home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 546 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 425 426 [427] 428 429 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 824845 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #6390: 19 Aug 2013, 01:00 »

Fin sejr i dag. Vi har styr på det, og første halvleg er bedre, end jeg havde forventet. Ærgerligt at Lampard brænder straffe, men det sker jo indimellem. Ellers er det et hjernedødt mål, han laver, hvor jeg ikke synes, det er så dårligt målmandsspil. Måske skulle han have haft den. Ellers var det lækkert at se Kevin De Bruyne. En fremragende spiller. Oscar gjorde også en god figur i dag i fraværet af Mata. At han er bænket tror jeg næppe, der er meget i. Han har haft en hård sommer og har døjet med lidt småskader. Han skal være helt klar til United-opgøret om uge. En kamp jeg er meget fortrøstningsfuld overfor efter at have se kampen i dag. Men først skal vi slå Aston Villa i midtugen.

rasmussidelmann
Reserveholdsspiller

« Svar #6391: 19 Aug 2013, 01:21 »

Kommentatoren sagde at Azpilicueta ikke var med pga. jetlag fra at spille for det spanske landshold. Det er nok også tilfældet med Mata.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6392: 19 Aug 2013, 01:24 »

Kommentatoren sagde at Azpilicueta ikke var med pga. jetlag fra at spille for det spanske landshold. Det er nok også tilfældet med Mata.
Tja, måske. Det skal jeg ikke kunne sige. Men jeg synes ligeledes, at det vil give fin mening at spare ham.

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #6393: 20 Aug 2013, 20:02 »

Er Luiz og Azpillicueta klar mod Villa?

Korzika
Gæst

« Svar #6394: 20 Aug 2013, 20:05 »

Er Luiz og Azpillicueta klar mod Villa?
Luiz: Nej
Azpi: Ja, men ved dog ikke om han spiller fra start.

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #6395: 20 Aug 2013, 20:15 »

Er deres trup udtaget? Har været inde på Chelsea's hjemmeside og prøvet at undersøge det.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6396: 21 Aug 2013, 10:42 »

Så venter Aston Villa hjemme på Stamford Bridge i aften. En kamp vi gerne skulle vinde, og vi har i de seneste sæsoner også haft et fint tag på dem. Kampen på Broen i sidste sæson vandt vi faktisk med hele 8-0.

Jeg skyder på, at vi får Juan Mata at se i aktion i dag, men jeg ved ikke, hvem det bliver på bekostning af. Jeg havde før Hull-kampen sagt De Bruyne, men nu spillede han rigtig godt mod Hull, så måske er der genvalg til ham. Oscar var ligeledes forrygende, mens det ville være underligt at bænke Hazard. Men tiden må vise, hvad Mourinhos plan er. Desuden gætter jeg også på, at Essien erstatter Lampard i aften, mens Torres er ofret til fordel for Lukaku. Mit gæt er at følgende elleve starter inde:

Cech
Ivanovic - Cahill - Terry - Cole
           Ramires - Essien
Oscar           Mata         Hazard
                 Lukaku

« Seneste Redigering: 21 Aug 2013, 10:46 af Jakob E » Logged

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #6397: 21 Aug 2013, 12:45 »

Tror måske vi får Azpi at se fra start i dag på bekostning af Ivanovic. Håber det dog ikke, da Ivanovic er på mit managerhold Wink

http://plbold.dk/mourinho-vil-smadre-modstandere/ Dejlig udmelding. Er helt enig med Mou.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #6398: 21 Aug 2013, 16:24 »

Jeg håber virkelig ikke det er rigtigt da jeg synes Mata er klart vores bedste spiller : http://plbold.dk/rooney-handel-genabnet-mata-i-puljen/

Dog ser jeg gerne Rooney i klubben men ikke hvis det koster os Mata.

Vi skal alle være her.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #6399: 21 Aug 2013, 16:27 »

Det kan jeg simpelthen ikke forestille mig er rigtigt. Som du siger, er Mata vores bedste spiller og det ville være dumt at skille os af med ham. Rooney er også ganske dygtig, men Mata er som jeg ser det bedre, og passer også bedre ind i Chelsea.

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #6400: 21 Aug 2013, 16:45 »

Så venter Aston Villa hjemme på Stamford Bridge i aften. En kamp vi gerne skulle vinde, og vi har i de seneste sæsoner også haft et fint tag på dem. Kampen på Broen i sidste sæson vandt vi faktisk med hele 8-0.

Jeg skyder på, at vi får Juan Mata at se i aktion i dag, men jeg ved ikke, hvem det bliver på bekostning af. Jeg havde før Hull-kampen sagt De Bruyne, men nu spillede han rigtig godt mod Hull, så måske er der genvalg til ham. Oscar var ligeledes forrygende, mens det ville være underligt at bænke Hazard. Men tiden må vise, hvad Mourinhos plan er. Desuden gætter jeg også på, at Essien erstatter Lampard i aften, mens Torres er ofret til fordel for Lukaku. Mit gæt er at følgende elleve starter inde:

Cech
           Ramires - Essien
                 Lukaku

Det nægter jeg simpelthen og tro på, altså at Lampard starter på bænken. Jeg håber inderligt at han starter på bænken, men kan ikke rigtig forestille mig andet end at han starter inde. Han er altid garant for mål mod Aston Villa, desværre. Såvidt jeg ved er Aston Villa den klub som Lampard har scoret flest mål imod, correct me if I'm wrong.

Korzika
Gæst

« Svar #6401: 21 Aug 2013, 17:35 »

Cech
           Ramires - Essien
                 Lukaku
Enig. Tror og håber faktisk også, at Mou stiller op med disse 11 spillere. Kunne dog godt forestille mig at Schürrle spiller fra start. Uanset hvad håber jeg især på, at Lukaku får chancen får at vise sit værd; og at han griber chancen. Torres har jeg altså givet op på. For real. Han er og bliver aldrig den samme, som han var engang. Det ville være dejligt, hvis vi kunne "cut our losses".

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6402: 21 Aug 2013, 18:57 »

Det nægter jeg simpelthen og tro på, altså at Lampard starter på bænken. Jeg håber inderligt at han starter på bænken, men kan ikke rigtig forestille mig andet end at han starter inde. Han er altid garant for mål mod Aston Villa, desværre. Såvidt jeg ved er Aston Villa den klub som Lampard har scoret flest mål imod, correct me if I'm wrong.
Det ved jeg. Han bomber altid mod jer. Jeg husker stadig, da vi vandt 7-1, og han lavede fire af dem. Det var vildt. Men han er stadig Mourinhos foretrukne, og Lampard er ikke ung længere. Hvis han spiller i dag og igen mod United på mandag, så er det tre kampe indenfor kort tid. Jeg tror ikke, at han tager nogen chancer.

Desuden tror jeg, du har ret. Mener det er 15 mål.

Enig. Tror og håber faktisk også, at Mou stiller op med disse 11 spillere. Kunne dog godt forestille mig at Schürrle spiller fra start. Uanset hvad håber jeg især på, at Lukaku får chancen får at vise sit værd; og at han griber chancen. Torres har jeg altså givet op på. For real. Han er og bliver aldrig den samme, som han var engang. Det ville være dejligt, hvis vi kunne "cut our losses".
Tja, vi kan da godt blive enige om, at det ikke var godt nok mod Hull. Det der taler for, at Torres skal starte og blive i klubben er, at jeg mener kun et er gået en vej siden, han startede. Det var været en stor opadgående pil og i sidste sæson kunne det sagtens have været langt dårligere. Men ja, han bliver aldrig sin pris hver, og vi har en sulten belgier i truppen.
« Seneste Redigering: 21 Aug 2013, 19:05 af Jakob E » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6403: 21 Aug 2013, 19:58 »

Minsandten om Lamps ikke er med fra start. Sammen med Demba Ba. En lille overraskelse.

Team v Villa: Cech; Ivanovic, Cahill, JT (c), Cole; Ramires, Lamps; Oscar, Mata, Hazard; Ba.

Subs v Villa: Schwarzer, Azpilicueta, Mikel, Van Ginkel, De Bruyne, Schurrle, Lukaku. #CFCLive

Det vil sige, at Torres er helt ude af truppen til dagens kamp. Jeg har ikke hørt noget om en skade, men derfor kan han jo godt være det. Ellers er må det blot siges at være overraskende.

3-0.

Newton Heath
Manager

« Svar #6404: 21 Aug 2013, 20:02 »

Stærkt hold. Tror i vinder relativt komfortabelt, selvom jeg er overbevist om, at Villas omstillinger kan gøre ondt på jeres defensiv.

Er David Luiz skadet?

Sider: 1 ... 425 426 [427] 428 429 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010