home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:45:39 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 561 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 410 411 [412] 413 414 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 825421 gange)
Sir Jeppe
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #6165: 18 Apr 2013, 11:14 »

Det er ikke for at provokere, men hvad er der ved den trøje, der gør dig til 'kæmpe fan?' Som jeg ser det, er der ihf. intet specielt ved den overhovedet, men det er blot en blå fodboldtrøje. Jeg er klar over at du skal have den, fordi du er Chelseafan, men hvad gør at du er kæmpe fan af netop den? Smiley

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #6166: 18 Apr 2013, 11:38 »

Kan godt lide den enkle forside på trøjen. Ærmerne og kraven er jeg helt vilde med. De hvide striber giver et fedt look.

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #6167: 18 Apr 2013, 12:32 »

Kan godt lide den enkle forside på trøjen. Ærmerne og kraven er jeg helt vilde med. De hvide striber giver et fedt look.

Det kan godt være du har ret, men jeg synes ikke der er noget som helst specielt ved den, der gør den pænere end alle andre Chelseatrøjer! Peace

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6168: 18 Apr 2013, 16:28 »

Så skal man jo til at tænke på navn og det hele igen! En cool trøje som jeg synes er en af de bedre, vi har haft. Generelt er jeg ret tilfreds med vores design. Adidas gør det godt. Der var lige trøjen med den gule og hvide krave i 2008/2009-sæson. Den var håbløs.
« Seneste Redigering: 18 Apr 2013, 16:44 af Jakob E » Logged

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #6169: 19 Apr 2013, 12:29 »

Schürrle skulle være tæt på at skifte til sommer. Han skulle koste ca. 150 mio kr plus Leverkusen lejer Kevin de Bruyne en sæson. Havde gerne set man havde smidt Marin med i handlen for at få beløbet lidt ned, da han alligevel ikke får noget spilletid hvis Schürrle kommer.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6170: 21 Apr 2013, 16:25 »

Team: Cech (c); Azpili, Ivan, D Luiz, Bert; Ram, Mik; Haz, Mata, Oscar; Torres. - subs: Turn, Fer, JT, Lamps, Benay, Moses, Ba.

Ikke én overraskelse i den startellever. Vi skal vinde, da Tottenham i disse minutter har slået City 3-1 og derved lagt pres på os. Vi har alle muligheder for at blive nummer tre og komme direkte i Champions League.

2-0 til os.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6171: 21 Apr 2013, 20:33 »

Der er ikke så meget andet at sige, end at situationen hvor dommeren overser, at Suarez har tænderne i Ivanovic bliver altafgørende. Jeg håber, at han får en lang karantæne. Det er anden gang i karrieren, at den usympatiske idiot bider en modspiller. Dertil var tiden også udløbet. Men det er der jo ikke noget at gøre ved, og vi forspildte alletiders mulighed for at slå Liverpool.

Ramires som MOTM i følge mig.

PhilipFlink
Manager

« Svar #6172: 21 Apr 2013, 20:37 »

Dertil var tiden også udløbet.

Det der bliver lagt til, er det der minimum er tilbage. Så nej, tiden var ikke gået. + en udskiftning i overtiden. Fint der blev lagt længere tid til

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6173: 21 Apr 2013, 20:41 »

Det der bliver lagt til, er det der minimum er tilbage. Så nej, tiden var ikke gået. + en udskiftning i overtiden. Fint der blev lagt længere tid til
Frank Lampard bliver skiftet ind så det burde være uden betydning. Tiden kom først op, da han skulle til at på banen, så det burde være talt med. Så vidt jeg ved, scorede Suarez i 96:38. Det er 38 sekunder for sent. Jeg er utilfreds, og det kan der ikke ændres på.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #6174: 21 Apr 2013, 21:29 »

Suarez er en racistisk bæver!!

Alle de point vi har smidt i overtiden i den her sæson kommer til at koste os top 4 pladsen....

Mon ikke Rafa inderst inde trods alt er tilfreds med at han gamle klub fik point til allersidst??

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

verdenskrig
Manager

« Svar #6175: 21 Apr 2013, 21:32 »

Suarez er en racistisk bæver!!

Synes ellers han er meget sød Opstemt
Kan dog godt forstå i er sure over han ikke bliver vist ud, og at han så oven i købet udligner så sent Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #6176: 21 Apr 2013, 22:30 »

Altså.. Dommeren så jo ikke hændelsen, så hvordan skulle han blive smidt ud?

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6177: 21 Apr 2013, 22:32 »

Nu er dommeren ikke den eneste dommer på banen, og det skete lige ud for linjevogteren.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Korzika
Gæst

« Svar #6178: 21 Apr 2013, 22:33 »

Reelt set, burde Liverpool ikke have fået nogle point i denne kamp. Om kampen skulle have være fløjtet af, da Suarez scorede til 2-2, er diskutabelt, men det er indiskutabelt, at spilleren der scorede målet, skulle have været udvist forinden. Suarez gider jeg ikke bruge så meget energi på, men vil dog alligevel sige, at jeg håber han bliver straffet meget hårdt. Han er simpelthen en skændsel.

Champions League bliver svært, men krydser dog fingre.

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #6179: 21 Apr 2013, 22:43 »

Suarez er da intet mindre end genial..... Det er en skændsel, hvis Tjaldsø'en og Shitty ender i top 4, for så viser det jo som altid bare, at penge kan købe succes Skuffet

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Sider: 1 ... 410 411 [412] 413 414 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010