home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:20:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 595 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 397 398 [399] 400 401 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 825717 gange)
Dr. Def
Førsteholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #5970: 11 Feb 2013, 16:28 »

Cesar har bestemt nogle kvaliteter fremad banen, men jeg mangler stadig se ham være en konpetent back forsvarsmæssigt, der synes jeg han har nogle mangler endnu. Men han er selvfølgelig ung endnu og kan han forbedre dig på det punkt kunne han godt være vores back de næste mange sæsoner.

Jeg foretrææker dog PT Ivanovic på den position  Smiley

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5971: 11 Feb 2013, 19:05 »

Cesar har bestemt nogle kvaliteter fremad banen, men jeg mangler stadig se ham være en konpetent back forsvarsmæssigt, der synes jeg han har nogle mangler endnu. Men han er selvfølgelig ung endnu og kan han forbedre dig på det punkt kunne han godt være vores back de næste mange sæsoner.

Jeg foretrææker dog PT Ivanovic på den position  Smiley
En moderne back nu til dags kan desværre ikke ret meget rent defensivt. Han er klart ikke den bedste til at forsvare, men det er Rafael og Marcelo også glimrende eksempler på, at man ikke behøves at være.

Med Ivanovic har man også en hamrende stabil spiller, men det giver nogle lidt andre kvaliter.

Korzika
Gæst

« Svar #5972: 14 Feb 2013, 19:48 »

Skuffende første halveg. Syntes Sparta Prag får lov til at se alt for gode ud. Denne kamp skulle vi have domineret fra første fløjt, men det har ikke været tilfældet. Sparta er desværre ret godt med, og har haft kampens største chance. Torres har en dårlig kamp, hvilket hans ineffektivitet vidner om. Marin har dog været overraskende god.
Håber på bedre niveau 2. halveg, hvor jeg tror det vil kunne komme til syne, at Sparta Prag ikke helt er i kampform.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5973: 17 Feb 2013, 12:26 »

Team: Cech; Ivan, Cahill, JT (c), Cole; D Luiz, Lamps; Oscar, Mata, Moses; Ba. - subs: Turn, Azpili, Bert, Ram, Benay, Haz, Torres.

Fin opstilling med Moses tilbage. Det burde i den grad være muligt at slå Brentford hjemme. Jeg tror, vi vinder 3-0.

Korzika
Gæst

« Svar #5974: 17 Feb 2013, 12:36 »

Vi skal naturligvis vinde i dag, og det tror jeg også vi gør. DemBA kommer til at score 2 mål i dag.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5975: 17 Feb 2013, 13:55 »

Kan godt være Arsenals exit var pinlig igår, men de skabte da i det mindste masser af chancer. Vi kan ikke engang skabe chancer mod en League 1 hold.. vorherre bevares man, FUCK OFF BENITEZ your not wanted here!!!

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5976: 17 Feb 2013, 14:02 »

Kan godt være Arsenals exit var pinlig igår, men de skabte da i det mindste masser af chancer. Vi kan ikke engang skabe chancer mod en League 1 hold.. vorherre bevares man, FUCK OFF BENITEZ your not wanted here!!!
Men vi er i det mindste heller ikke på vej ud.

Ikke god første halvleg, men vi skal nok den her kamp.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #5977: 17 Feb 2013, 14:05 »

Endnu...

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5978: 17 Feb 2013, 14:08 »

Endnu...
Der er overhovedet ingen grund til at være pessimistisk i den her kamp. Vi har bolden og langt de største chancer. Vi har alle muligheder for at gå videre.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5979: 17 Feb 2013, 14:08 »

Ikke god første halvleg, men vi skal nok den her kamp.

Det her er en kamp som man bare skal køre hjem uden problemer og også gerne tæve sådan en modstander.

Det er bare ikke godt nok det her

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5980: 17 Feb 2013, 14:11 »

Det her er en kamp som man bare skal køre hjem uden problemer og også gerne tæve sådan en modstander.

Det er bare ikke godt nok det her
Havde du virkelig regnet med, at det ville ske? Brentford er et svært hold at spille i mod, og efter den første kamp burde man vide, at det ikke ville være en walkover.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #5981: 17 Feb 2013, 14:14 »

Der er overhovedet ingen grund til at være pessimistisk i den her kamp. Vi har bolden og langt de største chancer. Vi har alle muligheder for at gå videre.

Det var nu også ment som et Antijinx Peace

Om ikke andet skal der som regel kun et kontrastød til og så er man ude Smiley

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5982: 17 Feb 2013, 14:16 »

Havde du virkelig regnet med, at det ville ske? Brentford er et svært hold at spille i mod, og efter den første kamp burde man vide, at det ikke ville være en walkover.

I og med der er 2 rækkers forskel så skal vi være i stand til at mose sådan et hold totalt, specielt med det hold vi stiller med. United havde ført med 3-4 stykker på dette tidspunkt da de skaber mange chancer

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

ptrN
Manager

« Svar #5983: 17 Feb 2013, 14:16 »

No offence, men sådan havde jeg det også under hele kampen i går med Arsenal. Dermed ikke sagt at holdene kan direkte sammenlignes, men modstanderen behøver desværre kun en halv chance i de her cup-kampe ..

welbz is dat guy

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5984: 17 Feb 2013, 14:18 »

No offence, men sådan havde jeg det også under hele kampen i går med Arsenal. Dermed ikke sagt at holdene kan direkte sammenlignes, men modstanderen behøver desværre kun en halv chance i de her cup-kampe ..
Det har du helt ret i. Men Chelsea havde (før scoringen) klart det bedste udgangspunkt. Du kan aldrig vide dig sikker på, at modstanderen ikke scorede, men jeg fandt ikke chancerne store.

Sider: 1 ... 397 398 [399] 400 401 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010