home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:45:39 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 569 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 403 404 [405] 406 407 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 825581 gange)
Dr. Def
Førsteholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #6060: 07 Mar 2013, 20:51 »

Hvis klubben ikke gider turneringen skal spillerne og træner sku ikke gå ud og offentliggøre at man vil kæmpe hårdt for dette trofæ...

Benitez stiller næsten stærkeste hold og kommer frem til nada... Rullende Øjne

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #6061: 07 Mar 2013, 20:57 »

Ny træner?
Overskriften giver lidt sig selv. Jeg hader Benitez og synes, at han smadrer klubben. Vi spiller dårligt, giver for meget væk og han passer bare ikke på den profil, som klubben burde have, og få. Vi har siden fyringen af RDM ventet på, at vi skulle have en ny manager og vidst, at Benitez var en overgangsløsning, men hvem skal vi egentlig have? Hvem passer til truppen? Og hvordan vil vi spille?

Jeg har valgt at give mit personlige bud på en række trænere, eller managers om man vil, som kunne være interessante. De er ikke listet i en prioriteret rækkefølge, men tager udgangspunkt i, hvilken retning som jeg gerne så klubben tage.

Den oplagte: Jupp Heynckes

Jupp Heynckes står uden job til sommer, da Guardiola skal til Bayern. Han har gjort det fænomenalt og fået Bayern til at spille en solid gang fodbold. Jupp Heynckes har en god portion erfaring og spiller noget fodbold, som jeg sagtens kunne se Chelsea spille. Det ville ikke kræve, at Roman skulle ud og bruge millioner på nye spillere, som passer til systemet, men man kan arbejde videre med det nuværende 4-2-3-1 system.

Barcelona-light: Frank De Boer

Roman har tidligere udtalt, at han gerne vil spille noget henad Barcelonas spillestil. Derfor ville Frank De Boer være en fin manager til konceptet. Ajax ligger vægt på nogle af de værdier, som også er i Barcelona. Han er en ung manager og ville have mange sæsoner foran sig, men det er samtidig også et eksempel på, at han nok mangler rutinen til et job i Chelsea.

Fiasko/succes: Marcelo Bielsa

Sidste år tryllebandt træner fænomenet Marcelo Bielsa hele Europa med hans Bilbao-hold. Der blev spillet meget aggresiv og hårdt arbejdende fodbold, som var ekstremt spændende at se. Desværre fortsatte succesen ikke i år, men han kunne sagtens være spændende at få til Chelsea. Bielsa arbejder ikke i et fast system, men nærmere et system, der fordrer bevægelighed. Bielsas tanker om bevægelighed ligger godt til spillere som David Luiz, Ramires, Hazard, Mata og Oscar. Det ville dog samtidig betyde, at Lampard, Terry, Ivanovic og Mikel ville få det svært.

Den moderne: Jurgen Klopp

Jurgen Klopp har været med til at få Dortmund tilbage på landkortet i tyskfodbold. Han har været med til at bygge videre på konceptet og har i år vist glimrende fodbold i både den hjemmelige liga og Champions League. Jurgen Klopp har profilen til at blive en kæmpe succes og spiller også i et 4-2-3-1/4-2-2-2 system, som fint kunne implementeres i Chelsea. Dog ville han med garanti være svær at få fra Dortmund, da han har gjort det så godt.

Sikkerhed: Fabio Capello

Nogle ville måske sige, at Capello er urealistisk. Det er han med garanti også. Jeg kan dog godt lide hans italienske tilgang. Det er bund seriøst og uden de store dikkedar. Vi ville udentvivl spille mere defensivt end de fleste fans ville foretrække, men han kunne skabe en defensiv, som ville få folk til at frygte os. Dernæst kan angrebet bygges på, da vi har de spillere, som Capello sjældent har haft til rådighed, når han skulle skabe den 'perfekte' trup.

Den fortabte søn: José Mourinho

Alle kender José. Han har været i klubben før og har vundet guld uanset, hvor han har været. Hans ego er dog vokset betydeligt, men han ville være en gevinst for klubben. Han har et kæmpe taktisk overblik. Mourinhos trænerevner kan der ikke være tvivl om. Real Madrid spiller 4-2-3-1 og Chelsea spiller 4-2-3-1, deslige er José nok fortid i Real Madrid. Derfor kunne det være oplagt med en retur til Stamford Bridge.

Den uventede: Manuel Pellegrini

Manuel Pellegrini har siden 2010 været med til at få Malaga på fodboldkortet i Europa. Først og fremmest har Pellegrini altid været god til at opbygge trupperne og håndtere sine spillere. Han spiller en meget letfølt form for fodbold, hvor pasninger og et godt opbyggende spil er i fokus. Det kunne være en mulighed for Chelsea, hvis man ønskede det sydlandske præg. Problemet med Pellegrini er, at han til tider har haft svært ved at få en god defensiv i Malaga. Det har dog i år fungeret glimrende i ligaen og derfor vil jeg vurdere, at han kunne være en mulighed.
« Seneste Redigering: 07 Mar 2013, 21:05 af Gemma » Logged

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #6062: 07 Mar 2013, 21:11 »

Går Heynkes ikke på pension her til sommer eller er det bare mig der har læst forkert?? Ellers ville han være interessant

Kan slet ikke forestille mig Capello eller Bielsa som vores træner, Capello da han om muligt er endnu mere defensiv end Benitez og Bielsa da det vil være en kæmpe lottokupon.

Mit bedste valg lyder stadig på Mourinho, da jeg ikke tror på Klopp forlader Dortmund lige foreløbigt. Og Jose elsker stadig Chelsea og med ham som træner vil vi igen være med i toppen af poppen. Eneste forhindring skulle være hvis Roman og Jose stadig ikke kan udstå hinanden.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #6063: 07 Mar 2013, 21:19 »

Heynckes går på pension til sommer, jo. Men det er nogle spændende emner, du har opstillet, Gemma. Jeg anede faktisk ikke, at du var Chelsea-fan. Jeg håber godt nok ikke, at I får Mourinho, da jeg inderligt håber, at han bliver Sir Alex' arvetager i Manchester United. En ting er i hvert fald sikkert; Benitéz er fortid i Chelsea, når sæsonen er forbi.

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #6064: 07 Mar 2013, 21:24 »

Heynckes går på pension til sommer, jo. Men det er nogle spændende emner, du har opstillet, Gemma. Jeg anede faktisk ikke, at du var Chelsea-fan. Jeg håber godt nok ikke, at I får Mourinho, da jeg inderligt håber, at han bliver Sir Alex' arvetager i Manchester United. En ting er i hvert fald sikkert; Benitéz er fortid i Chelsea, når sæsonen er forbi.
Der kan man bare se. Min første faktuelle fejl i mit længste indlæg. Imponerende af mig.

Du anede ikke, at jeg var Chelsea-fan. Må jeg spørge, hvem du troede, at jeg holdt med?

Jeg kan ikke se Mourinho i Manchester. Han er alt for upoleret til det. Tror i får Moyes fra Everton.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #6065: 07 Mar 2013, 21:49 »

Der kan man bare se. Min første faktuelle fejl i mit længste indlæg. Imponerende af mig.

Du anede ikke, at jeg var Chelsea-fan. Må jeg spørge, hvem du troede, at jeg holdt med?

Jeg kan ikke se Mourinho i Manchester. Han er alt for upoleret til det. Tror i får Moyes fra Everton.
Jeg har ikke tænkt over, hvem du kunne være fan af. Det kunne jeg sagtens være, at du ikke havde noget favorithold, - det har man jo set før.

Jeg synes alligevel, at der er nogle ting, der peger i retning af, at Mourinho sagtens kunne være den næste manager i Manchester United. Og så alligevel ikke. Moyes har været på tale, og det kunne meget vel være. Mourinho er utvivlsomt det bedste alternativ på hele kloden til Sir Alex. Hvis vi ser bort fra min skotske helt, er Mourinho uden sammenligning den bedste træner, verden har set. Men jeg tror, at Ferguson er på udkig efter en mand, der kan sidde i trænersædet i 10-15 år, og det er så her, at Mourinho nok ikke lige umiddelbart passer ind. Men det bliver spændende.

Det bliver også spændende at se, hvem der overtager trænersædet i Chelsea. Jeg tror, der er nogle toptrænere ude i Europa, som vil se på dette job med en vis skepsis. Der skal jo som bekendt ikke ret meget til, før man modtager en fyringsseddel i London-klubben. Omvendt er det selvfølgelig også en meget eftertragtet stilling grundet klubbens størrelse. Hvem håber du selv på?

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #6066: 07 Mar 2013, 21:58 »

Klopp eller Bielsa, tror jeg. Blev lidt romantisk omkring Bielsa sidste år, men hans sæson i år har været horribel - det gør Laudrup til en større favorit til jobbet end Bielsa.

Klopp er ganske enkelt, fordi han har gjort Dortmund fænomenale. De var gode før, men han har bare lagt mere på holdets niveau. Det kan jeg skide godt lide.

Ingen tvivl om Mourinho er dygtig, men den periode, som han gider sidde er ikke nok. Måske vælge i en lidt ukendt manager? Lidt som Fergie var i sin tid.

PhilipFlink
Manager

« Svar #6067: 07 Mar 2013, 22:01 »

Ingen tvivl om Mourinho er dygtig, men den periode, som han gider sidde er ikke nok. Måske vælge i en lidt ukendt manager? Lidt som Fergie var i sin tid.

Problemet er vel bare lidt, at de ikke får den tid de skal bruge Smiley

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #6068: 07 Mar 2013, 22:04 »

Problemet er vel bare lidt, at de ikke får den tid de skal bruge Smiley
Her taler jeg ift. United.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #6069: 07 Mar 2013, 22:08 »

Klopp eller Bielsa, tror jeg. Blev lidt romantisk omkring Bielsa sidste år, men hans sæson i år har været horribel - det gør Laudrup til en større favorit til jobbet end Bielsa.

Klopp er ganske enkelt, fordi han har gjort Dortmund fænomenale. De var gode før, men han har bare lagt mere på holdets niveau. Det kan jeg skide godt lide.

Klopp er også en spændende mand og en fremragende mandskabsbehandler. Laudrup er vanvittigt overvurderet i min optik, og jeg tror helt afgjort ikke, at han magter en opgave i en topklub.

Det er ikke utænkeligt, men det skal være en mand, der også kan gå ind og skabe noget fra start.

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #6070: 07 Mar 2013, 22:09 »

Selvfølgelig, men forskellen på United og Chelsea er, at i som klub har nogle ejere, der godt kan leve en sæson uden titler. Det kan Roman ikke.

Yessir
Manager

« Svar #6071: 08 Mar 2013, 01:41 »

Går Heynkes ikke på pension her til sommer eller er det bare mig der har læst forkert??

Heynckes går på pension til sommer, jo. 

Det sidste jeg læste, var at han godt kunne finde på at lave en "Ferguson" http://www.bold.dk/nyt/Heynckes-traet-af-Guardiola-timing

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #6072: 09 Mar 2013, 20:20 »

FA Cup kamp mod United imorgen, og det bliver formentlig en lang go sej kamp at komme igennem som Chelsea-fan. Jeg er meget sikker på vi taber denne kamp, og alt andet en en øretæve vil gøre mig overrasket.

Tror vi taber 3-0 og håber på en Rafa fyring bagefter!!

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Korzika
Gæst

« Svar #6073: 10 Mar 2013, 16:48 »

Cech
Azpilicueta Cahill Luiz Cole
Lampard Ramires
Oscar Mata Moses
Ba

Svær kamp  i dag. United er naturligvis favoritter. Større favoritter end normalt i kraft af vores dårlige spil under Rafa. Vil gerne have haft Hazard på banen i stedet for Moses. Derudover er midtbanekonstellati onen heller ikke én, som jeg er fan af.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #6074: 10 Mar 2013, 16:50 »

Tror vi får røven på komedie i dag. United er sultne efter midtugens nederlag til Real. Samtidig er vi skidt spillende og med en ret offensiv opstilling i dag, bliver det svært... Håber på det bedste men tror vi taber 1-3.

Sider: 1 ... 403 404 [405] 406 407 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010