home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23445
  0 Brugere, 563 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Datsun11
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 416 417 [418] 419 420 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 825013 gange)
Gungner
Gæst

Sv: Chelsea tråden
« Svar #6255: 15 Maj 2013, 23:18 »

Medmindre vi kan få Mourinho tilbage, så er jeg bestemt ikke imod at vi forlænger med Rafa.
Men kan vi som sagt få Mourinho, så skal Rafa bare ud Tunge

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6256: 16 Maj 2013, 13:52 »

I går vandt vi Europa League på dramatisk vis. I dag er en ligeså stor dag!

http://www.chelseafc.com/news-article/article/3180951/title/lampard-signs

Camus
Gæst

« Svar #6257: 16 Maj 2013, 15:14 »

Benitez har gjort det fremragende ud fra forudsætningerne. Han fortsætter selvfølgelig ikke, men burde kunne få sig et godt manager job et andet sted, efter den her sæson.

Hvis Real ikke får held til at hapse Ancelotti, kunne Benitez måske komme på tale der. Benitez har dog sagt han foretrækker at blive i england. Medmindre Pellergrini til city er en and, kunne han være et bud der. Tvivler dog lidt, tror City vil have en ind der vil spille anderledes end Mancinis kujon bold. I det spil er Benitez nok ikke lige det oplagte bud.  Ellers ved jeg ikke lige hvor han kan tage hen i England. Medmindre han vil til at træne midter/bund hold..

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6258: 17 Maj 2013, 17:29 »

Mata blev for andet år i træk, og også ud af to mulige for ham, kåret til årets spiller. Det må siges at være fuldt fortjent. Sikke en fantastisk spiller og sikke en betydning han har haft for os. Han er den blot fjerde spiller i vores historie, der vinder to år i træk. De tre andre er John Hollins, Ray Wilkins og Frank Lampard.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6259: 18 Maj 2013, 13:45 »

Wow, hvor er det her bare helt fantastisk lavet. - http://www.youtube.com/v/vjRpfz8-fdQ

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #6260: 18 Maj 2013, 14:02 »

Har han ikke tabt sig?

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #6261: 18 Maj 2013, 14:04 »

Vi skal alle være her.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6262: 18 Maj 2013, 14:30 »

Det er en flot video, og Thomas Lundberg er rigtig dygtig, men jeg er faktisk lidt skuffet. For det første er det mega svært at lave en video om Lampard, og det er også en del af grunden. Men ellers synes jeg ikke, at han skal inddrage sig selv i videoen. Det fjerner fokus fra Lampard, som det jo handler om. Derudover virker de sidste par minutter overdramatiseret. De er stadig gode, men det er lige en tand for meget. Desværre.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6263: 19 Maj 2013, 16:10 »

Team: Cech; Iva, Cah, D Luiz, Cole; Ake, Lamps (c); Torres, Mata, Osc; Ba. - subs: Turn, Azpili, Fer, CHRISTENSEN, Marin, Benay, Moses.

Fantastisk at Andreas Christensen får lov at sidde på bænken til sådan en kamp. Det vidner om, at han er et kæmpe talent, der har gjort det godt på ungdomsholdet. Ellers er det en meget vigtig kamp. Vi skal have de tre point, så vi er sikre på tredjepladsen. Det ville være for dumt at skulle ud i kvalifikation, fordi vi dummer os i dag.

Dertil er det bestemt også værd at bemærke, at Ake spiller ved siden af Lampard, og at Torres og Ba begge starter inde. Store sats til sådan en kamp, men jeg vil ikke klantre Benitez for noget. Jeg synes, han har gjort det rigtig fint.
« Seneste Redigering: 19 Maj 2013, 16:20 af Jakob E » Logged

Korzika
Gæst

« Svar #6264: 19 Maj 2013, 16:25 »

Det bliver en kedelig 1-0 sejr i dag. Desværre Arsenal.

Super fedt at Andreas C. er på bænken! Det er noget af et skulderklap. Det ville være ret blæret, hvis han fik et minut eller 5. Super fedt at se Ake også starter.

Troede ikke jeg skulle sige det, men på en eller anden måde, er det lidt ærgerligt vi mister Rafa. Han har gjort det rigtigt fornuftigt, det er jeg som kritiker nødt til at anerkende. Han havde efterhånden fået bygget noget fornuftigt op.

Bliver desuden interessant at se om det enten er Ba eller Torres, der skal spille kant, eller om der måske bliver eksperimenteret med en formation med 2 angribere, hvilket jeg dog tvivler på. 

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6265: 19 Maj 2013, 16:27 »

Det bliver en kedelig 1-0 sejr i dag. Desværre Arsenal.

Super fedt at Andreas C. er på bænken! Det er noget af et skulderklap. Det ville være ret blæret, hvis han fik et minut eller 5. Super fedt at se Ake også starter.

Troede ikke jeg skulle sige det, men på en eller anden måde, er det lidt ærgerligt vi mister Rafa. Han har gjort det rigtigt fornuftigt, det er jeg som kritiker nødt til at anerkende. Han havde efterhånden fået bygget noget fornuftigt op.

Bliver desuden interessant at se om det enten er Ba eller Torres, der skal spille kant, eller om der måske bliver eksperimenteret med en formation med 2 angribere, hvilket jeg dog tvivler på. 
Jeg tror klart, at det bliver Torres på kanten. Det ville passe bedst. Han er bedst mand-mod-mand og hurtigst, mens Ba er skarpest i boksen.

Men ja, jeg håber bestemt også, at der bliver givet et par minutter til Andreas Christensen. Det ville være fantastisk. Det lød forresten på Henrik Hoffmann i 6'erens studie som om, at det skulle handle om Frank Lampard efter reklamerne. Det er da et kig værd som Chelsea-fan.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #6266: 19 Maj 2013, 18:58 »

Super afslutning på sæsonen sikrer os en bronze-medalje og dermed direkte CL kvalifikation. Derudover et Europa League trofæ. En acceptabel sæson, uden at være noget at råbe hurra for.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6267: 19 Maj 2013, 19:04 »

RAFA !!
Set i lyset af det antal kampe vi har spillet i sæsonen, har han virkelig gjort det godt. Han tabte FA Cup-semifinalen mod City, men det kunne ske for alle managers. Det eneste man kan klantre Benitez for, er at han ikke vinder VM for klubhold. Det gjorde helt klart ondt. Han var uden skyld i, at vi røg ud af Champions League, han vinder Europa League, og han sikrer klubben den vigtigste tredjeplads.

Dyb respekt og tak til Benitez der på ingen måde har haft det nemt. Jeg er glad for, at jeg aldrig har været efter ham på den måde utrolig mange Chelsea-fans har.
« Seneste Redigering: 19 Maj 2013, 19:07 af Jakob E » Logged

ptrN
Manager

« Svar #6268: 19 Maj 2013, 19:41 »

Hvis i ikke føler i har brug for Lukaku næsten sæson, så låner i ham bare ud til os.

welbz is dat guy

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #6269: 19 Maj 2013, 20:10 »

Hvis i ikke føler i har brug for Lukaku næsten sæson, så låner i ham bare ud til os.

Forhåbentlig vælger vi at hente Lukaku hjem og satse på ham, gerne som førstevalget. Han bliver vores nye Drogba og han har alle forudsætninger for at blive voldsomt god!! Der er ingen grund til at bruge penge på Falcao, Cavani eller en anden striker når vi har ham til rådighed, han har lavet næsten 20 mål på en sæson for WBA og i meget af efteråret var han indskiftnings-spiller for WBA

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Sider: 1 ... 416 417 [418] 419 420 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010