home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:45:38 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 534 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 370 371 [372] 373 374 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 826241 gange)
mama99ai
Førsteholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #5565: 14 Dec 2012, 08:47 »

Men Mikel var altså med i gårsdagens semifinale, hvor han lå ved siden af Luiz?

Enig - han spillede ved siden af Mikel, og Luiz blev senere udskiftet med Lampard. Jeg tror også mere at det var et udtryk for at Lampard har været skadet og han derfor ikke skulle spille hele kampen.

Jeg var dog ked af at der ikke blev spillet flere yngre spillere - f.eks. bertrand - i stedet spillede han Paulo F. - men kampen er vundet, så det er det vigtigste - bliver spændende på søndag.

Korzika
Gæst

« Svar #5566: 14 Dec 2012, 08:58 »

Angående Luiz, så syntes jeg også det er spændende med ham på den position. Han gjorde det fint i går, men vil gerne se ham i mod en bedre modstander og et højere tempo. Er lidt usikker på hans placeringsevne, men han kan sagtens gå hen og blive fantastisk på den position som 6'er.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5567: 14 Dec 2012, 09:48 »

Angående Luiz, så syntes jeg også det er spændende med ham på den position. Han gjorde det fint i går, men vil gerne se ham i mod en bedre modstander og et højere tempo. Er lidt usikker på hans placeringsevne, men han kan sagtens gå hen og blive fantastisk på den position som 6'er.

Luiz spillede en ganske fin kamp, og jeg tvivler heller ikke på om han ville kunne placere sig rigtigt - det er trods alt en af dyderne som forsvarsspiller. Det eneste sted hvor jeg har mine tvivl, er hans kondition. De første 20 min styrede han en hel del i kampen mod Monterrey, men det virkede hurtigt til at han faldt tilbage i den afslappede forsvarsspillerroll e - og jeg kan nemt få mine tvivl om hvorvidt han kan holde til at løbe så meget som man skal på midtbanen, i mere end en time. Men det kræver jo også bare fitnesstræning Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #5568: 14 Dec 2012, 10:08 »

Selv om Luiz eventuelt kan spille den plads til nøds, mener jeg ikke det er vejen frem på permanent basis - der er jo en række spillere i kulissen som kan spille den plads. Ramires spillede f.eks. slet ikke i går - derudover vil jeg hellere se spillere som Josh McEachran komme tilbage fra lån og få noget kamptræning, hvis det er pga. skader at Luiz spiller midtbane - derudover mener jeg der er for langt fra kvaliteten af vores bedste centerforsvarere til vores unge talenter - Aké, christensen osv., så vi har brug for at have 3-4 kvalitets forsvarere til rådighed (jeg tæller Branislav med som center) - nu har vi jo også hentet Wallace til højre kanten, så ham og Azpilicueta kan sagtens køre højre kanten alene. Med mindre at Azpilicueta skal spille højre midt, hvor vi også manger én - men nu er vi virkelig ude i spekulationer.

Korzika
Gæst

« Svar #5569: 16 Dec 2012, 10:58 »

Cech
Ivanovic, Cahill, D Luiz, Cole
Ramires, Lamps (c)
Moses, Mata, Hazard
Torres

Luiz tillbage i centerforsvaret og Lampard og Ramires tilbage centralt. Håber og tror vi kan vinde denne kamp, uden at skulle anstrenge os alt for meget. Gætter på 2-0 til os.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5570: 16 Dec 2012, 11:11 »

Havde helst set Oscar spillet men Benitez har set lyset i Moses, så det er ikke nogen overraskelse. Fantastisk at Lampard er tilbage i start 11'eren. Ellers overraskende at Mikel ikke spiller. Risikoen for at Ramires/Lampard-konstellationen bliver for offensiv er rimelig. Det må Benitez dog have styr på.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5571: 16 Dec 2012, 13:44 »

Hold kæft en klam, patetisk og latterlig indsats og indsatilling at levere i en fodboldkamp, også i en finale hvor vi kan vinde en flot titel. Man kan tabe til bedre hold også kan man tabe til hold som vil det her mere end en selv. Endnu engang dybt til grin man ikke kan sætte sig selv op til en fodboldkamp. Og flot af Torres at brænde verdens største chance, den havde Shrek, Van CUNT, Aguero m.m. bare sparket ind uden problemer.

Flot trænerarbejde Benitez, din CUNT!!!

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5572: 16 Dec 2012, 13:47 »

Hold kæft en klam, patetisk og latterlig indsats og indsatilling at levere i en fodboldkamp, også i en finale hvor vi kan vinde en flot titel. Man kan tabe til bedre hold også kan man tabe til hold som vil det her mere end en selv. Endnu engang dybt til grin man ikke kan sætte sig selv op til en fodboldkamp. Og flot af Torres at brænde verdens største chance, den havde Shrek, Van CUNT, Aguero m.m. bare sparket ind uden problemer.

Udueligt indlæg.

Ariana Grande
Manager

« Svar #5573: 16 Dec 2012, 13:48 »

Udueligt indlæg.

Jeg mener nu han skriver mange rigtige ting.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5574: 16 Dec 2012, 13:48 »

Hold nu kæft med den der Benitez-hetz. Det er sgu ikke sin skyld!
Hvis spillerne ikke kan sætte sig ordentligt op til en kamp, så er det faneme deres egen skyld. Patetisk attidtude. Hold kæft en ukoncentreret indsats! De kunne ikke slå en aflevering, indlæggene ramte ingen, Torres og Cahill brænder kæmpe chancer...

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5575: 16 Dec 2012, 13:49 »

Jeg mener nu han skriver mange rigtige ting.
Hvad synes du, at man kan bruge sådan et indlæg til?

Ariana Grande
Manager

« Svar #5576: 16 Dec 2012, 13:50 »

Hvad synes du, at man kan bruge sådan et indlæg til?

At han skriver på den måde han skriver det er en ting.

Men jeg mener det er rigtigt, at i ikke sætter jer op til kampen på nogen måde og det virker som om i hellere ville have været hjemme i England.

Derudover er jeg uenig i at Benitez er skylden.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5577: 16 Dec 2012, 13:54 »

Udueligt indlæg.

Er sandheden ilde hørt??

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5578: 16 Dec 2012, 13:57 »

At han skriver på den måde han skriver det er en ting.

Men jeg mener det er rigtigt, at i ikke sætter jer op til kampen på nogen måde og det virker som om i hellere ville have været hjemme i England.

Derudover er jeg uenig i at Benitez er skylden.
Nu citerer jeg dit indlæg, men det er egentlig et svar til Dr. Def.

Du så, hvor ked af det David Luiz var, mens en spiller som Lampard aldrig får den her chance igen med aller allerstørste sandsynlig. Benitez har sagt, at turneringen er meget vigtig, og han bruger det stærkeste hold. Jeg kan ikke tro på, at motivation er et problem. Desuden må folk forstå, at vi skal leve med Benitez indtil sommer.

I dag var vi bare ringe, og det er det der sker. Vi kunne sagtens have slået det her hold, men det skulle ikke være i dag. Det er skuffende, at vi ikke rammer vores niveau, men vi var opsatte til kampen.

Desuden er det skidt, at Torres brænder, men han har været rigtig god den seneste tid. Han er, ligesom Benitez, udsat for en hetz, som han åbenbart aldrig kan slippe af med.

Det er fair at være sur, men køl ned før du skriver herinde.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5579: 16 Dec 2012, 14:11 »

At du vil forsvare dem bestemmer du selv. Jeg vil bare ikke acceptere sådan en indsats... Et forum er et godt sted at komme af med noget galle, det gider jeg ikke lade gå ud over mine venner m.m.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Sider: 1 ... 370 371 [372] 373 374 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010