home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:45:38 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 577 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 374 375 [376] 377 378 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 826183 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Chelsea tråden
« Svar #5625: 04 Jan 2013, 11:30 »

Det lader ikke til at jeres ønske om Lampard går i opfyldelse:

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #5626: 04 Jan 2013, 14:26 »

Jeg forstår det ikke.. slet, slet ikke...

Hvorfor ikke forlænge med Lampard??? Han er et ikon, en legende og still going strong! Han scorer stadig mål, laver stadig fantastiske afleveringer og kæmper røven ud af bukserne.. Jeg kan ikke se hvad der holder Abramovich tilbage.

Han har en eller to gode sæsoner tilbage i hans karriere, og dem skal han tilbringe hos os. Sådan SKAL det være. Ingen Chelsea uden Lampard!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5627: 04 Jan 2013, 14:45 »

Det lader ikke til at jeres ønske om Lampard går i opfyldelse:

Det er meget sygt i hovedet, hvis det er sandt. Jeg er enig med MBJ. Han er stadig en af vores allerbedste spillere, og han er den bedste af dem, der skal spille en af de to positioner bag de tre offensive.

Jeg vil blive rigtig ked af det, hvis han ikke forlænger, men jeg tror ikke på det længere.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5628: 04 Jan 2013, 15:01 »

Det er meget sygt i hovedet, hvis det er sandt. Jeg er enig med MBJ. Han er stadig en af vores allerbedste spillere, og han er den bedste af dem, der skal spille en af de to positioner bag de tre offensive.

Jeg vil blive rigtig ked af det, hvis han ikke forlænger, men jeg tror ikke på det længere.
Det er sørgeligt. Man kan ikke bare uden videre afskippe kulturbærerne. Hvem skal gå ind og overtage lederrollen når Cech om nogle år, Cole formentlig til sommer og Terry ligeledes om nogle år, er væk?
Man kan håbe der er nogle nye kulturbærere i kulissen, som er klar til at agere ledere på og uden for banen. Personligt kunne jeg se Luiz være en af disse, og en Mata måske også. Ivanovic hvis han fortsat forbliver fast mand Smiley Og så håber jeg at vi får McEachran at se på den centrale ved siden af Luiz. Desuden bør vi hente De Bruyne og Lukaku tilbage!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5629: 04 Jan 2013, 15:07 »

Men Terry har så efterfølgende lagt et billede ud, hvor han skriver, at han blot har set, hvad agenten har sagt. Og agenten benægter nu.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #5630: 04 Jan 2013, 15:31 »

Det er så ekstremt stupidt ikke at forlænge med jeres største legende. Trods sin alder, har manden jo så uendelig meget at tilføre Chelsea. Jeg hader Chelsea dybt fra hjertet, og ønsker altid det går dem dårligt, men jeg synes fandme, at Lampard fortjener en ny kontrakt.

Frank Lampard er en meget stor spiller og har udfyldt en enorm rolle i hans Chelsea-tid. Det er samtidig en spiller, som jeg rigtig godt kan lide og har meget tilovers for. Han virker utrolig sympatisk og spiller fodbold med hjertet.

Tror I så, at han vælger at lægge støvlerne på hylden, hvis han ikke får den kontraktforlængelse, eller tørner han ud for en anden klub i et års tid eller to? Jeg ved næsten med sikkerhed, at du, Jakob, ikke ville kunne bære at se manden i en anden klub end Chelsea. Især ikke, hvis det var United, som du hader så inderligt. Der var faktisk nogle helt sindssyge rygter - formentlig tomme rygter - hvor man mente, at Fergie kigger bl.a. på Lampard og Ashley Cole. Man skal nok ikke lægge noget som helst i det, men alligevel et skræmmescenarie for jer, passioneret Chelsea-fans.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5631: 04 Jan 2013, 16:11 »

Det er så ekstremt stupidt ikke at forlænge med jeres største legende. Trods sin alder, har manden jo så uendelig meget at tilføre Chelsea. Jeg hader Chelsea dybt fra hjertet, og ønsker altid det går dem dårligt, men jeg synes fandme, at Lampard fortjener en ny kontrakt.

Frank Lampard er en meget stor spiller og har udfyldt en enorm rolle i hans Chelsea-tid. Det er samtidig en spiller, som jeg rigtig godt kan lide og har meget tilovers for. Han virker utrolig sympatisk og spiller fodbold med hjertet.

Tror I så, at han vælger at lægge støvlerne på hylden, hvis han ikke får den kontraktforlængelse, eller tørner han ud for en anden klub i et års tid eller to? Jeg ved næsten med sikkerhed, at du, Jakob, ikke ville kunne bære at se manden i en anden klub end Chelsea. Især ikke, hvis det var United, som du hader så inderligt. Der var faktisk nogle helt sindssyge rygter - formentlig tomme rygter - hvor man mente, at Fergie kigger bl.a. på Lampard og Ashley Cole. Man skal nok ikke lægge noget som helst i det, men alligevel et skræmmescenarie for jer, passioneret Chelsea-fans.
Lampard stopper ikke med fodbolden, det garanterer jeg gerne. Der er så mange rygter, men der er intet officielt. Som Jakob siger, så har agenten nægtet at han skulle have sagt det påståede. Der er også rygter om at Lampard er klar til at gå meget voldsomt ned i løn, for at blive i klubben. Jeg håber han bliver, det har han fortjent, men han bliver ikke fast mand, og det skal han heller ikke være. Rotationsspiller, det ville være fornemt!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #5632: 04 Jan 2013, 22:45 »

Lampard stopper ikke med fodbolden, det garanterer jeg gerne. Der er så mange rygter, men der er intet officielt. Som Jakob siger, så har agenten nægtet at han skulle have sagt det påståede. Der er også rygter om at Lampard er klar til at gå meget voldsomt ned i løn, for at blive i klubben. Jeg håber han bliver, det har han fortjent, men han bliver ikke fast mand, og det skal han heller ikke være. Rotationsspiller, det ville være fornemt!
Men hvilken ny arbejdsgiver kunne der så være tale om, hvis du skulle komme med et gæt?

Rent fodboldfagligt mener jeg, at Lampard stadigvæk den dag i dag, er en klassespiller, og derfor bør han i min bog, spille alle mulige kampe. Jeg kunne forstå, hvis der stod et hav af unge spillere i kulissen, som var klar til at tørne ud på jeres førstehold, men det er jo ikke tilfældet. Problemstillingen er jo også, at der ikke er ret mange alternativer til Lampards position. Desuden har han jo - som tidligere nævnt - stadigvæk en masse at tilføre jeres midtbane, hvorfor man naturligvis skal forlænge med ham, og få ham på banen i alle de kampe, han kan holde til.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5633: 04 Jan 2013, 23:59 »

Men hvilken ny arbejdsgiver kunne der så være tale om, hvis du skulle komme med et gæt?

Rent fodboldfagligt mener jeg, at Lampard stadigvæk den dag i dag, er en klassespiller, og derfor bør han i min bog, spille alle mulige kampe. Jeg kunne forstå, hvis der stod et hav af unge spillere i kulissen, som var klar til at tørne ud på jeres førstehold, men det er jo ikke tilfældet. Problemstillingen er jo også, at der ikke er ret mange alternativer til Lampards position. Desuden har han jo - som tidligere nævnt - stadigvæk en masse at tilføre jeres midtbane, hvorfor man naturligvis skal forlænge med ham, og få ham på banen i alle de kampe, han kan holde til.
Der er alternativer til Lampard i truppen og så er der McEachran i Middlesbrough. Oscar ville i følge mig, sagtens kunne udføre Lampards rolle. Lampard er en ledertype og og kulturbærer, hvilket er grunden til at han fortsat skal være i truppen. Hver anden kamp ville være mere end rigeligt!
Han har desuden været rygtet til Lazio, så det kunne være en mulighed. 

Kris2625
Ynglingespiller

« Svar #5634: 05 Jan 2013, 01:51 »

Ville være lige til at græde over, hvis Lampard ikke får lov at slutte i Chelsea, især fordi Lampard var en af de store grunde til, at jeg valgte at blive Chelsea-fan, dengang jeg startede med at interessere mig for fodbold og også grunden til, at jeg selv har spillet med nr. 8 i alle de år, jeg har spillet fodbold. Helt utilgiveligt, hvis han ikke får forlænget sin kontrakt  Græder - og rejst en stattue Wink

Nekker
Førsteholdsspiller

« Svar #5635: 05 Jan 2013, 10:11 »

Lampard kunne gå hen og blive "vores Scholes"... En mand man ikke kan undvære pt, men som samtidig heller ikke kan spille fast hver gang. Lambs er så uendelig vigtig for vores hold. Jeg kan ikke huske hvor jeg så det, men mener det var på Facebook hvor Chelsea Support lagde et billede op med statistik over kampe med Lambs/Terry og uden de to. Der var en klokkeklar tendens over at holdet bare spillede bedre med de to og vandt LANGT flere kampe.

Ligesom Gerrard er Lampard heller ikke så scorende mere, men begge typer er vigtige for deres hold. Bare det de er med giver en ro på midtbanen og de ved de ALTID har en mand de kan give bolden, som så vil tage nogle gode og vigtige beslutninger med den.

Behold ham for guds skyld!!!  Smiley

Amarildo
Lilleputspiller
*

« Svar #5636: 05 Jan 2013, 11:31 »

Jeg er helt enig! Lampard er et monument for klubben, et symbol for al den succes klubben har opnået, efter Abramovic tiltrådte.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5637: 05 Jan 2013, 15:25 »

Team: Turn; Azpili, Ivan, Cahill, Cole (c); Ram, D Luiz; Moses, Mata, Hazard; Ba. - subs: Hil, Fer, Bert, Lamps, Oscar, Marin, Torres.

Fedt at Ba allerede får lov at starte inde, det havde jeg ikke forventet. Derudover savner jeg lidt Oscar i den her holdopstilling, men sådan er det jo. Fint hold.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5638: 05 Jan 2013, 18:03 »

Fjern de første 20 minutter og så spiller vi faktisk en rigtig rigtig god kamp. Især 2. halvleg kan der ikke klages over. Godt med videre avancement. Moses, Hazard og isærdeleshed Mata spiller rigtig godt i dag, og det gør arbejdsbetingelsern e for Demba Ba nemmere. Fantastisk med to mål i hans debutkamp.

Jeg er enig med Bischoff og Bruun - Mata kampens bedste spiller.

Korzika
Gæst

« Svar #5639: 05 Jan 2013, 19:48 »

Fedt mand, Ba!

Sider: 1 ... 374 375 [376] 377 378 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010