home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  1 Bruger, 480 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 428 429 [430] 431 432 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 824762 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Chelsea tråden
« Svar #6435: 30 Aug 2013, 23:43 »

Nu ved jeg ikke om det er blevet afsløret siden du skriver det, men hvad får dig til at tro, at Eto'o ikke bliver løntung? Han har da altid været kendt for at være en money grabbing whore?

Eto'o er efter sigende gået fra £300K til £150K om ugen. Ikke ligefrem sulteløn, men alligevel lidt af en nedgang.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #6436: 31 Aug 2013, 00:06 »

Eto'o er efter sigende gået fra £300K til £150K om ugen. Ikke ligefrem sulteløn, men alligevel lidt af en nedgang.

En nedgang ja, men hans løn før var vel også helt ude i hampen? £150K gør ham vel til den 4. dyreste spiller i Chelsea - Det synes jeg nu godt man kan kalde løntung.

Vuelve la ilusión

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6437: 31 Aug 2013, 00:13 »

En nedgang ja, men hans løn før var vel også helt ude i hampen? £150K gør ham vel til den 4. dyreste spiller i Chelsea - Det synes jeg nu godt man kan kalde løntung.

Det kan vi kun være enige om.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #6438: 31 Aug 2013, 00:18 »

Det jo også en definition om hvad løntung betyder. For mig er løntung ikke kun fordi man får en høj løn, men også fordi man har en lang kontrakt.

Selvfølgelig er han løntung på kort sigt, men hvis kontrakten som det forlyder kun er på 1 sæson, så er det jo kun kortsigtet og allerede næste år kan man igen disponere over de t.£ 150 om ugen.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6439: 02 Sep 2013, 14:07 »

Victor Moses er blevet lejet ud til Liverpool for resten af sæsonen. Fint for os da han aldrig ville komme i nærheden af spilletid med spillere som Kevin De Bruyne, Oscar, Mata, Hazard, Schürrle og Willian foran ham i køen.

Mens United og Arsenal efter sigende skulle være meget aktive her på transfer deadline day, så virker det som om, at vi har gjort vores sidste handler for denne omgang. Det har jeg det fint med. Jeg synes, at truppen er meget stærk, og det "svage" led som forsvaret blev kaldt har nok været den bedste kæde indtil videre.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6440: 03 Sep 2013, 00:35 »

Mens de jubler i Arsenal over Özil-købet og surmuler i Manchester United-lejren over deres agereren på transfermarkedet, så har vi været meget anonyme her til sidst. Dog har vi lejet vores unge belgiske angriber Romelu Lukaku ud til Everton for resten af sæsonen. Det har jeg det lidt blandet med. Jeg havde gerne set, at han havde fået chancen i denne sæson, men omvendt er jeg sikker på, at Mourinho ved, hvad han gør. Hvis han ikke vurderer, at Lukaku er klar endnu, er det en fin idé at leje ham ud til en klub, der kan bruge ham.

Held og lykke til ham i hvert fald.

Korzika
Gæst

« Svar #6441: 03 Sep 2013, 15:16 »

I forhold til Lukaku, så må klubben have vurderet, at det ville gavne Lukaku mere at være fast starter for en Premier League-klub fremfor at spille sporadisk for os. Og dette syntes jeg er en fin beslutning. Men denne beslutning er blevet truffet på baggrund af Mourinhos manglende tiltro til Lukaku, hvilket jeg ikke forstår. Jeg syntes Mourinho agerer forkert, når han vurderer, at Lukaku ikke har hvad der skal til for at være den foretrukne angriber i en klub af Chelseas størrelse med vores nuværende angriberstand taget i betragtning. Jeg ser Romelu Lukaku som et stærkere kort end Eto'o, Torres og Ba. Så der er jeg lidt skuffet. Ikke over klubben - der har ageret korrekt - men over Mourinho.

Derudover er det ærgerligt og skuffende, at det ikke lykkedes os at udleje Chalobah eller Josh McEachran. Begge får dog muligheden for at blive sendt på et lån til Championship, men det havde været bedst for deres udvikling (især førstnævnte) at få noget Premier League erfaring.

I forhold til vores generelle handler er jeg lidt ambivalent. Vi har helt klart styrket vores bredde, men vores søgning efter spillere har i den grad været fejldisponeret. Vi har hentet alt for mange midtbanespillere, uden der reelt var grund til det, når vi nu havde mange af dem i forvejen.
« Seneste Redigering: 03 Sep 2013, 15:23 af Korzika » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6442: 03 Sep 2013, 15:23 »

Købet af Willian er håbløst. Jeg forstår virkelig ikke, hvad vi skal bruge ham til. Han er helt sikkert en super god spiller, men vi har Oscar, Hazard, Mata, KDB, Schürrle, MvG osv til de pladser.

Derimod synes jeg, at købet af van Ginkel er klasse. Han virker virkelig god, og jeg håber, at han får masser af minutter i denne sæson. Det har Mourinho også lovet ham. Han skulle i hvert fald ikke lejes ud, og det var derfor, at van Ginkel valgte Chelsea. Han er dynamik, fysisk stærk, har en fin teknik og så er han ikke mindst målfarlig. Ham glæder jeg mig meget over.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6443: 03 Sep 2013, 23:34 »

http://www.espn.co.uk/football/sport/story/229839.html

En udtalelse der er ca. 3 uger gammel. Noget jeg er fuldstændig enig i. Selvom det ikke vil have ændret noget som helst på Chelseas resultater, så kan jeg godt ærgre mig over, at han aldrig vandt. Det synes jeg, at han har fortjent. Det er selvfølgelig for sent nu.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #6444: 04 Sep 2013, 16:39 »

Transfervinduet er overstået, og det er tid til at gøre status.

Situationen før vinduets åbning:
Mourinho var netop kommet til klubben igen. Vi stod med et rigtig fint hold, der dog trængte til forstærkning på flere pladser. Her tænker jeg på den centrale midtbane og helt fremme. På midtbanen skulle der mindst en spiller en spiller ind, der allerede nu kan kæmpe med om startpladserne. Helt fremme skulle vi bare have en angriber med mål i støvlerne. Samtidig skulle vi også gerne af med et par spillere, der i så fald vil komme i overskud.

Situationene efter vinduets lukning:
Vi hentede forstærkninger til begge positioner, samt den offensive midtbane, hvor vi ellers var godt besat. Det betyder, at vi nu er overbefolket på pladserne bag angriberen. Schürrle er et super indkøb, som jeg tror går en stor fremtid i møde. Dog endte vi også med at købe Willian, som må siges at være et overflødigt køb. Vi har ikke behov for ham i truppen, og slet ikke til den pris.
På den centrale midtbane hentede vi Van Ginkel, som virker meget lovende. Ham ser jeg en stor fremtid i. Han kan sagtens tage over for Lampard, når han stiller støvlerne på hylden inden længe. Her er jeg godt tilfreds.
Til angrebet hentede vi Samuel Eto'o. For seks år siden havde jeg løbet jorden rundt, for da var han verdens bedste angriber. Nu aner jeg ikke hvad han kan. I Fifa bomber han dog stadig, så det giver lidt håb. Heldigvis drejer det sig om kun en et-årig aftale. Efter det køb, håbede jeg så at vi ville skille os af med Torres eller Ba. Det blev desværre Lukaku der forlod klubben. Der er dog kun tale om en et-årig lejeaftale til Everton. Ham havde jeg gerne set få chancen i klubben ovenpå hans fremragende sidste sæson. Nu kan han forhåbentlig komme til at spille fast i Everton og udvikle sig yderligere. Det er måske ikke helt dumt.
Ud er kun gået Lukaku og Moses på lån. Jeg havde ellers gerne set, at vi havde solgt en spiller eller to fra vores offensiv. Lige nu har vi simpelthen for mange offensive kort at spille ud. Det er jo som at se Tottenhams offensiv..

Lige nu ser stærkeste opstilling vel således ud:

Jeg håber Mou vil benytte Mata, da han er vores bedste spiller. Dog har vi så De Bruyne, Willian osv. der sagtens kan tage over for Mata, men ham vil jeg altså nødig se bort fra.

Jeg tror, at vi går en stor sæson i møde. Med vores trup in mente, ser jeg os som mesterskabsfavoritt er. Derudover har vi fået en overkommelig pulje i CL, som vi skal avancere fra.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6445: 10 Sep 2013, 14:37 »

Ikke så meget nyt omkring os i disse dage. Lampard spiller landskamp nummer 100 i aften og bliver medlem af en klub, der kun tæller otte spillere udover ham. En af dem er klub- og landsholdskammerate n Ashley Cole, som også med al sandsynlighed starter inde mod Ukraine i aften.

Kampen kan desuden ses på TV3 Sport.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #6446: 10 Sep 2013, 20:21 »

Både Cahill, Cole og Lampard starter inde i aften. Det er jo dejligt med nogle engelske spillere på højeste niveau.

Jeg kan ikke vente til weekenden!!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6447: 11 Sep 2013, 12:21 »

En mand der virkelig skal have ros for sin start på sæsonen både for Chelsea og egentlig også for det engelske landshold er Gary Cahill. Hvor han har bare spillet på en rigtig højt niveau her i sæsonstarten, og hvis han kan holde det niveau, jamen så skal han da under ingen omstændigheder sættes af eller kaldes middelmådig. Det har været fantastisk at se.

Jeg ved ikke, om det er visheden om, at han nu er førstevalg for England i midterforsvaret, der har gjort ham god, men han har gjort det forrygende. Derudover har han også spillet fuld tid i Chelsea sammen med blot fem andre spillere i truppen. Imponerende start.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6448: 14 Sep 2013, 13:17 »

Svær udekamp der venter senere mod Everton senere. Goodison Park er aldrig sjovt. Jeg er spændt på at se, hvordan Mourinho ryster posen. Nogle er de spillere, der har spillet fast i starten har spillet fuld tid i landskampene nu her. Her tænker jeg særligt på Lampard, Cahill og Cole. Måske er det lige voldsomt nok, hvis de alle tre spillede i dag, men det ved Mourinho selvfølgelig bedst. Jeg tror godt, at han kunne finde på at spille dem alle.

Jeg tror på følgende formation:

Cech
Ivanovic - Luiz - Terry - Cole
        Ramires - Lampard
Oscar          Mata        Hazard
                 Eto'o

Jeg er dog sikker på, at jeg tager fejl!

Korzika
Gæst

« Svar #6449: 14 Sep 2013, 17:43 »

Chelsea team for Everton: Cech, Ivanovic, David Luiz, Terry, Cole, Ramires, Mikel, Schürrle, Mata, Hazard, Eto'o.

Fedt, fedt, fedt! Mourinho har endelig blandet kortene på en måde, der tilfredsstiller mig! Glæder mig til at se Eto'o og hvor langt (tæt) han er på hans gamle niveau!

Lækkert Mata og Luiz er tilbage, der (endnu engang) nok skal blive to meget vigtige spillere denne sæson på trods af alle rygterne om exit! Smiley

Sider: 1 ... 428 429 [430] 431 432 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010