home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:45:38 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  1 Bruger, 652 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 366 367 [368] 369 370 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 826337 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #5505: 05 Dec 2012, 23:49 »

Vi skal tage EL seriøst. Vi er selv skyld i, at vi er havnet der, og så må vi også tage konsekvenserne seriøst. Dermed ikke sagt at vi ikke kan bruge folk, som får mindre spilletid og talenter.

Når nu vi er ude af Champions League, hiver Roman nok pengepungen frem, og udover en angriber så jeg meget gerne Claudio Marchisio i den blue trøje. Jaja, det er bare en drøm.

verdenskrig
Manager

« Svar #5506: 05 Dec 2012, 23:49 »

En turnering man er med i, efter man er røget ud af en anden, siger mig absolut intet. Det er større at kvalificere sig til champions league gruppespillet end at vinde europa-league. Derfor er det større at ende på 4. pladsen i gruppen end at vinde europa-league og derfor er turneringen mig fuldstændig ligegyldig!

Det er i min verden på grænsen til det værste vrøvl jeg i mine 5 år herinde på siden har læst. Ikke desto mindre har vi jo alle lov at have vores holdninger. Var det derfor at både City og United røg ud inden de overhoved var i nærheden af finalen?

Europa League består af utroligt mange gode hold. Det er ikke CL nej, men det er stadig en turnering som er svær at vinde og som giver stor hæder og ære. Det er i mine øjne indiskutabelt.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5507: 05 Dec 2012, 23:54 »

Det er i min verden på grænsen til det værste vrøvl jeg i mine 5 år herinde på siden har læst. Ikke desto mindre har vi jo alle lov at have vores holdninger. Var det derfor at både City og United røg ud inden de overhoved var i nærheden af finalen?

Europa League består af utroligt mange gode hold. Det er ikke CL nej, men det er stadig en turnering som er svær at vinde og som giver stor hæder og ære. Det er i mine øjne indiskutabelt.
Siger ikke at det ikke er en stor turnering at vinde for Liverpool, som ikke er i nærheden af champions league. Men lige så stort som en champions league givende 4. plads i Premier League, er den ikke. Og når man nu har været med i champions league, og så træder ind i europa league fordi man ikke var god nok til den "store" turnering, så siger det mig ikke en skid.

Andre hold stiller med reserver i den turnering. Se på hold som Newcastle og Tottenham. Den siger mig virkelig nul og en rygende fis og vil hellere ryge ud i første runde end at vinde den. Med mindre det er med reserveholdet og unge spillere.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5508: 05 Dec 2012, 23:57 »

...Det kan selvfølgelig også være, og nu tænker jeg ude af boksen, at vi har gjort det med vilje, så vi lettere kan komme til at spille super-cuppen næste år, og vinde den for første gang i klubbens historie. Det ville mildne det hele lidt.

verdenskrig
Manager

« Svar #5509: 05 Dec 2012, 23:59 »

Jeg ville da til enhver tid hellere i CL og vinde den end EL. Selvfølgelig.

Men når du siger den er mere ligegyldig end Liga Cuppen så ligner jeg tre spørgsmålstegn. Det er ganske enkelt en forkert betragtning i min verden.
Og når i nu tydeligvis ikke er gode nok til cl, så må man jo tage konsekvenserne af det og vinde det næstbedste.  

Jeg ville i hvertfald blive lykkelig over en EL sejr til Liverpool, og er nervøs med henblik på i morgen. Man kan i øvrigt sagtens tage en turnering seriøst og stille med reserverne. Hvis man vurderer at reserverne kan gøre det tilpas godt til at man går videre. Så er det jo bare win win.

At United og City fik røvfuld i turneringen viser ganske fint at turneringen er undervurderet. Atleticos sejr over CL vinderne Chelsea i supercup finalen er et andet bevis på det.

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #5510: 05 Dec 2012, 23:59 »

Håber vi stiller med reserver. En perfekt reserveturnering. Vil ikke se mit hold juble over en sejr i den turnering. Den er mere ligegyldig end liga-cuppen...

Jeg er meget uenig i at vi bare skal bruge den som en reserveturnering. Vi er nød til at bruge den til at skabe noget succes! Vi ved alle at succes afvler succes, så vi er simpelthen nød til at gøre lidt for at give spilletid til nogle af de lidt yngre kræfter, så de får lidt hård på brystet.

Vi skal vinde den turnering!

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #5511: 06 Dec 2012, 00:02 »

At United og City fik røvfuld i turneringen viser ganske fint at turneringen er undervurderet. Atleticos sejr over CL vinderne Chelsea i supercup finalen er et andet bevis på det.

Jeg mener absolut ikke du kan bruge den kamp til mere reference end den værdi som papiret det er skrevet på er værd. Chelsea spillede en røv dårlig kamp, og var slet slet ikke klar til den kamp - Den blev tabt stort, men jeg er ret sikker på at ude af 10 kampe, ville Chelsea ikke tabe de 7 af dem.

At turneringen er undervurderet vil jeg tilgengæld godt give dig ret i.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

verdenskrig
Manager

« Svar #5512: 06 Dec 2012, 00:05 »

Jeg mener absolut ikke du kan bruge den kamp til mere reference end den værdi som papiret det er skrevet på er værd. Chelsea spillede en røv dårlig kamp, og var slet slet ikke klar til den kamp - Den blev tabt stort, men jeg er ret sikker på at ude af 10 kampe, ville Chelsea ikke tabe de 7 af dem.

Det er jo gisninger. Faktum er at Chelsea fik en over nakken. At tabe den kamp er isoleret set muligt, uden at det behøver at betyde mere. Men det var jo en decideret magtdemonstration af Atletico, og de udstillede jo Chelsea som værende et juniorhold på glatis.

At du er enig med min overordnede pointe er dog også det vigtigste Wink

Cool

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5513: 06 Dec 2012, 00:05 »

Selvfølgelig er liga-cuppen ikke større, men principielt så har jeg meget i mod at man som taber i én turnering, så bare ryger over i en anden som ikke er på samme niveau. Havde det været sådan, var der jo heller ikke nogen tvivl om at bare det at deltage i champions league, havde været langt større end at vinde EL. Det er jo simpel logik. Det er ligesom at vinde en bronzekamp kontra at tabe en guldkamp. Søv er stadig bedre end bronze, selvom bronzemedaljen måske lige i momentet føles større.

verdenskrig
Manager

« Svar #5514: 06 Dec 2012, 00:09 »

Men der er jo en grund til at man ryger ud, og det må man jo tage konsekvensen af ved så at gå ud og vinde den turnering man ryger over i. Ville i mine øjne være en god demonstration af målbevidsthed og ærgærrighed hvis Chelsea går ud og bøffer EL trofæet nu. Oveni alt det tumult der har været ville man stå med to europæiske trofæer på to sæsoner.

Det med bronzekampen synes jeg slet ikke har relevans. For ingen har sagt at man ikke hellere vil spille CL end EL. Men når man er med i EL forstår jeg ikke at man ikke vil vinde den.

Det er simpel logik i min verden. Man skal vinde det man deltager i. Den der " Ej den gider vi sgu ikke vinde, det er kedeligt og vi er for gode" er simpelthen den tyndeste, mest uambitiøse og lallende bortforklaring en fan, spiller, eller leder kan give. Det bliver i mine øjne ikke mere uambitiøst end det.

Cool

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #5515: 06 Dec 2012, 00:12 »

Ja da til heldved med det. Faktum er, at i blev røvbarberet af Atletico, og dermed vandt de, da de var bedre end jer. Barca og Bayern ville jo også slå jer 9 ud 10 gange i CL sidste år, men i vandt kampene, og er dermed også retmæssige vinder af tunering. Åndssvag undskyldning det med, at man ville vinde flest gange, hvis de 2 samme hold mødte hinanden mange gange. United fik også røvfuld af Bilbao, og United ville nok også have vundet 7 ud af 10 gange, men sådan endte det bare ikke, da det betød noget - erko er det bare elendigt, og Bilbao var bedre. 

Skal man stille det sådan op, er fodbold verdenen edderhukme uretfærdig. Real's Galacticos hold for en del år tilbage må godt nok have det nedern, da de på papiret ville have vundet 11 ud af 10 gange mod samtlige hold.  

bøvle
Manager

« Svar #5516: 06 Dec 2012, 00:15 »

Selvfølgelig er liga-cuppen ikke større, men principielt så har jeg meget i mod at man som taber i én turnering, så bare ryger over i en anden som ikke er på samme niveau. Havde det været sådan, var der jo heller ikke nogen tvivl om at bare det at deltage i champions league, havde været langt større end at vinde EL. Det er jo simpel logik. Det er ligesom at vinde en bronzekamp kontra at tabe en guldkamp. Søv er stadig bedre end bronze, selvom bronzemedaljen måske lige i momentet føles større.

1) Du "vinder" vel også retten til EL ved at spille dig til en placering over puljens sidste hold

2) Det er da netop det samme med 4. pladsen i PRL ? Der ryger du da også kun i kval til CL fordi du ikke er god nok til at blive blandt de tre bedste, der går direkte?

Ved godt hvad du mener, men prøv lige at tænke over det alligevel Wink

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5517: 06 Dec 2012, 00:16 »

Men der er jo en grund til at man ryger ud, og det må man jo tage konsekvensen af ved så at gå ud og vinde den turnering man ryger over i. Ville i mine øjne være en god demonstration af målbevidsthed og ærgærrighed hvis Chelsea går ud og bøffer EL trofæet nu. Oveni alt det tumult der har været ville man stå med to europæiske trofæer på to sæsoner.

Det med bronzekampen synes jeg slet ikke har relevans. For ingen har sagt at man ikke hellere vil spille CL end EL. Men når man er med i EL forstår jeg ikke at man ikke vil vinde den.

Det er simpel logik i min verden. Man skal vinde det man deltager i. Den der " Ej den gider vi sgu ikke vinde, det er kedeligt og vi er for gode" er simpelthen den tyndeste, mest uambitiøse og lallende bortforklaring en fan, spiller, eller leder kan give. Det bliver i mine øjne ikke mere uambitiøst end det.
Det er udelukkende på grund af min holdnng til at man som taber, ikke skal have mulighed for at vinde en anden turnering. Er man ude, så er man - sådan burde det være. Har intet med uambitiøsitet at gøre, tværtimod.

verdenskrig
Manager

« Svar #5518: 06 Dec 2012, 00:19 »

Det er udelukkende på grund af min holdnng til at man som taber, ikke skal have mulighed for at vinde en anden turnering. Er man ude, så er man - sådan burde det være. Har intet med uambitiøsitet at gøre, tværtimod.

JEG synes det er uambitiøst. Fordi jeg mener det er det jo ikke en universel sandhed. Men i min verden så er det en tynd uambitiøs bortforklaring at afskrive en turnering fordi man føler sig hævet over den qua forskellige episoder.

Om Liverpool så skulle vinde CL 9 år i streg ville jeg aldrig afvise en EL titel, og ville blive glad for det. Man skal huske at nyde sin klubs sejre og ikke tage dem for givet, for det varer måske ikke ved Smiley

Cool

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5519: 06 Dec 2012, 00:21 »

1) Du "vinder" vel også retten til EL ved at spille dig til en placering over puljens sidste hold

2) Det er da netop det samme med 4. pladsen i PRL ? Der ryger du da også kun i kval til CL fordi du ikke er god nok til at blive blandt de tre bedste, der går direkte?

Ved godt hvad du mener, men prøv lige at tænke over det alligevel Wink
Du vinder retten til det ja, men kun fordi du har tabt retten til at gå videre i den turnering du deltager i. Du kvalificerer dig til champions league, ved at slå nogle af de andre kandidater til den, hvis du får 4. pladsen. Der er der er du lige præcis god nok til at komme med i den bedste turnering, mens du hvis du ryger i europa league, lige præcis ikke var god nok til at gå videre, og så syne sjeg bare ikke man skal have chancen for at vinde en anden turnering, fordi jeg har svært ved at se det som en sejr, hvis man er blevet slået ud af den reelle turnering.

Sider: 1 ... 366 367 [368] 369 370 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010