home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:45:39 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 576 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 404 405 [406] 407 408 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 825573 gange)
MBJ
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #6075: 11 Mar 2013, 17:17 »

Er stadig skuffet efter kampen i går.

United spiller en elendig kamp. Vi lukker to mål ind på under et kvarter og har derefter vanvittig svære arbejdsbetingelser. I resten af første halvleg kommer vi frem til en del halve chancer, uden dog for alvor at blive farlige. I anden halvleg får vi så udlignet og er vanvittig tæt på 2-3 målet også. Det udeblev grundet manglende kynisme og stort målmandsspil af De Gea. I går havde vi fortjent mere. Og vi møder næppe et så svagt United-hold de næste mange opgør.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6076: 11 Mar 2013, 17:41 »

Vi gør United ringe og viser, at vi er mindst lige så gode som dem. Derfor er jeg skuffet over vores sæson. United er i store del af kampen kørt ud af Old Trafford, og jeg er dybt dybt skuffet over, at vi ikke vinder. Mata, Ramires og Hazard må siges at være vores bedste mænd i går.

Derudover forventer jeg karantæne til Ferdinand.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #6077: 11 Mar 2013, 17:42 »

Er enig med dig i at Mata, Ramires og Hazard er vores bedste. Samtidig er jeg også enig med dig i, at der skal falde en karantæne til Ferdinand.

Sterling
Juniorspiller
**

« Svar #6078: 11 Mar 2013, 17:44 »

Det er fuldstændig til grin, hvis han også slippet for en straf her.

Jeg ved godt, at han og resten af United-spillerne var frustrerede efter Real-kampen, men han håner dommeren med sin klapsalve og fortjente også en straf her.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6079: 12 Mar 2013, 19:20 »

Der bliver ikke kørt en sag mod Ferdinand. Noget der må siges at være absurd udover alle grænser. Nu må vi fokusere på den svære hjemmebane mod Steua Bukarest, hvor vi pt. er ude af Europa League.

aien
Reserveholdsspiller

« Svar #6080: 13 Mar 2013, 15:32 »

Tror absolut ikke, at Ferdinand får karantæne for sit mindre overfald på Torres. Men det var meget usportsligt og i øvrigt totalt umotiveret. Jeg mister al respekt for en spiller, der uprovokeret skaber sig på den måde.

I øvrigt et super flot comeback af drengene, og lad os håbe, at Steaua får sparket ud af Europa League på torsdag, og at Man U kommer i hårtørren på Stamford Bridge i FA Cup-omkampen. Utroligt at Man U har været så overlegende i PL, og vi har været så ringe, når man tænker på, hvor meget bedre vi har været end Man U i vores tre indbyrdes opgør denne sæson (kan godt se bort fra Carling Cup-kampen, fordi Man U havde mange reserver med)

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6081: 14 Mar 2013, 11:55 »

Returkamp mod Steua Bukarest i aften. Det bliver en meget svær kamp, og hvis vi har samme indstilling til tingene som i torsdag, så ryger vi ud. Det bliver spændende at se. Lad os nu for en gangs skyld starte med Hazard, Oscar og Mata samtidigt.

Derudover er Lampard nu den spiller med tredje flest kampe i Chelseas historie. Det snakker han lidt om her: http://www.chelseafc.com/news-article/article/3108614/title/lampard-keeping-up-appearances

Lad ham lave nummer 200 i aften.

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #6082: 14 Mar 2013, 14:34 »

Håber inderligt, at han slår Tamblings rekord. Det ser dog lidt svært ud, medmindre han forlænger.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #6083: 14 Mar 2013, 17:28 »

Jeg forventer en sejr i dag. En sejr der er stor nok til at vi går videre. Hvis vi ryger ud er det årets største skuffelse i mine øjne. Jeg tror spillerne ved hvor meget videre avancement betyder for klubben. Derfor tror jeg også at vi vinder 2/3-0. Torres kommer på tavlen i aften, selvom han har været håbløs i efterhånden et stykke tid.

Go you Blues!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6084: 14 Mar 2013, 20:06 »

Team: Cech; Azpili, D Luiz, JT (c), Cole; Ram, Mik; Haz, Mata, Oscar; Torres. - subs: Turn, Fer, Cahill, Bert, Lamps, Benay, Moses

Endelig spiller Oscar, Hazard og Mata sammen. Skønt at se. Mikel og Ramires spiller i dag bag de tre, og det betyder, at Lampard er bænket. Det var måske forventet, efter at han blev pillet ud mod United i weekenden. Ellers en stærk opstilling som burde spille os videre.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6085: 14 Mar 2013, 23:07 »

En rigtig solid præstation hvor sejren sagtens kunne have været større. Torres spiller en fantastisk god kamp i dag. Han brænder et straffespark, men pyt nu med det. Det er hvad der sker.

Ellers må Mata (igen igen) og Hazard være banens bedste. Hazard var alle vegne og var helt umulig at stoppe. Mata viser bare igen, at han er den bedste spiller på vores hold. Et hav af mål og assists han har lavet i denne sæson.
« Seneste Redigering: 14 Mar 2013, 23:26 af Jakob E » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6086: 15 Mar 2013, 12:54 »

Vi skal møde Rubin Kazan i 1/8-finalen i Europa League. Vi starter desværre hjemme på Stamford Bridge, og derved har russerne en fordel. Det er et meget stærkt hjemmehold, men jeg tror på, at vi går videre.

Desuden er både Mata og Azpilicueta i dag blevet udtaget til det spanske landshold. Fremragende at se Azpilicueta blev genudtaget.

aien
Reserveholdsspiller

« Svar #6087: 16 Mar 2013, 13:21 »

Som du selv siger Jakob, en rigtig svær lodtrækning. Havde håbet på nemmere, så vi kunne spare nogle spillere, for vi er simpelthen nødt til at få den ChL-plads, og det kunne nu også være rart at snuppe FA Cuppen Wink

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6088: 17 Mar 2013, 13:07 »

Senere i dag møder vi West Ham hjemme på Stamford Bridge. En kamp der gerne skulle give tre point. Først skal vores U/19-drenge dog i aktion om lidt i 1/4-finalen af Next Generation. U/19-holdene svar på Champions League. Vi har allerede slået Barcelona ud af turneringen og derved vist, at vi har et fantastisk talentarbejde, som folk overser. Nu gælder det så Juventus på Griffin Park. Vi stiller op således:

Chelsea XI v Juventus: Blackman, Christensen, Davey, Ake, Wright, Baker (c), Loftus-Cheek, Boga, Nditi, Kiwomya, Feruz

Fantastisk at Andreas Christensen gør det så fremragende på vores ungdomshold. Det siges, at han er meget lovende, og der er blandt andet kommet masser af ros fra John Terry himself. Ellers ved vi jo, at Ake er en fremragende spiller. Det samme gælder anføreren Baker og angriberen Feruz.

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #6089: 17 Mar 2013, 13:20 »

Nditi skulle også være ret spændende, men de fleste vurderer, at han ikke har niveauet til PL. Han har dog en helt glimrende speed, som man skal holde øje med.

Sider: 1 ... 404 405 [406] 407 408 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010