home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:26:46 Broen13 Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  1 Bruger, 535 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 391 392 [393] 394 395 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 825842 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #5880: 24 Jan 2013, 22:50 »

Nu bliver du sikkert bare sur, men det der er jo så selvmodsigende som noget kan være. Jeg lærte engang et fint ord af Hawkins herinde. Det hedder oxymoron, og det der passer helt vanvittigt godt på det.

Til sidst:
Riis har ret.

Det andet har jeg allerede givet mit besyv på, og så kan du jo tage det for gode vare eller lade være. Dit eksempel med Kemi er ret irrelevant, eftersom det du skriver ikker har noget med læring at gøre, men bare for at være på tværs. Ellers havde du stillet det op i et forståeligt sprog.

Det sidste er i mine øjne også ganske logisk. Jeg ser et tv klip som jeg kun mener man kan se på min måde. Det ville være noget andet hvis vi skulle diskutere taktik, hvilken klub der var bedst, hvem der havde fortjent at vinde en kamp, osv. Men det her er billeder, som fremgår helt klart og det mener jeg naturligvis ikke man kan se på andre måder end jeg gør. Kan ikke helt se problemet i det, og generelt synes jeg sagtens kan kan se hvad folk mener. Vil i hvert fald gerne se nylige beviser på det modsatte, hvis jeg skal tage det seriøst.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #5881: 24 Jan 2013, 22:53 »

Det håber jeg ikke, da. Det er klart man altid har sin egen mening, men jeg går da ud fra at de fleste normale mennesker er klar over at andre kan have en anden opfattelse af ting end man selv har...

Jamen VK står ved det han tror, hvad er der forkert i det?

Det ville da blive et problem hvis han mente en ting men skrev noget andet.

Jeg respektere da at mange andre måske er uenige med mig i div diskutioner, men at jeg står fast og ser sort/hvidt på det på den måde jeg opfatter en situation på, kan jeg da aldrig se som et problem.

verdenskrig
Manager

« Svar #5882: 24 Jan 2013, 22:54 »

Jeg er enig i din måde at se det på VK Smiley

Bold drengen er bare på vej hen for at hente bolden, hvorefter Hazard "løber" ind i ham/Skubber ham, så han får over balance og falder og bolden.. Det er da tydeligt at se på videoen?
https://www.youtube.com/v/vLxUgfbG4-Q (Se 00:26) - Hazard ligger lige armen på ryggen ..

At han så måske vælger at ligge lidt for godt oven på bolden, er så noget andet.. Men, hvis Hazard ikke var gået derhen, havde bolddrengen bare spillet bolden stille og roligt tilbage til målmanden ..
Fin pointe, som alle dem der bliver ved med at forsvare has reaktion. Hele den her sekvens bliver faktisk forlænmget af at Hazard skal blande sig. Komisk nok.

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #5883: 24 Jan 2013, 22:57 »

Jeg respektere da at mange andre måske er uenige med mig i div diskutioner, men at jeg står fast og ser sort/hvidt på det på den måde jeg opfatter en situation på, kan jeg da aldrig se som et problem.

Det skal jo kun nævnes fordi det er mig der gør det JKJ. Pænt af dig at forsvare mig  Peace.. Men jeg tager ikke den kommentar så tungt eftersom jeg godt selv ved bedre Thumbs Up Det har heller ikke stor relevans for emnet.

Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5884: 24 Jan 2013, 22:58 »

Jeg tror vi snakker forbi hinanden. Det er fint at stå ved sin mening, men det jeg mener er at man samtidig bør acceptere at tingene kan ses på en anden måde af andre. Man behøver jo ikke nødvendigvis ændre mening af den grund.

Forskel:

1) Jeg mener at bolddrengen selv valgte at smide sig ned over bolden, men det er fair nok at du opfatter det på en anden måde.
2) Jeg mener at Hazard væltede bolddrengen, så det var det der skete.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5885: 24 Jan 2013, 22:59 »

Det skal jo kun nævnes fordi det er mig der gør det JKJ.

Nej, vk, nu skal du ikke gøre dig til mere martyr end du er. Jeg havde påpeget det om det så var Hawkins der havde skrevet sådan Tunge

verdenskrig
Manager

« Svar #5886: 24 Jan 2013, 23:00 »

1) Jeg mener at bolddrengen selv valgte at smide sig ned over bolden, men det er fair nok at du opfatter det på en anden måde.
2) Jeg mener at Hazard væltede bolddrengen, så det var det der skete.

Jeg forstår helt ærligt ikke hvorfor jeg skal se det fra din synsvinkel her. For jeg ser noget andet, så det er naturligvis det eneste rigtige? Jeg kan da sagtens acceptere at du ser det sådan, men jeg synes det er komplet forkert, og kan slet ikke tilslutte mig det.

Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5887: 24 Jan 2013, 23:01 »

Heh. Så kommer vi vist ikke videre - lad os stoppe der Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #5888: 24 Jan 2013, 23:01 »

Nej, vk, nu skal du ikke gøre dig til mere martyr end du er. Jeg havde påpeget det om det så var Hawkins der havde skrevet sådan Tunge

Synes bare det er sjovt at det der postulat kommer HVER GANG jeg deltager i en debat hvor jeg virkelig holder på det jeg mener, og ikke kan forstå hvordan andre ser det anderledes. Men sådan er det bare. Nok off topic.

Cool

Imperatore
Gæst

« Svar #5889: 24 Jan 2013, 23:03 »

Det andet har jeg allerede givet mit besyv på, og så kan du jo tage det for gode vare eller lade være. Dit eksempel med Kemi er ret irrelevant, eftersom det du skriver ikker har noget med læring at gøre, men bare for at være på tværs. Ellers havde du stillet det op i et forståeligt sprog.

Det sidste er i mine øjne også ganske logisk. Jeg ser et tv klip som jeg kun mener man kan se på min måde. Det ville være noget andet hvis vi skulle diskutere taktik, hvilken klub der var bedst, hvem der havde fortjent at vinde en kamp, osv. Men det her er billeder, som fremgår helt klart og det mener jeg naturligvis ikke man kan se på andre måder end jeg gør. Kan ikke helt se problemet i det, og generelt synes jeg sagtens kan kan se hvad folk mener. Vil i hvert fald gerne se nylige beviser på det modsatte, hvis jeg skal tage det seriøst.

Den første passage.
Undskyld hvad? Siger du, at mit sprog ikke er forståeligt? Ja tænk at jeg staver rigtigt, bruger tegnsætning og de regler, man bliver lært i folkeskolen. Hvad bilder jeg mig dog ind? Mit ordvalg er ganske normalt. Jeg kan ikke se, hvordan det kan være svært at forstå. Den må være på dig og ikke på mig.

Anden passage.
Du fatter hat af mit indlæg. Glem det. Jeg er færdig, jeg gider det ikke mere. Der er større chance for, at døren forstår noget.
Derudover har dette intet med Chelsea at gøre, så det bliver mit sidste indlæg her i denne omgang.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5890: 24 Jan 2013, 23:03 »

Synes bare det er sjovt at det der postulat kommer HVER GANG jeg deltager i en debat hvor jeg virkelig holder på det jeg mener, og ikke kan forstå hvordan andre ser det anderledes. Men sådan er det bare. Nok off topic.

Sidste kommentar herfra - jeg skal ikke kunne sige om det forholder sig sådan hver gang, tror ikke det er fra mig det kommer i hvert fald. Men jeg kan da love at jeg har skrevet lignende ting til andre brugere i lignende situationer.

verdenskrig
Manager

« Svar #5891: 24 Jan 2013, 23:06 »

Den første passage.
Undskyld hvad? Siger du, at mit sprog ikke er forståeligt? Ja tænk at jeg staver rigtigt, bruger tegnsætning og de regler, man bliver lært i folkeskolen. Hvad bilder jeg mig dog ind? Mit ordvalg er ganske normalt. Jeg kan ikke se, hvordan det kan være svært at forstå. Den må være på dig og ikke på mig.

Anden passage.
Du fatter hat af mit indlæg. Glem det. Jeg er færdig, jeg gider det ikke mere. Der er større chance for, at døren forstår noget.
Derudover har dette intet med Chelsea at gøre, så det bliver mit sidste indlæg her i denne omgang.
Jeg forstår bare ikke hvad relevans det du siger har. Det er muligt din tegnsætning og alt andet er korrekt, men hvis selv indholdet af det du skriver ikke er forståeligt er det jo ligemeget.
Men er også ligeglad, kan bare konstatere at man ikke får meget ud af at diskutere med dig herinde kontra irl. Mit sidste indlæg ligeså !

Cool

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #5892: 24 Jan 2013, 23:08 »

Både Fynbo, Hallihallo, samt Hcan læser jeg negligere det Hazard gjorde pga bolddrengen jo holder i bolden. Jeg synes det er helt ude i hampen at give ham skylden. Hazard er en skyldige i den her sag. Hverken mere eller mindre, og grunden har jeg fint beskrevet i mit sidste indlæg. Det er helt vildt at Hazard formår at overfalde drengen, nærmest inden drengen overhoved er kommet hen til bolden. Han har INGENTING at gøre derude.

Jeg er fuldstændigt ligeglad, racisme kan aldrig være værre end at sparke et andet liggende menneske i brystet.

glemte i øvrigt Jakob i den sammenhæng.

Hvor læser du at jeg negligere hvad Hazard har gjort? Jeg har argumenteret for 2 ting...
1) at der ikke kan komme en politisag ud af det
2) at den ikke kan sammenlignes med hvad Cantona gjorde

Derudover har jeg gang på gang sagt at jeg mener han skal have en 5-8 dages karantæne samt at jeg forstår hvorfor han gjorde som han gjorde, og at folk overdriver situationen.

Jeg løber ikke fra at Hazard har ansvaret for situationen, men formilder min vrede mod ham, fordi bolddrengen var en idiot, men stadig skal han have sin straf.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

verdenskrig
Manager

« Svar #5893: 24 Jan 2013, 23:10 »

Hvor læser du at jeg negligere hvad Hazard har gjort? Jeg har argumenteret for 2 ting...
1) at der ikke kan komme en politisag ud af det
2) at den ikke kan sammenlignes med hvad Cantona gjorde

Derudover har jeg gang på gang sagt at jeg mener han skal have en 5-8 dages karantæne samt at jeg forstår hvorfor han gjorde som han gjorde, og at folk overdriver situationen.

Jeg løber ikke fra at Hazard har ansvaret for situationen, men formilder min vrede mod ham, fordi bolddrengen var en idiot, men stadig skal han have sin straf.

Synes bare jeg læste et indlæg fra dig hvor du nærmest negligerede Hazards handling pga bolddrengen trak tiden, men har måske byttet om på dig og en anden bruger, så hvis det er tilfældet beklager jeg Smiley

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #5894: 24 Jan 2013, 23:13 »

og dog. Her var det
Ja - det er jo en pseudo diskussion at begynde at diskutere hvad Chelsea fans havde sagt i en anden situation, og tror alle andre fans ville reagere på samme måde som os, hvis det var en af deres spillere der gjorde det... også du JKJ... Jeg tror dog ikke jeg havde forlangt livstidsstraf, men det samme som nu... en karantæne på 5-8 dage...

Derudover siger du tidsudtrækning af den karakter sker hver weekend... Jeg har ikke set så tydelig en tidsudtrækning fra en bolddreng før. Samtidig havde han jo proklameret det inden han tog til stadion, på hans twitter profil... det var oplagt at han gjorde det med vilje.

Det er en del af gamet, men hvis spillerne skal vise fairplay, så skal rammerne uden for banen, som kan påvirke spillet på banen også! Og det er bolddrengene en del af!
Synes det lugter af at du vasker hans hænder i de sidste linjer, selvom du i starten siger han skal have en lang karantæne.

Cool

Sider: 1 ... 391 392 [393] 394 395 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010