home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23445
  0 Brugere, 557 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Datsun11
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 419 420 [421] 422 423 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 824955 gange)
dissing10
Reserveholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #6300: 14 Jun 2013, 11:14 »

EDIT:
Normalt troværdige Tancredi Palmeri melder om, at vi har budt 50 millioner euro for Cavani. Frikøbsklausulen skulle eftersigende ligge på 63 millioner euro.
Troværdig er ikke det helt rigtige ord at bruge om ham

Korzika
Gæst

« Svar #6301: 14 Jun 2013, 11:27 »

Troværdig er ikke det helt rigtige ord at bruge om ham
Jeg syntes ellers hans hitrate virker meget god. At han så er utrolig selvoptaget og narcissistisk, er så en anden sag. 
« Seneste Redigering: 14 Jun 2013, 11:37 af Korzika » Logged

dissing10
Reserveholdsspiller

« Svar #6302: 14 Jun 2013, 17:15 »

Nu er det primært hans Tottenham udtalelser jeg kigger på, og der har han indtil videre intet ramt. Særligt Sneijder situationen viser det meget godt, da han breakede nyheden om, at han skulle have skrevet med Tottenham, var i Talksport og snakke om det, og i sidste ende endte det jo så med ikke at blive til noget. Jeg har sågar læst inde på flere engelske Spurs fora, hvor man næsten opgiver håbet om at få en spiller, hvis han kommer med nyheder om det.

Men om det er fordi, at han bare er særligt dårlig til at ramme rigtigt med Tottenham ved jeg selvfølgelig ikke, mester Peace

Gungner
Gæst

« Svar #6303: 14 Jun 2013, 17:27 »

Chelsea skulle angiveligt være i forhandling med AC Milan omkring Kevin Prince-Boateng.
Prisen skulle ligge omkring 150 millioner kroner.

Ikke en dårlig potentiel signing.

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #6304: 14 Jun 2013, 17:57 »

Chelsea skulle angiveligt være i forhandling med AC Milan omkring Kevin Prince-Boateng.
Prisen skulle ligge omkring 150 millioner kroner.

Ikke en dårlig potentiel signing.

En rigtig spændende spiller Chelsea vil få, hvis skiftet bliver en realitet. Tror dog ikke det kommer til at ske, men man kan aldrig regne med Mourinho. Han er blevet kædet sammen med et skifte til Chelsea, men det er Julian Draxler også. Ligeledes har Mourinho sagt han vil give De Bruyne chancen, så jeg tror hverken Boateng eller Draxler kommer til Chelsea.

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #6305: 14 Jun 2013, 18:38 »

Mourinho lader nu ikke umiddelbart til at være den store fan af Boateng:
http://onside.dk/premier-league/mourinho-boateng-nej-tak-flere-frisurer-end-maal

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #6306: 14 Jun 2013, 18:43 »

Mourinho lader nu ikke umiddelbart til at være den store fan af Boateng:
http://onside.dk/premier-league/mourinho-boateng-nej-tak-flere-frisurer-end-maal

Så han kommer nok ikke til Chelsea. Jeg er til dels enig med Mourinho. For det er det på banen, der tæller, men når han også får skader, som skyldes, hvad han laver privat. Det er simpelthen for dumt, men det med frisurerne kan jeg ikke se det store problem i, så længe han præsterer på banen. Hvilket jeg ikke ved om han har gjort, da jeg kun ser de kampe med AC Milan i CHL der bliver vist i fjernsynet og ikke ser Serie A.

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Korzika
Gæst

« Svar #6307: 14 Jun 2013, 18:49 »

Nu er det primært hans Tottenham udtalelser jeg kigger på, og der har han indtil videre intet ramt. Særligt Sneijder situationen viser det meget godt, da han breakede nyheden om, at han skulle have skrevet med Tottenham, var i Talksport og snakke om det, og i sidste ende endte det jo så med ikke at blive til noget. Jeg har sågar læst inde på flere engelske Spurs fora, hvor man næsten opgiver håbet om at få en spiller, hvis han kommer med nyheder om det.

Men om det er fordi, at han bare er særligt dårlig til at ramme rigtigt med Tottenham ved jeg selvfølgelig ikke, mester Peace
Så vidt jeg ved havde han sagt, at Spurs var enige med Sneijder i forhold til en kontrakt. At handlen så brød sammen, fordi klubberne ikke kunne blive enige om en købspris, er så en anden sag.

Og nej tak til Boateng. Han er slet ikke god nok til Chelsea. Kan slet ikke komme i tanke om en position, som han kunne spille for vores hold. Glad for at vi holder os væk, for han er sgu ikke meget værd. 150. millioner for ham, ville være dumt.
« Seneste Redigering: 14 Jun 2013, 18:51 af Korzika » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6308: 19 Jun 2013, 12:20 »

Vi starter med Hull hjemme, mens Manchester United venter på Old Trafford weekenden efter. Det er ikke noget Mourinho ikke kan klare.

http://www.youtube.com/v/6lhKNu5-raU

Det bliver spændende!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6309: 20 Jun 2013, 10:58 »

Stort tillykke til vores bedste spiller nogensinde som bliver 35 år i dag. Legend.

PhilipFlink
Manager

« Svar #6310: 20 Jun 2013, 11:51 »

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6311: 20 Jun 2013, 18:13 »

Har lavet denne lille gestus i anledningen af Lampards fødselsdag. Man er vel fan.

Korzika
Gæst

« Svar #6312: 20 Jun 2013, 18:24 »

Jeg har altid ment, at John Obi Mikel er en fin spiller, men at han ikke er uerstattelig. Så umiddelbart, har jeg ikke noget imod et salg af Mikel.

Jeg kunne dog godt tænke mig at læse Mourinhos tanker, og hans planer i forhold til den centrale midtbane. Jeg har i et par sæsoner aldrig været helt tilfreds med vores centrale midtbane og sammensætningen. Håber dog Mourinho kan være manden, der gør mig tilfreds (igen).

Rygterne siger Van Ginkel. Ham kunne jeg godt tænke mig. Han har spillet godt for Vitesse, og jeg kan godt se ham som Lampards afløser.

Har lavet denne lille gestus i anledningen af Lampards fødselsdag. Man er vel fan.

Cool
Sådan skal det være.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6313: 20 Jun 2013, 18:26 »

Et salg af Mikel kan vel godt forsvares, da du har ret. Han kan erstattes og bliver nok ikke bedre, end han er nu. Men nu må vi se, hvad det kommer til at betyde, hvis det bliver en realitet.

Korzika: Jeg har faktisk et par stykker mere, men de er til vask!

Korzika
Gæst

« Svar #6314: 20 Jun 2013, 18:30 »

Går du med dem på daglig basis? Opstemt

Mandag: Lampard-trøje
Tirsdag: Lampard-trøje
Onsdag: Lampard-trøje
Torsdag: Lampard-trøje
Fredag: Lampard-trøje
Lørdag: Lampard-trøje
Søndag: Lampard-trøje

Ovenstående kan jo forsvares, da du har så mange trøjer! 

Sider: 1 ... 419 420 [421] 422 423 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010