home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:45:39 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23447
  1 Bruger, 587 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 402 403 [404] 405 406 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 825610 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Chelsea tråden
« Svar #6045: 02 Mar 2013, 22:53 »

Tid er vel det eneste han ikke vil få.
Der skal resultater på tavlen fra dag 1, ellers er det, med historien de seneste år i baghovedet, ud af vagten.

Det er, og det er jo ingen hemmelighed, Chelsea helt store problem. Tålmodighed og tid er en by... ja i Ruslnad for jeres kære Abromovich Wink

Jeg tror helt ærligt at det bliver svære og svære at tiltrække de store trænere til klubben. Der kan jo stilles aldrig så mange garantie om det ene og det andet, hvis Abra ikke er tilfreds så siger han pænt До свидания  

verdenskrig
Manager

« Svar #6046: 02 Mar 2013, 23:00 »

До свидания  

Åhh google translate Grin Opstemt
Men ja det er nok rigtigt.
Omvendt tænker jeg også at han vel efterhånden må fatte pointen. Chelsea er siden deres mesterskab sakket mere og mere bagud.

Manden skal jo bare se på United for at se hvad kontinuitet og tillid til manageren kan skabe over en årrække.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #6047: 02 Mar 2013, 23:08 »

Åhh google translate Grin Opstemt
Men ja det er nok rigtigt.
Omvendt tænker jeg også at han vel efterhånden må fatte pointen. Chelsea er siden deres mesterskab sakket mere og mere bagud.

Manden skal jo bare se på United for at se hvad kontinuitet og tillid til manageren kan skabe over en årrække.

Nope, det var ikke google Wink

Prøvede flere steder og resultatet for farvel var det samme. Så det måtte blive dette, mit russiske er altså ikke skide godt  Tunge

Men enig, han burde have fattet pointen, men burde han ikke allerede det for 2-3-4 år siden?
Jeg har ikke tal på hvor mange trænere de har haft de seneste 3-4 år, ingen får chancen overhovedet til at bygge noget som helst op.

Zone 43
Manager

« Svar #6048: 02 Mar 2013, 23:16 »

At Chelsea nu også har et (potentielt) tredjevalg, hvis ellers Pellegrini er interesseret i tjansen. I øvrigt et fornuftigt valg, da han har gjort et flot stykke arbejde de senere år i Spanien.

Lige nu skulle Abramovich arbejde hårdt på at få lokket Mourinho tilbage, og at det netop er Abramovich der går forrest i den sag, skulle angiveligt være Mourinhos eget ønske, hvis han skal tilbage. Imo. det oplagte valg.
Der udover har Chelsea de seneste par måneder haft møder med Jürgen Klopps repræsentanter. Hvis jeg ikke husker helt forkert, har Klopp selv udtalt tidligere, at kun Chelsea og Real kan lokke ham væk fra Dortmund. Men netop det (hoved)punkt vedr. manglende tid til trænerne, gør at jeg ikke tror på ham i Chelsea fra næste sæson af.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Anfield Road
Manager

« Svar #6049: 02 Mar 2013, 23:21 »

At Chelsea nu også har et (potentielt) tredjevalg, hvis ellers Pellegrini er interesseret i tjansen. I øvrigt et fornuftigt valg, da han har gjort et flot stykke arbejde de senere år i Spanien.

Lige nu skulle Abramovich arbejde hårdt på at få lokket Mourinho tilbage, og at det netop er Abramovich der går forrest i den sag, skulle angiveligt være Mourinhos eget ønske, hvis han skal tilbage. Imo. det oplagte valg.
Der udover har Chelsea de seneste par måneder haft møder med Jürgen Klopps repræsentanter. Hvis jeg ikke husker helt forkert, har Klopp selv udtalt tidligere, at kun Chelsea og Real kan lokke ham væk fra Dortmund. Men netop det (hoved)punkt vedr. manglende tid til trænerne, gør at jeg ikke tror på ham i Chelsea fra næste sæson af.

Ikke at jeg tror det ændrer så meget for Klopp. For Real har vist heller ikke ligefrem vist overdådig tillid til trænerne, og jeg tror at den eneste grund til at Mourinho stadig sidder der er fordi Mourinho trods alt er Mourinho. Så ikke at det vil gøre den store forskel for Klopp....

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

verdenskrig
Manager

« Svar #6050: 02 Mar 2013, 23:26 »

Jürgen Klopp gør i mine øjne klogt i at blive i Dortmund.
Han er en af de trænere som igennem en lang proces skaber sit hold, og det vil han ganske enkelt ikke få tid til i nogen af de klubber.
Han er en talentfuld træner, men jeg tror simpelthen ikke at hans navn er stort nok til at han kan tackle omklædningsrum i de klubber.

Derudover synes jeg ikke at hverken Chelsea eller Reals trupper passer til det fodbold Klopp vil spille.

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

aien
Reserveholdsspiller

« Svar #6051: 02 Mar 2013, 23:30 »

Pellegrini er jo en glimrende træner. Han har gjort et fremragende stykke arbejde i Spanien i mange år nu. MEN jeg ser ham absolut ikke som en vinder. Havde han været en vinder, havde han nok kunne vinde bare et enkelt trofæ, da han var Real Madrid-træner. Jeg ved godt, at han havde en glimrende vindingsprocent i Madrid, men hvis vi kigger på de store kampe, er de bare faldet igennem. Og leder man efter en Chelsea-træner, så er det uhyre vigtigt at have en træner, der kan sejre i det store kampe. Pellegrini fejlede i sine to opgør mod Barcelona, han fejlede i Copa Del Rey, og sidst men ikke mindst fejlede han fælt i Champions League ved kun at komme i ottendelsfinalen og ryge ud til Lyon. Absolut ikke godt nok med et så stjernespækket hold.

Jeg tror aldrig, han kommer til at vinde store trofæer - han er en outsider, en glimrende outsider, men det bliver ikke til mere end det.

verdenskrig
Manager

« Svar #6052: 02 Mar 2013, 23:37 »

Pellegrini er jo en glimrende træner. Han har gjort et fremragende stykke arbejde i Spanien i mange år nu. MEN jeg ser ham absolut ikke som en vinder. Havde han været en vinder, havde han nok kunne vinde bare et enkelt trofæ, da han var Real Madrid-træner. Jeg ved godt, at han havde en glimrende vindingsprocent i Madrid, men hvis vi kigger på de store kampe, er de bare faldet igennem. Og leder man efter en Chelsea-træner, så er det uhyre vigtigt at have en træner, der kan sejre i det store kampe. Pellegrini fejlede i sine to opgør mod Barcelona, han fejlede i Copa Del Rey, og sidst men ikke mindst fejlede han fælt i Champions League ved kun at komme i ottendelsfinalen og ryge ud til Lyon. Absolut ikke godt nok med et så stjernespækket hold.

Jeg tror aldrig, han kommer til at vinde store trofæer - han er en outsider, en glimrende outsider, men det bliver ikke til mere end det.

Med til historien hører så også at Barca var outstanding gode i den periode, og havde et fuldkommen klart koncept under Guardiola som var indarbejdet gennem flere år. Pellegrini kom jo med et helt nyt koncept, og derfor synes jeg ikke man kan klandre ham for at tabe til Barca, hverken i kampene eller ligaen i sin helhed. At de røg ud i Copa Del Rey og CL var tilgengæld ikke godt nok, men Lyon har siden årtusindskiftet gjort det af med mange store hold.

At han ikke er en decideret vinder ved jeg nu ikke. Han var jo i Villareal da de havde deres bedste periode i klubbens historie, hvor de blandt andet nåede CL Semifinalen. Havde Riquelme nu gidet og sparke straffesparket ind mod Arsenal, havde Villareal måske stået i finalen i stedet.

At han ikke vandt noget i Real kan man måske godt kritistere ( Og dog med tanke på det var første sæson) men Malaga og Villareal synes jeg ikke han har kunne få specielt meget mere ud af holdene, end tilfældet har været Smiley

Cool

mathiasnh
Førsteholdsspiller

« Svar #6053: 02 Mar 2013, 23:50 »

Hopper lige lidt væk fra Pellegrini. Jeg er glødende Real-fan, og mht. rygterne om Mourinhos tilbagevenden på Stamford Bridge, så håber jeg for guds skyld de er usande. I min verden finder man ikke en bedre træner end Mourinho. Trods hans vanvittige udskejelser ind imellem, er han stadig en klassetræner, som MEGET få kan blande sig med. Han har vist det i samtlige klubber, han har været i. Han er om nogen manden, der ville kunne føre jer tilbage til toppen af Premier League. Jeg håber bare ikke det bliver fra næste sæson af  crazy

Neal Caffrey!

aien
Reserveholdsspiller

« Svar #6054: 04 Mar 2013, 19:50 »

Med til historien hører så også at Barca var outstanding gode i den periode, og havde et fuldkommen klart koncept under Guardiola som var indarbejdet gennem flere år. Pellegrini kom jo med et helt nyt koncept, og derfor synes jeg ikke man kan klandre ham for at tabe til Barca, hverken i kampene eller ligaen i sin helhed. At de røg ud i Copa Del Rey og CL var tilgengæld ikke godt nok, men Lyon har siden årtusindskiftet gjort det af med mange store hold.

At han ikke er en decideret vinder ved jeg nu ikke. Han var jo i Villareal da de havde deres bedste periode i klubbens historie, hvor de blandt andet nåede CL Semifinalen. Havde Riquelme nu gidet og sparke straffesparket ind mod Arsenal, havde Villareal måske stået i finalen i stedet.

At han ikke vandt noget i Real kan man måske godt kritistere ( Og dog med tanke på det var første sæson) men Malaga og Villareal synes jeg ikke han har kunne få specielt meget mere ud af holdene, end tilfældet har været Smiley
Husk nu, at jeg anerkender Pellegrinis styrker som træner - han er en glimrende træner i den rigtige klub. Men han har IKKE bevist, at han kan være i en klub, der spiller om trofæer hvert år. Han kan overraske med Malaga og Villareal, men han havde chancen for at vinde noget i Real Madrid. Jeg ved godt, Barca var suveræne, men det var de også, da Mourinho kom til, og han formåede trods alt at vinde Copa Del Rey i sin første sæson ved netop at slå Barca 1-0 i finalen. En rigtig vinder skal nok formå at vinde trofæer hvert år, på én eller anden måde. I klubber der har ambitioner om trofæer, kan man ikke bruge disse evigt 2'ere til noget, og det vil jeg kalde Pellegrini, ind til han en dag modbeviser mig. Real Madrid gav ham chancen - han vandt ingenting, og ingen andre klubber, der kæmper om trofæer, er interesseret i ham nu.

verdenskrig
Manager

« Svar #6055: 04 Mar 2013, 19:58 »

Du har fakta på din side i denne debat, det er der ingen tvivl om.
Det er rigtigt at han intet vandt i Real, jeg synes bare personligt det er grimt at fyre ( Blev han egentlig det? ) en træner, når han faktisk har vist at han kunne få så mange point. Var Real nu faldet af pinden langt forinden var det jo noget andet, men de vandt og vandt og vandt og vandt jo lige indtil de mødte Barca, som var ustyrligt gode i den periode.

Han røg på skammelig vis ud i pokalen, den vil jeg gerne medgive dig. Men jeg mener ikke man kan gøre alt op i titler, man er også nødt til at se om holdet vinder, og om holdet rykker sig på banen. Det gør man jo når man vinder.

Chelsea har fornuftigt nok snor efter ham, for det han fik gjort i Real på trods af de manglende titler, synes jeg bør være opløftende for andre klubber. En så systematisk træner som ham tror jeg ville blive kanon i Chelsea, såfremt han ikke bliver losset ud medmindre han har vundet 22 af de første 23 kampe. Det er på tide at Chelsea falder til ro, og får en træner med styr på sit håndværk.

Hvilket jeg bestemt mener Pellegrini har Wink !

Cool

DeBuur
Manager

« Svar #6056: 04 Mar 2013, 20:21 »

Det kræver en Alfa Han at overleve i Chelsea og der er der IMO kun nogle få af i Fodboldens verden.

Viggo Jensen i SIF.... han bliver svær at købe fri og det kniber måske også med hans Engelske Wink

Mourinho i Real har evnerne og er vel så tilpas meget på kant med Ledelsen i madrid at et skifte kunne være realistisk.

Jupp Heynkes ledig i til sommer efter en stor tid i Bayern og hvis han ikke kan få skabt ro i Chelsea så kan ingen.

Moderne manager som Klopp og Laudrup vil aldrig få en reel chance dertil er magt distancen alt for stor i Chelsea.

Personligt tror jeg vi ser mourinho i Chelsea igen og indtil da vil Chelsea sejle rundt i kævl og ævl lige indtil RA opgiver sit lejetøj og stiller det hen i hjørnet.... sådan er det at være underlagt en lunefuld Russer  Peace

YNWA

aien
Reserveholdsspiller

« Svar #6057: 04 Mar 2013, 21:07 »

Du har fakta på din side i denne debat, det er der ingen tvivl om.
Det er rigtigt at han intet vandt i Real, jeg synes bare personligt det er grimt at fyre ( Blev han egentlig det? ) en træner, når han faktisk har vist at han kunne få så mange point. Var Real nu faldet af pinden langt forinden var det jo noget andet, men de vandt og vandt og vandt og vandt jo lige indtil de mødte Barca, som var ustyrligt gode i den periode.

Han røg på skammelig vis ud i pokalen, den vil jeg gerne medgive dig. Men jeg mener ikke man kan gøre alt op i titler, man er også nødt til at se om holdet vinder, og om holdet rykker sig på banen. Det gør man jo når man vinder.

Chelsea har fornuftigt nok snor efter ham, for det han fik gjort i Real på trods af de manglende titler, synes jeg bør være opløftende for andre klubber. En så systematisk træner som ham tror jeg ville blive kanon i Chelsea, såfremt han ikke bliver losset ud medmindre han har vundet 22 af de første 23 kampe. Det er på tide at Chelsea falder til ro, og får en træner med styr på sit håndværk.

Hvilket jeg bestemt mener Pellegrini har Wink !

Ja, Pellegrini blev fyret i Real, og jeg vil give dig ret i, at han fortjente at få chance i hvert fald en sæson mere. Men når en træner som Mourinho pludseligt står til rådighed, så er der ikke så meget at gøre. Inter gjorde det samme, da Mancini havde vundet 2 mesterskaber. Men Mourinho var klar, og han fuldførte sin mission om at tage Inter skridtet videre, netop til toppen af ChL.

Hvordan Pellegrini er som træner, ved jeg ærligt talt ikke meget om. Jeg ved, han vil spille boldbesiddende fodbold, men jeg aner ikke, hvordan hans taktiske evner er. Til gengæld ved jeg at han ikke snakker engelsk, og allerede det ser jeg som et stort handicap. Man kan selvfølgelig modargumentere med, at Ancelotti fik succes i Chelsea på trods af den sproglige barriere, men jeg mener nu alligevel, at en træner skal have sproget på plads for at udfolde sig 100 %. Når det så er sagt, ville Pellegrini nok alligevel ikke få mere end et halvt år ved roret, medmindre han får en solid start Smiley

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #6058: 07 Mar 2013, 20:33 »

Vores indsats idag: wauw..... bare wauw.....

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Guldbrand
Blogmester

« Svar #6059: 07 Mar 2013, 20:44 »

Det er jo tydeligt at holdet er komplet ligeglad med denne turneringen... Derfor kommer det bestemt heller ikke bag på mig, at vi er bagud. Det var det samme vi så imod Sparta Prag.

Det eneste der ærgre mig, er blot at jeg ikke fik oddset på at Chelsea ville tabe, for det lå ligesom i kortene inden opgøret..

Sider: 1 ... 402 403 [404] 405 406 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010