så har han en enorm respekt for Özil, som han gerne vil lukke ned. Dog må fokus ikke være fuldstændig på det, da han ikke været outstanding på det seneste, og Arsenal har mange andre, der kan træde i karakter. Det bliver spændende at se, om det er Lampard, Essien eller Mikel, der spiller. Ramires spiller i hvert fald helt sikkert. Derudover er det spændende at se, om han tror på offensiven i Mata og Willian, eller han vælger det stærkere defensive kort i Schürrle. Jeg regner med, at Torres spiller fremme, da han er den bedste af vores angribere.

Jeg har overvejet med mig selv, om Mourinho vil overveje en 4-1-2-2-1 til dagens kamp, da hans respekt for Özil er stor, og han samtidig har udtalt, at defensiven skal i fokus, og at vi skal være bedre uden bolden. Jeg synes ikke, at idéen er dum, selvom det vil betyde, at hverken Mata, Willian, KDB eller Schürrle spillede. Vi så mod West Ham, at det gik rigtig godt, og især en spiller som Frank Lampard fik den nødvendige frihed til at løbe dybt. Det vil give plads til både ham og Mikel, hvor Mikel så kan have fokus på Özil, mens Ramires og Lampard skiftes til at løbe dybt og egentlig dække pladsen en tand længere fremme sammen med Hazard og Oscar.

Vi må se hvad der sker, men der er ingen tvivl om, at det er lille juleaften.

PhilipFlink
Manager

« Svar #6607: 23 Dec 2013, 16:43 »

Essien må da ikke spille, er det ikke sådan?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6608: 23 Dec 2013, 16:46 »

Essien må da ikke spille, er det ikke sådan?
Det må han gerne, det er i Champions League, at han ikke er registreret.

PhilipFlink
Manager

« Svar #6609: 23 Dec 2013, 16:48 »

Det må han gerne, det er i Champions League, at han ikke er registreret.

Nej, er det ikke noget med at han fik gult kort i en eller anden kamp, der gjorde han ikke måtte spille?
Sådan forstod jeg det på twitter i hvert fald.

PhilipFlink
Manager

« Svar #6610: 23 Dec 2013, 16:49 »

*Essien has just picked up his 5th yellow card of the season. Suspended vs Arsenal.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6611: 23 Dec 2013, 16:50 »

Det er sørme også rigtigt. Jamen så er han udelukket. Han var nok alligevel den, der havde mindst chance for at starte inde.

PhilipFlink
Manager

« Svar #6612: 23 Dec 2013, 16:51 »

Det er sørme også rigtigt. Jamen så er han udelukket. Han var nok alligevel den, der havde mindst chance for at starte inde.

Jaaaaaaa, synes nok Wink

Nekker
Førsteholdsspiller

« Svar #6613: 23 Dec 2013, 18:55 »

Viser de den på Kanal5 eller 6? Synes ikke jeg kan se den på tvguide, kun på tv3 sport...

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #6614: 23 Dec 2013, 19:06 »

Viser de den på Kanal5 eller 6? Synes ikke jeg kan se den på tvguide, kun på tv3 sport...

Det gør de ikke, nej. Jeg kan i hvertfald heller ikke se noget. Smiley

Sider: 1 ... 439 440 [441] 442 443 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010