home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:45:38 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  1 Bruger, 535 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 376 377 [378] 379 380 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 826135 gange)
Suckins
Førsteholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #5655: 06 Jan 2013, 20:08 »

Det var henvendt til Hallihallo, som jeg mener har et naivt og urealistisk scenarie, hvor vi skal hente Isco, Fellaini og Falcao.

Fordi han nævner de tre navne, betyder det jo ikke, han vil have I henter alle. Prøv at læs, hvad han skriver igen. Jeg synes langt mere han ligger op til, han vil have én af de to - helst Isco - og begge nærmere er et ønskescenarie.

former zoesuckins

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5656: 06 Jan 2013, 20:13 »

Fordi han nævner de tre navne, betyder det jo ikke, han vil have I henter alle. Prøv at læs, hvad han skriver igen. Jeg synes langt mere han ligger op til, han vil have én af de to - helst Isco - og begge nærmere er et ønskescenarie.
Han skriver en trup og holdopstilling ned, hvor alle tre navne indgår. Det tolker jeg som et købt af alle tre spillere.

Hvis han gerne vil have Isco, er det stadig dumt. Vi har Oscar, Mata og Hazard, som alle er samme type som Isco. Han vil være i overskud, og hvis det ikke bliver ham, der bliver det, bliver det bare en af de tre andre, som alle er klassespillere. Det ville være fair nok, hvis det nu kun var en enkelt af de tre, der havde den fornødne klasse, men det er jo ikke tilfældet.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5657: 06 Jan 2013, 20:27 »

Han skriver en trup og holdopstilling ned, hvor alle tre navne indgår. Det tolker jeg som et købt af alle tre spillere.

Hvis han gerne vil have Isco, er det stadig dumt. Vi har Oscar, Mata og Hazard, som alle er samme type som Isco. Han vil være i overskud, og hvis det ikke bliver ham, der bliver det, bliver det bare en af de tre andre, som alle er klassespillere. Det ville være fair nok, hvis det nu kun var en enkelt af de tre, der havde den fornødne klasse, men det er jo ikke tilfældet.
Det du siger er, at hvis man ikke er en del at startopstillingen, så er man i overskud. Nu må du fandme lige... Hvad er der urealistisk i at vi henter Isco som vi kædes voldsomt sammen med lige nu og Fellaini, som vi i lang tid er blevet kædet sammen med og Falcao til sommer, evt. med Torres som en del af handelen? Mit scenarie blev sat op på baggrund af de rygter, men hvis du læse hvad jeg skriver, så er det jo i det tilfælde at vi køber de tre. Hvorfor skulle spillere der ligner hinanden og spiller sammen, være en dårlig ting?
Rotation er et nøgleord, og Benites spiller aldrig med det samme hold to gange i træk - fornuftigt! Mancini og Ferguson roterer endda mere.

Jeg synes det er dumt og naivt at sige at Lampard er den bedste på hans position. Han er en spiller jeg synes skulle blive i klubben, men det betyder ikke at jeg ser ham som en del af startopstillingen.

Og jeg ved udmærket godt det ikke er FIFA, jeg siger jo heller ikke at vi skal spille med alle offensive spillere på én gang, men at der skal roteres mellem dem. Isco ville for mig at se være et super godt køb, Falcao et endnu bedre. Og jeg synes simpelthen ikke Torres er god nok længere, han brænder for meget, mister for mange bolde og så kan hans arbejdsindsats være en smule ligegyldig, når han er manden der skal ligge i feltet og være for enden af de sukkerbolde mændende bag ham skal kunne, og definitivt kan, lægge.

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #5658: 06 Jan 2013, 20:31 »

Hvilket dog virker til at blive trukket lidt tilbage i det seneste indlæg.

Forstår desuden ikke, hvorfor du ikke ville bifalde et køb af Fellaini. Den mand kan så utrolig meget og har i mine øjne haft en lidt Yaya Toure lignende udvikling. Låst fast som en solid klippe på den defensive midtbane, men har udviklet sig til at bidrage med fysik og mål i offensiven ligeledes. Jeg vil bestemt mene, han sagtens ville kunne gå i jeres startopstilling ved siden af Ramires på midten eller indgå i et rotationsprincip. Mikel giver stabilitet og er sikker, men Fellaini kan bidrage med så mange flere dele af spillets facetter. Han kan desuden bruges i flere forskellige roller. Spørgsmålet er bare, om han kan tøjles på en plads, som den mest defensive på midtbanen.

former zoesuckins

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5659: 06 Jan 2013, 20:34 »

Det du siger er, at hvis man ikke er en del at startopstillingen, så er man i overskud. Nu må du fandme lige... Hvad er der urealistisk i at vi henter Isco som vi kædes voldsomt sammen med lige nu og Fellaini, som vi i lang tid er blevet kædet sammen med og Falcao til sommer, evt. med Torres som en del af handelen? Mit scenarie blev sat op på baggrund af de rygter, men hvis du læse hvad jeg skriver, så er det jo i det tilfælde at vi køber de tre. Hvorfor skulle spillere der ligner hinanden og spiller sammen, være en dårlig ting?
Rotation er et nøgleord, og Benites spiller aldrig med det samme hold to gange i træk - fornuftigt! Mancini og Ferguson roterer endda mere.

Jeg synes det er dumt og naivt at sige at Lampard er den bedste på hans position. Han er en spiller jeg synes skulle blive i klubben, men det betyder ikke at jeg ser ham som en del af startopstillingen.

Og jeg ved udmærket godt det ikke er FIFA, jeg siger jo heller ikke at vi skal spille med alle offensive spillere på én gang, men at der skal roteres mellem dem. Isco ville for mig at se være et super godt køb, Falcao et endnu bedre. Og jeg synes simpelthen ikke Torres er god nok længere, han brænder for meget, mister for mange bolde og så kan hans arbejdsindsats være en smule ligegyldig, når han er manden der skal ligge i feltet og være for enden af de sukkerbolde mændende bag ham skal kunne, og definitivt kan, lægge.
Nej, de bænkede spillere er ikke i overskud, men Oscar spiller jo ikke fast nu. Han er en del af et rotationsprincip. Skal han skubbes længere ud, fordi vi vil handle mere? Det skal han ikke. Vi er godt dækket på de tre pladser. Ligeledes er vi i angrebet og på de to positioner bag de tre offensive. Lampard viser for tiden, at han er den bedste centrale midtbanespiller i klubben. Det kan der ikke herske tvivl om. Falder han i niveau, som vi må forvente, så har vi Luiz, Ramires, Romeu, Mikel, McEachran og Oscar til at tage over. Hvorfor skal vi hente Fellaini? Samme spørgsmål kan jeg stille om Isco, da vi har Mata, Oscar, Hazard, Moses, Marin og Piazon. Der er slet ingen grund til at hente de spillere, du nævner. Jeg er enig i, at vi skal rotere, men det har vi allerede en bred nok trup til.

Torres er i gang med en flot sæson og har endelig fundet sig til rette. Nu har vi hentet Ba som alternativ til Torres, og så har vi en ung komet i WBA. Torres er god nok. Han fik en skidt start i klubben, men nu er han begyndt at præstere. Det ville være synd at sælge ham nu. Så skulle man have været kontant før sæsonstart.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5660: 06 Jan 2013, 20:40 »

Hvilket dog virker til at blive trukket lidt tilbage i det seneste indlæg.

Forstår desuden ikke, hvorfor du ikke ville bifalde et køb af Fellaini. Den mand kan så utrolig meget og har i mine øjne haft en lidt Yaya Toure lignende udvikling. Låst fast som en solid klippe på den defensive midtbane, men har udviklet sig til at bidrage med fysik og mål i offensiven ligeledes. Jeg vil bestemt mene, han sagtens ville kunne gå i jeres startopstilling ved siden af Ramires på midten eller indgå i et rotationsprincip. Mikel giver stabilitet og er sikker, men Fellaini kan bidrage med så mange flere dele af spillets facetter. Han kan desuden bruges i flere forskellige roller. Spørgsmålet er bare, om han kan tøjles på en plads, som den mest defensive på midtbanen.
Fellaini er god, men jeg synes, han bliver gjort en smule bedre, end han er. Nu har vi brugt Luiz en del på midten på det seneste, og jeg synes sgu egentlig, at han er mindst lige så god som Fellaini på den position. Han bidrager også burde offensivt og defensivt. Så er der Mikel, som er pasningssikker, stærk som en okse og en af de bedste boldbrydere i verden. Han anses bare som mindre god, da han ikke har de store offensive kvaliteter samt virker lidt tung. Mikel gør det muligt for Mata og Hazard at udfolde deres kreativitet og satsede ting. En undervurderet spiller.

Derudover er der Lampard som stadig har mål og kvalitet i sig. Det kan man ikke forvente fortsætter, og så træder de to klassespillere Ramires og Oscar bare til. Jeg synes, det ville være meget overflødigt at hente disse spillere.

Alle vil jo gerne have disse spillere, men de skal ikke købes, når der ikke er brug for dem. Det giver ingen mening.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5661: 06 Jan 2013, 20:47 »

Nej, de bænkede spillere er ikke i overskud, men Oscar spiller jo ikke fast nu. Han er en del af et rotationsprincip. Skal han skubbes længere ud, fordi vi vil handle mere? Det skal han ikke. Vi er godt dækket på de tre pladser. Ligeledes er vi i angrebet og på de to positioner bag de tre offensive. Lampard viser for tiden, at han er den bedste centrale midtbanespiller i klubben. Det kan der ikke herske tvivl om. Falder han i niveau, som vi må forvente, så har vi Luiz, Ramires, Romeu, Mikel, McEachran og Oscar til at tage over. Hvorfor skal vi hente Fellaini? Samme spørgsmål kan jeg stille om Isco, da vi har Mata, Oscar, Hazard, Moses, Marin og Piazon. Der er slet ingen grund til at hente de spillere, du nævner. Jeg er enig i, at vi skal rotere, men det har vi allerede en bred nok trup til.

Torres er i gang med en flot sæson og har endelig fundet sig til rette. Nu har vi hentet Ba som alternativ til Torres, og så har vi en ung komet i WBA. Torres er god nok. Han fik en skidt start i klubben, men nu er han begyndt at præstere. Det ville være synd at sælge ham nu. Så skulle man have været kontant før sæsonstart.
Torres skal sælges til sommer. Flot sæson? Det synes jeg bestemt ikke. Den har været acceptabel. Han er jo ikke en matchvinder, det brænder han simpelthen for mange chancer til. Desuden kan han ikke skabe mål på egen hånd længere, og hans speed er ikke hvad den har været. Al ære og respekt til ham, men Ba er et bedre alternativ - ja selv Lukaku ville jeg mene. Falcao er bare så vanvittigt dygtig, at kan vi få ham, så har vi verdens bedste angriber flankeret af så dygtige folk som Oscar, Hazard og ikke mindst Mata mm.

Jeg siger jo samtidigt at jeg ikke synes Marin har niveauet og at Piazon stadig kun er 18 år, og der går nogle år før han skal have mange flere kampe. Oriol synes jeg heller ikke er dygtig nok, og det er altsammen noget jeg nævner tidligere, men som du åbenbart overser.

Dvs. Jeg reelt ser:

Ramires, Luiz, Lampard, De Bruyne, Oscar, Hazard, Moses, Mata og De bruyne som kandidater til de 5 pladser lige nu. Derudover håber jeg som sagt på Isco, hvilket gør at vi er oppe på 10, hvis vi tager de spillere jeg mener være inde omkring startopstillingen i øjeblikket. McEachran, Piazon synes jeg vi skal leje ud endnu en sæson, og Marin bør vi skille os af med.

De Bruyne og Oscar kan begge spille central midt, mens Luiz også kan spille forsvar og Ramires højre kant. Lampard har ikke mange år tilbage og kan derfor erstattes af McEachran når hans tid i Chelsea er forbi.

Hvis man så husker på at folk kan være skadede og trætte og at der skal roteres, så synes jeg ikke det er et urealistik scenarie, det jeg netop har stillet op som drømmescenariet med Isco og Falcao.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5662: 06 Jan 2013, 20:49 »

Fellaini er god, men jeg synes, han bliver gjort en smule bedre, end han er. Nu har vi brugt Luiz en del på midten på det seneste, og jeg synes sgu egentlig, at han er mindst lige så god som Fellaini på den position. Han bidrager også burde offensivt og defensivt. Så er der Mikel, som er pasningssikker, stærk som en okse og en af de bedste boldbrydere i verden. Han anses bare som mindre god, da han ikke har de store offensive kvaliteter samt virker lidt tung. Mikel gør det muligt for Mata og Hazard at udfolde deres kreativitet og satsede ting. En undervurderet spiller.

Derudover er der Lampard som stadig har mål og kvalitet i sig. Det kan man ikke forvente fortsætter, og så træder de to klassespillere Ramires og Oscar bare til. Jeg synes, det ville være meget overflødigt at hente disse spillere.

Alle vil jo gerne have disse spillere, men de skal ikke købes, når der ikke er brug for dem. Det giver ingen mening.
Jeg mener ikke Mikel gør det muligt for dem, da hans bolde til dem ikke har klasse nok. Derfor er Luiz et meget bedre alternativ og derfor synes jeg også Oscar burde spille der, da de kan lægge nogle sukkerbolde til vores absolut mest chanceskabende spillere.

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #5663: 06 Jan 2013, 21:03 »

Jeg snakker ikke om flere spillere, jeg snakker om Fellaini. Jeg har virkelig svært ved at se, hvad der skulle være imod et køb af ham. Og hvorfor du synes, han er overvurderet.

Personligt ser jeg slet ikke Romeu, som en del af et Chelsea hold, der vil være engelsk mestre. McEachran har efterhånden været på vej frem i nogle år og ham som afløser for Lampard lyder fint, men det øger ligefrem heller ikke jeres kvalitet her og nu. Luiz ser jeg stadig som centerforsvar. Det skal flere præstationer til for at overbevise mig om, at han kan være fremtiden på midtbanen. Så er der Mikel, Ramires og Lampard endnu. Den midtbane ser jeg sagtens Fellaini, som en tilføjelse til. Han er bedre end Mikel, som jeg ser det. Han er fremragende defensivt, han er bomstærk, han er livsfarlig i luften, og i den offensive rolle på midtbanen er han en farligere trussel i feltet end Ramires i mine øjne. Jeg kan simpelthen ikke se, hvad der taler imod. Jeg kan sagtens se, at midtbanen måske bliver overbefolket - specielt i dit hoved, men i mangler jo tydeligvis noget - og jeg ser kun Fellaini vil være en forstærkelse af jeres hold. Han tilføjer bredde, styrkelse nu og her, flere muligheder på midtbanen, flere våben og et stærkere rotationssystem.

former zoesuckins

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5664: 06 Jan 2013, 21:15 »

Det er så simpelt, at vi ikke har brug for hverken Isco, Fellaini eller Falcao. Skal vi forstærke os, skal det være i forsvaret, hvis Luiz bliver permanent midtbanespiller.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5665: 06 Jan 2013, 21:21 »

Det er så simpelt, at vi ikke har brug for hverken Isco, Fellaini eller Falcao. Skal vi forstærke os, skal det være i forsvaret, hvis Luiz bliver permanent midtbanespiller.
Lodret uenig.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5666: 06 Jan 2013, 21:33 »

Jeg ser nu gerne vi henter Isco, det er en verdenstjerne i svøb, og så kan Marin fucke hjem til Tyskland igen og spille for et middelmådigt hold som har har niveauet til.

Jeg tror man venter og ser hvordan Torres performer resten af sæsonen. Hvis han ikke brager igennem bliver han nok solgt og afløst af Falcao.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5667: 06 Jan 2013, 21:38 »

Jeg ser nu gerne vi henter Isco, det er en verdenstjerne i svøb, og så kan Marin fucke hjem til Tyskland igen og spille for et middelmådigt hold som har har niveauet til.

Jeg tror man venter og ser hvordan Torres performer resten af sæsonen. Hvis han ikke brager igennem bliver han nok solgt og afløst af Falcao.
Jeg håber Ba bliver 1. angriber nu - Torres har fået halvandet års chancer til at bevise, at han er god nok. Ba er en målscorer, og det har han bevist i sin første kamp og masser af gange for Newcastle. Torres skal eddermame brage igennem, før jeg trækker mit håb om Falcao tilbage. Han er så vanvittigt dygtig.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5668: 06 Jan 2013, 21:41 »

Jeg vil også gerne have Messi, nu hvor vi er i gang.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5669: 06 Jan 2013, 21:48 »

Jeg vil også gerne have Messi, nu hvor vi er i gang.
Det var dog en latterlig kommentar. Falcao og Isco er realistiske mål, og vil forstærke vores trup. Så er fremtiden for alvor sikret.

Sider: 1 ... 376 377 [378] 379 380 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010