home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:45:39 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 705 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 411 412 [413] 414 415 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 825442 gange)
Korzika
Gæst

Sv: Chelsea tråden
« Svar #6180: 21 Apr 2013, 22:49 »

Suarez er da intet mindre end genial..... Det er en skændsel, hvis Tjaldsø'en og Shitty ender i top 4, for så viser det jo som altid bare, at penge kan købe succes Skuffet
Forsøger du at være sjov? Forsøger du at trolle? Eller er det bare mangel på hjerneceller, der er drivkraften bag dit indlæg?

Suarez er ikke genial. Han er nok nærmere sindssyg. Suarez opførsel hører ingen steder hjemme, og burde som sagt straffes hårdt.

PhilipFlink
Manager

« Svar #6181: 21 Apr 2013, 22:50 »

Frank Lampard bliver skiftet ind så det burde være uden betydning. Tiden kom først op, da han skulle til at på banen, så det burde være talt med. Så vidt jeg ved, scorede Suarez i 96:38. Det er 38 sekunder for sent. Jeg er utilfreds, og det kan der ikke ændres på.

Kampen skal jo ikke stoppe efter 6 min. Jeg tror der er noget du har misforstået så, eller ikke vil forstå Smiley 6 min. var minimum..

verdenskrig
Manager

« Svar #6182: 21 Apr 2013, 22:53 »

Suarez er ikke genial.

Har du været på kampdruk 6 dage i streg uden søvn ?
Suarez er topscorer i PL og kandiderer kraftigt til årets spiller i PL eftersom han ofte nærmest ene mand har båret Liverpools hold på sine skuldre.

At det slår klik for ham nogle gange, ændrer ikke på at han er en gudsbenådet fodboldspiller på et sindsygt højt niveau.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #6183: 21 Apr 2013, 22:54 »

Suarez er topscorer i PL og kandiderer kraftigt til årets spiller i PL eftersom han ofte nærmest ene mand har båret Liverpools hold på sine skuldre.

At det slår klik for ham nogle gange, ændrer ikke på at han er en gudsbenådet fodboldspiller på et sindsygt højt niveau.

Enig at han er bidende god men han skal virkelig ændre indstilling. Det hører ingen steder hjemme det han gjorde idag.

Vi skal alle være her.

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #6184: 21 Apr 2013, 22:55 »

Suarez er hvem han er, han mangler vel stadig at afprøve nogle ting som..... Badesalt Opstemt

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Korzika
Gæst

« Svar #6185: 21 Apr 2013, 22:56 »

Jeg snakker om hans opførsel, ingen tvivl om, at han er en dygtig fodboldspiller. Men hans opførsel grænser til det psykopatiske.

verdenskrig
Manager

« Svar #6186: 21 Apr 2013, 22:57 »

Enig at han er bidende god men han skal virkelig ændre indstilling. Det hører ingen steder hjemme det han gjorde idag.

Bidende god Grin
Men Suarez er som Suarez er. Håber dog han stopper med de her helt bindegale numre nu. Ja vi har alle haft lyst til at kalde evra n**** og vi har alle haft lyst til at bide en modspiller i kampens hede, men Suarez skal lære forskellen på at have lyst til at gøre noget og gøre det Smiley

Alt det her ændrer dog ikke på at Suarez er en af mine absolutte favoritspiller pga hans passion, entusiasme, arbejdsomhed, vanvittige evner, og ikke mindst dedikation til sin Liverpool tid !

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #6187: 21 Apr 2013, 22:59 »

Jeg snakker om hans opførsel, ingen tvivl om, at han er en dygtig fodboldspiller. Men hans opførsel grænser til det psykopatiske.
Nej det viser en person der har så stor en vindermentalitet og gnist i sit spil, og har svært ved at kontrollere det. Men ud fra hvad jeg har læst gennem tiderne om ham så er han et af de mest gemytlige familiemennesker udenfor banen og vellidt af alle pga sit gode humør og sin muntre personlighed.

Han er bare endnu en af en lang række fodboldspiller der ikke har langt fra det gale til geniale. Heldigvis er der mere genialt end galt på en sæson, og så længe det forbliver sådan vil jeg aldrig nå derud hvor jeg mener vi bør sælge ham.

Cool

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #6188: 21 Apr 2013, 23:00 »

Suarez er hvem han er, han mangler vel stadig at afprøve nogle ting som..... Badesalt Opstemt

Så er det vist på tide, at vi holder en pause med svampene crazy

Som fodboldspiller er ordet genial ikke nok, hvis man skal beskrive Suarez - det burde alle kunne blive enige om. Desværre får han nogen hjerneblødninger, som naturligvis ingen steder hører hjemme, og det her skal være sidste gang, han laver sådan noget, ellers kan det være ligemeget, hvor dygtig han er - det burde alle desværre også kunne blive enige om...

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #6189: 21 Apr 2013, 23:04 »

Nej det viser en person der har så stor en vindermentalitet og gnist i sit spil, og har svært ved at kontrollere det. Men ud fra hvad jeg har læst gennem tiderne om ham så er han et af de mest gemytlige familiemennesker udenfor banen og vellidt af alle pga sit gode humør og sin muntre personlighed.

Han er bare endnu en af en lang række fodboldspiller der ikke har langt fra det gale til geniale. Heldigvis er der mere genialt end galt på en sæson, og så længe det forbliver sådan vil jeg aldrig nå derud hvor jeg mener vi bør sælge ham.

+ en helvedes masse Thumbs Up
Det viser jo bare hvor engageret han er og hvor stor hans vindermentalitet er. Men gjorde han det imod mig, ville han så også bare lige få et par på snuden ! Opstemt (Det skulle Ivanovic jo bare have gjort, det havde kostet en elendig Chelsea spiller, og Liverpools vigtigste spiller i de næste par kampe  Djævel)

Så er det vist på tide, at vi holder en pause med svampene crazy

Som fodboldspiller er ordet genial ikke nok, hvis man skal beskrive Suarez - det burde alle kunne blive enige om. Desværre får han nogen hjerneblødninger, som naturligvis ingen steder hører hjemme, og det her skal være sidste gang, han laver sådan noget, ellers kan det være ligemeget, hvor dygtig han er - det burde alle desværre også kunne blive enige om...

Altså den første del er jeg nu enig i, men den sidste del er jeg squ ikke. Men hvis alle klubberne i topligaerne ikke vil have ham, må jeg jo presse ledelsen i Burnley for at hente ham Opstemt
« Seneste Redigering: 21 Apr 2013, 23:06 af Spardle » Logged

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #6190: 21 Apr 2013, 23:07 »

+ en helvedes masse Thumbs Up
Det viser jo bare hvor engageret han er og hvor stor hans vindermentalitet er. Men gjorde han det imod mig, ville han så også bare lige få et par på snuden ! Opstemt (Det skulle Ivanovic jo bare have gjort, det havde kostet en elendig Chelsea spiller, og Liverpools vigtigste spiller i de næste par kampe  Djævel)

Altså den første del er jeg nu enig i, men den sidste del er jeg squ ikke. Men hvis alle klubberne i topligaerne ikke vil have ham, må jeg jo presse ledelsen i Burnley for at hente ham Opstemt

Jeg syntes bare det viser så stor klasse og personlighed af Ivanovic at han ikke gør andet end at skubben ham væk, samt derefter appellere til dommeren, hvad der skete. Istedet for at falde til Suarez niveau og slå ham i gulvet.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Korzika
Gæst

« Svar #6191: 21 Apr 2013, 23:18 »

Sikke et fantastisk argument. Lige så godt, som "jeg er ikke racist, jeg har selv sorte venner"...

Suarez' handling i dag, er jo ikke en enlig svane. Det er jo det værste ved det hele.

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #6192: 21 Apr 2013, 23:33 »

Altså som jeg også har skrevet i Liverpool tråden, har klubber brug for spillere der kende tegne dem. Noget som Chelsea nærmest kun har haft i Torres, da han ikke kunne score mål.

Mens Liverpool har ihf. Agger, Gerrard og Suarez Tunge For mere eller mindre positiv hele vejen igennem Opstemt

verdenskrig
Manager

« Svar #6193: 21 Apr 2013, 23:40 »

Sikke et fantastisk argument. Lige så godt, som "jeg er ikke racist, jeg har selv sorte venner"...

Sig mig driver du gæk med mig? Hvis en person har sorte venner, hvordan i guds navn kan manden så være racist. Prøv at forhold dig til dine egne argumenter, inden du sabler mine ned.

Det jeg skriver er min indtryk af ham som person, og viser en person der er ganske normal som os andre, men som har så stor en vindermentalitet og gnist i sit spil at han for let taber hovedet inde på banen.

Hvis vi nogensinde støder på en artikel hvor Suarez har bidt en forbipasserende på gaden så kan vi diskutere at han skulle være psykopat.

Cool

TardCore
Ynglingespiller

« Svar #6194: 22 Apr 2013, 00:01 »

Hvis vi nogensinde støder på en artikel hvor Suarez har bidt en forbipasserende på gaden så kan vi diskutere at han skulle være psykopat.

En person "sult" efter fodbold må aldrig blive så stor på en fodboldbane eller i livet.

Det er ikke vindermentalitet, det er et udtryk for afmagt og fordi han følte sig utilstrækkelig overfor Ivanovich.

Blue blood runs in my veins and through my blue heart!

Forever a true blue!

Sider: 1 ... 411 412 [413] 414 415 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010