home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:20:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 543 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 393 394 [395] 396 397 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 825788 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #5910: 27 Jan 2013, 21:00 »

Skidt kamp i dag. Første halvleg er helt uhyggelig dårlig, og det er fortjent, at vi kommer bagud. Efter pausen sætter Mata endnu engang sit præg på holdet, og selv om det aldrig bliver helt fantastisk, så bliver spillet væsentligt forbedret. Stor kredit til Mata.

Turnbull spiller en miserabel kamp i dag, og det er heldigt, at han ikke spiller særlig tit, samt at vi har Courtois i Atletico Madrid. Desværre ser jeg belgieren for gode til at affinde sig med at være 2. valg. Det må siges at være forståeligt. Ellers har der været massiv kritik af Marko Marin efter, at han blev flået ud i pausen i dag. Jeg vil godt forsvare Marin i den her situation. Han var bestemt ikke god, men han var ikke dårligere end så mange andre i første halvleg. Kritikken bunder også i, at det var HAM og ikke en anden, der blev taget ud i pausen. Han skal fortsætte med at forsøge sig.

Det var ikke en acceptabel kamp, men nu får vi en omkamp, og den må vi se at finde. Kommer vi videre, venter Middlesbrough og Josh McEachran.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5911: 30 Jan 2013, 19:39 »

Vi gæster Reading i aften, og det skal give tre point. Luiz og Cech er desværre ikke blevet klar, så Turnbull vogter igen målet. Forhåbentligt bedre end mod Brentford.

Ellers er det store spørgsmål, om Terry får lov at spille fra start. Han er helt klar til kamp, men jeg kunne godt forestille mig, at Benitez synes, at Cahill og Ivanovic har gjort det så godt, at de får lov at fortsætte. Ellers tror jeg på denne formation:

Cech
Azpili - Ivanovic - Cahill - Cole
        Ramires - Lampard
Oscar    -      Mata   -   Bertrand
                    Ba

aien
Reserveholdsspiller

« Svar #5912: 30 Jan 2013, 20:03 »

Vi gæster Reading i aften, og det skal give tre point. Luiz og Cech er desværre ikke blevet klar, så Turnbull vogter igen målet. Forhåbentligt bedre end mod Brentford.

Ellers er det store spørgsmål, om Terry får lov at spille fra start. Han er helt klar til kamp, men jeg kunne godt forestille mig, at Benitez synes, at Cahill og Ivanovic har gjort det så godt, at de får lov at fortsætte. Ellers tror jeg på denne formation:

Cech
Azpili - Ivanovic - Cahill - Cole
        Ramires - Lampard
Oscar    -      Mata   -   Bertrand
                    Ba
Tror din opstilling er meget sandsynlig, selvom du kom til at inkludere Cech Wink

Det er en must-win kamp, uden tvivl. Og jeg tror også, vi snupper en sikker 3-0 sejr.

Korzika
Gæst

« Svar #5913: 30 Jan 2013, 20:16 »

Turnbull
Azpilicueta, Ivanovic, Cahill, Cole;
Ramires, Lampard (C),
Mata, Oscar, Bertrand
Torres

Dette er en must-win kamp. Tror vi vinder 2-1, men tror kampen bliver forholdsvis tæt.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #5914: 30 Jan 2013, 20:18 »

Turnbull
Azpilicueta, Ivanovic, Cahill, Cole;
Ramires, Lampard (C),
Mata, Oscar, Bertrand
Torres

Dette er en must-win kamp. Tror vi vinder 2-1, men tror kampen bliver forholdsvis tæt.
I vinder 4-0, kom til at smide lidt for mange penge på at i vinder med minimum 3.

Liverpool F.C

Korzika
Gæst

« Svar #5915: 30 Jan 2013, 20:27 »

I vinder 4-0, kom til at smide lidt for mange penge på at i vinder med minimum 3.
Jamen lad os da håbe på, at Chelsea vinder med minimum 3! Smiley

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5916: 30 Jan 2013, 20:32 »

Rolig nu, Torres og Turnbull starter inde, det skal nok blive en tæt kamp.

En 2-1 sejr ender det med

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5917: 30 Jan 2013, 23:01 »

Hold kæft hvor er det latterligt ringe, at en klub af vores størrelse har så dårlig en andenmålmand!! Manden tager simpelthen INGENTING. Reading har to chancer indenfor rammen og de scorer på dem begge. FUCK off Turnbull you useless piece fo shit!! Og tag gerne Benitez i hånden og smut ASAP!!!

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

TardCore
Ynglingespiller

« Svar #5918: 30 Jan 2013, 23:03 »

Det eneste positive er da at Lampard kommer tættere på den rekord. Og at vi nu med sikkerhed ved at Benitez er 100 % shait!

Blue blood runs in my veins and through my blue heart!

Forever a true blue!

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5919: 30 Jan 2013, 23:06 »

Man kan håbe de begge smutter her på sidste dag af transfer-vinduet, ville fandme gøre min dag fantastisk.
Jeg kan slet ikke komme mig over hvor elendige de er. Det er jo total til grin at vi ikke vinder den kamp. Benitez har total ødelagt dette hold. FLOT ARBEJDE CUNT

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5920: 30 Jan 2013, 23:48 »

Mata er verdensklasse, Lampard er den bedste i Premier League nogensinde, og Torres' assist var helt outstanding. Det var alt, jeg kunne bruge kampen til i dag.

Godnat.

JKJ
Gæst

« Svar #5921: 30 Jan 2013, 23:51 »

Mata er verdensklasse, Lampard er den bedste i Premier League nogensinde, og Torres' assist var helt outstanding. Det var alt, jeg kunne bruge kampen til i dag.

Godnat.

Troede det var Kuyt  Tunge

Og sov godt  Thumbs Up

DeBuur
Manager

« Svar #5922: 31 Jan 2013, 20:18 »

http://www.bold.dk/nyt/Hazard-slipper-med-tre-dage

Det er billigt sluppet IMO men omvendt den 14 årige uskyldige dreng viste sig at være en 17 årig slyngel med tendens til stupid adfærd...f.eks at gå ud før kampen og twitte om egne hensigter... så FA har vel egentlig bare truffet en fornuftig afgørelse.....  den linje må FA gerne blive ved med at følge  Thumbs Up

YNWA

Korzika
Gæst

« Svar #5923: 31 Jan 2013, 20:34 »

Jeg syntes det er en fornuftig straf. Hazard tabte hovedet, men bolddrengen spiller også en stor rolle i denne sag.

Newton Heath
Manager

« Svar #5924: 31 Jan 2013, 20:47 »

Jeg syntes det er en fornuftig straf. Hazard tabte hovedet, men bolddrengen spiller også en stor rolle i denne sag.

Helt enig. Nu er det vidst også ved at være tid til at komme videre fra den episode.

Sider: 1 ... 393 394 [395] 396 397 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010