home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:45:38 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 581 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 369 370 [371] 372 373 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 826252 gange)
Gemma
Førsteholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #5550: 13 Dec 2012, 11:03 »

Jeg havde håbet, at Marin kunne starte inde idag. Derudover bliver det spændende med Luiz, som du selv nævner.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5551: 13 Dec 2012, 11:42 »

David Luiz og Hazard har gjort det fremragende indtil videre. Vi har helt styr på det, men et mål ville lune!

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #5552: 13 Dec 2012, 11:47 »

MATA!

Nekker
Førsteholdsspiller

« Svar #5553: 13 Dec 2012, 11:48 »

Dejlig kasse Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #5554: 13 Dec 2012, 11:59 »

Vi beder jer holde den slags kommentarer i chatten !

Cool Djævel

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Nekker
Førsteholdsspiller

« Svar #5555: 13 Dec 2012, 12:01 »

Vi beder jer holde den slags kommentarer i chatten !

Cool Djævel

Naturligvis  Grin

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5556: 13 Dec 2012, 14:09 »

Fin indsats fra vores side. Modstanden var ikke verdens bedste, men vi får prøvet nogle ting af. Mata og Hazard spiller rigtig godt, mens Luiz var dominerende på midtbanen. Torres får igen scoret, men det kan mest af alt tilskrives som held. Vores 3. mål er også heldigt. Men sådan er jo, og jeg ser frem til kampen på søndag mod Corinthians.

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #5557: 13 Dec 2012, 14:10 »

Jeg havde håbet, at Marin kunne starte inde idag. Derudover bliver det spændende med Luiz, som du selv nævner.
Marin er desværre blevet offer for at ingen af Chelsea trænerne egentlig ville have ham, han blev købt uden træner og nu loller han bare rundt. Stakkels dreng, men når alt kommer til alt viser det vel bare at han ikke var god nok.

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #5558: 13 Dec 2012, 16:02 »

Marin er desværre blevet offer for at ingen af Chelsea trænerne egentlig ville have ham, han blev købt uden træner og nu loller han bare rundt. Stakkels dreng, men når alt kommer til alt viser det vel bare at han ikke var god nok.
Da jeg var nede at se Werder Bremen tidligere år, der så jeg en spiller, som jeg følte, kunne være blandt PLs bedste. Han var eminent og legede med Hamburgs forsvar. Dernæst fulgte jeg ham i et par kampe, da det ikke kunne passe, at han havde så nemt ved det. Jeg synes, at han fortjener chancen. For han er skide dygtig.

verdenskrig
Manager

« Svar #5559: 13 Dec 2012, 17:07 »

Da jeg var nede at se Werder Bremen tidligere år, der så jeg en spiller, som jeg følte, kunne være blandt PLs bedste. Han var eminent og legede med Hamburgs forsvar. Dernæst fulgte jeg ham i et par kampe, da det ikke kunne passe, at han havde så nemt ved det. Jeg synes, at han fortjener chancen. For han er skide dygtig.

Nogle mennesker kan bare ikke se sandheden, om den så var lige foran dem  Ubeslutsom

Marin er fucking awesome, endnu en spiller jeg har skreget på til Liverpool i flere år. Men nej han røg også til en anden klub. Så sæt dog mig til at være sportsdirektør for den klub !

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Korzika
Gæst

« Svar #5560: 13 Dec 2012, 17:41 »

Marko Marin er en rigtig god spiller, når det kører for ham. Desværre har han en tendens til at træffe nogle dårlige beslutninger (ego), hvilket resulterer i, at nogle af de ting han gerne vil, løber ud i sandet. Derudover syntes jeg, at han er en tand for klejn.

Jeg vil karakterisere ham, som en lightversion af Eden Hazard. Han kan dog sagtens bruges som back-up, for nogen dårlig spiller er han ikke.

verdenskrig
Manager

« Svar #5561: 13 Dec 2012, 17:44 »

Marko Marin er en rigtig god spiller, når det kører for ham. Desværre har han en tendens til at træffe nogle dårlige beslutninger (ego), hvilket resulterer i, at nogle af de ting han gerne vil, løber ud i sandet. Derudover syntes jeg, at han er en tand for klejn.

Jeg vil karakterisere ham, som en lightversion af Eden Hazard. Han kan dog sagtens bruges som back-up, for nogen dårlig spiller er han ikke.

Enig, han har bestemt også sine svagheder. Egoistisk synes jeg dog ikke han er ud fra de kampe jeg har set. Hans styrke er netop at drible flere mand på samme tid og skabe overtal den vej. Det er han rigtig god til.

Hans endproduct skal tilgengæld forbedres hvis han skal gøre sig gældende for alvor i Chelsea. Her er Hazard langt foran. Teknisk synes jeg dog de er ret lige, men Hazard vinder på sit større temposkift og mere konstruktive stil.

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #5562: 14 Dec 2012, 00:15 »

http://onside.dk/premier-league/benitez-er-ved-at-omskole-playstation-forsvarer

Det er da noget af det klogeste jeg længe har læst. Han har helt sikkert evnerne og fysikken til at kunne blive en af de bedre 6'ere i verden. Hermed rykker man ham også længere væk fra den bagerste geled, hvor hans hjerneblødninger fra tid til anden, så ikke vil koste lige så meget..

Godt set af Benitez som jeg ser det Smiley

Cool

JimmyGP
Manager

« Svar #5563: 14 Dec 2012, 00:25 »

Det er da noget af det klogeste jeg længe har læst. Han har helt sikkert evnerne og fysikken til at kunne blive en af de bedre 6'ere i verden. Hermed rykker man ham også længere væk fra den bagerste geled, hvor hans hjerneblødninger fra tid til anden, så ikke vil koste lige så meget..

Jeg er enig.. Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Anfield Road
Manager

« Svar #5564: 14 Dec 2012, 08:25 »

Genialt træk af Rafa  Thumbs Up

Men Mikel var altså med i gårsdagens semifinale, hvor han lå ved siden af Luiz?

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sider: 1 ... 369 370 [371] 372 373 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010