home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:20:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 517 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 392 393 [394] 395 396 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 825835 gange)
Hcan
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #5895: 24 Jan 2013, 23:14 »

Hvilken fjollet påstand? Vi er enige om det er Swanseas bold ik? Ikke hans holds bold. Derfor kan målmanden/bolddrengen bruge alt det tid de vil, den eneste der kan gøre noget ved det for alvor er dommeren ved enten at give gult til keeperen, eller ved at lægge tid til. Derfor giver det ikke Hazard ret til at gå hen og vælte bolddrengen som er ved at samle den op. At han så sparker ham er jo bare glasuren  på lagkagen.

Det sidste fatter jeg ikke en meter af, og gætter heller ikke på det har særlig stor relevans. Ordkløveri med andre ord.

Lige præcis der tager du fejl! - Målmanden kan i min verden bruge alt det tid han vil, for et kan dommeren sanktionere imod! Bolddrengen har et job, det er at sørge for bolden kommer på banen effektivt og hurtigt! Og han valgte bevist at lade bolden kører ned på banden i stedet for at stoppe den.

En bolddrengs job er at gøre det samme lige meget hvad kampen står og hvem der har travlt. Var Swansea bagud og bare skulle score en gang er mit bedste bud at han havde stoppet bolden og kastet den på bane med det samme, i stedet for at lade den køre ned og ramme banden.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

verdenskrig
Manager

« Svar #5896: 24 Jan 2013, 23:16 »

Lige præcis der tager du fejl! - Målmanden kan i min verden bruge alt det tid han vil, for et kan dommeren sanktionere imod! Bolddrengen har et job, det er at sørge for bolden kommer på banen effektivt og hurtigt! Og han valgte bevist at lade bolden kører ned på banden i stedet for at stoppe den.

En bolddrengs job er at gøre det samme lige meget hvad kampen står og hvem der har travlt. Var Swansea bagud og bare skulle score en gang er mit bedste bud at han havde stoppet bolden og kastet den på bane med det samme, i stedet for at lade den køre ned og ramme banden.

Men det ved vi jo godt alle ikke sker. Bolddrenge i samtlige klubber vi ALTID til en vis grad favorisere sin egen klub. En helt naturlig og logisk udvikling. Og havde Hazard ikke skulle blande sig her, så var bolden kommet i spil langt hurtigere. Det kan vi vel hurtigt blive enig om ?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #5897: 24 Jan 2013, 23:16 »

og dog. Her var detSynes det lugter af at du vasker hans hænder i de sidste linjer, selvom du i starten siger han skal have en lang karantæne.

Jeg vasker ikke hans hænder, jeg har hele tiden talt for at han skal have en lang karantæne, jeg siger også bare at bolddrengen ikke er uden skyld og at han ikke udføre sit job tilstrækkeligt.

Syntes det er et patetisk forsøg på at få mig til at fremstå partisk og subjektiv! Syntes du skal forholde dig til hvad man skriver istedet for at syntes noget ud fra en tekst som ikke handler om det, men en generelt betragtning fairplay på fodboldbanen.
« Seneste Redigering: 24 Jan 2013, 23:18 af Hcan » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #5898: 24 Jan 2013, 23:18 »

Jeg vasker ikke hans hænder, jeg har hele tiden talt for at han skal have en lang karantæne, jeg siger også bare at bolddrengen ikke er uden skyld og at han ikke udføre sit job tilstrækkeligt.

Jeg synes ikk han til at starte med udfører sit job værre end andre bolddrenge ville gøre. Mit bud er at der maks var gået 20 sek mere før bolden var i spil igen, hvis ikke Hazard skulle blande sig.

Synes bare det er så meningsløst. Kan godt forstå hvis han var løbet over mod drengen og havde gestikuleret at han skulle skynde sig, men direkte at vælte ham, og bagefter tildele ham et spark. Amen altså  crazy

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #5899: 24 Jan 2013, 23:19 »

Når feks bolddrengene trækker tiden, så er det vel dommerens job at ligge det x-antal minuter til han mener der skal ligges til.

Det er nu engang ikke Hazards job at nedlægge bolddrengen for at få fat i bolden. Og når han gør det på den måde han gør skal han straffes, hårdt.

verdenskrig
Manager

« Svar #5900: 24 Jan 2013, 23:20 »

Syntes det er et patetisk forsøg på at få mig til at fremstå partisk og subjektiv! Syntes du skal forholde dig til hvad man skriver istedet for at syntes noget ud fra en tekst som ikke handler om det, men en generelt betragtning fairplay på fodboldbanen.

Måske, jeg synes bare det er underligt at inddrage fairplay i det her, når den her bolddreng ikke udviser mindre fairplay end andre jeg har set. Du så ikke Roma-United i 07 hvor Roma vinder 2-1 vel? Der kan vi tale om bolddrenge som var farvet.

Cool

ptrN
Manager

« Svar #5901: 24 Jan 2013, 23:22 »

Der kan vel ikke herske nogen tvivl om at det er Hazard der er skurken i episoden.

Desuden er det da også et patetisk forsøg på at få bolden. Havde han blot fjernet ham vha. armkraft, var det gået noget hurtigere. Da han prikkede bolden, var han velvidende om at han ville ramme drengen, hvilket gør at han skal have den omtalte karantæne. Længden heraf vil jeg ikke gør mig klog på, men at udøve "fysisk vold" på en dreng, burde da takseres rimelig højt.

welbz is dat guy

verdenskrig
Manager

« Svar #5902: 24 Jan 2013, 23:23 »

Der kan vel ikke herske nogen tvivl om at det er Hazard der er skurken i episoden.

Desuden er det da også et patetisk forsøg på at få bolden. Havde han blot fjernet ham vha. armkraft, var det gået noget hurtigere. Da han prikkede bolden, var han velvidende om at han ville ramme drengen, hvilket gør at han skal have den omtalte karantæne. Længden heraf vil jeg ikke gør mig klog på, men at udøve "fysisk vold" på en dreng, burde da takseres rimelig højt.

Kunne ikke være mere enig, og håber virkelig FA ser det på samme måde. Så kan man garantere sig at det ALDRIG sker igen !

Cool

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #5903: 24 Jan 2013, 23:23 »

Men det ved vi jo godt alle ikke sker. Bolddrenge i samtlige klubber vi ALTID til en vis grad favorisere sin egen klub. En helt naturlig og logisk udvikling. Og havde Hazard ikke skulle blande sig her, så var bolden kommet i spil langt hurtigere. Det kan vi vel hurtigt blive enig om ?

Og det er vi enige om... jeg snakker generelt om bolddrenge skal være upartiske og sende bolden lige hurtigt på banen om man holder med holdet der skal have bolden eller ej.

Derudover, så er du så subjektiv har taget et standpunkt om hvad der skete,  at forholde det til virkeligheden, som g00n, Hawkins og andre som ellers er meget kritiske overfor Chelsea normalt er enige med os Chelsea fans i.

Vi tager ikke ansvaret fra Hazard, men syntes også bare at folk skal tage og falde lidt ned og være mere neutrale i deres holdning. De fleste fans af alle klubber plejer normalt at være gode til at erkende når folk gør noget virkelig dumt, og der er ingen Chelsea fans der ikke mener han skal have en karantæne (her på siden).

jeg kan kun vende øjnene mod himlen når folk sammenligner det med racisme, som er et bevidst personligt overfald, med dette ikke personlige, men dog kluntede forsøg på at få bolden på banen, hvor han så dummer sig ved at være for voldsom, og derved rammer bolddrengen (som havde annoceret på forhånd at han ville "waste time"!)

Edit: Det betyder ikke at han ikke kan få samme straf, som f.eks Suarez, men det er en HELT anden forseelse, der ikke KAN sammenlignes.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #5904: 24 Jan 2013, 23:26 »

Når feks bolddrengene trækker tiden, så er det vel dommerens job at ligge det x-antal minuter til han mener der skal ligges til.

Det er nu engang ikke Hazards job at nedlægge bolddrengen for at få fat i bolden. Og når han gør det på den måde han gør skal han straffes, hårdt.

Jeg er helt enig, men bolddrengen skal jo stadig gøre sit job - Og vi er enige Hazard skal ikke blande sig.

verdenskrig
Manager

« Svar #5905: 24 Jan 2013, 23:28 »

jeg kan kun vende øjnene mod himlen når folk sammenligner det med racisme, som er et bevidst personligt overfald, med dette ikke personlige, men dog kluntede forsøg på at få bolden på banen, hvor han så dummer sig ved at være for voldsom, og derved rammer bolddrengen (som havde annoceret på forhånd at han ville "waste time"!)

Edit: Det betyder ikke at han ikke kan få samme straf, som f.eks Suarez, men det er en HELT anden forseelse, der ikke KAN sammenlignes.
Et spark som han udfører på en liggende dreng, med risiko for at ramme ham i brystet, kan jeg ikke se hvorfor ikke er på det niveau. Hvorfor er det ene værre end det andet? Du mener jo i bund og grund at han måske selv skal have samme slags karantæne?  Selvfølgelig er det i bund og grund en ligegyldig diskussion, men JEG synes det skal straffes på samme niveau som Suarez.

For Hazard var fuldt ud klar over at chancen for at ramme drengen var stor.
I øvrigt synes jeg ikke jeg malter tykt på. Det jeg siger er for at ridse kort op
Hazard blander sig allerede INDEN drengen har fået bolden
Hazard vælter drengen omkuld, hvilket jeg synes er helt indiskutabelt hvis man ser billederne
Hvorefter Hazard vil sparke bolden væk under ham, velvidende at han kommer til at ramme drengen med sit spark.
Det er for mig den åbenlyse indgangsvinkel til den her sag.

Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5906: 24 Jan 2013, 23:40 »

Jeg glæder mig sgu til at få min Hazard-trøje.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #5907: 24 Jan 2013, 23:44 »

Tror sku også jeg skal have mig en

verdenskrig
Manager

« Svar #5908: 24 Jan 2013, 23:47 »

Tosser Grin
Men fint nok, et eller andet sted skal man selvfølgelig støtte sit holds spillere.

Cool

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5909: 25 Jan 2013, 20:07 »

Jeg har allerede en  Wink

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Sider: 1 ... 392 393 [394] 395 396 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010