home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 573 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 432 433 [434] 435 436 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 824695 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #6495: 25 Sep 2013, 09:42 »

Nej nej nej Skuffet Stakkel.

Jeg synes faktisk det er ret klamt hvor lidt der skal til for at få den slags skader. Det er ikke noget jeg som sådan tænker over når jeg selv spiller, men når jeg ser det på tv, skræmmer det sgu. Det er jo fuldkommen sindssygt som hans knæ bare bukker under, så vild en bevægelse laver han ikke engang ?

God bedring til jeres hollænder !

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #6496: 25 Sep 2013, 09:44 »

Det er sådan noget, der kan ødelægge et talent fuldstændig.
Ikke nødvendigvis. Kommer an på om den mulige operation forløber godt, og hvor god en genoptræning han får.
Se bare på Ramsey, hvis fod vel kun blev holdt sammen af huden efter Shawcross tacklingen. Han må siges efter noget tid at være kommet godt tilbage.

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6497: 25 Sep 2013, 12:27 »

Ikke nødvendigvis. Kommer an på om den mulige operation forløber godt, og hvor god en genoptræning han får.
Se bare på Ramsey, hvis fod vel kun blev holdt sammen af huden efter Shawcross tacklingen. Han må siges efter noget tid at være kommet godt tilbage.
Jeg tænkte netop på Ramsey da, jeg skrev indlægget. Med til historien hører også bare, at Ramsey ikke var sig selv i lang lang tid efter skaden, men det kan også sagtens være noget psykisk.

Jeg skriver også bare, at det kan ødelægge et talent, ikke at det med sikkerhed gør det.

verdenskrig
Manager

« Svar #6498: 25 Sep 2013, 12:29 »

Selvfølgelig kan det det, det er jo (uden at kende de præcise omstændigheder endnu ) en forfærdelig skade at få. Den slags vrid i knæet sætter uden tvivl sine spor.

Men med den rette genoptræning og psyke kan han komme tilbage, og måske enda komme stærkere tilbage Smiley ! Lad os håbe det for ham.

Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6499: 25 Sep 2013, 12:36 »

Ja, det håber vi da selvfølgelig på. Jeg ser ham som Chelseas største talent, så det ville være forfærdeligt, hvis han ikke kan opnå det potentiale, han nu har.

Men der er intet officielt meldt ud endnu.

JKJ
Gæst

« Svar #6500: 25 Sep 2013, 14:37 »

Ja, det håber vi da selvfølgelig på. Jeg ser ham som Chelseas største talent, så det ville være forfærdeligt, hvis han ikke kan opnå det potentiale, han nu har.

Men der er intet officielt meldt ud endnu.

Jeg troede du synes det var Josh McEachran Wink

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6501: 25 Sep 2013, 14:39 »

Jeg troede du synes det var Josh McEachran Wink
Han er bestemt også en fremragende spiller, men han har desværre ikke rigtig fået chancen de senere år. Det ærgrer mig. Nu er han blevet lejet ud til Watford, og så må vi se, men jeg har set et større lys i ham. Desværre.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6502: 26 Sep 2013, 18:43 »

Så kom den officielle melding omkring van Ginkels skade. Ca. 6 måneders pause til den unge hollænder. Det var desværre ligeså slemt som forventet. Hans operation er dog overstået og vellykket, og det er selvfølgelig dejligt at høre.

http://www.chelseafc.com/news-article/article/3472088/title/van-ginkel-injury-update

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6503: 28 Sep 2013, 12:59 »

Svær svær kamp der venter os på White Hart Lane om ca. trekvarter. Vi stiller op med følgende:

Team v Spurs: Cech; Ivanovic, D Luiz, Terry (c), Cole; Mikel, Lampard; Ramires, Oscar, Hazard; Torres

Substitutes v Spurs: Schwarzer, Azpilicueta, Cahill, Essien, Mata, Schurrle, Eto’o.

Ramires på kanten i dag i stedet for Schürrle, mens der er genvalg til Mikel. Mata er stadig bænket, men jeg er fortrøstningsfuld efter en fin indsats med Swindon i tirsdag. Derudover bliver det spændende at se, om Torres griber chancen i dag.

Cahill som indtil videre er eneste mand, der har spillet samtlige minutter i sæson er på bænken i dag. Luiz og Terry danner makkerpar, og det har jeg det fint med. Tror på en sejr!

Pjævs
Ynglingespiller

« Svar #6504: 28 Sep 2013, 14:59 »

Er det værre at bide i armen, end at kradse i ansigtet, for ellers så skal Torres vel have 8 spilledages karantæne?

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #6505: 28 Sep 2013, 16:46 »

Er det værre at bide i armen, end at kradse i ansigtet, for ellers så skal Torres vel have 8 spilledages karantæne?

Enig.... Burde koste lidt spilledage..

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Korzika
Gæst

« Svar #6506: 29 Sep 2013, 09:38 »

1-1 ude mod Spurs er vel på papiret et fint resultat. Endnu engang er vores midtbane en hæmsko, desværre. Fin 2. halveg, men 1. halveg var virkelig skuffende.

In other news, så kører det for Thorgan Hazard. I 9 kampe for Zulte Waregem i den belgiske liga har Thorgan kvitteret med syv kasser og seks oplæg. Vi har en masse talentfulde belgiske spillere!

EDIT:
Angående Torres så hører hans "kradseri" ingen steder hjemme. Men vil dog alligevel taksere Suarez' som en del slemmere.
Så må vi se, hvad FA vælger at gøre..
« Seneste Redigering: 29 Sep 2013, 09:40 af Korzika » Logged

aien
Reserveholdsspiller

« Svar #6507: 29 Sep 2013, 12:16 »

Vrøvl. Det er ikke pænt eller korrekt, det Torres gør. Men jeg synes ikke, vi skal glemme, at Vertongen kommer direkte op i ansigtet på ham, hvor han i øvrigt samtidig planter en hånd i brystkassen på Torres. Klokkeklart, at spanieren reagerer på det, men den rigtige reaktion havde været at ignorere det, eller maks at give ham et skub tilbage. Når bolden er ude af spil og andre spillere kommer og indvaderer ens personlige sfære, synes jeg sgu, det er OK at reagere på det. Den rigtige dom i den situation er gult kort til begge. Men jeg vil ikke kalde en person for svin, fordi han går ind og reagerer impulsivt, fordi han føler sig truet overfor en stor spiller, der kommer farende i fjæset på ham.

Tottenham var stærke i første halvleg, og vi var meget på hælene. Men vi var det klart bedste hold i anden halvleg, og det var kun et spørgsmål om tid, før vi ville snuppe 2-1 målet, men Torres' udvisning ødelagde muligheden.

Alt i alt er jeg dog tilfreds med 1-1 på White Hart Lane. Ser lovende ud, og Mata er på vej tilbage ind i varmen.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6508: 30 Sep 2013, 15:29 »

Torres får nok lidt karantænedage for den episode, men det er bestemt ikke på Suarez-niveau. Jeg synes heller ikke, at der er rødt kort til ham i den anden episode med Vertonghen. Som jeg ser det, går Torres bare efter bolden, mens Vertonghen faktisk river og flår i ham. Men sådan er det jo sommetider. 1-1 er et fint resultat for os, når man tager i betragtning at både City og United tabte. Nu har vi været på tre rigtig svære udebaner.

Derudover er det ved at være tid til at bestille den årlige Chelsea-trøje, og i år er er det sværere end nogensinde før at vælge et navn på ryggen. Jeg havde bestilt den med van Ginkel, hvis han ikke var blevet skadet for resten af sæsonen, men det nu må vente på sig. Ramires er bestemt et godt bud lige nu, men Luiz og Cahill er også i spil. Måske bliver det en helt fjerde.

aien
Reserveholdsspiller

« Svar #6509: 30 Sep 2013, 15:39 »

Torres får nok lidt karantænedage for den episode, men det er bestemt ikke på Suarez-niveau. Jeg synes heller ikke, at der er rødt kort til ham i den anden episode med Vertonghen. Som jeg ser det, går Torres bare efter bolden, mens Vertonghen faktisk river og flår i ham. Men sådan er det jo sommetider. 1-1 er et fint resultat for os, når man tager i betragtning at både City og United tabte. Nu har vi været på tre rigtig svære udebaner.

Derudover er det ved at være tid til at bestille den årlige Chelsea-trøje, og i år er er det sværere end nogensinde før at vælge et navn på ryggen. Jeg havde bestilt den med van Ginkel, hvis han ikke var blevet skadet for resten af sæsonen, men det nu må vente på sig. Ramires er bestemt et godt bud lige nu, men Luiz og Cahill er også i spil. Måske bliver det en helt fjerde.
Hvad med Oscar? Wink

Sider: 1 ... 432 433 [434] 435 436 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010