home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:45:39 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23447
  2 Brugere, 474 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 401 402 [403] 404 405 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 825600 gange)
Dr. Def
Førsteholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #6030: 24 Feb 2013, 20:27 »

Læg mærke hvordan han bakker bakker og afventer i begge situationer der fører til mål idag. Ivanovic er godt nok ikke meget bedre ved det andet mål, hvor ingen af dem får presset Tevez.

Kan godt være han redder mange angreb, men de angreb er også ofte startet pga. en fejl af Cahill, enten placerings-mæssigt eller en fejl-aflevering

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6031: 24 Feb 2013, 23:10 »

Cahill var klart vores bedste mand i dag. Han lavede så mange vigtige tackling, clearede så mange bolde og var generelt bundsolid i dag. Der er en grund til, at han har sat ingen mindre end John Terry af holdet. Kampen i dag var det bedste, jeg har set fra ham i Chelsea-trøjen.

Jeg er dybt chokeret over, at du igen igen igen er kritisabel på det groveste. Forståeligt at du ikke er tilfreds med kampens udvikling, det er jeg heller ikke, men at svine Cahill af alle i dag er det mest vanvittig, jeg længe har hørt.

verdenskrig
Manager

« Svar #6032: 24 Feb 2013, 23:29 »

Jeg er lidt for og i mod i denne debat angående Cahill. Sad selv og så dagens kamp mellem jer og City, og synes generelt det var noget af en langgaber. Men Cahill var en fornøjelse at følge rent defensivt. Han er solid i sine tacklinger, placerer sig godt, er relativt hurtig på fødderne og vinder stort set alt i luften.

Men hans afspil med fødderne er en elendighed. Dr Def har ret når han påpeger det problem. For hver anden aflevering havner enten hos en modstander, er et langt ugennemtænkt los, eller en aflevering hvor han presser sin holdkammerat. Han har store problemer her, og jeg mener ikke blot der er tale om at han er den kompromiløse type, men ganske elementære fejl og dårlige vurderinger som ikke må finde sted på det niveau.

Han er en fremragende forsvarsspiller som er super god til duelspillet, men hans spil med bolden kan sagtens forbedres.

Ellers synes jeg det var en noget tam indsats fra jer. Det er utroligt at man med så mange rendyrkede klassespillerr, der er så begavet med teknik og spilforståelse, kan spille et så langsomt, og ideforladt spil. Det virker som om Benitez på forhånd bare gik efter det ene point, og det kan man jo kun tage sig til hovedet over med tanke på den offensiv i har. Omvendt kunne jeg godt savne noget mere arbejdsvilje fra de tre forreste. Ba, Hazard, og Mata står ofte og kigger fodbold mens de andre forsøger at lægge et pres. Det duer sgu ikke, alle må deltage.

Generelt set vil jeg dog sige at i har spillerne, men nok mangler en manager til at forvalte materialet ordentligt. Benitez er tydeligvis ikke manden Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6033: 24 Feb 2013, 23:42 »

Cahill er god med fødderne, og hans teknik mangler ikke noget set i lyset af, at han er midterforsvar. Han tager sommetider forkerte beslutninger, men at påpege det i så ekstrem grad som i to gør det er vanvittigt. Han laver ikke flere fejl end Terry og Luiz og sikkert heller ikke flere end en gennemsnitlig midterforsvar i Premier League. Han er rigtig rigtig god for.

Med hensyn til kampen er der vel ikke andet end at sige, at vi var elendige. Mata var ringe, Hazard var ringe, Ba var ringe, Lampard var ringe, og Ramires var frygtelig dårlig. Når det forholder sig sådan, vinder man bare ikke kampen. Det er simpelt.

verdenskrig
Manager

« Svar #6034: 24 Feb 2013, 23:49 »

Måske havde han også bare en off-day på den konto i dag, det kan jo ske !
Men vil dog stadig mene det er et område hvor han kan forbedre sig. Han har ofte en tendens til at sparke langt synes jeg, og ikke dermed sagt at det er en dum beslutning. Men når man er tophold skal bolden som jeg ser det helst spilles op så man selv er i stand til at styre spillet. I har jo også præcis spillerne til den slags fodbold.

Angående det sidste. Helt enig, det var egentlig kun Cech, og forsvaret som kunne være indsatsen bekendt. Men så kan man jo analysere dybere ned hvad grunden til det er.
Ting som manglende tempo, for mange berøringer, dårlig kvalitet af indlæg og sidste pasning inden chance er naturligvis åbenlyst. Men det virker bare ikke som om Rafa's ideer med fodbold går i spænd med det han har at arbejde med.

Benitez form for fodbold kan i mine øjne bedst beskrives som maskinefodbold, med et enormt højt tempo og meget spil i længeretningen. Det er enormt fysisk krævende, og kræver en 100 % dedikeret arbejdsindsats af alle 11.
Er det bare mig der slet ikke synes den form for fodbold passer til jeres spillere? I skal have en træner der vægter possesion, bevægelse uden bold, og kreativ frihed højt. Guardiola havde været en kongetræner for jer.

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

TardCore
Ynglingespiller

« Svar #6035: 26 Feb 2013, 13:37 »

Måske havde han også bare en off-day på den konto i dag, det kan jo ske !
Men vil dog stadig mene det er et område hvor han kan forbedre sig. Han har ofte en tendens til at sparke langt synes jeg, og ikke dermed sagt at det er en dum beslutning. Men når man er tophold skal bolden som jeg ser det helst spilles op så man selv er i stand til at styre spillet. I har jo også præcis spillerne til den slags fodbold.

Angående det sidste. Helt enig, det var egentlig kun Cech, og forsvaret som kunne være indsatsen bekendt. Men så kan man jo analysere dybere ned hvad grunden til det er.
Ting som manglende tempo, for mange berøringer, dårlig kvalitet af indlæg og sidste pasning inden chance er naturligvis åbenlyst. Men det virker bare ikke som om Rafa's ideer med fodbold går i spænd med det han har at arbejde med.

Benitez form for fodbold kan i mine øjne bedst beskrives som maskinefodbold, med et enormt højt tempo og meget spil i længeretningen. Det er enormt fysisk krævende, og kræver en 100 % dedikeret arbejdsindsats af alle 11.
Er det bare mig der slet ikke synes den form for fodbold passer til jeres spillere? I skal have en træner der vægter possesion, bevægelse uden bold, og kreativ frihed højt. Guardiola havde været en kongetræner for jer.

Jeg har personligt aldrig kunne udholde Benitez. Jeg håbede dog inderligt at det lykkedes for ham da han kom til klubben, af ren og skær kærlighed til klubben og dens succes. Men jeg tror nu at det står soleklart for alle, at han ikke er manden for Chelsea.

Man kan dog forsvare ham.. Som han selv siger, så havde han ikke pre-season med, og han havde ikke tid til at implementere sine egne idéer og filosofier. Men med det spillermateriale han nu engang havde og stadig har til rådighed, burde det ikke være et problem at vinde de kampe som han har tabt.
Desuden burde han kunne fortsætte stilen som Di Matteo lagde, i stedet for at være så forbandet arrogant og stædig, og nægte at gøre tingene på andre måder end hans egen.. Hans idéer skulle ikke erstatte Di Matteos, men komplimentere og udvikle den nuværende stil.

Han virker som en arrogant (halv tyk) spanioler, der sætter større værdi i at beholde sit eget image end at holde spillerne glade og tilfredse. Han undskylder altid - han tager aldrig ansvar for resultaterne eller spillet, som Mourinho gjorde så fantastisk. Han sætter presset over på spillerne og gør meget, bare for at være på tværs. I tider som denne, hvor resultaterne halter og det sidste mål som er en top 4 plads er i fare, ser jeg ingen logisk forklaring på at holde JT ude af startopstillingen, når alle ved han er en verdensklasse leder på en fodboldbane og en spiller der er respekteret i omklædningsrummet og en vaskeægte fighter såvel som motivator.
Benitez har endda været ude at sige at holdet mangler personlighed og lederevner, men han holder jo selv en af de største spillere i Chelsea ude, på trods af at alle elsker ham, spillere såvel som fans. Det er da noget værre humbug at sige, og han gør det uden tvivl blot for at smide ansvaret fra sig.

Rent spillemæssigt, har han ødelagt det Di Matteo fik skabt i starten af sæsonen. Chelsea skabte chancer, spillede spektakulær fodbold med en høj underholdningsværdi . At chancerne så løb ud i sandet pga. en Torres der fuldstændig har glemt hvad det kræver at være en verdensklasse angriber, nemlig at score, er en anden sag..
Nu skabes der færre chancer og mange af dem er kun halve.. Defensivt er det ikke blevet forbedret, selvom det var det der manglede mest under Di Matteo, men det er jo kun naturligt, med den måde spillerne fik lov at spille på under ham. Masser af frihed til at spille spillet og bruge deres individuelle evner de nu har!

Det eneste der holder os oppe på et noget nært acceptabelt niveau, er individuelle præstationer af spillere som Mata, Hazard, Oscar, Moses og Lampard, som alle tager sagerne i egen hånd gang på gang...

Tl;dr versionen:
Benitez har ødelagt holdets styrker, revet teamworket fra hinanden, ødelagt harmonien og knust håbet om en succesfuld sæson.

Personlig mening: Væk med ham, nu eller til sommer er mig ligegyldigt. Zenden og Newton kan snildt klare det bedre end ham, hvis de får de gamle spillere på deres side og genskaber harmonien i truppen.

Benitez sucks.

Jeg kan vitterligt ikke li' ham.

Blue blood runs in my veins and through my blue heart!

Forever a true blue!

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #6036: 27 Feb 2013, 01:27 »

Jeg har personligt aldrig kunne udholde Benitez. Jeg håbede dog inderligt at det lykkedes for ham da han kom til klubben, af ren og skær kærlighed til klubben og dens succes. Men jeg tror nu at det står soleklart for alle, at han ikke er manden for Chelsea.

Man kan dog forsvare ham.. Som han selv siger, så havde han ikke pre-season med, og han havde ikke tid til at implementere sine egne idéer og filosofier. Men med det spillermateriale han nu engang havde og stadig har til rådighed, burde det ikke være et problem at vinde de kampe som han har tabt.
Desuden burde han kunne fortsætte stilen som Di Matteo lagde, i stedet for at være så forbandet arrogant og stædig, og nægte at gøre tingene på andre måder end hans egen.. Hans idéer skulle ikke erstatte Di Matteos, men komplimentere og udvikle den nuværende stil.

Han virker som en arrogant (halv tyk) spanioler, der sætter større værdi i at beholde sit eget image end at holde spillerne glade og tilfredse. Han undskylder altid - han tager aldrig ansvar for resultaterne eller spillet, som Mourinho gjorde så fantastisk. Han sætter presset over på spillerne og gør meget, bare for at være på tværs. I tider som denne, hvor resultaterne halter og det sidste mål som er en top 4 plads er i fare, ser jeg ingen logisk forklaring på at holde JT ude af startopstillingen, når alle ved han er en verdensklasse leder på en fodboldbane og en spiller der er respekteret i omklædningsrummet og en vaskeægte fighter såvel som motivator.
Benitez har endda været ude at sige at holdet mangler personlighed og lederevner, men han holder jo selv en af de største spillere i Chelsea ude, på trods af at alle elsker ham, spillere såvel som fans. Det er da noget værre humbug at sige, og han gør det uden tvivl blot for at smide ansvaret fra sig.

Rent spillemæssigt, har han ødelagt det Di Matteo fik skabt i starten af sæsonen. Chelsea skabte chancer, spillede spektakulær fodbold med en høj underholdningsværdi . At chancerne så løb ud i sandet pga. en Torres der fuldstændig har glemt hvad det kræver at være en verdensklasse angriber, nemlig at score, er en anden sag..
Nu skabes der færre chancer og mange af dem er kun halve.. Defensivt er det ikke blevet forbedret, selvom det var det der manglede mest under Di Matteo, men det er jo kun naturligt, med den måde spillerne fik lov at spille på under ham. Masser af frihed til at spille spillet og bruge deres individuelle evner de nu har!

Det eneste der holder os oppe på et noget nært acceptabelt niveau, er individuelle præstationer af spillere som Mata, Hazard, Oscar, Moses og Lampard, som alle tager sagerne i egen hånd gang på gang...

Tl;dr versionen:
Benitez har ødelagt holdets styrker, revet teamworket fra hinanden, ødelagt harmonien og knust håbet om en succesfuld sæson.

Personlig mening: Væk med ham, nu eller til sommer er mig ligegyldigt. Zenden og Newton kan snildt klare det bedre end ham, hvis de får de gamle spillere på deres side og genskaber harmonien i truppen.

Benitez sucks.

Jeg kan vitterligt ikke li' ham.

Han ikke bare virker som, han er en smælderfed arrogant spanioler!!!

NU skulle han så også have skabt mulig splid i truppen med hans latterlige arrogance.

http://sporten.tv2.dk/2013-02-26-avis-sk%C3%A6nderi-hos-chelsea?forside

PIS af din CUNT og det kan kun gå for langsomt!!

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

TardCore
Ynglingespiller

« Svar #6037: 27 Feb 2013, 12:08 »

Han ikke bare virker som, han er en smælderfed arrogant spanioler!!!

NU skulle han så også have skabt mulig splid i truppen med hans latterlige arrogance.

http://sporten.tv2.dk/2013-02-26-avis-sk%C3%A6nderi-hos-chelsea?forside

PIS af din CUNT og det kan kun gå for langsomt!!

Og det kan kun gå for langsomt!

Han burde da virkelig vide bedre, efter hans mange år i gamet..

Blue blood runs in my veins and through my blue heart!

Forever a true blue!

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #6038: 27 Feb 2013, 20:13 »

The CUNT har i den grad rystet posen op til dagens kamp mod Middlesboro

Start 11 ser således ud:

Cech; Ferreira, Ivanovic,Terry (c), Bertrand; Ramires, Ake; Moses, Oscar, Benayoun; Torres

Subs: Turnbull, Cole, David Luiz, Lampard, Hazard, Marin, Ba

Godt nok noget af et sats han har lavet her. Den turnering vi har absolut størst chance for at vinde i år også skifter han så godt som hele holdet ifht. søndag?? Selvfølgelig kan man argumentere for at de her spillere virkelig vil vise at de skal have chancen oftere, men fiaskoen er også nært forestående!!
Glæder mig til at se hvad Ake kan på dette niveau, om Benayoun og Ferriera stadigvæk er ligeså ringe som sidst jeg så ham spille og om Torres igen idag kan brænde mega chancer eller være usynlig.

Enten ender det her med at det bliver omtalt som en genistreg hvis vi spiller godt og vinder. Ellers bliver han svinet til og må være ekstrem tæt på en fyreseddel hvis vi ryger ud.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

verdenskrig
Manager

« Svar #6039: 28 Feb 2013, 00:33 »

http://www.youtube.com/v/HjZpBizVA4s&feature=plcp

Jeg kunne ikke være mere enig med Rafa! Det er noget vi har diskuteret før, men manden rammer jo spot on. Det virker som om kampen mod Rafa er vigtigere end at vinde fodboldkampe for visse Chelsea fans.

Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6040: 28 Feb 2013, 20:33 »

Rafa har ret, og jeg har længe været efter brugere som Dr. Def herinde, der havde dømt Benitez fra første sekund. Vi er fans af en klub, der har sejlet rundt med trænerfyringer. Vi er slet ikke i en positiv, hvor vi kan tillade os at klage, over en manager der ud fra de seneste års historik tager en kæmpe chance i hans karriere.

Vi har selv dummet os, og Benitez gør sit bedste. Du kan fyre ham og bruge assisten-teamet, men det vil ikke hjælpe noget som helst. Vi må affinde os med situationen. Jeg har fuld forståelse for Benitez' vrede på os fans. Vi er ynkelige.
« Seneste Redigering: 28 Feb 2013, 20:42 af Jakob E » Logged

DeBuur
Manager

« Svar #6041: 02 Mar 2013, 08:02 »

Rafa har ret, og jeg har længe været efter brugere som Dr. Def herinde, der havde dømt Benitez fra første sekund. Vi er fans af en klub, der har sejlet rundt med trænerfyringer. Vi er slet ikke i en positiv, hvor vi kan tillade os at klage, over en manager der ud fra de seneste års historik tager en kæmpe chance i hans karriere.

Vi har selv dummet os, og Benitez gør sit bedste. Du kan fyre ham og bruge assisten-teamet, men det vil ikke hjælpe noget som helst. Vi må affinde os med situationen. Jeg har fuld forståelse for Benitez' vrede på os fans. Vi er ynkelige.

Det er det der sker når en Klub diktator kommer til - han sætter sig selv så enevældigt højt at klubben og fans bliver ligegyldig.

Situationen i Chelsea er nu blevet et skræk eksempel på moderne fodbold i længden vil det ødelægge klubben og det vil betyde færre titler.
Rafa Benitez var tidligere hård ved Chelsea og derfor hades han af Chelseas fans.... det var ikke ukendt og det er det vi ser nu - hvorfor skulle de elske ham ? de har en måde at vise det på og det er med foragt.... det er simpelt og effektivt - det er så også skadeligt for holdet og vil betyde færre sejre i denne sæson.

Det interessante spørgsmål er ikke om Benitez fortsætter - eller hvem der erstatter ham - det bliver om vedkommende kan få arbejdsro... jeg tror en mand som Jupp Heynkes ville være den person som kunne skabe orden på Chelsea og truppen, spørgsmålet er så om han samtidig kan skabe hurtige resultater.

YNWA

Marcus4cs
Gæst

« Svar #6042: 02 Mar 2013, 09:16 »

jeg tror en mand som Jupp Heynkes ville være den person som kunne skabe orden på Chelsea og truppen, spørgsmålet er så om han samtidig kan skabe hurtige resultater.
Det bliver sgu lidt svært eftersom at han går på pension efter sæsonen.... Det er derfor Bayern fik Guardiola

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #6043: 02 Mar 2013, 19:07 »

Temmelig vildt at vi kun vinder den her kamp med 1-0. Havde blevet tosset hvis vi havde smidt sejren til sidst...

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

verdenskrig
Manager

« Svar #6044: 02 Mar 2013, 22:38 »

http://www.bold.dk/nyt/Agent-Chelsea-har-spurgt-til-Pellegrini
Hvad mener i om det?

Personligt tror jeg det ville være en kongetræner for jer.
Han har længe været en træner jeg synes godt om. Meget stilet, virker utroligt selvsikker, og taktisk klog.
Derudover skal han efter sigende være utroligt veluddannet og meget retorisk stærk.

Spørgsmålet er altid om manden så ville få tid til at bygge holdet op, men med Real Madrid fik han altså 92 point i La Liga da han var der. Plus holdet lavede over 100 mål. Selvom jeg har diskuteret det til hudløshed med talrige Real fans, så synes jeg stadig det er vanvittigt flot i første sæson.

Hvis han kunne få tid og plads til indføre sit koncept ( Som han viste i Real kan fungere ret hurtigt) så tror jeg han kunne være en type der kan styre jeres omklædningsrum.

Cool

Sider: 1 ... 401 402 [403] 404 405 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010