home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  1 Bruger, 589 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 434 435 [436] 437 438 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 824659 gange)
MichaelHarlev
Gæst

Sv: Chelsea tråden
« Svar #6525: 01 Okt 2013, 10:36 »

Selvfølgelig skal du da som Chelsea fan have en Terry trøje. Det kan der da slet ikke være tvivl om. Men hvis du ikke vil det, så synes jeg, at du skal vælge Hazard.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6526: 01 Okt 2013, 10:36 »

Hvis du en dag om 50 år, skal se tilbage på din samling af Chelsea trøjer (hvis det er din intention) så er du da nød til at have en Terry trøje. Han er kaptajnen og en sand Chelsea knægt... Den bør være et must i enhver Chelsea samling.

Han er en legende, men jeg har taget min beslutning ud fra, om jeg synes, at han været en spiller, der er værd at have bag på en trøje. Når jeg tænker på sager med utroskab, racisme osv, så vil jeg bare hellere have spillere som Oscar og Mata. Også selvom John Terry er en Chelsea-dreng. Personligheden har altid spillet en rolle for mig. Der kan du også finde årsagen til, at jeg er helt tosset med spillere som Lampard og Mata. De er sympatiske til op over begge ører.

John Terry er en fantastisk fodboldspiller, men med sin historik vil jeg bare hellere have en anden bag på mine Chelsea-trøjer. Legende eller ej.

Dermed ikke sagt at jeg ikke kan ombestemme mig, for hvis der netop er en spiller, der har et plettet ry, men alligevel må erhverves til trøjesamlingen, så er det Terry.

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #6527: 01 Okt 2013, 10:41 »

Say what? Den der bliver du altså nødt til at uddybe.

Du føler ikke, at Cole og Terry er værdige nok til at være bag på din Chelsea-trøje, men du er alligevel dybt taknemmelig over det, de har gjort for klubben...?

Jeg kan kun gætte, men tror nu jeg gætter rigtigt... Det er ikke fodboldspilleren Terry og Cole han ikke ønsker på sin trøje... Det er mennesket Terry og Cole. De har gjort ting udenfor banen, som der nok er en del mennesker der ikke har lyst til at repræsentere... Kunne jeg tænke mig... Men om man husker det om personen om 50 år, hvis de personer formår at holde sig fra offentlighedens søgelys i den periode, det tillader jeg mig at tvivle på.

Edit: Han var hurtiger end mig.

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6528: 01 Okt 2013, 10:46 »

Cole og Terry har sgu ikke været Guds bedste børn så at sige, og jeg som tidligere skrev, så er mennesket bag en fodboldspiller faktisk ret vigtigt for mig. Selvom de er nogle af verdens bedste fodboldspillere, så er de mennesker som alle os andre. Og det er vigtigere at være en godt menneske og opføre sig ordentlig, end det er at være en god fodboldspiller. Hvis man er begge dele, så er det jo bare helt fantastisk.

Som fodboldspillere anerkender jeg, hvad de to har gjort for klubben, og at de har været så gode, at jeg faktisk sommetider har overvejet at købe en trøje med dem, siger det meste.

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #6529: 01 Okt 2013, 11:15 »

Hvis vi udelukker Terry og Cole (og Lampard), så er jeg enig i at Ramires ville være en rigtig flot trøje - 2-3 sæsoner tilbage ville jeg havde sagt Essien, men nu er Ramires en rigtig vigtig mand. Branislav er også god, men der er noget særligt over Ramires

Korzika
Gæst

« Svar #6530: 02 Okt 2013, 11:03 »

Mourinhos mission med at afstemme vores forsvar, ser ud til at være succesfuld.

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #6531: 02 Okt 2013, 12:56 »

Haha hvor ser det genialt ud, Korzika Grin De laver endda den samme lille bevægelse med håndleddet. Grineren!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6532: 04 Okt 2013, 14:12 »

Glem Ramires, Luiz og drengene. Jeg har bestemt mig.

http://www.youtube.com/v/vu8dfGYp5xM

DeBuur
Manager

« Svar #6533: 04 Okt 2013, 16:05 »

Glem Ramires, Luiz og drengene. Jeg har bestemt mig.

http://www.youtube.com/v/vu8dfGYp5xM

Lampard og Terry er "perfekte" ikoner for racen mandlige Engelske PL spillere - de kæmper med det de har og kæmper altid for holdet - at de så ikke er det perfekte menneske.... damm det kan de holde en debat aften om på Dr Kultur Peace

YNWA

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6534: 04 Okt 2013, 16:29 »

Lampard og Terry er "perfekte" ikoner for racen mandlige Engelske PL spillere - de kæmper med det de har og kæmper altid for holdet - at de så ikke er det perfekte menneske.... damm det kan de holde en debat aften om på Dr Kultur Peace

Det har du på sin vis ret i. Terry er i hvert fald ikke det perfekte menneske, men det er jo også en definitionssag, hvad det perfekte menneske indebærer.

Lampard har altid været utrolig sympatisk og venlig.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6535: 06 Okt 2013, 13:50 »

Team v Norwich: Cech; Ivanovic, D Luiz, Terry (c), Cole; Ramires, Lampard; Oscar, Mata, Schurrle; Ba

Subs v Norwich: Schwarzer, Azpilicueta, Cahill, Essien, Willian, Hazard, Eto’o. #CFC

Mata inde i varmen igen efter nogle gode præstationer. Dejligt at han er at se, hvor han hører hjemme. Hazard er tilbage fra skade, men er ikke klar til at starte inde. Vi prøver Ba på toppen i dag, og han skal naturligvis også have chancen. Det bliver spændende at se.

Korzika
Gæst

« Svar #6536: 06 Okt 2013, 23:13 »

Jeg går meget sjældent glip af vores kampe, men i dag var en undtagelse, da jeg havde en ubyttelig vagt på arbejdet. Vi fik 3 point, og det er vel det vigtigste. Men hvordan spillede vi? Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6537: 06 Okt 2013, 23:18 »

Jeg går meget sjældent glip af vores kampe, men i dag var en undtagelse. Vi fik 3 point, og det er vigtigt. Men hvordan spillede vi? Smiley
Jeg synes, at første halvleg var rigtig god. Vi spiller godt, og Lampard smider en god pasning i dybden til Ba, som han behandler godt og lægger af til Oscar, som flot scorer. Det var meget sigende for Bas første halvleg. Den skal han virkelig have ros for, og han lignende en mand, der gerne ville bevise sit værd.

I anden halvleg overlader vi for meget til Norwich, og vi er måske en smule heldige med, at Ruddy dropper på Hazards scoring til 2-1. Willians 3-1-kasse er dog helt forrygende, og både ham og Hazard lavede gode indhop. Ellers skal Schürrle, Lampard og Luiz have ros for deres præstationer i dag. Schürrle er virkelig energisk på kanten, og han fortsatte, hvor han slap i Bukarest. En fin sejr, men anden halvleg var ikke noget at skrive hjem om. Spillerne skal dog have ros for at presse Norwich i bund det sidste kvarter.
« Seneste Redigering: 06 Okt 2013, 23:25 af Jakob E » Logged

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #6538: 14 Okt 2013, 12:38 »

http://www.bold.dk/nyt/Courtois-Jeg-er-blandt-verdens-fem-bedste

Jeg håber så inderligt, at han har en fremtid i Chelsea. Han er en fremragende keeper, som med tiden kan blive endnu bedre end Petr Cech. Jeg ved ikke om jeg vil give ham ret i hans udtalelser, men jeg anser ham i hvert fald for en top-10 keeper.

Thibaut <3

Korzika
Gæst

« Svar #6539: 14 Okt 2013, 14:18 »

Cech, Buffon, Casillas og Neuer? Hvem er ellers bedre?

Målmænd som De Gea, Lloris og Hart kan Courtois sagtens måle sig med.

Sider: 1 ... 434 435 [436] 437 438 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010