home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 517 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 431 432 [433] 434 435 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 824725 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #6480: 23 Sep 2013, 16:48 »

Der er ingen tvivl om, at Oscar har været Chelseas bedste mand indtil videre. Jeg giver det gerne tid, at Mata lærer Mourinhos spillestil at kende, og at han indtil da ikke indgår i startelleveren. Jeg har det stramt med det, men jeg må acceptere det, og det gør jeg også.

Jeg håber selvfølgelig, at han er at finde blandt de elleve foretrukne hurtigst muligt.
Gør jeg også. Han er helt sikkert en faktor for Chelseas succes de sidste par år Smiley

H A L A   M A D R I D!

TroelsJ
Førsteholdsspiller

« Svar #6481: 23 Sep 2013, 17:40 »

Hvor på banen vil i så mene Mata burde spille? Eneste mulighed jeg kan se ville være på højrekanten. Jeg er personligt ikke stor fan af Schurrle, som ligner vores førstevalg i øjeblikket. Efter det jeg har set her i hans første tid i klubben, syntes jeg, at han virker teknisk dårlig i forhold til de andre spiller i offensiven. Han har selvfølgelig en fart og en gennembruds, som vi ikke ser hos Mata, og han er for den sags skyld også bedre defensivt. Men så gerne at vi prøvede Mata på den højrekant, hvor han kan trække ind i banen. Syntes ofte vores chancer opstår når spillere trækker ind i banen, hvilket Schurrle jo ikke rigtigt kan, eftersom han er højrebenet.

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6482: 24 Sep 2013, 14:05 »

Hvor på banen vil i så mene Mata burde spille? Eneste mulighed jeg kan se ville være på højrekanten. Jeg er personligt ikke stor fan af Schurrle, som ligner vores førstevalg i øjeblikket. Efter det jeg har set her i hans første tid i klubben, syntes jeg, at han virker teknisk dårlig i forhold til de andre spiller i offensiven. Han har selvfølgelig en fart og en gennembruds, som vi ikke ser hos Mata, og han er for den sags skyld også bedre defensivt. Men så gerne at vi prøvede Mata på den højrekant, hvor han kan trække ind i banen. Syntes ofte vores chancer opstår når spillere trækker ind i banen, hvilket Schurrle jo ikke rigtigt kan, eftersom han er højrebenet.
Nu kan jeg ikke huske, om jeg skriver lige om det i mit længere indlæg på forrige side, men du har ret i, at det er en af to kanter, der skal besættes fra Matas side. Og det bliver nok højre, da Hazard ikke ryger på bænken, med de kvaliteter han besidder. Men jeg kan godt lide Schürrle. Jeg ved godt, at folk er efter ham, men jeg synes, at han er en rigtig rigtig god spiller. Han arbejder virkelig stenhårdt, har et godt spark, er god i presspillet, lynhurtig, og så synes jeg ikke, at han er teknisk dårlig heller. Jeg husker, at han kom ind i sin debut og lavede en vanvittig vending, som stadig sidder i hukommelsen på mig. Men vi må se tiden an.

Mata starter i hvert fald inde mod Swindon i aften, og jeg håber, at han leverer en toppræstationer og viser Mourinho, at han har taget fejl. Han er vel også lidt indebrændt. Forståeligt nok. Ellers glæder mig meget til at se nogle af de spillere, som ikke har spillet så meget her i starten. Jeg tror på, at Azpilicueta og Essien får spilletid. Men van Ginkel er med afstand den spiller, jeg glæder mig mest til at se. Jeg tror på, at han starter inde i aften. Det samme med Luiz.

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #6483: 24 Sep 2013, 14:11 »

Jose har allerede sagt at han ser Mata på højrekanten og at Oscar er hans 10'er. Det er lidt ærgeligt, da Mata jo lavede alle de assists og mål primært fra sin rolle som 10'er. Selvfølgelig kan mata bruges på højrekanten, men reelt vil det slet ikke blive en ligeså stor success som i sidste sæson - jeg tror desværre at det medfører at Mata bliver solgt. Trods alt har vi også rigeligt med spillere til den højrekant nu - med både Moses, Schürle og nu Mata.

TroelsJ
Førsteholdsspiller

« Svar #6484: 24 Sep 2013, 20:24 »

Aftenens startopstilling:

Schwarzer;
Azpi, David Luiz, Cahill, Bertrand;
Essien (C), Van Ginkel;
Kevin De Bruyne, Juan Mata, Willian;
Fernando Torres.

Subs: Blackman, Terry, Ramires, Baker, Schurrle, Ba, Eto’o.

Bliver spændende at se mange at reserverne få chancen. Nu viser nogle af dem forhåbentligt også, at de måske fortjener noget mere spilletid. Tror vi vinder med en 3-4 mål  Thumbs Up

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6485: 24 Sep 2013, 20:39 »

Stort set som jeg forestillede mig og lækkert med Essien som kaptajn! Jeg glæder mig virkelig til at se Mata, Willian og van Ginkel. Derudover kan man da håbe, at ungdomsanføreren Baker får debut.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6486: 24 Sep 2013, 21:00 »

Og så er van Ginkel allerede udgået med en skade. Sikke en skam.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6487: 24 Sep 2013, 21:09 »

"We're forced into an early substitution here - Van Ginkel walks off with what looks like a knee injury. Ramires on with 10 mins played".

Jeg kan godt frygte, at det står ret slemt til med vores unge hollænder, men nu må vi se.

ptrN
Manager

« Svar #6488: 24 Sep 2013, 21:13 »

Og så er van Ginkel allerede udgået med en skade. Sikke en skam.
http://www.101greatgoals.com/gvideos/marco-van-ginkels-knee-injury-picked-up-at-swindon-v-chelsea-gif/

Den gør helt ondt at se på.

welbz is dat guy

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6489: 24 Sep 2013, 21:17 »

ptrN
Manager

« Svar #6490: 24 Sep 2013, 21:26 »

Det koster minimum et halvt års pause. Hvor er det trist.
Det er der nok desværre stor chance for. Dog havde en Arsenal-spiller sidste sæson et lignende vrid, hvilket utroligt nok ikke gav nogen længere pause.

Håber det bedste for knægten.

EDIT: er ikke sikker på det var en Arsenal-spiller, men det er også underordnet hvilken klub han var fra.

welbz is dat guy

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6491: 24 Sep 2013, 21:29 »

Det er der nok desværre stor chance for. Dog havde en Arsenal-spiller sidste sæson et lignende vrid, hvilket utroligt nok ikke gav nogen længere pause.

Håber det bedste for knægten.

EDIT: er ikke sikker på det var en Arsenal-spiller, men det er også underordnet hvilken klub han var fra.
Ja, det er lidt ligemeget, hvis bare det ikke kostede en længerevarig skade.

Jeg har virkelig et godt indtryk af van Ginkel og ser et stort potentiale i ham, som jeg også skrev på forrige side. Nu må vi se, hvor slemt det er. Jeg krydser fingre.

ptrN
Manager

« Svar #6492: 24 Sep 2013, 21:32 »

Ja, det er lidt ligemeget, hvis bare det ikke kostede en længerevarig skade.

Jeg har virkelig et godt indtryk af van Ginkel og ser et stort potentiale i ham, som jeg også skrev på forrige side. Nu må vi se, hvor slemt det er. Jeg krydser fingre.
Samme her. Synes dog godt det kan ligne at der er ryger et korsbånd eller to.

welbz is dat guy

Risom
Manager

« Svar #6493: 24 Sep 2013, 23:29 »

Sådanne skader er bare de værste uanset hvilket hold man støtter. Jeg tør ikke tænke på, hvad der går gennem hovedet på (især unge, sultne) spillere, der får beskeden om, at de er ude i så lang tid. Det må virkeligt være det værste.  Ubeslutsom

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6494: 25 Sep 2013, 00:51 »

Intet officielt omkring van Ginkel endnu. Han rygtes dog ude resten af sæsonen. Hvis det er sandt, hvilket det forhåbentligt ikke er, så er det minimum 8 måneders pause. Det er sådan noget, der kan ødelægge et talent fuldstændig.

Sider: 1 ... 431 432 [433] 434 435 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010