home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 623 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 421 422 [423] 424 425 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 824920 gange)
MBJ
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #6330: 05 Jul 2013, 15:13 »

Van Ginkel lavede 8 mål i sidste sæson i Eresdivisionen. Det er altså en pæn slat for en central midtbanespiller. Ham glæder jeg mig til at følge, selvom det nok desværre betyder at De Bruyne ikke er at finde i klubben næste sæson.

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #6331: 05 Jul 2013, 15:40 »

Nu kender jeg ikke så meget til van Ginkel, men jeg forestiller mig at ham og De Bruyne er to ret forskellige spillertyper. Jeg forestiller mig Kevin mere som Offensiv Wing / Meget offensiv midtbane der er hurtig - kommer med i boksen og kommer til en del afslutninger - som en slags Hazard i virkeligheden. Marko tænker jeg mere en slags Ramires type hvor han ligger langt tilbage på banen og snupper bolde og så fører bolden frem, dikterer tempoet og lægger klasse afleveringer til wings eller angribere - selvfølgelig kommer han til skud chancer, men ikke så mange og det er mere som en decideret oplægger og bold erobrer jeg forestiller mig at han kommer i spil....

...men jeg ved reelt så lidt om de to spillere og hvordan de bedst spilles at det blot er et gæt.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #6332: 13 Jul 2013, 22:07 »

Demba Ba skal ud, og det kan ikke gå hurtigt nok. Derefter skal der satses på Torres og i særdeleshed Lukaku helt fremme. Skulle vi alligevel finde på at bruge flere penge, ønsker jeg mig kun Lewandowski (fordi han er verdens måske bedste angriber) eller defensiv midtbanespiller (specielt hvis Mikel forlader os). Ellers synes jeg truppen ser fantastisk stærk ud.

Håber Mourinho kan få alle mand i form til opstarten, så vi kan stille i stærkeste opstilling, som næsten må være denne:

Cech
Ivanovic Cahill Luiz Cole
     Ramires Lampard
Schürrle   Mata   Hazard
             Torres

Et fantastisk stærkt hold. På bænken sidder der en masse unge gutter med masser af energi, gåpåmod og talent! Det her kan kun blive godt.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #6333: 14 Jul 2013, 10:54 »

Nyeste rygte mht. angribere går på at Mourinho vil hente Drogba tilbage til broen. Kan dog ikke forestille mig dette bliver til noget, Drogba har legende-status i klubben og vil man ødelægge det gode billede af ham hvis han kommer tilbage og præsterer dårligt??

De Rossi har også været rygtet til os gennem et stykke tid, men er der plads til ham i truppen? Vi har allerede Ramires, Lampard, Mikel, Essien og de Bruyne til midtbane-pladserne.. Hvis de Rossi kommer må det betyde exit til enten Mikel eller Essien. Jeg ser personligt ikke det store lys i de Rossi så håber ikke vi får ham.

Ellers glæder jeg mig til vi indleder vores træningskampe, selvom man ikke kan bruge resultaterne af træningskampe til det store giver det en god indikation hvorhenne holdet står spillemæssigt samt konditionsmæssigt.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

PhilipFlink
Manager

« Svar #6334: 17 Jul 2013, 12:45 »

Kan se der bliver rapporteret i har fået et bud afvist på Rooney på ca. 10m pund, & en spiller - Som siges at være enten Mata eller Luiz .. Hvordan har i det med det? Smiley

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #6335: 17 Jul 2013, 13:00 »

Kan se der bliver rapporteret i har fået et bud afvist på Rooney på ca. 10m pund, & en spiller - Som siges at være enten Mata eller Luiz .. Hvordan har i det med det? Smiley
jeg nægter at tro på det.

Vi skal alle være her.

Thiago_Silva
Lilleputspiller
*

« Svar #6336: 17 Jul 2013, 13:15 »

Utroligt at du er så naiv at tro på sådan pjat.

PhilipFlink
Manager

« Svar #6337: 17 Jul 2013, 13:17 »

Utroligt at du er så naiv at tro på sådan pjat.

Det er Sky Sports News der rapportere det Smiley

http://www1.skysports.com/football/news/11668/8827602/Transfer-news-Chelsea-have-a-bid-for-Wayne-Rooney-turned-down

Så slap du nu helt af Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6338: 17 Jul 2013, 13:24 »

Hvis det er rigtigt, så er United sgu nogle tosser. Og det er vi egentlig også. Jeg vurderer, at både Mata og Luiz er mere værd end Rooney alene, som jeg ikke synes, vi har brug for. Ja, det er vel Chelseas to vigtigste spillere.

Svartovich
Gæst

« Svar #6339: 17 Jul 2013, 13:27 »

Synes personligt også selv Mata har samme værdi eller mere end Rooney, Luiz er dog en anden snak.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6340: 17 Jul 2013, 13:45 »

Synes personligt også selv Mata har samme værdi eller mere end Rooney, Luiz er dog en anden snak.
Luiz blev sindssygt god under Benitez og var den eneste mand, der spillede fast sammen med Cech. Altså alle kampe vigtig eller ej. Jeg vil hellere have David Luiz i truppen, end jeg vil have Rooney, og det er dybt seriøst. Mata vurderer jeg som den vigtigste og bedste spiller i ligaen sammen med Bale.
« Seneste Redigering: 17 Jul 2013, 13:50 af Jakob E » Logged

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #6341: 17 Jul 2013, 14:15 »

Fuldstændig enig med Jakob E.

Derudover vil jeg ikke se Rooney in vores flotte blå trøje, dertil hader jeg ham for meget. I øvrigt mener jeg heller ikke han passer ind hos os. Jeg ser ham værende bedst i 10'er rollen, og den får han ikke lov til at spille hos os!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6342: 17 Jul 2013, 14:24 »

Mourinhos opstilling til den første træningskamp mod Thailand Stars;

Petr Cech; Wallace, Tomas Kalas, John Terry (c), Ashley Cole; Frank Lampard, Michael Essien; Lucas Piazon, Kevin De Bruyne, Andre Schurrle; Romelu Lukaku.

Jeg kan ikke tyde noget som helst ud fra den, og det skal man heller ikke. Alle skal nok få chancen i de her kampen. Jeg er dog glad for, at Lukaku starter i front og at der er comeback til den tidligere uhyggelige midtbane med Essien og Lampard. Spændende at se Schürrle og Kalas også.
« Seneste Redigering: 17 Jul 2013, 14:28 af Jakob E » Logged

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #6343: 17 Jul 2013, 14:26 »

Vises kampen tv?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6344: 17 Jul 2013, 14:30 »

Vises kampen tv?
Nej, men den kan ses på Chelsea TV, hvis du har det. Jeg plejer som regel at bruge lidt penge på det her i preseason.

Sider: 1 ... 421 422 [423] 424 425 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010