home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:45:38 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 596 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 377 378 [379] 380 381 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 826109 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #5670: 06 Jan 2013, 21:50 »

Det var dog en latterlig kommentar. Falcao og Isco er realistiske mål, og vil forstærke vores trup. Så er fremtiden for alvor sikret.
Falcao og Isco er overflødige mål. Præcis som Messi. Hvis du vil have tre stjerner til en samlet værdi af over en milliard, må jeg vel også ønske mig en til samme pris?
« Seneste Redigering: 06 Jan 2013, 21:52 af Jakob E » Logged

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5671: 06 Jan 2013, 21:55 »

Falcao og Isco er overflødige mål. Præcis som Messi. Hvis du vil have tre stjerner til en samlet værdi af over en milliard, må jeg vil også ønske mig en til samme pris.
Jeg ville da også tage Messi uden at blinke.
Men du ved udemærket godt at det er urealistisk. Du har din mening, jeg har min. Benitez vil have to spillere mere, så mon ikke de har ret godt styr på hvad truppen mangler. Med hensyn til det defensive skal man huske på en mand som Tomas Kalas, der er udlejet til hollandsk fodbold i øjeblikket, og som bliver en stjerne - det er jeg sikker på. Desuden har vi to venstrebacks, 4 midterforsvarere og 3 højrebacks. Der er den samme kamp om pladserne hernede, så hvad er forskellen? Der er jo heller ingen tvivl om at det er midtbanen der slider mest i fodbold, og dermed her der burde være mest rotation.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #5672: 06 Jan 2013, 21:56 »

Falcao og Isco er overflødige mål. Præcis som Messi. Hvis du vil have tre stjerner til en samlet værdi af over en milliard, må jeg vel også ønske mig en til samme pris?
Er Falcao et overflødigt mål? Nu må du simpelthen holde op. Han er en af de farligste angribere i verden pt.

Jeg kan desuden garantere dig for, at Messi's prisskilt er på langt over en milliard.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5673: 06 Jan 2013, 22:08 »

Det var dog en latterlig kommentar. Falcao og Isco er realistiske mål, og vil forstærke vores trup. Så er fremtiden for alvor sikret.

Prøv at nøjes med at kommentere sagligt i stedet for lige at levere en personlig sviner først. Det kunne være rart.

Smiley

Læg i øvrigt mærke til mine nye, meget flinkere stil (smiley)

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5674: 06 Jan 2013, 22:11 »

Prøv at nøjes med at kommentere sagligt i stedet for lige at levere en personlig sviner først. Det kunne være rart.

Smiley

Læg i øvrigt mærke til mine nye, meget flinkere stil (smiley)
Der var intet seriøst i den kommentar, derfor mener jeg da jeg er i min fulde ret til at kalde den latterlig, da den på ingen måde bidrager til noget, andet end at på en sarkastisk måde vise, at Jakob ikke er enig i hvad jeg, og andre mener.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5675: 06 Jan 2013, 22:15 »

Der var intet seriøst i den kommentar, derfor mener jeg da jeg er i min fulde ret til at kalde den latterlig, da den på ingen måde bidrager til noget, andet end at på en sarkastisk måde vise, at Jakob ikke er enig i hvad jeg, og andre mener.

Så må du overse den. Det nytter ikke noget at bringe den tone til forummet ud over at få andre ned med nakken og ned på det niveau. Du burde have rutine nok til at holde dig fra sådanne 'latterlige' udbrud, lige meget om Jakobs egen kommentar ikke var ret saglig/seriøs.

Og videre i programmet tak.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5676: 06 Jan 2013, 22:16 »

Så må du overse den. Det nytter ikke noget at bringe den tone til forummet ud over at få andre ned med nakken og ned på det niveau. Du burde have rutine nok til at holde dig fra sådanne 'latterlige' udbrud, lige meget om Jakobs egen kommentar ikke var ret saglig/seriøs.

Og videre i programmet tak.
Så sarkasme er fremover okay at bruge, så længe man ikke siger tingene direkte?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5677: 06 Jan 2013, 22:19 »

Så sarkasme er fremover okay at bruge, så længe man ikke siger tingene direkte?

Nu er det dig jeg snakker til og ikke Jakob, så bekymr dig blot om hvordan du selv sætter tonen. Hvis du har yderligere kommentarer, er du velkommen til at kontakte mig i PB. Ellers vender vi tilbage til Chelsea snakken, tak.

aien
Reserveholdsspiller

« Svar #5678: 06 Jan 2013, 22:22 »

Falcao og Isco er overflødige mål.
Hvorfor er de overflødige mål?
Isco er et fantastisk talent, og Malaga har økonomiske problemer, så hans pris vil være under 200 mio. kr., hvilket er en rigtig god pris så.

Falcao er indiskutabelt én af top 5's bedste angribere i verden, og en type, som ville trives godt med at have så fantastiske offensive spillere bag sig. Han har det instinkt, som Ba viste i går, men som Torres overhovedet ikke har vist. Den dér iver efter at søge bolden inde i boksen.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5679: 06 Jan 2013, 22:26 »

Nu er det dig jeg snakker til og ikke Jakob, så bekymr dig blot om hvordan du selv sætter tonen. Hvis du har yderligere kommentarer, er du velkommen til at kontakte mig i PB. Ellers vender vi tilbage til Chelsea snakken, tak.
Det er hermed gjort.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #5680: 06 Jan 2013, 22:34 »

Okay. Torres har åbenlyst ikke spillet godt og man må gå ud fra, at Chelsea giver ham de næste 6 måneder til at vise, om han ville spille der efter sommeren. Man har lige købt Demba Ba, som uden tvivl er en af de bedste angribere i PL, har målnæse og en af de mest komplette spillere. Derudover får man også Lukaku tilbage, som er et kæmpe talent og et fysisk bæst. Jeg kan simpelthen ikke se, hvorfor man så skulle købe Falcao, når Chelsea kun spiller med en angriber? Falcao er fantastisk, ingen tvivl, men det giver ingen mening af smide penge efter Falcao, når man lige har købt Ba, får Lukaku tilbage og stadig har Torres, som trods alt har vist en smule fremgang og altså potentielt også har ham efter sommeren.

Mht. til Isco har jeg aldrig set ham spille, men han er uden tvivl også unik. Det sjove er, at Chelsea bare lige har købt 3 spillere, som kan der samme (Oscar, Hazard og Mata) og derudover også har Marin, som godt nok ikke har spillet godt og de fleste herine ikke kan lide, men slå nu koldt vand i blodet og se, hvor det fører hen. Det er sgu ikke første gang, at spillere - og især teknisk begavede spillere uden vanvittig fysik - har skulle vænne sig til PL, hvor alt bare lige går lidt hurtigere. Derudover har man jo også Moses og Lampard, som kan spille en af de 3 offensive pladser, hvorfor man altså er glimrende dækket ind. Jeg ved ikke, om Isco er et once in a lifetime talent (jeg tvivler meget), hvorfor jeg heller ikke ser nogen grund til et potentielt køb, da Chelsea simpelthen har så mange spillere, som gør det, som han gør og generelt en vanvittig kompetent og bred midtbane.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5681: 06 Jan 2013, 22:42 »

Okay. Torres har åbenlyst ikke spillet godt og man må gå ud fra, at Chelsea giver ham de næste 6 måneder til at vise, om han ville spille der efter sommeren. Man har lige købt Demba Ba, som uden tvivl er en af de bedste angribere i PL, har målnæse og en af de mest komplette spillere. Derudover får man også Lukaku tilbage, som er et kæmpe talent og et fysisk bæst. Jeg kan simpelthen ikke se, hvorfor man så skulle købe Falcao, når Chelsea kun spiller med en angriber? Falcao er fantastisk, ingen tvivl, men det giver ingen mening af smide penge efter Falcao, når man lige har købt Ba, får Lukaku tilbage og stadig har Torres, som trods alt har vist en smule fremgang og altså potentielt også har ham efter sommeren.

Mht. til Isco har jeg aldrig set ham spille, men han er uden tvivl også unik. Det sjove er, at Chelsea bare lige har købt 3 spillere, som kan der samme (Oscar, Hazard og Mata) og derudover også har Marin, som godt nok ikke har spillet godt og de fleste herine ikke kan lide, men slå nu koldt vand i blodet og se, hvor det fører hen. Det er sgu ikke første gang, at spillere - og især teknisk begavede spillere uden vanvittig fysik - har skulle vænne sig til PL, hvor alt bare lige går lidt hurtigere. Derudover har man jo også Moses og Lampard, som kan spille en af de 3 offensive pladser, hvorfor man altså er glimrende dækket ind. Jeg ved ikke, om Isco er et once in a lifetime talent (jeg tvivler meget), hvorfor jeg heller ikke ser nogen grund til et potentielt køb, da Chelsea simpelthen har så mange spillere, som gør det, som han gør og generelt en vanvittig kompetent og bred midtbane.
Jeg synes sikke midtbanen er så vanvittigt bred som du siger. Marin er desuden meget udsat for skader, og jeg mener ikke han er holdbar i længden - han kan nå at bevise det modsatte. Desuden er Mata ikke lige blevet købt Wink
Isco er skidedygtig, og minder mig meget om Hazard. Målfarlig, kreativ og god til at finde sine medspillere, hurtige vendinger, utrolig boldsikker og gennemfør god - især til de 138 mio der er tale om.

Skal man kæmpe med om alt, så skal man også være ordentligt dækket ind. med kun 2 angriber, vil man stå uden en indskifter, hvis den ene bliver skadet. Torres skal væk, det synes jeg, og forhåbentligt som en del af en handel med Falcao. Falcao er bare et niveau over alle andre angribere i verden lige i øjeblikket, og udover at være fysisk stærk, hovedstødsstærk, utrolig træfsikker og god til at stå de rigtige steder, så kan han altså også skabe noget på egen hånd. Ba er et super køb, det er jeg overbevist om, men jeg føler stadig ikke han er på niveau med f.eks. Aguero i City og Van Persie og Rooney i united. Ferguson formår at holde alle tilfredse, det må vi også kunne gøre.

Jeg ville glæde mig over de to indkøb. Så har vi en trup for fremtiden, og forhåbentligt kan der også blive plads til nogle af vore egne talenter og forhåbentligt vil det kunne afholde os fra at bruge lige så mange penge i fremtiden, så klubben kan fortsætte den positive udvikling i økonomien.

El Jefe
Gæst

« Svar #5682: 06 Jan 2013, 22:48 »

Hvorfor er de overflødige mål?
Isco er et fantastisk talent, og Malaga har økonomiske problemer, så hans pris vil være under 200 mio. kr., hvilket er en rigtig god pris så.

Falcao er indiskutabelt én af top 5's bedste angribere i verden, og en type, som ville trives godt med at have så fantastiske offensive spillere bag sig. Han har det instinkt, som Ba viste i går, men som Torres overhovedet ikke har vist. Den dér iver efter at søge bolden inde i boksen.
Hvem i al verden vil ikke have gode offensive spillere bag sig? Fjollet argument.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5683: 06 Jan 2013, 22:49 »

Hvem i al verden vil ikke have gode offensive spillere bag sig? Fjollet argument.
Det er vel bare for at sige, at han i den grad ville kunne udnytte det - formentlig bedre end alle andre angribere i verden.

fraize
Førsteholdsspiller

« Svar #5684: 06 Jan 2013, 23:20 »

Jeg er godt nok ikke Chelsea fan, nok snarere modsat, men jeg ser nu alligevel en meget interessant potentiel handel , som Abramovich sagtens kunne finde på at foreslå.

Hvad nu hvis Chelsea henter Falcao og så samtidig sender Torres 'hjem' til Atletico med en pose penge ved siden af? Smiley Hvis Torres ikke kan få det til at fungere de næste 6 måneder, så er han nok parat til at søge væk, samtidig med at Chelski har for vane at udskifte spillere som Zamparini skifter trænere Opstemt

Falcao søger nye udfordringer til sommer, samtidig med at Torres søger faste rammer og en fast plads på landsholdet?

Det lyder urealistisk med en sådan byttehandel, men det gjorde det jo også for et par år siden, da Zlatan og Eto'o byttede plads Smiley

Sider: 1 ... 377 378 [379] 380 381 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010