home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 489 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 438 439 [440] 441 442 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 824556 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #6585: 15 Dec 2013, 14:10 »

Haha ja det har jeg også læst Smiley
I sælger ham bare til os hvis det er i er kede af at have ham Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Guldbrand
Blogmester

« Svar #6586: 15 Dec 2013, 14:14 »

Haha ja det har jeg også læst Smiley
I sælger ham bare til os hvis det er i er kede af at have ham Wink

jeg håber nu at de finder ud af det, de to. Lukaku har et enormt potentiale, som jeg meget gerne ser blive udløst i Chelsea.. Han skal bare ha en verdensstjerne at læne sig op ad, mens Eto'o, Torres og Demba Ba alle kan få lov at finde nye græsgange..

Jeg er sikker på at i kan få de tre angribere til en spotpris..   Thumbs Up

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #6587: 15 Dec 2013, 14:28 »

En angriber af øverste hylde og det er Lukaku altså bare ikke..
Ærgerlig talt, det lyder altså til at du ikke ser Evertons kampe og West Bromwich sidste sæson. For så vil du kunne se at Lukaku er en angriber af øverste hylde, det eneste han mangler er bedre medspillere og det vil han få i Chelsea også har man Drogba II.
« Seneste Redigering: 15 Dec 2013, 14:31 af Messi1987 » Logged

Guldbrand
Blogmester

« Svar #6588: 15 Dec 2013, 14:35 »

Ærgerlig talt, det lyder altså til at du ikke ser Evertons kampe og West Bromwich sidste sæson. For så vil du kunne se at Lukaku er en angriber af øverste hylde, det eneste han mangler er bedre medspillere og det vil han få i Chelsea også har man Drogba II.

Så du vil sammenligne Lukaku med Suarez, Messi, Falcao, RvP (sidste sæson), Zlatan etc. ?

For det vil jeg netop ikke. Han er god, ja - Men ikke så god. Det kræver lidt mere, end 12 gode kampe for Everton, som i øvrigt også er i medvind hvilket gør at alle præstere godt på holdet.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6589: 15 Dec 2013, 14:46 »

Lukaku er selvfølgelig ikke fra "øverste hylde" på nuværende tidspunkt. Måske kan han blive det, hvis han fortsætter de gode takter.

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #6590: 15 Dec 2013, 14:54 »

Ja undtagen Messi, Zlatan og Suarez. Med et hold som Chelsea tror jeg Lukaku vil være bedre end Falcao og han er allerede bedre end RvP Smiley

Svartovich
Gæst

« Svar #6591: 15 Dec 2013, 14:54 »

Ja undtagen Messi, Zlatan og Suarez. Med et hold som Chelsea tror jeg Lukaku vil være bedre end end Falcao og han er allerede bedre end RvP Smiley
Han er ikke bedre end RvP i topform - nej Smiley

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #6592: 15 Dec 2013, 15:07 »

Jo bestemt, bare vent og se når han for bedre medspillere Smiley

Desuden er bundniveauet det vigtigste, ellers var Nani verdensklasse og ikke den uduelig spiller han stort set altid er.

Svartovich
Gæst

« Svar #6593: 15 Dec 2013, 15:21 »

Jo bestemt, bare vent og se når han for bedre medspillere Smiley

Desuden er bundniveauet det vigtigste, ellers var Nani verdensklasse og ikke den uduelig spiller han stort set altid er.
Det er jeg altså ikke enig i, Robin van Persie er verdensklasse, men han har haft skadesproblemer i år. Over længere sigt har han dog vist meget mere end Lukaku.. Smiley

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #6594: 15 Dec 2013, 15:56 »

Det er da klart når RvP er 30 og Lukaku er 20. Lukaku er langt bedre nu end da RvP var 20, bare vent til Lukaku bliver lidt ældre og for bedre medspillere Smiley

Svartovich
Gæst

« Svar #6595: 15 Dec 2013, 16:09 »

Det er da klart når RvP er 30 og Lukaku er 20. Lukaku er langt bedre nu end da RvP var 20, bare vent til Lukaku bliver lidt ældre og for bedre medspillere Smiley
Hvis du ser sådan på det kan du jo meget vel have ret, det eneste jeg påstod var bare at Lukaku ikke var bedre end van Persie dags dato. Smiley

Guldbrand
Blogmester

« Svar #6596: 15 Dec 2013, 16:34 »

Sådan kan du da overhovedet ikke se på det. Vi snakker her og nu, ikke om fem-ti år.

Jeg tror ikke der er nogen der sætter tvivl omkring hans potentiale, men hans nuværende niveau er bare ikke den samme, som de største angrebsstjerner..

Newton Heath
Manager

« Svar #6597: 15 Dec 2013, 17:01 »

Ja undtagen Messi, Zlatan og Suarez. Med et hold som Chelsea tror jeg Lukaku vil være bedre end Falcao og han er allerede bedre end RvP Smiley

Er godt klar over, at du fuldstændigt har tabt sutten, men det her overskrider da alle grænser.

Robin van Persie er indiskutabet en af verdens bedste angribere, og det er Lukaku bestemt ikke, selvom han er en glimrende spiller. Over tid kan Lukaku godt blive lige så god, og måske endda bedre, hvis han udfylder hele sit potentiale, men at sige, at han allerede er bedre end van Persie nu, er jo vanvid.

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #6598: 15 Dec 2013, 17:03 »

Tja Lukaku har været bedre end RvP i denne her sæson indtil videre Smiley

Guldbrand
Blogmester

« Svar #6599: 15 Dec 2013, 17:05 »

Tja Lukaku har været bedre end RvP i denne her sæson indtil videre Smiley

Nu sammenligner du ham jo også med en spiller der har døjet meget med skader, oveni at han er i en klub med ny træner, hvor tingene ikke kører helt optimalt.. Selv Torres har været bedre end RvP i denne sæson   Wink

Sider: 1 ... 438 439 [440] 441 442 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010