home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:45:39 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 532 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 405 406 [407] 408 409 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 825543 gange)
FMHelper
Ynglingespiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #6090: 17 Mar 2013, 13:39 »

Boga er sindsyg! Smiley

JRex
Ynglingespiller

« Svar #6091: 17 Mar 2013, 14:35 »

Vi er startet rigtig fint mod Juve, en god 2-0 føring ved halvlegen. Nu er det tid til anden halvleg. Lewis Baker og Alex Kiwomya med målene.

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

JRex
Ynglingespiller

« Svar #6092: 17 Mar 2013, 15:27 »

Fremragende sejr af vores ungdomshold! I anden halvleg forsøgte Juve at komme længere frem, og de fik også et mål. Men vi var bare stærkere med først et flot assist af Kiwomya til Islam Feruz, og senere et virkelig flot sammenspil som førte til Lewis Baker's andet mål. Vi slår Juventus ud af NextGen Series, og er videre til semifinalen. Flot gået af de unge drenge!

Så det blev til en 4-1 sejr i Brentford.

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6093: 17 Mar 2013, 16:14 »

Cech; Azpilicueta, Cahill, Luiz, Cole; Ramires, Lampard (c); Moses, Mata, Hazard; Ba
Bænken: Turnbull, Ivanovic, Terry, Bertrand, Mikel, Oscar, Torres.

Sådan lyder startelleveren til eftermiddagens kamp. En fin opstilling som burde kunne give tre point. Ba er tilbage i startopstillingen, efter at han ikke måtte spille i torsdags. Ellers er Terry, Mikel og Oscar byttet ud med Cahill, Lampard og Moses. Håber stadig på at Lampard laver nummer 200 i dag.

3-1 til os.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6094: 17 Mar 2013, 18:55 »

En god dag på kontoret hvor Lampard scorede sit Chelsea-mål nummer 200, og Hazard og Mata atter strålede. En helt fantastisk indsats af de to og specielt Hazard var ustyrlig i dag. Hele holdet fortjener ros for deres indsats, selvom der var to alt overskyggende stjerner i dag.

Ellers skal vi vinde med mere end to, og Ba skal score mindst et par gange i dag. Jeg tør slet ikke tænke på kritikken, hvis det var Torres.

2 to go for Lampard.

Korzika
Gæst

« Svar #6095: 17 Mar 2013, 19:44 »

Ja, lækker dag på kontoret, hvor vi også kunne se Spurs tabe point. Tak for det, Fulham og Berba. Hazard var verdensklasse i dag, det skal sgu siges! De fine resultater, der er blevet opnået, giver forhåbentligt holdet et boost til det hårde program, som de skal ud for efter landskampene. KTBFFH!

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #6096: 17 Mar 2013, 21:02 »

Endelig spiller vi en hel kamp hvor vi holder et højt niveau. Mere af det tak og der vil ligge mange sejre og vente!!

Det stod næsten i stjernerne at Lampard skulle lave mål nr. 200 imod hans gamle klub. Jeg tror sku han når 3 mål mere i denne sæson så han bliver vores all-time topscorer!!

Hazard skal bare være mere egoistisk i hans spil, så vil han lave mange mål. Hans speed og teknik er der meget få der kan matche!!

Og flot af vores u-19 hold af komme i semifinalen i Next Gen. Tegner godt for fremtiden

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

aien
Reserveholdsspiller

« Svar #6097: 18 Mar 2013, 12:10 »

Endelig spiller vi en hel kamp hvor vi holder et højt niveau. Mere af det tak og der vil ligge mange sejre og vente!!

Det stod næsten i stjernerne at Lampard skulle lave mål nr. 200 imod hans gamle klub. Jeg tror sku han når 3 mål mere i denne sæson så han bliver vores all-time topscorer!!

Hazard skal bare være mere egoistisk i hans spil, så vil han lave mange mål. Hans speed og teknik er der meget få der kan matche!!

Og flot af vores u-19 hold af komme i semifinalen i Next Gen. Tegner godt for fremtiden
+1

Vi spillede virkelig godt i går i momenter, men bør score flere i en kamp, hvor vi har så mange muligheder. Det ser ud som om, at det begynder at vende lidt for Benitez nu måske. Nu er der landsholdspause, men når der vendes tilbage i slutningen af måneden, venter der os et sindssygt kampprogram. Og her er det vigtigt, at Benitez får roteret på den rigtige måde - finder balancen. Vi har Southampton ude og blot to dage senere Man U i FA Cuppen. Vi kan desværre ikke rigtigt spare spillere i nogen af kampene - de er begge must-win IMO, men vi kan håbe, at Benitez stiller et tilstrækkeligt hold til at slå Southampton, mens samtidig kan spare nogle af spillerne. Vi skal dog passe på - Saints er godt kørende. I EL synes jeg ærligt talt, at vi bare skal stille reserverne, de unge, og dem der mangler kamptræning. Gider ikke ofre FA Cup eller ChL-pladsen for EL.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6098: 18 Mar 2013, 15:33 »

Udover Lampards scoring nummer 200 bragte Juan Mata sig også alene i front på Premier Leagues assistliste i går. Han er nu oppe på 10, hvilket er en mere end Gerrard, Podolski, Rooney og Walcott. Hazard har desuden 8.

En fantastisk sæson for Mata hvor han har lavet 17 mål og 15 assists samlet set. Det er der ikke mange, der har gjort bedre.
« Seneste Redigering: 18 Mar 2013, 15:44 af Jakob E » Logged

TardCore
Ynglingespiller

« Svar #6099: 18 Mar 2013, 19:23 »

Idag rygtes både Werder Bremen og Leverkusen interesserede i vores Kevin de Bruyne, som ifølge rygtet skulle være interesseret i et permanent skifte til Bundesligaen. Og som det ikke skulle være nok, rygtes det også at supertalentet på keeperpositionen Thibaut Courtois, skulle have et prisskilt på sølle 150 millioner kroner, hvis Atletico vil have ham permanent.

Er det mig, eller er det fuldstændig retarderet at sælge disse to kommende stjerner? Jeg ser dem begge som meget relevante til Chelseas fremtid og skulle man tro på hvad der blev sagt om tre-kløveren Romeu, Marin og de Bruyne som efter sigende skulle være en del af en "masterplan" udtænkt af selveste José Mourinho, virker det fuldstændig vanvittigt at ville sælge de to.

Hvad er jeres meninger?

Blue blood runs in my veins and through my blue heart!

Forever a true blue!

aien
Reserveholdsspiller

« Svar #6100: 19 Mar 2013, 11:31 »

De Bruyne har jeg ikke set meget til, men har hørt nogle gode ting om. Jeg tror ikke på, vi sælger ham, fordi det kan være sådan en type spiller vi kan bruge fra næste sæson af.
I forhold til Courtois er 150 mio. kr. rigtig mange penge for en målmand, så hvis han skal sælges, så lyder det som et OK beløb. Tottenham betalte £11,8 mio for Hugo Lloris som har en fantastisk alder og desuden af mange eksperter bliver kaldt sæsonens målmand i Premier League. Så jeg tror sagtens, vi kan finde en ligeså god erstatning for 150 mio kr. Når det så er sagt, er der ingen grund til, at vi skulle sælge hverken Courtois eller De Bruyne, og jeg tror ikke, det kommer til at ske.

Men kan du uddybe det, du siger omkirng Mourinho's masterplan med Romeu, Marin og De Bruyne?

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #6101: 19 Mar 2013, 11:47 »

Håber i den grad man holder fast i de unge belgiere. Courtois er nok det største talent på målmandsposten pt. og selvom Cech nok har 2-3 gode år i sig endnu, skal man simpelthen holde fast på ham. Evt. udlejer ham en sæson eller to mere også kan han rotere med Cech.

Werder Bremen har haft en jammerlig sæson, men de Bruyne har nok været deres bedste mand denne sæson, og han spiller fuld tid stort set hver eneste gang. Så gerne man udlejede ham til f.eks. Leverkusen som ligger i toppen af Bundesligaen også henter man ham tilbage.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6102: 19 Mar 2013, 13:12 »

Courtois mener jeg helt bestemt, vi skal beholde. Han bliver en fantastisk dygtig målmand, som sagtens kan tage over for Cech. Problemet er bare, at Cech er for ung. Hvis Cech var 35, var der intet problem, men Cech har masser af gode år i sig endnu, og jeg ser ham som den måske bedste målmand i verden. Belgieren må lejes ud noget tid endnu, og så kan det selvfølgelig godt være, at han bliver lidt utålmodig. Men Cech skal simpelthen ikke erstattes på nuværende tidspunkt.

De Bruyne er lidt en sjov fætter. Han er helt bestemt god, men vi har bare så mange gode spiller til de pladser. Jeg nævner blot (Luiz), Mikel, Romeu, Ramires, Mata, Oscar, Hazard, Marin, McEachran osv. Alle disse har fremtiden foran sig. Dertil kan vi tilføje Lampard, som, på trods af kontraktudløb til sommer, ikke skal afskrives. Han er en fantastisk spiller. Jeg anerkender De Bruynes talent, men anser det som svært at få plads til ham i truppen. Det vil være åbenlyst at skrotte Lampard, men dertil spiller flere ting ind. Først og fremmest er Lampard på nuværende tidspunkt bedre end De Bruyne. Han spiller på allerhøjeste niveau på trods af sine 34 år. Lampard er den eneste midtbanespiller foruden Benayoun på over 30 år. Jeg tæller Benayoun som marginalspiller og derfor er hans alder en smule irrelevant. Lampard tilføjer holdet en masse rutine, og det er svært at ønske sig en anden spiller til at vejlede de unge end ham. Jeg dømmer lidt De Bruynes fremtid ud fra, om Lampard er fortid i Chelsea til sommer. Måske lidt firkantet, men jeg tror ikke, det er helt dumt alligevel.

Vi skal heller ikke glemme vores engelske ven McEachran i Middlesbrough. Han er ved at spille en ganske god sæson, og jeg har altid haft en forkærlighed for ham. Fordi han er englænder og Chelsea-production. Ham vil jeg utrolig gerne have, at vi satser på. Men det er en vurdering, og Kevin De Bruyne som også er i gang med en fantastisk sæson i Werder Bremen er uden tvivl bedre end McEachran er på nuværende tidspunkt.
« Seneste Redigering: 19 Mar 2013, 13:24 af Jakob E » Logged

TardCore
Ynglingespiller

« Svar #6103: 19 Mar 2013, 22:50 »

Men kan du uddybe det, du siger omkirng Mourinho's masterplan med Romeu, Marin og De Bruyne?

Det kan du tro jeg vil!
I sommers, da købene af Marin og de Bruyne blev færdiggjort, rygtedes det at da Mourinho var træner i Chelsea, havde han udset sig en ny 'stamme' af spillere som skulle tage over for den daværende. Denne stamme skulle være Romeu, Marin og de Bruyne. Abramovic skulle have vidst dette og derfor færdiggjort den plan Mourinho angiveligt skulle have lagt, eftersom han, efter alt at dømme, forlod klubben før han selv ville.
Det er en halv romantisk historie, men virker lettere usandsynlig,  da de førnævnte spillere blot var beskedne 13-17 år dengang. Dog må jeg ærlugt indrømme at selve ideen med Mourinho der stadig har en finger med i Chelsea, behager mit blå hjerte. Smiley

Dette er dog ikke bekræftet af nogen parter.

http://chelseafan.dk/bedste-midtbanespiller-siden-saesonstart/
Spændende lille artikel. Et kig værd.

Blue blood runs in my veins and through my blue heart!

Forever a true blue!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6104: 19 Mar 2013, 23:13 »

Jeg synes ikke, at der kan være meget tvivl om, at Mata klart har været den bedste midtbanespiller for os i år. Men hver sin mening.

Desuden er John Terry ude med fantastiske roser til sin holdkammerat og ven, Frank Lampard. Jeg er enig med ham.

http://chelseafan.dk/terry-lampard-er-den-bedste-nogensinde/
« Seneste Redigering: 20 Mar 2013, 15:55 af Jakob E » Logged

Sider: 1 ... 405 406 [407] 408 409 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010