home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:45:38 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 576 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 373 374 [375] 376 377 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 826182 gange)
Korzika
Gæst

Sv: Chelsea tråden
« Svar #5610: 02 Jan 2013, 16:58 »

http://www.bold.dk/nyt/Chelsea-har-udloest-Demba-Bas-klausul

Til prisen virker det som et godt køb, så længe hans agenter kan slippe deres grådighed. Jeg er dog lidt ambivalent hvad angår denne handel, eftersom vi har Lukaku, som jeg ser et stort lys i.

Newton Heath
Manager

« Svar #5611: 02 Jan 2013, 18:51 »

Alt andet end lige må man tage hatten af for Roman, at sælge Sturridge for 110 millioner og hente Ba som erstatning for 65. Det er vel lige rimelig godt købmandsskab. Om Demba Ba er god nok til Chelsea vil tiden så vise. Jeg har bestemt min tvivl.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #5612: 02 Jan 2013, 19:19 »

med fare for at det er fake.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5613: 02 Jan 2013, 19:33 »

Sturridge fik vel aldrig rigtig udløst hans store potentialle hos os. Han havde lige en fremragende halv sæson under AVB men ellers har han været meget skadet og svinget ekstrem meget i niveau. Jeg mener kun har havde 6 måneder tilbage af hans kontrakt, også mener jeg det er fremragende at få ca 110 mio kr for ham hvis dette er tilfældet.

Kunne vi få Demba Ba til klubben for 65-70 mio kr ser jeg det som et rigtig  godt bytte. Demba har vist at han kan lave mål i PL, og vil formentlig give Torres mere konkurrence end Sturrigde gjorde.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #5614: 02 Jan 2013, 20:04 »

Jeg er enig med jer i, at det er en fremragende handel for os. Sturridge er helt bestemt en dygtig spiller, og også dygtig nok til at spille fast for et top 6 hold i England. Bare ikke for os. Ca. 110 millioner kroner er rigtig mange penge for en bænkevarmer som snart har kontraktudløb.

Demba Ba er en kanon dygtig angriber. Og kan helt sikkert også byde en med en masse gode ting. Det må så betyde at Lukaku skal lejes ud igen til næste sæson, medmindre han bliver ved med at bombe mål ind for West Brom, for så skal han spille for os!

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #5615: 02 Jan 2013, 20:06 »

med fare for at det er fake.
Det er vel næsten ligesom dengang de begyndte at sælge Robinho trøjer i shoppen.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5616: 02 Jan 2013, 20:06 »

CHELSEA XI: Turnbull; Azpilicueta, Cahill, Ivanovic, Bertrand, D Luiz, Lampard; Moses, Oscar, Marin, Torres.

Subs: Hilario, Cole, Ferreira, Ramires, Mata, Hazard, Piazon.

Fint at Cole, Hazard og Mata lige får en puster. Det fortjener de. Det bliver spændende at se Marin i aktion, han har ikke fået mange chancer. Jeg tror, vi vinder relativt sikkert med et par stykker eller tre.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5617: 02 Jan 2013, 20:10 »

Har sku lidt bange anelser omkrig dagens kamp. Det er en kamp som SKAL give 3 point, men QPR er jo et væsentlig bedre hold end det de ligger til lige nu. Håber dog ikke de finer melodien i denne kamp.

Jeg tror vi vinder 3-1 idag, og at Torres kommer på tavlen sammen med Luiz og Moses

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #5618: 02 Jan 2013, 20:11 »

CHELSEA XI: Turnbull; Azpilicueta, Cahill, Ivanovic, Bertrand, D Luiz, Lampard; Moses, Oscar, Marin, Torres.

Subs: Hilario, Cole, Ferreira, Ramires, Mata, Hazard, Piazon.

Fint at Cole, Hazard og Mata lige får en puster. Det fortjener de. Det bliver spændende at se Marin i aktion, han har ikke fået mange chancer. Jeg tror, vi vinder relativt sikkert med et par stykker eller tre.

Jeg er generelt godt tilfreds med at vi endnu engang ser Luiz på midten, dog er jeg stadig lunken ved Marin! Han er en ok spiller, men ikke til en top 6 klub. Han passer væsentlig bedre til et hold som ligger i midten af tabellen (Liverpool evt.). Det er selvfølgelig bundholdet og Mata og Hazard kan komme ind fra bænken i starten af 2. halvleg hvis det kniber. I dag er vores offensiv kun 2 spillere som har niveauet til Chelsea (Moses og Oscar) mens vi kan håbe Torres score på oplæg fra dem.

Det er også fedt at Cahill og Ivanovic for lov at skabe lidt kontiunitet i forsvaret og at Azpilicueta er kommet ind og har fået en fast plads. Jeg ser helt sikker Ivanovic som en central forsvarer, så det er godt at han kan komme derind, nu hvor Luiz er skubbet frem.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5619: 02 Jan 2013, 21:45 »

Godt nok en ynkelig indsats i denne halvleg. Mata og Hazard skal på banen fra start af hvis den her kamp skal give 3 point.

Kom så Chelsea!!

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Korzika
Gæst

« Svar #5620: 02 Jan 2013, 22:39 »

Det er jo pisse elendigt! Så ellers ud til at Rafa var begyndt at få godt styr på det, hvilket kampen i dag dog viser, at det ikke helt er tilfældet. Katastrofalt præstation; Rotation eller ej.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5621: 02 Jan 2013, 22:40 »

Jesus Christ, hvordan kan man ikke engang formå at vinde over det suveræne bundhold??

De point vi fik i julen kan vi ikke bruge til en kæft nu med dette resultat. Nu er mesterskabet også endegyldigt væk.

Kunne brække mig i lårtykke strålet over det her. Marin skal bare væk han har på ingen måde niveauet til en topklub. Torres viser heller ikke en kæft idag.

FUCKING PIS!!!

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Kris2625
Ynglingespiller

« Svar #5622: 02 Jan 2013, 23:12 »

Tammeste præstation i meget meget lang tid på Broen... Forfærdeligt...

verdenskrig
Manager

« Svar #5623: 02 Jan 2013, 23:19 »

Som fan udefra kan jeg selvfølgelig ikke lade være med at grine Grin
Men ikke desto mindre er det jo hvad der kan ske. I har spillet rigtig godt i en periode, og ud fra statistikkerne var dagens kamp heller ikke værst. Men i scorer ikke som i skal, og så scorer de på deres eneste chance. Den slags er svært at gardere sig mod. Sker det to kampe i træk kan det blive bekymrende, men fordi man en kamp taber under sådanne omstændigheder, behøver det ikke være en katastrofe uden lige Smiley

Det er dog stadig pisse sjovt i lige taber til QPR Wink Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5624: 03 Jan 2013, 12:02 »

Som fan udefra kan jeg selvfølgelig ikke lade være med at grine Grin
Men ikke desto mindre er det jo hvad der kan ske. I har spillet rigtig godt i en periode, og ud fra statistikkerne var dagens kamp heller ikke værst. Men i scorer ikke som i skal, og så scorer de på deres eneste chance. Den slags er svært at gardere sig mod. Sker det to kampe i træk kan det blive bekymrende, men fordi man en kamp taber under sådanne omstændigheder, behøver det ikke være en katastrofe uden lige Smiley

Det er dog stadig pisse sjovt i lige taber til QPR Wink Grin
Gårsdagens kamp var elendig, statistikker eller ej. Samtlige skud røg 14 meter over mål, og når Ivanovic to gange forsøger sig fra 40 meter, så vidner det om, hvor lidt vi skabte. Desuden var Marin ufattelig heldig ikke at score sig et rødt kort allerede efter tre minutters spil!
Synes lidt vi befinder os i en bizar situation i øjeblikket. Spillerne er monstertrætte, hvilket der slevfølgelig ikke er noget at sige til, når man tænker på at vi siden starten af December har spillet 13 kampe, og været i Japan. En mand som Torres har spillet samtlig kampe for klubben i år, og det er jo ikke holdbart. Vi har De Bruyne, Lukaku og Essien rendende rundt og spille fremragende i andre klubber. Hent dem tilbage og indfør et meget større rotationsprincip, så vi fremover kan undgå, at vi år efter år halter gevaldigt efter i juletiden! Lukaku kunne sagtens score noget spilletid, og ja, Ba er sikkert et godt køb, men hvorfor når vi har Lukaku!? De bruyne gør det fremragende for Werder, og han kunne da bringe os noget, især når Moses smutter. Marin spiller elendigt for os, håber da at det ændrer sig, men han er ikke i nærheden af Hazards nuværende niveau.
Og for guds skyld, så forlæng dog med Lampard - og hold pengepungen i bukserne til sommer, og hent så Falcao og afskip Torres!

Sider: 1 ... 373 374 [375] 376 377 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010