home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:45:39 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23447
  1 Bruger, 590 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 407 408 [409] 410 411 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 825535 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #6120: 21 Mar 2013, 17:34 »

Nu er det vel bare den bedste spiller i Chelseas historie, at Terry kalder Lampard for. Ikke den bedste i Premier Leagues historie. Men ser vi på Premier League og på de enkelte spilleres karriere som helhed, er jeg enig med dig i at der ikke er nogen der kan når hverken Giggs eller Lampard. De har begge to holdt et utroligt niveau igennem mange, mange sæsoner. Ser vi derimod på topniveauet hos en enkelt spiller, synes dog jeg at den udgave af Thierry Henry vi så i Arsenals sæson som ubesejret i 2003-2004, og i årene op til og lige umiddelbart efter, var den bedste spiller der er set i Premier League. Han var simpelthen så vanvittig lige i de 3-4 år der.
Han kalder Lampard Chelseas bedste nogensinde, og nævner dertil at kun Giggs er på samme niveau i Premier League nogensinde. At man kan pege de to spillere ud i en kategori for sig selv. Jeg føler ikke selv, at der er rigtig mange spillere, der nogensinde har været så stabil under så mange trænere og i så mange koncepter over en årrække, som Lampard har det. Jeg læste en artikel, hvor det blev beskrevet at Lampard aldrig har haft "wow-faktoren" som f.eks. Ronaldo eller Messi, men på lavt bundniveau og fodboldspiller som helhed overgik ingen Lampard. Endnu en ting jeg er meget enig i. Han er intet lyn, men han er aldrig blevet udstillet hurtighedsmæssigt grundet hans intelligens og position på banen. Dernæst er han en fantastisk pasningsspiller, han er målfarlig som aldrig set før på hans position, han er yderst yderst professionel, mens hans løbepensum og defensive arbejde f.eks. er langt bedre end så mange andres. Jeg finder det meget svært at finde en spiller, der overgår ham som komplet fodboldspiller.

Med i min vurdering af Lampard tæller også hans personlighed. Det er intet at gøre med hans sportslige præstationer, men det betyder klart noget for mig. Lampard er ydmyg, sympatisk og meget meget intelligent. Han har i mange år vist, at hans evner til at formulere sig samt at være en rollemodel for unge spillere og fans er helt fantastisk. Det er sådan en spiller, jeg har stor stor sympati for.

Hans statistikker vurderer jeg også til at være de bedste i Premier League nogensinde. Sammen med Giggs' i øvrigt. Det der er imponerende ved Lampard er hans præstationer under alle disse forskellige trænere.
« Seneste Redigering: 21 Mar 2013, 18:22 af Jakob E » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6121: 25 Mar 2013, 15:00 »

Så er der breaking news. Og det må sgu siges at være breaking.

Vores ejer Roman Abramovich er anholdt i forbindelse med mordet på Putin-kritikeren, Boris Berezovsky. Det har længe været sagt, at han tog sit eget liv, men nu tyder noget på, at måske ikke helt er sandheden alligevel.

Chelsea Support Danmark skriver kort, at han er mistænkt for mord, men det har jeg meget meget meget svært ved at forestille mig skulle være sket.

Uanset hvad er det et kæmpe chok.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6122: 25 Mar 2013, 15:03 »

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6123: 25 Mar 2013, 15:05 »

Det forholder jeg mig så til. Det var da altid noget.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #6124: 28 Mar 2013, 17:06 »

Chelsea FC 2013/2014

Be aware, dette indlæg kan meget hurtigt godt blive langt.

Først til trænersituationen. Vi ved alle sammen, at Rafael Benitez med meget stor sandsynlighed ikke får forlænget sin kontrakt. Det er fint nok, da det bestemt ikke er imponerende, hvad han har opnået.
Der går rigtig mange rygter om, at Jose Mourinho skulle være tæt på en genforening med os. Det er bestemt noget, jeg håber, kommer til at ske. ”The Special One” er i mine øjne verdens bedste træner, selvom han til tider har visse udskejelser. Men det har de fleste trænere efterhånden. Jeg er helt sikker på, at han er den rette træner for os på nuværende tidspunkt. Vi har haft lidt for mange trænere på meget kort tid, efter at Ancelotti forlod os. Mourinho kender klubben fra sit tidligere ophold i klubben og klubben kender Mourinho. Et par af spillere har sågar spillet under Mourinho. Jeg tror, at Mourinho vil kunne gøre os til mesterskabsaspirant er og føre os til succes i Champions League qua hans erfaring, taktiske snilde og mandskabsbehandling . Mourinho vil gerne til os, det er jeg overbevist om. Men vil vi have Mourinho?

Vi kender jo alle historien omkring Mourinhos exit. Ham og Abramovich kunne ikke enes, og så måtte førstnævnte lade livet.  Men mon ikke vores russiske ejer endelig snart har indset hvad det kræver for at nå til tops? Kontinuitet er ordet. Vi har brug for en træner, som kan sætte sig igennem og skabe ro på holdet. Mourinho kan disse ting og kombineret med at være verden bedste træner, så har han de perfekte egenskaber, som Chelsea-træner. Det må selv Roman kunne se.

Så til truppens sammensætning, startende ved målmandsposten.

Målmænd:
Petr Cech, Hilario og Ross Turnbull

Petr Cech er blandt verdens bedste målmænd, og det vil han givetis være nogle år endnu. Vi får Thibaut Courtois tilbage fra hans lejeophold i Atl. Madrid. Ham ser jeg meget gerne at vi udlejer igen. Nu har han stået fast i den spanske liga i to år for et tophold. Det har givet ham hår på brystet og modnet ham ekstremt meget. Han er blevet ganske dygtig og helt sikkert en vi skal sætte vores lid til når Petr Cech er færdig på topplan. Derfor ser jeg gerne at vi lejer ham ud igen, men denne gang dog til et PL-hold. Han skal høste noget erfaring fra den engelske liga, inden jeg vil se ham i aktion for os. Fulham, West Ham eller Newcastle kunne være gode steder at tage hen.
Det efterlader os med Hilario og Turnbull i truppen. To habile reserver men så heller ikke mere. Det er dog bestemt godkendt.

Højre back:
Cesar Azpilicueta, Wallace og Branislav Ivanovic

Azpilicueta bør være førstevalg, han er yderst lovende. Han er stadig ikke blandt de bedste i verden på backpladsen, men man kan ane et vidst potentiale. Til sommer får vi så en ung brasiliansk back ved navn Wallace. Ham kender jeg intet til, udover FM hvor han er udmærket. Ivanovic kan også sagtens spille herude, men ham ser jeg mere som centerforsvarer.  På højre back pladsen er vi rigtig godt besat for en gangs skyld.

Midterforsvar:
John Terry, David Luiz, Gary Cahill og Branislav Ivanovic

Anføreren, John Terry, er ved at blive overhalet indenom af Cahill. Han holder dog stadig et fint niveau og bibringer så meget til det her hold, så han er guld værd. Alle fire er ganske dygtige og er nogle jeg er ganske tryg ved at have stående foran Cech. På ungdomssiden har vi danske Andreas Christensen, Nathan Ake og Nathaniel Chalobah, som alle sammen er lovende talenter. Her ser det altså også rigtig fint ud.

Venstre back:
Ashley Cole og Ryan Bertrand

I øjeblikket går der rigtig mange rygter om, at vi skulle være interesserede i Luke Shaw. Hvis vi skal hente ham, så skal det først være til når Cole ikke kan mere. Ashley Cole er stadig blandt verdens bedste på venstre back og kan godt spille på topniveau en sæson eller to mere. Som reserve lige nu har vi Ryan Bertrand, som er rigtig dygtig. Han minder meget om Cole. Bertrand synes jeg rigtig godt, og jeg tror han bliver en god venstre back, men som dog ikke bliver helt så god som Cole. Vi har altså en af verdens bedste på venstre back og rigtig fornuftig back-up.

Central midtbane:
Ramires, John Obi Mikel, Oriol Romeu, Kevin De Bruyne, (Frank Lampard)

Skal vi forlænge med Frank Lampard? Ja, selvfølgelig skal vi det. Manden er en legende i Chelsea og fungerer stadig på sit højeste. Jeg håber inderligt at vi forlænger med ham, da han måske er den bedste centrale midtbanespiller i klubben. Fra Werder Bremen får vi De Bruyne hjem. Han har spillet fast i en sæson og har gjort det helt fantastisk. Om han er klar til Premier League er et godt spørgsmål. Ingen tvivl om at han er talentfuld, men han er stadig meget ung og forholdsvis urutineret. Jeg ser gerne at vi henter ham hjem, så vi kan skabe en god bredde i truppen. Ramires og Mikel er dygtige fodboldspillere, som holder et godt niveau. Dem er jeg trygge ved. Romeu synes jeg skal have chancen, når han vender tilbage fra sin skade. Jeg tror han rummer et vidst talent. På ungdomssiden har vi også Josh McEachran, som specielt Jakob E er helt vild med. Jeg har set ham for lidt, til at kunne vurdere om han bør have chancen eller skal lejes ud igen. En bred midtbane hvis vi kan holde på Lampard. Kan vi ikke holde på ham, skal vi vurdere om De Bruyne er god nok, eller om vi skal ud at købe ind.

Offensiv midtbane:
Juan Mata, Eden Hazard, Oscar, Victor Moses, Kevin De Bruyne, Marko Marin/nyindkøb

Mata, Hazard og Oscar er alle helt fantastiske, specielt de to første. Victor Moses er en god reserve og De Bruyne kan sagtens rykkes lidt længere frem på banen. Marko Marin ved jeg ikke helt med. Jeg har aldrig syntes at han er god nok til Chelsea. At han så har været meget skadet i hans første sæson, har ikke gjort det bedre, da han i forvejen har en høj skadesfrekvens. Jeg havde prøvet på at skibbe ham afsted. Sker dette skal vi uden tvivl hente en ny ind til de offensive pladser, da jeg ikke tror at Lucas Piazon vender hjem til sommer. Isco er flere gange rygtet til os, og det ville jeg bestemt ikke være afvisende omkring. Jeg så dog hellere at vi hentede en spiller som er bedst på kanten. Jeg føler vi er stærkt besat på 10’er pladsen. Mulige emner? Ja, hjælp mig, hvem kunne det være? Men samlet set står vi rigtig stærkt her, med nogle af de allerbedste spillere i Premier League.

Angribere:
Demba Ba, Romelu Lukaku og Fernando Torres/nyindkøb

Romelu Lukaku vender tilbage. Han har været bedste Chelsea-angriber i denne sæson. Demba Ba har næsten ikke engang været bedre end Fernando Torres siden hans skifte. Og Torres, ja Torres.. Han har endnu engang skuffet. Jeg elsker ham, men nu må det altså være slut for ham i Chelsea. Jeg håber vi sender ham hjem til Atl. Madrid. Den anden vej ville det være fantastisk at få Falcao ind. Men det ville bare gå ud over Lukaku, som jeg spår en rigtig stor fremtid. Den nye Drogba. Demba Ba befinder sig også stadig i klubben. Men er to angribere nok for en storklub som os? Jeg har mine tvivl og ser derfor også gerne, at vi har tre angribere til rådighed.

Det giver os som minimum 24 spillere i førsteholdstruppen. Og det bør også være minimum, når vi kan forvente at skulle deltage i PL, CHL, FA Cuppen og Carling Cuppen.
Ideal opstillingen ser i mine øjne således ud:

Cech
Azpi Luiz Cahill Cole
  Ramires Lampard
Oscar Mata Hazard
         Lukaku

Det giver følgende ”andethold”:

Cech
Wallace Terry Ivanovic Bertrand
              Mikel Romeu
    Moses De Bruyne Marin/ny
                   Ba/ny

Med Mourinho som træner, en forlængelse med Lampard og en ny angriber samt offensiv midtbanespiller, så ser det helvedes godt ud.

Det blev lige så langt som forventet. Håber dette kan starte en større diskussion omkring Chelsea i næste sæson!

Korzika
Gæst

« Svar #6125: 28 Mar 2013, 18:34 »

Jeg er egentligt meget enig i de fleste af dine betragtninger. Men jeg er dog uenig i din opfattelse af den centrale midtbane, som jeg klart mener er vores største akilleshæl. En startopstilling med Lampard og Ramires inde på den centrale midtbane er simpelthen ikke ideel. Lampard er en Chelsea-legende, men jeg ser ham ikke som en starter mere. Lampard scorer mange mål (12 i Premier League, 4 på straffe), men jeg tror at Oscar/Mata/Hazard's potentiale i højere grad bliver indfriet med en stærk playmaker bag ved dem. Jeg tænker på spillere som Moutinho eller Luka Modric. Ramires er jeg heller ikke en fan af, når vi spiller 4-2-3-1. Faktisk mener jeg, at Ramires for alvor kun skinner igennem i en rolle, som boks-til-boks spiller i en 4-3-3. Han var ret god, da AVB spillede det system. Men i en 4-2-3-1, er Ramires altså ikke en stærk nok pasningsspiller eller god nok balancespiller. Jeg ser personligt et stort lys i Chalobah, der imponerer i Watford. Jeg tror, at han ville kunne blive en fantastisk balancespiller. Derudover har vi jo også allerede Mikel.

Angående angrebsposten er jeg meget enig med dig. Jeg har hørt mange Chelsea-fans råbe på Falcao/Cavani, men løsningen er Lukaku, som er et kæmpe talent, og som allerede nu, gør det rigtigt fornuftigt i WBA. Jeg har også mistet min tillid til Torres, desværre.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #6126: 28 Mar 2013, 18:42 »

På den centrale midtbane så jeg allerhelst Mikel og en Moutinho/Modric. Mikel for balancen og fysikken og Moutinho/Modric som playmakeren. Men da jeg ikke tror, at vi rigtig går ud og køber en playmaker-type, så mener jeg dette er vores stærkeste opstilling. Jeg er dog helt klart mere fan af Mikel end Ramires i en 4-2-3-1. Jeg ser De Bruyne som en playmaker, og i stedet for at investere i Modric eller Moutinho, så burde vi måske satse på ham. Omkring Chalobah så kender jeg for lidt til ham, til at kunne vurdere om vil kunne blive en god balancespiller.

Korzika
Gæst

« Svar #6127: 28 Mar 2013, 18:54 »

Det ville være orgasmic, at se en midtbane med Josh og Chalobah sammen. To af spillere, der har været i klubben siden de var helt små. Josh som playmakeren og Chalobah som balancespilleren. Det er dog kun en drøm. Desværre er ingen af dem nok klar allerede fra næste sæson, men potentiale har de begge to i hvert fald. 

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6128: 28 Mar 2013, 18:59 »

Fine tanker. Først og fremmest skal vi forlænge med Lampard. Jeg er uenig med Korzika i, at han ikke er god nok til startelleveren mere. Det synes jeg, han er. Endda den bedste af de "defensive" midtbanespillere, vi har. I hvert fald efter hvad denne sæson har vist. Men han fungerer ikke sammen med Ramires, da de to gerne vil det samme med det sene løb ind i feltet. En kamp Lampard vinder til hver en tid. Men Ramires er god, og han får mange kampe. Dog laver han alt alt for mange frispark. Jeg gider egentlig ikke at have en ny spiller til den position. Vi har Chalobah og McEachran, som der skal satses meget på.

På angriberposten er jeg enig med dig, Korzika. Lad os nu bruge en knivskarp og ung Lukaku. Det har været fantastisk at leje ham ud. Han fortjener at blive førstevalg. Lige bag angribere har vi efter min overbevisning den bedste kæde i hele Premier League. Mata, som jeg synes er Premier Leagues bedste spiller, er helt igennem outstanding, mens Hazard den seneste måneds tid har rullet alt og alle. Den form skal han vedligeholde. Oscar er jeg helt tosset med. Hans pass-and-move evner er virkelig gode.

I forsvaret skal Luiz være fast mand. Han er godt nok blevet god. Ikke ret mange dumheder længere og solidt forsvarsspil. Det er gået meget fremad for David Luiz. Terry er manden, der bliver ofret til næste sæson. Han er fantastisk, men Cahill har vist sig fra sin bedste side længe. Han får det svært vores gode anfører. Ivanovic er måske endnu bedre end Cahill, men der bliver kamp om det. Jeg forventer også, at Azpilicueta og Cole spiller på backerne i næste sæson, men Ivanovic presser i den grad på, hvis han ikke spiller i midterforsvaret.
« Seneste Redigering: 28 Mar 2013, 19:02 af Jakob E » Logged

Korzika
Gæst

« Svar #6129: 28 Mar 2013, 19:15 »

Min anke angående Lampard, er at han ikke rigtigt bidrager med så meget andet end mål. I forhold til at sætte andre spillere op, så syntes jeg ikke, at Lamps er stærk nok mere. I Premier League har han således ikke leveret nogle oplæg, ligesom han blot formår at bidrage med 1.1 Key Passes pr. kamp (Whoscored). Defensivt syntes jeg heller ikke fylder særlig meget.

Mål kan man naturligvis bruge langt hen ad vejen. Og her er Lampard jo verdensklasse. Men i de andre facetter, syntes jeg han mangler noget. Det er også derfor, at jeg syntes, at der skal kigges efter en ny midtbanespiller, der er bedre i pasningsspillet end Lamps. 

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6130: 28 Mar 2013, 19:42 »

Min anke angående Lampard, er at han ikke rigtigt bidrager med så meget andet end mål. I forhold til at sætte andre spillere op, så syntes jeg ikke, at Lamps er stærk nok mere. I Premier League har han således ikke leveret nogle oplæg, ligesom han blot formår at bidrage med 1.1 Key Passes pr. kamp (Whoscored). Defensivt syntes jeg heller ikke fylder særlig meget.

Mål kan man naturligvis bruge langt hen ad vejen. Og her er Lampard jo verdensklasse. Men i de andre facetter, syntes jeg han mangler noget. Det er også derfor, at jeg syntes, at der skal kigges efter en ny midtbanespiller, der er bedre i pasningsspillet end Lamps. 

Enig i at assistmængden ikke har været godkendt i år. Det plejer han at gøre bedre. Men på den anden side så er det også voldsom svært at lave assists, når f.eks. Demba Ba ikke scorer på den fantastiske aflevering, Lampard lagde til ham senest mod West Ham. Det slog mig bare lige og fører mig til næste punkt. Nemlig pasningsspillet. Her er jeg meget uenig med dig. Jeg mener, at Lampard er en uhyggelig god pasningsspiller. Jeg vil ikke betegne ham som en playmaker, men han er sikker i pasningerne og kan slå rigtig mange gode afleveringer. Defensivt er han intet geni, men på den anden side synes jeg klart, at han er bedre end Ramires, som jeg mener, hele sæsonen igennem har været ringe defensivt. Ramires er så hurtig, men han laver så mange unødvendige frispark. Morten Brunn var inde på det på et tidspunkt, og jeg giver ham fuldstændig ret. Hvis Lampard spiller sammen med Mikel, vurderer jeg, at det er af minimal betydning.

Omvendt skal vi også vende den om og spørge os selv; Kan vi undvære Lampards mål i Chelsea? Det kan vi absolut ikke. Der har været en klar tendens, og den siger desværre, at Mata og Lampard laver uhyggelig mange af vores mål. Torres har også en del, men i Premier League fører Mata og Lampard an. Vi finder ingen anden, der laver det antal mål, som han gør og åbenbart bliver ved med at lave. Hvis vi nu fik f.eks. Modric, vil det betyde væsentlige mindre mål, men som sagt en bedre pasningsspiller og mere kreativitet.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #6131: 29 Mar 2013, 11:44 »

I dag møder vi Arsenal i Next-Gen semifinalen. Vi møder et stærkt Arsenal-hold med Gnabry i spidsen. Det bliver spændende.

Edit: Det er selvfølgelig muligt at se kampen på Chelsea TV.

Korzika
Gæst

« Svar #6132: 29 Mar 2013, 12:03 »

Enig i at assistmængden ikke har været godkendt i år. Det plejer han at gøre bedre. Men på den anden side så er det også voldsom svært at lave assists, når f.eks. Demba Ba ikke scorer på den fantastiske aflevering, Lampard lagde til ham senest mod West Ham. Det slog mig bare lige og fører mig til næste punkt. Nemlig pasningsspillet. Her er jeg meget uenig med dig. Jeg mener, at Lampard er en uhyggelig god pasningsspiller. Jeg vil ikke betegne ham som en playmaker, men han er sikker i pasningerne og kan slå rigtig mange gode afleveringer. Defensivt er han intet geni, men på den anden side synes jeg klart, at han er bedre end Ramires, som jeg mener, hele sæsonen igennem har været ringe defensivt. Ramires er så hurtig, men han laver så mange unødvendige frispark. Morten Brunn var inde på det på et tidspunkt, og jeg giver ham fuldstændig ret. Hvis Lampard spiller sammen med Mikel, vurderer jeg, at det er af minimal betydning.

Omvendt skal vi også vende den om og spørge os selv; Kan vi undvære Lampards mål i Chelsea? Det kan vi absolut ikke. Der har været en klar tendens, og den siger desværre, at Mata og Lampard laver uhyggelig mange af vores mål. Torres har også en del, men i Premier League fører Mata og Lampard an. Vi finder ingen anden, der laver det antal mål, som han gør og åbenbart bliver ved med at lave. Hvis vi nu fik f.eks. Modric, vil det betyde væsentlige mindre mål, men som sagt en bedre pasningsspiller og mere kreativitet.
Lampard er jo isoleret set en god pasningsspiller. Han mister meget sjældent bolden, men det er grundet, at han ofte vælger den sikre løsning. Derudover syntes jeg desværre, at tempoet i hans pasningsspil til tider er for langsomt, hvilket gør, at vores trio bag angriberen ikke får bolden i fordelagtige situationer, hvor de er ude af sync med forsvarsspilleren.

Du spørger mig, om vi kan undvære Lampards mål i Chelsea. Du siger nej, men det tror jeg godt vi kan. I sær fremadrettet, hvor jeg er ganske sikker på, at Lukaku nok skal begynde at banke 15+ mål ind hver sæson i Premier League, hvis man satser på ham som førstevalg. Og i denne sæson, er det jo heller ikke vanvittigt mange mål, som Lamps har scoret. Hvis vi undlader hans mål på straffe, så har han leveret 8 mål i denne sæson. De Bruyne har eksempelvis scoret 6 og lavet 8 oplæg (altså 14 mål i alt). Dermed ikke sagt, at De Bruyne er manden, der skal erstatte Lampard.

Korzika
Gæst

« Svar #6133: 29 Mar 2013, 12:15 »

I dag møder vi Arsenal i Next-Gen semifinalen. Vi møder et stærkt Arsenal-hold med Gnabry i spidsen. Det bliver spændende.

Edit: Det er selvfølgelig muligt at se kampen på Chelsea TV.
Det bliver bestemt en spændende kamp, omend jeg tror Arsenal er favoritter. De har nemlig en aldersmæssig fordel. Vores hold er meget ungt, mens Arsenal bl.a. har en 20-årig med (Eisfeld) og et par stykker på 19.

Derudover må vi desværre undvære Nathan Ake - håber fandme Benitez overvejer at bruge ham for start, ellers så syntes jeg det er lidt irriterende, at han fratager Nathan Ake at spille to kampe i en stor ungdomsturnering og i stedet lader ham sidde og varme en bænk.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6134: 29 Mar 2013, 12:39 »

Lampard er jo isoleret set en god pasningsspiller. Han mister meget sjældent bolden, men det er grundet, at han ofte vælger den sikre løsning. Derudover syntes jeg desværre, at tempoet i hans pasningsspil til tider er for langsomt, hvilket gør, at vores trio bag angriberen ikke får bolden i fordelagtige situationer, hvor de er ude af sync med forsvarsspilleren.

Du spørger mig, om vi kan undvære Lampards mål i Chelsea. Du siger nej, men det tror jeg godt vi kan. I sær fremadrettet, hvor jeg er ganske sikker på, at Lukaku nok skal begynde at banke 15+ mål ind hver sæson i Premier League, hvis man satser på ham som førstevalg. Og i denne sæson, er det jo heller ikke vanvittigt mange mål, som Lamps har scoret. Hvis vi undlader hans mål på straffe, så har han leveret 8 mål i denne sæson. De Bruyne har eksempelvis scoret 6 og lavet 8 oplæg (altså 14 mål i alt). Dermed ikke sagt, at De Bruyne er manden, der skal erstatte Lampard.

Det bliver spændende med Lukaku. Jeg glæder mig til at få ham tilbage. Men ellers er der vel ikke så meget andet at sige, end at vi er uenige, og at det sikkert er godt nok.

Med hensyn til NextGen-kampe så er Arsenal virkelig en svær modstander, og jeg er egentlig tilfreds med, hvor langt vi er nået. Vi har vist verden, at vi har et godt ungdomshold, og det er vigtigt. Næste skridt er at føre disse spillere op på førsteholdet.

Sider: 1 ... 407 408 [409] 410 411 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010